Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 December 2002, 21:58   #1
jolyn
Guest
 
Berichten: n/a
Smile het kan dus toch ook anders

Hallo lieve mensen!!!

Ik wou jullie even laten weten dat het beter met mij gaat!
Al ongeveer 1 maand snij ik niet meer en de behoefte ernaar wordt ook elke dag een heel klein beetje minder en al zijn er natuurlijk nogsteeds moeilijke momenten, ik heb er weer vertrouwen in!
Tegen alle mensen die ook aan automulilatie doen wil ik zeggen; Zoek hulp, in je eentje is het te moeilijk om er uit te komen! Alleen een vertrouwingspersoon op school kan al zo veel voor je betekenen, echt waar probeer het ook al geloof je daar zelf nog niet zo in. Hij/zij zal het niet van je afpakken, hoef je niet bang voor te zijn. Hij/zij zal ook niet zeggen dat het raar is wat je doet, hij/zij zal je proberen te begrijpen!! Echt waar, probeer iemand in vertrouwen te nemen!! Het kan geen kwaad en je hoeft er niet bang voor te zijn of je zwak te voelen doordat je dat doet. Het is toch veel makkelijker om zo door te gaan, juist als je hulp zoekt toon je sterkte, die weg is immers moeilijker!!!

Ik hoop door dit te vertellen dat er meer mensen weer in het leven gaan geloven en vooral, GELOOF IN JEZELF, ONZE TIJD KOMT NOG!!!

Liefs Jolyn
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.