Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 31 May 2010, 18:37   #1
kelseyyy
Lid
 
Geregistreerd op: 31 May 2010
Berichten: 12
Red face Verliefd op die ene jongen

Heej, ik ben al heel lang verliefd op een jogen van 15, ik ben 14

We hebben elkaars msn en nummer, maar als ik bij hem op hyves een reactie op zijn foto doe dan verwijderd hij die reactie en zegt hij dat er iets mis is met hyves)kan dat zijn omdat mijn peettante hem kent en dat hij zich daarom schaamt omdat hij verliefd op mij is?
EN hij smst ook heel vaak niet terug en dan zegt hij dat hij geen beltegoed meer heeft.

Dan doe ik net alsof ik hem geloof maar soms heb ik het idee dat hij me niet leuk vind maar toch laat hij dat vaak duidelijk merken dat hij me wel leuk vind!!

Ik heb nog nooit verkering gehad of gezoent
EN ik ben bang dat hij me daarom afwijst, want hij heeft wel al verkering gehad en gezoent.

we zijn wel een keertje gaan zwemmen met mijn peettante en peetoom en hun twee dochters, mijn peettante kent zijn moeder(dat is haar kapster) dus zijn moeder en hij zelf gingen ook mee.
IN de glijbaan gingen we met zijn allen achter elkaar in zo'n banden en hij zat voor mij we hielden elkaar allemaal vast bij de voeten zodat we bij elkaar bleven, hij hield mij vast bij de voeten en deed dat heel zacht, Echt lief!!

Ik vind hem echt super super leuk en ben eigelijk nog nooit zo op iemand verliefd geweest, eigelyk weeet egt niemand dat ik hem leuk vind alleen ik zelf.

haha heel verhaal maar als jully me asjeblieft willen helpen zou ik dat superlleuk vinden!!

Laatst aangepast door kelseyyy : 31 May 2010 om 18:39
kelseyyy is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.