Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 June 2009, 20:13   #1
Wortelbrood
Tietenlied?
 
Wortelbrood's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
Standaard Loop je lul maar lekker achterna.

Ik heb het HELEMAAL gehad met al die jongens/mannen. Niet met allemaal natuurlijk, want een deel van hen blijf ik mogen. Maar het deel dat ik niet mag, zijn die personen die me zo nodig na moeten fluiten. Het gaat echt te ver voor mijn gevoel. Zit ik op de fiets, rijdt de een na de andere auto met oversekste geile jongens die hun lul niet in bedwang kunnen houden langs me, en krijg ik reacties als; fluiten, toeteren, lampen knipperen, omkijken, na joelen. BAH. Eerst vatte ik het gewoon op als een compliment, maar nu erger ik me er gewoon ronduit aan. Nog erger; ik word er onzeker van. En paranoïde.
Het allerergste is nog dat het vaak geen jongens van mijn leeftijd zijn. De gemiddelde leeftijd ligt op 23+ en vaak nog zijn het mannen van rond de 40, die of geen leven hebben of… geen leven hebben. Meer kan ik niet bedenken, honestly. Geef die mannen een harem en ze zijn er nog niet tevreden over. Altijd maar meer meer en meer. Vuile apen dat het zijn, niet opgevoed zeker? Ik voel hun ogen in mijn rug prikken, of beter gezegd, in mijn kont, en hierdoor heb ik een vreemd soort voorgevoel ontwikkeld voor voorbijrijdende gladjanussen. Ik herken hun auto’s (want ze rijden werkelijk allemaal in een soortgelijke bak), en zonder achterom gekeken te hebben, weet ik al dat er weer zo een voorbij komt.

En dan heb ik het nog niet eens over die mannen langs de weg, die niet in een auto zitten maar aan het bouwen zijn of iets in die trant. Waarschijnlijk wachten hun vrouw en kinderen thuis op het eten, maar intussen kunnen ze het niet laten om meisjes zoals ik na te fluiten.
Ik voel me een hoer, zonder het eigenlijk te zijn of te willen. Vrouwen zijn voor hen gewoon een lustobject, en ik begin te geloven dat er nog maar weinig ‘normale’ mannen over zijn. Terug naar het apentijdperk?

Face it.
__________________
Nee hoor, grapje.
Wortelbrood is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.