|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
16 September 2004, 15:39 | #1 |
Guest
Berichten: n/a
|
tis maar goed dat dat bedrijf in nuth zit...maar anders
okeej mn telefoon is kapot(hoe is niet zo belangrijk) en ik stuur hem op naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb en omdat het nog binnen de garantie periode viel dacht ik ik laat hem repareren.
dat zou 5 dagen duren, het heeft 4 bijna 5 weken geduurd. krijg ik ineens een brief in huis De benodigde reparatie van uw toestel valt niet binnen de dekking van de garantie. dus krijgt u drie mogelijkheden: 1: laat het toestel repareren 166.70 2: u laat het toestel terug sturen met 25 eurie aan onderzoekskosten 3: u doet niets en uw telefoon word vernietigd en gelieve binne 5 dagen na ontvangst van brief reageren anders word u zowieso 25 euro in rekening gebracht en de tel terug gestuurd. maar dr staat niets in die breif over wat er nou mis is met de tel, ja gebruikersfout, WAT IS DAT!? ik bellen,22 min in de wacht gestaan. en t is maar goed dat ik opgehangen heb want ik was me geduld echt wel kwijt. mail gestuud en nu maar afwachten. dat kan toch helemaal niet, kosten doorberekenen voor een reparatie die binnen de garantie periode valt. heb de consumentenbond ook al gemaild. ben benieuwd wat die zeggen. 1 ding is zeker, ik word hier helemaal gek van gvd :@ |