Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 February 2005, 18:04   #1
Jus
Guest
 
Berichten: n/a
Question Vrijgezel, wat doe ik verkeerd...

Beste mense,

Ik zit met een probleem waar ik niet echt nachten van wakker lig, maar ik zit er af en toe wel mee. Het is al ongeveer een jaar gelede dat ik serieus een vriendin had, en ik vraag me af wat ik verkeerd doe dat ik nu steeds geen vriendin meer kan krijgen.

Als ik een keer iemand leuk vindt, en tlijkt iets te worden dan gaat het uiteindelijk toch weer mis, en als je dan vraagt wat ik verkeerd doe, dan weten ze niks te zegge

Nooit geschoten is altijd mis, dus ik hoop dat er hier iets nuttigs uitkomt

Groeten,
Justin
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 18:42   #2
Banshee
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Vrijgezel, wat doe ik verkeerd...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jus
Beste mense,

Ik zit met een probleem waar ik niet echt nachten van wakker lig, maar ik zit er af en toe wel mee. Het is al ongeveer een jaar gelede dat ik serieus een vriendin had, en ik vraag me af wat ik verkeerd doe dat ik nu steeds geen vriendin meer kan krijgen.

Als ik een keer iemand leuk vindt, en tlijkt iets te worden dan gaat het uiteindelijk toch weer mis, en als je dan vraagt wat ik verkeerd doe, dan weten ze niks te zegge

Nooit geschoten is altijd mis, dus ik hoop dat er hier iets nuttigs uitkomt

Groeten,
Justin
daar herken ik mezelf ook in
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 19:19   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een jaar al
Waar maak je je nou eigenlijk druk om gast. Dit klinkt namelijk echt te hopeloos.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 19:35   #4
Jus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zolas ik al zei lig ik er niet wakker van, maar als je contand al die mensen om je heen ziet dan wil je gewoon ook wel eens een arm om je heen o.i.d.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 19:41   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voor een arm om je heen hoef je normaal gesproken echt geen relatie te hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 19:44   #6
Jus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Was even als voorbeeld, het is gewoon af en toe wel eens kut als je met allemaal mense weg ben, die allemaal een vriend of vriendin hebbe, en dan zit je daar weer single tusse, is gewoon vervelend, en ik vraag me gewoon af wat ik eraan kan doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 22:57   #7
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Denk niet te overhaast, het kan gewoon zijn dat je de juiste persoon nog niet hebt gevonden. Neem er de tijd voor, en wees niet gelijk bang dat je iets verkeerd doet als een meisje jou afwijst. Misschien ben jij haar type gewoon niet. Maar waarschijnlijk zul je dat ook van bepaalde meiden denken, en dat is heel normaal.

So relax man op een dag krijg je het gevoel van "yes" ! ( ok flauw omschreven, maar ik neem aan dat je weet wat ik daarmee wil zeggen ).
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 23:11   #8
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Je bent 16 jaar. Geniet van het vrijgezellen leven!! Tegen de tijd dat je zo oud bent als dat ik nu ben dan mag je je zorgen gaan maken ( ) doe dat nu niet. Enjoy!
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2005, 11:25   #9
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Je bent 16 jaar. Geniet van het vrijgezellen leven!! Tegen de tijd dat je zo oud bent als dat ik nu ben dan mag je je zorgen gaan maken ( ) doe dat nu niet. Enjoy!
maak jij je dan zorgen?

ontopic: maak je niet druk ... je hebt nog tijd genoeg. en vrijgezel zijn is ook niet zo erg ... dus ik zou zeggen: geniet ervan ... er komt nog tijd genoeg dat je aan iemand "vastzit"
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 February 2005, 19:53   #10
Silverken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
maak jij je dan zorgen?

ontopic: maak je niet druk ... je hebt nog tijd genoeg. en vrijgezel zijn is ook niet zo erg ... dus ik zou zeggen: geniet ervan ... er komt nog tijd genoeg dat je aan iemand "vastzit"

DAAR BEN IK HELEMAAL MEE EENS!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 20:53   #11
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat je k0ppie verbouwe ofz0ow? N€ey, is mah grapjuh 0r, k zit met etzelfde, mah je m0e niej verlege zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je 4-evah vrijgezel. net als mii, k ben heel brutaal enz... mah als k vlieft ben en die jonge staat vr mii dan klap ik dicht en d0e k net als0f k nix met ze te make wil hebbe mjah, k heb mezelf v0or gen0me wat meer actie te 0ndernemen. kuzziejs
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 21:00   #12
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me-little-girl
laat je k0ppie verbouwe ofz0ow? N€ey, is mah grapjuh 0r, k zit met etzelfde, mah je m0e niej verlege zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je 4-evah vrijgezel. net als mii, k ben heel brutaal enz... mah als k vlieft ben en die jonge staat vr mii dan klap ik dicht en d0e k net als0f k nix met ze te make wil hebbe mjah, k heb mezelf v0or gen0me wat meer actie te 0ndernemen. kuzziejs
en dat noemt zich een groninger
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 21:01   #13
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me-little-girl
laat je k0ppie verbouwe ofz0ow? N€ey, is mah grapjuh 0r, k zit met etzelfde, mah je m0e niej verlege zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je 4-evah vrijgezel. net als mii, k ben heel brutaal enz... mah als k vlieft ben en die jonge staat vr mii dan klap ik dicht en d0e k net als0f k nix met ze te make wil hebbe mjah, k heb mezelf v0or gen0me wat meer actie te 0ndernemen. kuzziejs
heb je er ook een woordenboek toevallig bij om dit te vertalen, kom er niet uit op deze manier
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 21:07   #14
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

m0et et vr je vertalen ofzoow? kank wel ffies doen hurz
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 21:29   #15
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me-little-girl
m0et et vr je vertalen ofzoow? kank wel ffies doen hurz
graag
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 21:31   #16
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

