|
Vakantie De zon begint zich meer en meer te tonen.. school loopt naar zijn einde .. tijd voor vakantie ! |
|
Onderwerpopties | Waardering: | Weergavemodus |
|
3 June 2003, 11:30 | #1 |
Ere lid
|
wat neem je mee
Je gaat op vakantie en je neemt mee?
ik ieder geval: tandenborstel fototoestel zooitje condooms |
3 June 2003, 11:32 | #2 |
Geen Super Lid
|
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
3 June 2003, 11:35 | #3 |
veteraan
|
3 June 2003, 11:52 | #4 |
Lid
|
|
3 June 2003, 12:39 | #5 |
athanatos
|
tja.. zooite van het hierboven
natuurlijk ook een boek
3 June 2003, 13:31 | #6 |
Guest
|
laptop
|
3 June 2003, 13:34 | #7 |
Guest
|
Ehm..
- Pinpas - Telefoon - Toilletspullen - Kleding - Schoenen - Strandzooi - ID - Fototoestel - Wat om te leze - Discman - CD's Da wast |
3 June 2003, 13:40 | #8 |
...
|
Ik dacht gelijk aan dat spel
Mjah ik neem gewoon beetje dingen mee van hierboven denk |
3 June 2003, 13:44 | #9 |
Guest
|
Joey postte hem met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid met name om te vertellen dat ie condooms meeneemt Dat vind ie kicks staan denk ik
|
3 June 2003, 13:47 | #10 | |
...
|
Citaat:
|
|
3 June 2003, 14:02 | #11 |
Guest
|
kleding
geld ticket rough guide fototoestel tent matje slaapzak iets tegen muggen |
3 June 2003, 14:42 | #12 |
Guest
|
nederlandse vlag
|
3 June 2003, 14:47 | #13 |
Bianca
|
verder mis ik vast nog wat
3 June 2003, 15:07 | #14 | |
Guest
|
Citaat:
--> Limburgse vlag, Roda-spandoek |
|
3 June 2003, 17:29 | #15 |
Guest
|
mn vriendje
kleren zonnebrand condooms make up versorgingsproducten camera TICKETS paspoort heel veel geld |
3 June 2003, 17:32 | #16 |
FORE!!!
|
3 June 2003, 17:45 | #17 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
3 June 2003, 18:08 | #18 |
Guest
|
Meenemen en regelen
Reispapieren - Adressenlijst - Kopieën reisdocumenten - Pasfoto - Paspoort - Reisgids - Verzekeringsbewijs - Vliegticket - Woordenboek Betaalmiddelen - Bankpas - Vreemd geld (incl. muntgeld) (dollar) Bepakkingsmateriaal - Bagageslot - Dagrugzak - Heuptas - Koffer / reistas Kleding - Badbak / bikini - Beha - Fleece - Gewone schoenen - Gymschoenen - Hemdje - Korte broek - Lange broek - Onderbroeken - Pet / Cap - Rok - Sandalen - Slaapkleding - Slippers - Sokken - Sweater - T-shirt Toiletartikelen A lot! Electronica - Batterijen - Cassettes / cd's - Reisstekker - Mp3-speler - Wekker - Wereldontvanger Fotomateriaal - Fotorolletjes - Fototas - Fototoestel Schrijfwaren - Pen / potlood - Schrijfpapier Medicijnen - Pincet voor teken - Pleisters Overige - Horloge - Huissleutels - Leesboek - Naaispullen - Strandmat (of wanneer niet koop ik er een) Ik krijg er helemaal zin in jongens |
3 June 2003, 18:15 | #19 | |
Lid
|
Citaat:
|
|
3 June 2003, 18:22 | #20 | |
Ere lid
|
Citaat:
ja precies neem jij maar je laptop mee of iets anders nutteloos , ja je gaat toch op vakantie om te neuken en te feesten daar of niet soms. Ik wel tenminste en nog wel meer lui waarschijnlijk sjonge wat een domme conclusies. Ik wil ook nog wel meer er neer zetten hoor. ZO als pinpas en ehmm wat nog meer weet ik veel| Laatst aangepast door joeyB : 3 June 2003 om 18:56 |
|
3 June 2003, 18:34 | #21 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
3 June 2003, 18:39 | #22 |
Guest
|
-kleren, waaronder uniform
-rijbewijs -bankpas -geld -ID kaart -OV -studentenkaart -verrekijker -rugzak -cd's |
