Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 November 2003, 16:49   #1
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs up Open sollicitatie; Youssef als Beheerder.

Ik ben serieus.

Ik weet zeker dat ik Leerlingen.com weer uit een dip kan halen die de forumleden treft sinds ik weg ben. De enige manier om mij uit mijn vicieuze cirkel van schelden, tieren en trollen te halen is mij aan te stellen voor een functie binnen de Leerlingen.com muren. Ik ben mooi, charmant, rechtvaardig en slim.

Ik weet hoe te handelen met leden die constant trollen en weet altijd wel een paar Marokkanen die het [desbetreffende] adres willen bezoeken.

Ik betreur zeer het vertrek (ook al dacht ik eerder anders) van dhr. Blue Wolf van Hogen Adel. Ik zie niet in op wie we nu onze hoop moeten vestigen wat betreft veranderingen die moeten gebeuren, bijvoorbeeld kleine dingen als het veranderen van een simpel woordje in de Engelse teksten.

Ik zie ook niet in wie altijd vaak online is, doch rechtvaardig en zich ook bemoeit met Staff Room en Feedback. Ik zie dat het nog steeds een zooitje binnen Staff Room is, alhoewel Tyskie zijn woordje altijd goed klaar heeft en de medecrewmembers op hun vingers tikt.

Hoogachtend,
Youssef.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.