Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 August 2005, 17:15   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard De tijd laten stilstaan

hebben jullie daar weleens behoefte aan? Ik wel.
Ik zou weleens de tijd stil willen laten staan, om dingen te verwerken.
De wereld draait zo snel om je heen, je bent verplicht aan alle dingen te voldoen.

En het verleden moet je zo snel vergeten, om maar verder te kunnen. Ik wil dat helemaal niet. Ik wil rustig de tijd nemen om over dingen na te denken, maar krijg daar gewoon geen kans voor. En dat is frustrerend, omdat alles verdergaat zonder jou. En dan krijg je het gevoel dat je vervreemd raakt van dingen.

En dat is mij dus gebeurd. Ik heb voor mijn gevoel geen plek waar ik mij vertrouwd kan voelen. Niet thuis, niet bij mijn ouders, bij niemand. Omdat zij wel verder gaan met het leven en ik niet.

Ik heb nog zoveel vragen in mijn hoofd over het verleden, waar alleen mensen die in de toekomst willen leven antwoord op kunnen geven. En die raken geirriteerd omdat ze er geen antwoord op willen geven.

Zo zie je maar dat alles langs elkaar gaat, en je op een gegeven moment vast blijft zitten in je eigen wereldje dat niemand zal begrijpen.
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.