Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 September 2005, 10:06   #1
walter123
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Versatel

Waarom klaagt iedereen zo veel over versatel. Ik keek op de site: www.digitale-media.nl en daar lijkt mij versatel dus duidelijk de snelste verbinding te geven voor het minste geld. Je krijgt er nog gratis voetbal en telefonie bij ook.
Ik snap eingelijk niet waarom er pas 20000 abonnementen zijn verkocht door versatel. Dit zou gezien de prijs/kwaliteits verhoudeing de topper van het jaar moeten zijn. Ik ben iig overgestapt.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2005, 10:32   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

punt is dat ze vaak niet kunnen leveren wat ze beloven. die 20mbps is ook nog nooit gehaald, en haalde geloof ik een max van 12? Chello Breedband haalde versatel nog in als ik me niet vergis.
en dan kun je je afvragen wat de toegevoegde waarde is van voetbal, zoals versatel dat levert, als dit het model is wat hun meer klanten op had moeten leveren hebben ze zich er dus goed mee in de vinger gesneden.
al met al, versatel is al tijden een verliesmakend bedrijf en wie stond ook alweer te wachten om het op te kopen?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2005, 10:49   #3
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is weer een typisch geval van gebakken lucht waarmee alwéér veel mensen het schip in gaan. Nee het bestaat niet, snel internet voor zulke absurd lage prijzen! Daarnaast ook weer zo'n typisch bedrijf wat adverteert met X aantal aansluitingen geregeld in 2005, bladiebla.. dat is te doorzichtig voor woorden. Wat nou ze het toch niet halen? Ja er zijn geen garanties gegeven dat ze het zeker zouden halen, maar als consument zit je wel vast aan je abbo, zonder maar iets terug te zien van je geld.
Nooit mee gaan op verkooppraatjes.. scheelt je veel geld en gezeik.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.