Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 July 2006, 10:21   #1
lost&blownaway
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Relatie na one - night stand? ervaringen?

Hallo allemaal,
2 weken geleden ontmoette ik een leuke jongen op een examenfeest van een goede vriend. Het klikte meteen super en een paar dagen erna kwamen we elkaar tegen met uitgaan. We hebben die avond veel gepraat en gekust. Een paar dagen daarna kreeg ik een telefoontje, of ik met zin had om een filmpje te komen kijken.

We hebben die avond niet geweldig veel van de film gezien, dat zal duidelijk zijn. We hebben een paar dagen erna weer afgesproken en dat was ook wel gezellig. Verder heb ik me erg op de vlakte gehouden en toch is hij wel contact blijven zoeken via msn. Ik weet alleen nu niet goed hoe het verder moet. Ik ga sowieso een weekje op vakantie en de week nadat ik terug kom gaat hij, geen goede timing om iets te beginnen dus. Ik weet niet hoe ik erachter moet komen of het voor hem meer is dan de sex en wat hij verder nog van plan is.

Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die zoiets meegemaakt hebben, die me kunnen vertellen hoe het bij hun is gegaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 17:31   #2
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Bij jou is het niet meer echt een one night stand hè

Ik zou geen relatie willen met de jongens met wie ik ooit een one night stand heb gehad, aangezien ik me alleen seksueel tot hun aangetrokken voelde maar verder niet echt een klik met ze had die je nodig hebt voor een relatie En met jongens die ik heel leuk vind zou ik weer geen one night stand willen hebben Maarja, ik denk dat je het er gewoon met die jongen over moet hebben, hij is de enige die jou kan vertellen of hij jou net zo leuk vindt als jij hem
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.