Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 March 2011, 18:38   #1
Desootje
Lid
 
Geregistreerd op: 11 March 2011
Berichten: 6
Standaard Liefdesverdriet, zit er serieus mee

Beste forumleden,

Ik ben een 20 jarige jongen en ik ben tot over mijn oren verliefd op een collega.

Ik flirtte wat met haar en als ik naar haar lichaamstaal keek en haar reacties, dacht ik dat het wel goed zat! Uiteindelijk trok in de stoute schoenen aan en met best veel zenuwen vroeg ik haar mee uit. Het kwam er wat hachelend uit, maar ik had het gevraagd!

Ze schrok ervan, maar haar antwoord was positief. Enkele dagen daarna, wilde ik een datum weten en wilde ik haar opbellen. Ze nam niet op en ik stuurde een sms. Ze antwoordde, en daarin stond dat ze aan het werk was, dat ze daarom niet opnam. Ook zette ze erin dat het haar niet slim leek wat te gaan drinken, want ik was haar type niet.

Dit sloeg voor mij in als een bom en baalde er wel van. Ik had dit niet verwacht.

Maarja, jammer, het leven gaat door. Ik deed verder gewoon luchtig tegen haar en wilde er geen drama van maken.

Vanmiddag zat ik wat te surfen op het internet en ik kon het niet laten, eventjes een kijkje te nemen op haar hyves. Ik zag dat ze een 'krabbelgesprek' heeft gehad met een andere collega, die tevens een vriend van mij is.
Veel, lange krabbels werden er heen en weer gestuurd. En de afsluitingen van die krabbels gaven mij al kippenvel. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat die collega haar mee uitvroeg en zij daar positief op antwoordde.....

Ze hebben nu binnenkort een afspraakje......

Misschien lijkt het alsof ik overdrijf, maar ik zit er serieus mee. Ik ben hotel-de-botel verliefd op haar.

Waarom ik dit opschrijf weet ik niet precies. Het lucht een beetje op, maar de enigste oplossing zal zijn "tijd heelt alle wonden" denk ik. Maar tot die tijd voel ik me er verschrikkelijk over.

Laatst aangepast door Desootje : 11 March 2011 om 18:43
Desootje is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.