Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 June 2005, 08:33   #1
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Meelopers

wat vinden jullie van meelopers?

Een jongen in mijn klas loopt namelijk vrij vaak achter mij aan of als ik met een paar vrienden naar buiten ga, gaat hij ook naar buiten etc. etc. Dat irriteert me echt! En ik heb wel eens aan hem gevraagd waarom hij meeloopt en hij doet dat omdat ik zijn vriend ben zegt hij, maar ik vind hem alleen maar aardig, hij is niet echt een vriend van me, maar om dat nou zo tegen hem te zeggen, vind ik best wel lullig! Ik ga ook niet zomaar tegen hem zeggen; ga weg, ik ben je vriend niet, ofzo.

Dus wat vinden jullie van meelopers? En wat kan ik het beste doen om van hem af te komen. Hoe kan ik het subtiel zeggen dat ik het niet leuk vindt dat hij de hle tijd meeloopt?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2005, 11:11   #2
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ikzelf heb een tering hekel aan meelopers en moet er zelf dan ook nix van hebben .
Maarja de beste manier om eraf te komen , ik denk toch dat je het gewoon tegen hem moet zeggen anders heeft het geen zin.
Want hij zegt nu al dat hij je als een vriend ziet dus als je het hem niet verteld wordt het alleen maar erger.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2005, 12:07   #3
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien zou je kunnen zien als een soort compliment, hij vindt je aardig en wil dat laten zien, hoe zou jij het vinden als je geen vrienden hebt en altijd alleen moet staan? En hoeveel zie je iemand nou op school? Ik zou hem gewoon mee laten gaan enzo, zoveel last zal je nou ook weer niet van die gast hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2005, 14:08   #4
BlonDiej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee dan heb je de hele tijd zo'n iemand achter je aan rennen = niet bepaald fijn
ik denk dat je toch evegoed gewoon moet zeggen in zijn gezicht dat je het irritant vind en dat hij maar wat anders moet gaan doen dan jou lastig vallen
meelopers zijn irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2005, 15:58   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
zoveel last zal je nou ook weer niet van die gast hebben.
geloof me dat het echt vervelend kan zijn om continu iemand bij je te hebben waarvan je het eigenlijk helemaal niet wilt..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.