3 June 2003, 21:06 | #23 |
Guest
|
vanaf mn lijstje af is zet ik het hier wel ff want het wordt laaaaaaaaaang
|
3 June 2003, 21:45 | #24 | |
veteraan
|
Citaat:
en dat is een mental-note
3 June 2003, 22:07 | #25 | |
Guest
|
Citaat:
wat ik niet vergeet is discman en cd's. ik moet echt muziek hebben op vakantie |
|
3 June 2003, 22:56 | #26 |
Lid
|
kvin deze beetje in t verlengde van deze thread hoor
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=31925 maargoed das persoonlijk een ellenlang lijstje posten lijkt me vrij onnozel eigenlijk (but no offence hoor, ik bedoel het wordt tenslotte gevraagd he, Karlien? je had wrsch toch een half uur over )
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
3 June 2003, 23:00 | #27 |
Guest
|
Ik dacht ook gelijk aan dat spel
Ik neem mee: -kleren -schoenen -bikini -zonnebril (okeej, dat vergeet ik meestal ) -toilet spullen -- make up -- shampoo, creme, bodywash -- borstel -discman + cd's - een boek -wat pennen enzo -sieraden -en de nodige kaarten/papieren voor vliegtuigen/auto verhuur bedrijven - die paspoort die ik niet heb - geld dat was het denk k |
3 June 2003, 23:01 | #28 |
Guest
|
Pssst mensen...> http://www.samoon.nl
|
3 June 2003, 23:56 | #29 | |
Lid
|
Citaat:
|
|
4 June 2003, 07:25 | #30 | |
ubergruber
|
Citaat:
4 June 2003, 11:51 | #31 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
4 June 2003, 11:52 | #32 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
16 June 2003, 00:17 | #33 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
19 June 2003, 19:32 | #34 |
Guest
|
-pinpas
-kleren -mn bikini's krijgen een aparte vermelding omdat ik die zegmaar de hele dag aan ga hebben -zonnebril -zonnebrand -geld -mobieltje -toiletspullen -mn fiets (ga naar mn vakantieplek fietsen dus ja) -idenditeitsbewijs -fototoestel+2 rolletjes -een halve apotheek aan pillen -boel schoenen -nogmeer geld -een tas waar alles wat ik nu vergeten ben op mysterieuze wijze toch inzit |
26 June 2003, 17:02 | #35 |
Guest
|
Zo'n beetje hetzelfde als iedereen
- beachball setje - digi cam - en mijn caddillacbootje |
27 June 2003, 14:56 | #36 |
Lid
|
ik neem echt alles mee wat ik tegen kom... In iedergeval te veel :S verder heb ik ook nog een moeder die voor alles zorgt
30 June 2003, 21:01 | #37 |
Guest
|
wat ik nog nodig heb+ wat er klaar ligt:
twee grote strandhanddoeken vier kleine handdoeken 3 bikini's 3 lange broeken 6 truitjes 1 vest 1 regenvest 1 paar lange botten 1 paar sandalen 1 paar strandsloffen 1 paar stapschoenen waspoeder douchegel tandeborstel tandpasta shminkgerief ontshminker wattekes pleisters geneesmiddelen bodymilk cd's+discman 30 strings 10 paar kousen 5 zakdoeken 2 fotorolletjes deo+deostick zwart agendatje schrijfgerief foto's van vriendje knuffelbeertje 7 bh's 2 slaapkleedjes (voor de koude dagen ) snoep drinken en eten portefeuille+paspoort eastpack+pumatasje zonnecrème aftersun gsm+ oplader batterijen parfum extra voorraad sigaretten juwelen briquee's scheermesjes scheerschuim zeep sulatana koeken kaartspel en voor de rest ben ik nog niet klaar |
1 July 2003, 19:35 | #38 |
Guest
|
is er ondertussen nog bijgekomen:
extra lange broek 20 t-shirts |
2 July 2003, 11:21 | #39 |
Guest
|
ok ik neem niet zo veel mee aan kleding en opmaak en toilet spullen maar moet veel meer meenemen vanwege de veiligheid aan boord...
