Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 April 2006, 14:42   #1
christiangirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard feeling

hey mensen..

hier weer zo'nm typische hersenspinsel die ik gewoon even kwijtmoet...

ik heb nu sinds enkele dagen een nieuwe vriend. Supergezellig, hij's superlief en alles lijtk goed.
alleen begin ik te merken dat ik weer iets voel wat ik bij mn laatste twee exen ook had. Dat ik het verliefde gevoel dan kwijtben.. nu had ik dat bij mn laatte vriendje pas na 8 en een halve maand. maar nu dus al na een paar dagen terwijl ik cker weet dat ik wel gek op hem ben. Kennen jullie dit gevoel? en zoja, hoe gaan jullie er mee om?

kusjes, Christian Girl
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 16:55   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Je bent wel helemaal gek op m, maar je bent niet verliefd, ik snap t niet helemaal.
En als je dat nu al hebt dat de verliefdheid er niet echt meer zou zijn, zou ik dr maar meteen mee ophouden
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 16:58   #3
Stuiterballin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het met chrizly eens...zodra het verliefde gevoel er niet meer is,meteen mee kappen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2006, 13:53   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de reden misschen dat je gek bent op hem, is de bepaalde aspecten die je leuk aan hem vindt, waarvan je denkt dat je exen die niet hebben.
Uiteindelijk is iedereen verschillend en zul je merken dat niet iedereen perfect is (en daar leer je wel mee omgaan).
Als er geen verliefdheid is, zou ik het uitmaken met hem. Beter nu , dan dat je nog een hele tijd wacht, want hoe langer het duurt des te pijnlijker het wordt.

Ik weet niet waarom het uit is met die andere twee, maar ook daar zou ik me niet echt op focussen. Je bent niet voor niets niet meer verliefd op hun geweest.
Het kan namelijk best zo zijn dat stel je met een van hun weer wat begint, de spanning weg is en dus ook de verliefdheid ( "goh het is eigenlijk toch niet wat ik daarvoor had verwacht" ).

Antwoord op je vraag: Nee ik ken dit gevoel niet. Wel onbewust dat ik nog van mijn ex-ex (m'n vriend dus) hield.Toen ben ik op mijn gevoel afgegaan en heb ik er helaas toen een jongen heel erg mee gekwetst.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.