Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 June 2003, 08:55   #1
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard verbrand

ok ik was maandag naar pinkpop gegaan. dat was erg leuk alleen ben ik super verbrand
ik had me voordat ik ging ingesmeerd en toen ik daar aankwam, kwam ik er dus achter dat ik mijn zonnebrand vergeten was. naja niet zo erg, want ik had toch niet zo veel last van de zon. tegen de middag was mijn rug behoorlijk rood.. ikke naar info dingetje vragen of ze zonnebrand hadden en me dus nog een keer ingesmeerd. toen ik in de trein terug naar huis was, was het toch al beetje pijnlijk aan het worden. en toen ik dus wakkeer werd zat heel mijn rug en borst vol blaasjes en geirriteerd enzo.
dus veeeeeel aftersun er op gesmeerd, wat ook nix hielp dus uiteindelijk maar vanochtend naar de dokter gegaan. ons mam was al helemaal bezorgd dat ik 1e graads verbrand was ofzo, maar ik dacht dat het wel mee viel.
kom ik aan bij de dokter, ik laat mijn rug zien, zegt ze dat ik zeker lichtelijke 2e graads verbranding heb op mijn rug en borst.
en het waarschijnlijk 1 tot 2 weken duurt voordat alles verveld is. er kunnen nog meer blaasjes en blaartjes op mijn rug komen voordat het pas gaat vervellen (en er zitten al zoveel blaasjes op mijn rug )
dus nu heb ik creme spul gekregen wat ik 2 tot 3 maal daags erop moet smeren, terwijl zelfs de lichte aanraking al pijn doet.
gewoon een tshirt aan hebben doet al zeer.

moraal van het verhaal : SMEER JE ALTIJD GOED IN!!!!
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.