Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 October 2003, 22:25   #1
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Huiswerkprobleem

Ik heb dus een probleem met een leraar, om de volgende reden (lang verhaal) :

Ik moest dus voor ANW een werkstukje maken in groepsverband, met zn 3en een klein werkstukje dus. Nu hadden wij het werkstuk in drie delen verdeeld, en dan zou er iemand alles netjes in elkaar zetten. We hadden dus met zn drieen afgesproken dat we ons deel van het werk uiterlijk op een bepaalde dag (19 oktober) naar de leider gestuurd hadden. Dat had ik dus ook gedaan, maar het mailtje was niet aangekomen, en na 5 of 6 dagen begon ik het raar te vinden dat ik geen reactie had gehad of het goed of fout was, dus stuurde ik het nog een keer. Dus krijg ik paar minuten later een mailtje terug met allemaal gescheld en alles van dat ik me niet aan de afspraak heb gehouden en dat ze alles zelf heeft moeten doen.
(ik was ziek, anders had ze dat nooit gedurfd) en heeft ze dat hele verhaal verteld, dus als ik weer op school kom en de leraar zie gaat die leraar ook allemaal zeiken op mij, ook omdat hij denkt dat ik geen fatsoenlijke motivatie heb om te werken. Maar nu heb ik dus een beetje research gedaan, en ik kan bewijzen dat ik mijn deel van t werkstuk op zondag 19 oktober had gemaakt, maar volgens mij krijg ik zowiezo een 1 van die biatch van een leraar.

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen? Hoe ik dus kan zorgen dat ik het cijfer krijg wat ik verdien (een voldoende dus)?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 22:35   #2
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ik zal sowieso bewijsmateriaal zoeken dat je t al op 19 november had gemaakt en gestuurd naar die leider van je.
en overigens beetje brak van die leider van je om niet te zeggen dat ie niet is aangekomen... of ligt dat aan mij?

en verder? uhm.. weet ik t niet.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 22:42   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Welnu, ik was misschien vergeten te zeggen dat ik bij de groepsleider totaal niet in de smaak val, omdat zij (volgens haar) :
- 3 jaar ouder, en dus volwassener is (categorie, bejaarde breezersletjes)
- 10 lagen make-up op heb en ik tegen alle soorten make-up ben (behalve beetje oogschaduw enzo)
- Een zo goed als vierkant hoofd heeft Is lelijk, echt waar, dat vind heel de school
- Ze stinkt en ik ben de enige die daar wat van zegt recht in haar face
Maar ik ga te ver offtopic denk ik.

Ontopic: Ik kan inderdaad bewijzen dat ik het op 19 oktober heb gemaakt, maar ik weet niet of mijn leraar daar wat van aantrekt, hij heeft namelijk ook een beetje *kuch* veel hekel aan mij, ik weet niet waarom. En als hij mij toch een 1 geeft, moet ik dan naar de schoolleiding gaan?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2003, 22:47   #4
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

je hebt inderdaad een hoop *censuur*leraren die niet luisteren naar je en je ook geen gelijk geven en hélemáál niet als ze je ook al niet mogen..
dus.. wat ik zal doen is gewoon je bewijs laten zien en als die leraar t niet accepteert zal ik naar de schoolleiding gaan of in ieder geval een leraar die je wel accepteert en die je misschien kan helpen om met die leraar anw te babbelen.
ofzo?
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 06:42   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Welnu, ik kan misschien hulp vragen aan mijn informatica-leraar, die dus kan uitleggen waarom mailtjes soms niet aankomen en mij gelijk geeft als ik het bewijs.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 10:18   #6
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

laat het op een complottheroie lijken van die bejaarde breezerslet , omdat zei wou dat je een 1 kreeg , zodat zei dan die 1 krijgt ofzow.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2003, 10:57   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Welnu, ik kan misschien hulp vragen aan mijn informatica-leraar, die dus kan uitleggen waarom mailtjes soms niet aankomen en mij gelijk geeft als ik het bewijs.
informatica docenten weten ook niet alles (ben der zelf 1 geweest )