JaH mAnG!! VeRtAaL t FfKeS v0r 0nsz!!

thx, kussiez!
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 23:26   #17
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me-little-girl
laat je k0ppie verbouwe ofz0ow? N€ey, is mah grapjuh 0r, k zit met etzelfde, mah je m0e niej verlege zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je 4-evah vrijgezel. net als mii, k ben heel brutaal enz... mah als k vlieft ben en die jonge staat vr mii dan klap ik dicht en d0e k net als0f k nix met ze te make wil hebbe mjah, k heb mezelf v0or gen0me wat meer actie te 0ndernemen. kuzziejs
[breezahvertaalmode]ze zegt: ze is opzich verlegen bij jongens maar daar wil ze vanaf. Daarom heeft ze zich voorgenomen om de slet uit de hangen[/beerzahvertaalmode]

anders geef je wat meer info, hou oud je bent (16?) en hoe het in de vorige relaties deed en wat je geprobeert hebt?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 09:39   #18
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me-little-girl
laat je k0ppie verbouwe ofz0ow? N€ey, is mah grapjuh 0r, k zit met etzelfde, mah je m0e niej verlege zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je 4-evah vrijgezel. net als mii, k ben heel brutaal enz... mah als k vlieft ben en die jonge staat vr mii dan klap ik dicht en d0e k net als0f k nix met ze te make wil hebbe mjah, k heb mezelf v0or gen0me wat meer actie te 0ndernemen. kuzziejs
Misschien moet je plastische chirurgie overwegen of iets dergelijks? Nee, dat was maar een grapje hoor, ik heb hetzelfde probleem, maar je moet niet verlegen zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je dus eeuwig vrijgezel. Net als ik, ik ben heel brutaal, maar als ik verliefd ben en de jongen staat bij mij dan klap ik dicht en doe ik net alsof ik niets met hem te maken wil hebben Maar ja, ik heb mezelf voorgenomen om iets meer te gaan ondernemen. Kusjes

  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 10:24   #19
Era
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Misschien moet je plastische chirurgie overwegen of iets dergelijks? Nee, dat was maar een grapje hoor, ik heb hetzelfde probleem, maar je moet niet verlegen zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je dus eeuwig vrijgezel. Net als ik, ik ben heel brutaal, maar als ik verliefd ben en de jongen staat bij mij dan klap ik dicht en doe ik net alsof ik niets met hem te maken wil hebben Maar ja, ik heb mezelf voorgenomen om iets meer te gaan ondernemen. Kusjes


Thanks. Nu is het duidelijk wat dat analfabetenkind wilde zeggen. Te triest als je zó schrijft. Geen baas zal haar aannemen als ze werk zoekt. Maar nu even on topic.

Ik denk dat je vooral geduld moet hebben en niet in je huisje moet blijven zitten. Mijn ervaring is: op elk potje past een deksel.
Serieus. Geef het tijd.

Era.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 18:44   #20
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ik denk dat je vooral geduld moet hebben en niet in je huisje moet blijven zitten. Mijn ervaring is: op elk potje past een deksel.
Serieus. Geef het tijd.

Era.
gewoon net zo lang proberen todat er eentje goed past
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 19:09   #21
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Njah zeg maarja k zal wel eem probeern et te vertaaln of mag ut ook al noit op grunnegers lieken?


Dat juh misschien je kop maar moet laten verbouwen, dat dat maar een grapje is, dat ik hetzelfde probleem heb. Dat je niet verlegen moet zijn als je iemand leuk vind want dan blijf je voor altijd vrijgezel. Net als ik, ik ben wel brutaal enzo... Maar als ik verlieft ben en die jongen voor me staat klap ik dicht en doe ik net alsof ik niets met ze te maken wil hebben, maarjA ik heb mezelf voorgenomen actie te ondernemen, kusjes


Zo beter of is dat ook al te moeilijk voor jullie tere zieltjes?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 19:13   #22
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En dobbo je moet je kop even huden want ik heb me niet voorgenomen de slet uit te hangen, maar kennelijk kunnen jullie breintjes het niet aan om mijn tekst te moeten vertalen, maar dat is gewoon leuker schrijven(k wou al bijna gwoon zegge maar dat snappen jullie niet hé ) dus maarja kusjes van MIJ-KLEINE-MEID
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2005, 21:16   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool

Omfg..

Het was al vertaald trouwens, maargoed.. Als je 16 bent moet je trouwens genieten van je vrijgezellenleven. Ik ben 21 en doe het nog steeds overigens
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 14:52   #24
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Omfg..

Het was al vertaald trouwens, maargoed.. Als je 16 bent moet je trouwens genieten van je vrijgezellenleven. Ik ben 21 en doe het nog steeds overigens
zo kunnen typen is een gave
kzou willuh dak ut zo goed kon seg
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 15:37   #25
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
zo kunnen typen is een gave
kzou willuh dak ut zo goed kon seg
ja die zin is nog wel erg amateuristisch! misschien wil ze je les geven
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 15:57   #26
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ja die zin is nog wel erg amateuristisch! misschien wil ze je les geven
ik ben ook gewoon een amateur
oeh breezertype les, wat een dolle boel
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2005, 17:26   #27
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ontopic mensen

Als je erover verder wilt gaan, zie hier :
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=53143
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.