karliene? best wel kromme site als je een zeilvakantie gaat houden Reispapieren - Agenda - waterkaarten Betaalmiddelen - Bankpas - gewoon geld - veel 50 eurocentjes voor de doesj. bootspullen - extra touw - zwemvesten - meerpen - tang - schroevendraaier. Bepakkingsmateriaal - Plastic zakken (vuilnis) Kleding 1x- Badbak / bikini 5x- Beha 1x- Gymschoenen 2x- Korte broek 1x- Lange broek 7x- Onderbroeken 1x- Rok 6x- T-shirt /truitjes Toiletartikelen 1x- Bril, 1x- Ladyshave 1x- Lippenzalf 1x- Maandverband / tampons 1x- Shampoo 2x- Toiletpapier 1x- Toilettas 1x- Zeep 1x- Zonnebrandolie 1x- Zonnebril Slaapspullen - Slaapzak Etenswaar - Soeppoeder - Suiker - Thee - Zout en kruiden Eetgerei - Aansteker - Blik- / flesopener - Lucifers - Thermosfles Wassen - Afwasmiddel - Schuursponsje - Theedoek - Wasknijpers - Wasmiddel Electronica - Cassettes / cd's (speler aan boord grote boot) Fotomateriaal - Fotorolletjes - Fototoestel Schrijfwaren - Pen / potlood - Schrijfpapier Medicijnen - EHBO-set - Ontsmettingsmiddel - Pincet voor teken - Pleisters (dat zit toch in ehbo zet, bij mij iig ) - Verband (dat zit toch in ehbo zet, bij mij iig ) Overige - Horloge - Huissleutels - Leesboek - Naaispullen - Zaklamp / hoofdlamp (hier houd ik rekening met vijf mensen dan he, behalve kleding etc...... alles wat ik niet genoemd heb ligt al aan boord van de grote boot waarmee mijn ouders gaan) |
2 July 2003, 20:17 | #40 |
veteraan
|
psycho
20 tshirts, 30 strings? ga je emigreren ofzo ?
3 July 2003, 10:32 | #41 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
3 July 2003, 16:11 | #42 |
Guest
|
wat neme jullie allemaal een troep mee zeg k neem alleen wat klere mee geld, make-up en me vriendjuh
|
3 July 2003, 23:47 | #43 |
Guest
|
|
4 July 2003, 10:29 | #44 |
Guest
|
DRANK(of geld om ut daar te kopen)
|
4 July 2003, 13:55 | #45 | |
veteraan
|
Citaat:
4 July 2003, 15:46 | #46 | |
Lid
|
Citaat:
|
|
17 July 2003, 15:08 | #47 |
Guest
|
Wat neem je mee?
Ik heb tot nu toe (voor mijn weekendje Parijs):
- De kleding die ik morgen aan trek (broek, shirt, vestje..) - Een extra broek - Een extra shirtje - Een blouse-je - Een warme trui - Drie paar sokken - Drie onderbroeken - Toilettas Tas voor handbagage: - Boeken - Diskman (oh.. ik moet nog cd's inpakken!) - Mobieltje - Portomonnee (met identiteitskaart) - Deo Wat vergeet ik? En wat neem jij mee op vakantie? |
17 July 2003, 17:35 | #48 |
Lid
|
- portomonnee met inhoud (=geld, pasjes, pil, belangrijke papieren enzoooo..)
- stuk of wat shirtjes/hemdjes - dikke trui/vest - paar lange en korte broeken - bikini - ondergoed - handdoeken - toilettas met tandpasta/tandenborstel, mascara/oogpotlood/rouge/glitters, borstel, paar elastieken, schuifjes en haarbanden, shampooo, zonnebrandcreme, sieraden) - mobiel - alles wat ik nodig heb als ik me verveel (muziek (= veeeel cd's en mp3/discmanding), boeken, reisspelletjes , schrift/pen) - zonnebrillu - schoenen/slippers - riem - fototoestel dat had ik denk ik zo ongeveer mee : ) oja dit was ik vergeten (ja ook mee naar spanju ) - vissershoedje Laatst aangepast door AmbyPur : 17 July 2003 om 19:44 |
17 July 2003, 19:31 | #49 |
Guest
|
- zonnebril
- men gewone bril - 1 brille koker - portomonee +inhoud - id - bikini - 2 lange broeken - stuk of wat driekwart broeken - 2 korte broeken - shirts, hempjes,blousjes enz. - trui...(krezip trui) - strand/zomerjurkje - badslippers - normale slippers - sport/loopschoenen - 2 rokjes - zooj ondergoed - zooj halve sokjes - pet - discman +cd's - mobiel - agenda - toilettas + inhoud - nachthempje Dat wast wel.... |
26 July 2003, 20:46 | #50 |
Guest
|
volges mij staat alles er al bij zo ongeveer maar staat scheermesje en scheerschuim er al bij? anders kun j aan t eind van j vakantie gaan vlechten ummm verder neme we mee[list=1][*]fototoestel[*]camera[*]sokken[*]onderwear[*]muziek[*]wat bladen[*]schoenen[*]tandpasta[*]handoeken[*]bikini[*]foto's[*]ummm verder nog allemaal zooi maar da zal hierboven wel staan[/list=1]
|