maar je kan natuurlijk aankaarten dat zij, die leider van je, niets heeft gezegt over dat je nog niets had gestuurd
zij zit namelijk ook fout, als leider moet je de verandwoordelijkheid nemen over het project en dus over je onderdanen, jij dus
als zij merkt dat jij nog niets hebt gestuurd, dan moet ze actie ondernemen en je bellen, mailen, msn'en, etc
is een kleine moeite

voor de rest zorgen voor feiten dat je het hebt verstuurd
hopen dat je leider een hotmail adres heeft (2mb) dus zo vol en hierdoor moeilijk te bereiken, vooral voor grote documenten
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2003, 10:36   #8
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
informatica docenten weten ook niet alles (ben der zelf 1 geweest )

maar je kan natuurlijk aankaarten dat zij, die leider van je, niets heeft gezegt over dat je nog niets had gestuurd
zij zit namelijk ook fout, als leider moet je de verandwoordelijkheid nemen over het project en dus over je onderdanen, jij dus
als zij merkt dat jij nog niets hebt gestuurd, dan moet ze actie ondernemen en je bellen, mailen, msn'en, etc
is een kleine moeite

voor de rest zorgen voor feiten dat je het hebt verstuurd
hopen dat je leider een hotmail adres heeft (2mb) dus zo vol en hierdoor moeilijk te bereiken, vooral voor grote documenten
Ik heb al deze dingen die jij, en ook de rest. heeft gezegd gedaan en tegen de leraar gezegd. Helaas werd het een klassendiscussie, en aangezien iedereen alleen haar kant van het verhaal heeft gehoord gelooft iedereen haar. De docent luisterde geeneens naar mijn argumenten Dus heb ik een 4 gekregen, het zou een 1 zijn, maar aangezien het ons eerste groepswerkstuk is heeft hij mij 'gematst' (docent zei dat letterlijk)
Welnu, ik was hier behoorlijk kwaad over, maar ik heb mij ingehouden en geprobeerd om er nog een discussie over te houden, maar als de hele klas tegen je aan het schreeuwen is kiest de leraar hun kant, en bleef bij zijn standpunt.

Ik ben hier dus behoorlijk kwaad om geworden, maar ik hield al die agressie in, en liep naar de schoolleiding, die nu met die leraar anw gaat praten. Waarschijnlijk komt er dan een gesprek met ons groepje en die leraar, dus dat ze wel naar mij en mijn argumenten móeten luisteren. Maar ik blijf kwaad op die leraar en de bitc.. Ahum, de groepsleider, dat ze ervoor gezorgd hebben dat ik een 4 kreeg.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 15:00   #9
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eej maar waarom is die breezerslet dan de leider van jullie groepje??
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2003, 10:15   #10
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

wat je moet doen is naar de decaan stappen van je school!

de 1e dag dat je op school komt krijg je al te horen van dat als je mot hebt met een leraar dat je daarvoor naar de decaan of whatever kunt gaan.. uiteraard eerst naar de klassenleraar/lerares.. als die niet meewerkt moet je een stap hoger gaan.. net zolang totdat je bij de directeur uit komt!
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2003, 10:17   #11
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
wat je moet doen is naar de decaan stappen van je school!

de 1e dag dat je op school komt krijg je al te horen van dat als je mot hebt met een leraar dat je daarvoor naar de decaan of whatever kunt gaan.. uiteraard eerst naar de klassenleraar/lerares.. als die niet meewerkt moet je een stap hoger gaan.. net zolang totdat je bij de directeur uit komt!
heb ik al gedaan en het leraartje heeft mijn punt verbeterd
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 18:30   #12
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je hebt geluk dat het maar voor anw is....

dat vak stelt tog al helemaal niets voor... echt zoon goedkoop opvul vak
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 18:48   #13
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
je hebt geluk dat het maar voor anw is....

dat vak stelt tog al helemaal niets voor... echt zoon goedkoop opvul vak
ja dat is egt zoow!! het ene hoofdstuk gaat over de pil en het ander over: hoe werkt een wc of hoe maak ik jam egt zoow hobbyloos
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 19:15   #14
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je kunt gewoon naar de schoolraad toestappen, this wil not stand
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.