Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 June 2009, 22:02   #1
missundaztood
Lid
 
Geregistreerd op: 16 June 2009
Berichten: 301
Standaard tja..

here we go..
Allereerst wil ik even zeggen dat ik weet dat er al topics zijn over meisjes met een oudere vriend en de problemen die daarbij komen kijken, het probleem is alleen dat ik nog steeds niet weet wat ik hiermee aanmoet.

Ik ben zelf 16, mijn vriend is 28. Toen we elkaar vorig jaar ontmoette vonden we elkaar al leuk. Ik durfde het niet toe te geven. Wie valt er nou op iemand die 12 jaar ouder is, toch?
Op een gegeven moment leerde we elkaar beter kennen, raakte aan de praat over van alles en nog wat. Gingen een paar keer wat samen doen, van het een kwam het ander and here we are.
We hebben nu ongeveer 2 maanden iets. (mijn ouders weten hier dan ook niet vanaf.. ) hij zegt wel dat hij van me houdt.. dat hij onwijs gelukkig met me is. Maar wat nou als het gewoon een of andere engerd is die alleen op seks uit is? Ik geloof zelf niet dat hij een of andere pedo is. Ik bedoel, hij wil wel seks, maar zegt dat hij het niet erg vindt om te wachten tot ik er klaar voor ben. Alleen is hij bezig met allerlei andere dingen, dingen waar ik me nog niet mee bezig hou. Hij werkt, woont op zichzelf en heeft het hele school-gebeuren al lang achter zich gelaten.
Ik daarentegen zit pas in 3vwo, kan nog heerlijk kinderachtig doen als ik met mn vriendinnen ben.. etc.

Het is gewoon een onwijs fijn gevoel dat er iemand is die om me geeft, gewoon om wie ik ben. Die me 's avonds belt gewoon om even mn stem te horen, die er altijd voor me is als ik hem nodig heb..


kán dit werken of is het niet meer dan verspilde moeite als ik hiermee doorga?
missundaztood is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.