Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 May 2003, 14:28   #1
someone
1337 Lid :)
 
someone's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 July 2001
Locatie: Op mn stoel
Berichten: 142
Stuur een bericht via ICQ naar someone
Standaard "Zwanger"

nou, ik kom vandaag lekker aan op school, praat buiten ff lekker, niks aan de hand, komen we het 1e lesuur binnen. Handel. is dus 4 laaaaaange uren boekhouden, naja moet wel gebeuren . zitten daar met 80 man in een lokaal, komt voor de 1e pauze (10 minuten ervoor ofzo) de mentor binnen, iedereen moet per direct kappen met zn werk, hij gaat in het midden staan, zet zn headsetje op zodat ie overal te horen is dmv de boxen die "strategies" opgesteld staan in het lokaal. Hij begint dus te praten; Gistermorgen kreeg ik een zeer verrassend telefoontje van de vader van Shirley (is klasgenoot en heel erg goede vriendin van mij), dus wij heel erg benieuwd wat er was. hij gaat verder; zoals jullie weten is Shirley donderdag ziek naar huis gegaan met hele erge buikpijn, misselijkheid, en ze zag zowiezo al heel erg bleek. Ze is sindsdien niet meer op school gekomen. (wij; jaja wisten we al, wat is er nou in vredes naam aan de hand?!) dus hij gaat weer verder met een enorm lang lul verhaal, wij liggen allemaal zowat , en ineens, "daarom is Shirley maandag middag om 15.30 trote moeder geworden van haar dochtertje, Shaiene (of hoe je het ook schrijft)! wij allemaal, HUH!?!?!?!?!?!??!, maar dat kan toch helemaal niet?! Ze was misschien een beetje mollig, maar om nou te zeggen, wow jij bent dik, zeker weten dat je niet zwanger bent?! ik helemaal in schok, ik wist er echt totaal niets vanaf, en daar komt nog eens bij dat ze net 2 weken terug 15 is geworden! ik wist dat ze een vriend had en daarmee naar bed ging, maar ik nam aan dat ze het veilig deed. Ze droeg wel wat wijdere kleding altijd, daarom viel het ook niet echt op dat ze wat dikker werd. en zelfs zij wist er niks van! ook haar ouders, doktor, niemand die ze kende, niemand! maar gebeurt dit nou vaker? ik bedoel, kun je nou echt zwanger zijn zonder dat je er vanaf weet? lijkt mij sterk, ook met ongesteld worden etc. echt raar;[, haar ouders waren even verrast als haar, daarom waren ze ook niet echt boos ofzo. haar vader is direct begonnen aan de babykamer (die er ook niet was, omdat ze er niks vanaf wist). naja, ik ga morgenavond naar haar toe in het ziekenhuis waar ze tot alles thuis klaar is verblijft.


zo, dat wou ik ff kwijt
__________________
Flames? Threats?
http://amishrakefight.org/gfy/
If you are still reading this far down you desperately need to get a life.
someone is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.