Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 February 2006, 11:59   #11
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igna
westerse criminelen gevangenen mishandelen in irak?? en de rechten voor gevangenenen? daar had ik het helemaal niet over. (ik had het over de mensen van abu graib (of zoiet) die irakezen mishandelen, dat zijn dus niet zomaar westerse criminelen, die werken vanuit de staat) ik wil alleen zeggen dat bv amerika zich een beetje te veel moeit met de gang van zaken daar en dat is zeker niet uit menslievendheid dat ze dat doen. ze moeten beginnen met hun zelf en pas als ze min of meer ok zijn kunnen ze anderen de les gaan lezen. nu is dat alleen maar hypocriet en dikke nekkerig.
Met die mensen in de Abu Graib gevangenios bedoelt PFP ook 'westerse criminelen'

De Amerikanen bemoeien zich over heel de wereld met vanalles, en van een kant is dat niet goed, maar van de andere kant is dat niet goed. Om maar even een voorbeeldje te geven: stel dat de Amerikanen in de WO2 alleen de Japanners hadden aangepakt, maar niet de Duitsers, dan leefden wij nu nog steeds in het Derde Rijk.

Natuurlijk ben ik het er niet mee eens dat de VS zomaar elk land aanvallen, maar ik ben nog minder eens met degene die op dit moment de baas zijn in Iran. In Iran mag je op dit moment helemaal niks m.b.t. vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst, en ook persvrijheid komt niet in hun woordenboek voor. Ik persoonlijk zal het uiteindelijk helemaal niet erg vinden als de VS Iran aanvallen.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.