Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 September 2004, 15:39   #1
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Angry tis maar goed dat dat bedrijf in nuth zit...maar anders

okeej mn telefoon is kapot(hoe is niet zo belangrijk) en ik stuur hem op naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb en omdat het nog binnen de garantie periode viel dacht ik ik laat hem repareren.

dat zou 5 dagen duren, het heeft 4 bijna 5 weken geduurd.

krijg ik ineens een brief in huis

De benodigde reparatie van uw toestel valt niet binnen de dekking van de garantie.

dus krijgt u drie mogelijkheden:

1: laat het toestel repareren 166.70
2: u laat het toestel terug sturen met 25 eurie aan onderzoekskosten
3: u doet niets en uw telefoon word vernietigd

en gelieve binne 5 dagen na ontvangst van brief reageren anders word u zowieso 25 euro in rekening gebracht en de tel terug gestuurd.

maar dr staat niets in die breif over wat er nou mis is met de tel, ja gebruikersfout, WAT IS DAT!?

ik bellen,22 min in de wacht gestaan. en t is maar goed dat ik opgehangen heb want ik was me geduld echt wel kwijt.

mail gestuud en nu maar afwachten.

dat kan toch helemaal niet, kosten doorberekenen voor een reparatie die binnen de garantie periode valt.

heb de consumentenbond ook al gemaild. ben benieuwd wat die zeggen.

1 ding is zeker, ik word hier helemaal gek van gvd
:@
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.