Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 13 April 2003, 14:40   #1
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Abortus

hm ik reageer altijd wel haast overal op, maar misschien ook wel leuk om zelf is met een topic te komen, anders blijve we steeds bezig met die oude dingen...
Wat vinden jullie eigenlijk van abortus? Moet het gewoon kunnen (wat nu dus al is in nederland) of zou het verboden moeten worden, omdat sommige het zien als het vermoorden van je eigen kind?

Mijn mening: Ik vind dat het moet kunnen, omdat een vrouw over haar eigen lichaam mag beslissen. En bij verkrachting kunnen zij er niks aan doen als ze zwanger raken. En in de tijd dat ze het kind dragen en als het kind geboren is, zullen ze altijd aan degene herinnerd worden die ze verkracht heeft. En soms is het kind bv nog maar 14 ofzo en raakt zwanger, dan vind ik ook dat ze het kind mogen weghalen, want anders verandert haar hele leven gewoon (jeugd) dan zit ze nog op school enz. Adoptie is dan ook een keuze, maar dat is ook vreselijk met het besef dat je kind nog leeft maar niet door jou wordt opgevoed...
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.