Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 13 September 2006, 00:58   #1
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Woah pissig!

Daar zit je dan een van je vrienden met hand en tand tegen een andere vriend te verdedigen, omdat je er zo ONT-ZET-TEND van overtuigd bent dat die persoon onschuldig is, het niet verdient en blablabla..

Dat had ik dus...

Een vriend van mij heeft me proberen te zoenen, wat ik niet zo geslaagd vond. Het overviel me, ik schrok ervan en reageerde dan ook niet echt professioneel.

Heb het voorval met een vriendin van me besproken, omdat ik er van baalde dat ik de vriend in kwestie nogal gekwetst had (had 'm nu niet bepaald kalm gezegd dat ie dat niet moest doen, flikker op kwam meer in de buurt)

Afijn, ik had spijt...

Dus ik dat bespreken met die vriendin van me. En wat doet vriendinlief?

Ze gaat hem helemaal afbranden!

En dat nam steeds extremere vormen aan..

Dus ik vandaag zelfs dreigen dat ik haar niet meer wilde zien als ze zo met mensen omging. (De vriend in kwestie uitschelden voor alles wat mooi en lelijk is, uitmaken voor pedofiel, zeggen dat ie met zijn poten van me af moet blijven, geen liefde verdiend enz, omdat ie volgens haar toch alleen maar mensen kon gebruiken... )

Biecht de vriend in kwestie me op te hebben gezoend met 'n meisje waar hij niks voor voelde. Gewoon omdat ze wilde en hij na 3x weigeren dacht: Laat maar, doe maar wat je niet laten kan...

Dus ik vandaag tegen mijn vriendin lopen schreeuwen: Hij zou zoiets nooit nog 'ns doen. Hij heeft er echt van geleerd, blablabla...

Nou blijkt wel weer...

Pff

En nu...


Nu ben ik boos, dus!
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.