Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 July 2008, 22:13   #1
Karel20
Lid
 
Geregistreerd op: 15 July 2008
Berichten: 9
Standaard in de war

Hoi, ik ben hier nieuw op het forum. Ik heb al een beetje rond gekeken maar ik vond niet echt een goed antwoord op mijn probleem.

Ik heb nu al een tijdje een oogje op iemand die ik ken. Ik zie haar bijna elke week (bij haar werk, horeca) en telkens als we elkaar zien hebben we veel plezier, we lachen hebben goede gesprekken. Ik ben dus 20 jaar oud en zij is 17 misschien ligt het daar wel aan dat ik in de war ben. Telkens als we met een paar mensen binnenkomen kijkt ze me direct aan en spreekt me ook aan, ze kijkt me lang aan en het is echt een strakke blik en trekt me altijd voor met b.v een bestelling. Ik vindt haar leuk en dat heb ik haar ook duidelijk laten merken maar ik weet dus niet wat ik van haar moet verwachten. Ze geeft me express inkijk, lange blikken, speelt met d'r haar of met iets anders als ik tegen haar praat of zij tegen mij. Ze heeft zelfs om mijn telefoon-nummer gevraagt en wil me persee een keer mee hebben naar een plaatselijke Discotheek. Ik wil best met haar mee maar natuurlijk niet als enige jongen (ze gaat alleen met meiden om en die ken ik ook geen eens) de jongens waar ik mee omga willen beslist niet naar die discotheek dus zoiets zit er niet echt in. Binnenkort is er wel een stadsfeest waar ik met haar heb afgesproken.

Mijn vraag: Is deze meid nou verliefd op mij of niet? Ik laat haar duidelijk merken dat ik haar aantrekkelijk vindt en geef veel interesse maar als ik dat nou doe b.v op MSN krijg ik hele korte antwoorden nou antwoorden wil ik het nog niet eens noemen het is meer iets als "haha" of "oke" of "ja.

Dus zeg het maar...
Karel20 is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.