Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 17 January 2004, 12:31   #1
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Talking Onzin graag op Aan de Bar, en niet binnen de crew of mijn PM-box.

Gossiemijne, wat ik me vandaag toch weer meemaak. Een aantal personen binnen de crew kan kennelijk niet echt beleid voeren, daar kan ik me overigens wel een beetje bij inleven gezien het vrouwelijke geslacht vaak emotioneel makkelijker te beïnvloeden is. Ware het niet dat je met zo een functie juist alles zo zakelijk en objectief mogelijk moet zien.

Laten we beginnen met het volgende topic: Sedes en op wie ze lijkt. met een geweldige topicopener aan kop

Een van de eerste reacties is potverdikkie meteen weer van Saartje, een soort van LoeLoe de vrouwenredder, maar dan voor de 'zwakkere' medeforummer. Zodoende geeft Saartje dus een stempel mee aan mijn topic, namelijk die van: Sedes afkraken en haar daar eventueel lelijk/debiel mee uit te beelden.

Wat was er gebeurd als ik Sedes had vergeleken met een paradijsvis, of een pauw? Werd er dan niets meer dan lof over me gesproken? Was Sedes dan helemaal in haar nopjes omdat ik haar mooi vond?

Mijn topic was allesbehalve beledigend bedoelt. Dat figuurtje uit de afbeelding komt nota bene uit een TEKENFILM! Ik heb al die keren dat ik Sedes zag op foto's gezegd dat ik haar op een tekenfilm figuur vond lijken, en plop daar was mijn geniale ingeving. Ik wist eindelijk op wie ze leek! Ik heb nog gepoogd er een "op wie vind jij die en die lijken topic" van te maken maar dat werd weer volledig onmogelijk gemaakt door de moraalpolitie.

Voor Sedes dan in het bijzonder: Ik heb nooit een slechte of beledigende intentie met dat topic gehad. Ik vraag dan ook, maar ik eis het meer, mijn Officiele Waarschuwing van LoeLoe in te trekken. De enige reden dat ik die heb gekregen is namelijk voor een klein gedeelte het niet goed functioneren van de crew, der persoonlijke vete tussen ik en een bepaald lid van de crew en de personen die het topic omvormden tot een topic waarin ik Sedes poogde af te zeiken.

Citaat:
LoeLoe wrote on 14-01-2004 15:34:
Naar aanleiding van dit topic

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...538#post784538

Krijg je een waarschuwing. Je begrijpt natuurlijk dat dit niet kan en alles lijkt er naar dat je dit alleen maar doet om iemand voor gek te zetten. En dat mag hier niet. Een 3e waarschuwing zal een ban tot gevolg hebben.

Groetjes Monique
Ik heb vervolgens nog een topic gemaakt op Feedback en die is verwijdert, niet geheel terecht misschien, maar ik ben er blij mee omdat het toch slechts een uiting van woede vanuit mijn kant was geweest. Die OW van koelkast vind ik daarom terecht.

Nu de tweede reden dat ik dit topic startte, nogmaals het slechte functioneren van de crew, al dan niet door het niet kunnen voeren van beleid of emotionele redenen al dan niet lichamelijke zoals ongesteldheid.

Ik kreeg de volgende OW:

Citaat:
Youssef,

hierbij ontvang je een officiele waarschuwing omtrend dit topic :
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...&postid=787972

Je weet ondertussen al dat flamen niet toegestaan is, gelieve er dan ook rekening mee te houden.

Dit is je 3de Officiele Waarschuwing en je weet wat daar de gevolgen van zijn...
om dit dus:

Citaat:
Geweldig, want ik heb het ook niet als flame bestempeld, maar als domme flame-uitlokkende reactie. Met je IQ van een WC-eend zorg je steeds weer voor agressie en frustratie door dingen te concluderen die er niet zijn
Ik vind dit zeker niet een OW waard. Zeker niet in de context dat ik het geplaatst heb. Deze OW is puur een gevolg van bovenstaande redenen en eventuele emotionele zwakheid. Op een forum moet je kunnen discussiëren. Soms gaat het er hard aan toe, maar soms ook heel simpel en soepeltjes.

Af en toe moet er gewoon pit in discussie zijn en mag men gewezen worden op woordgebruik, maar als men je hier al een OW wil geven dan moet er toch even geknutselt worden aan de ban voorwaarden. 3 keer zoiets zeggen en vervolgens een ban krijgen zou namelijk een belachelijke vertoning zijn en een zeer onredelijke straf tot gevolg hebben.

Overigens mogen de nieuwe forumbazen eventueel wel wast forumbaastraining ondergaan of op bepaalde dingen gewezen worden voor ze aan de slag gaan. Maar verder kan ik me wel vinden in de denkbeelden van saartje als ik zie dat ze zich in het "Sede topicje" al zeer aangevallen voelde om een 'dombo' opmerking. Hierbij was ik zeer redelijk (!!) en bovendien was het een persoonlijke aanvaring die verder niets met haar forumbaasfunctioneren te maken had.

Ik hoop dat er beleidvoerders zijn die me hier even [edit: ] zakelijk antwoord op kunnen geven en de 2 OW's weer in kunnen trekken.


Laatst aangepast door Youssef : 17 January 2004 om 12:34
Youssef is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.