|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
16 September 2004, 15:39 | #1 |
Guest
Berichten: n/a
|
tis maar goed dat dat bedrijf in nuth zit...maar anders
okeej mn telefoon is kapot(hoe is niet zo belangrijk) en ik stuur hem op naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb en omdat het nog binnen de garantie periode viel dacht ik ik laat hem repareren.
dat zou 5 dagen duren, het heeft 4 bijna 5 weken geduurd. krijg ik ineens een brief in huis De benodigde reparatie van uw toestel valt niet binnen de dekking van de garantie. dus krijgt u drie mogelijkheden: 1: laat het toestel repareren 166.70 2: u laat het toestel terug sturen met 25 eurie aan onderzoekskosten 3: u doet niets en uw telefoon word vernietigd en gelieve binne 5 dagen na ontvangst van brief reageren anders word u zowieso 25 euro in rekening gebracht en de tel terug gestuurd. maar dr staat niets in die breif over wat er nou mis is met de tel, ja gebruikersfout, WAT IS DAT!? ik bellen,22 min in de wacht gestaan. en t is maar goed dat ik opgehangen heb want ik was me geduld echt wel kwijt. mail gestuud en nu maar afwachten. dat kan toch helemaal niet, kosten doorberekenen voor een reparatie die binnen de garantie periode valt. heb de consumentenbond ook al gemaild. ben benieuwd wat die zeggen. 1 ding is zeker, ik word hier helemaal gek van gvd :@ |
16 September 2004, 17:06 | #2 |
Guest
Berichten: n/a
|
hoe lijkt me dan wel belangrijk, een gebruikersfout kan zijn water, verkeerd unlocken, laten vallen etc.
|
16 September 2004, 18:19 | #3 |
BeHeerser
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
|
Wat een bullshit. Lekkere reclame voor dat merk telefoon. (Welk merk is het btw?)
Hoezo valt niet onder de garantiedekking trouwens. Lekker vaag. |
16 September 2004, 22:04 | #4 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
je roept nu dus boelshit en je weet niet wat hij ermee heeft gedaan |
|
18 September 2004, 08:43 | #5 |
.
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
|
eikels....
volgende telefoon in vervolgt gewoon in een winkel kopen, dat is een stuk tastbaarder en die zijn ook klantgerichter... Ik had m'n telefoon een keer gemold toen ik perongelijk een verkeerde oplader aan had gesloten (van m'n broers telefoon, zag er hetzelfde uit) en in de winkel dachten ze dat het waterschade was, die wordt niet gedekt, maar uiteindelijk zeiden ze dat de accu gewoon naar de kloten was en dat er in de telefoon iets was doorgebrand. Duurde een maand ofzow, maar toen kreeg ik em wel weer heel terug, maar het was ook een samsung.. en die willen een goeie naam krijgen welk merk had jij eigenlijk?
__________________
hardstikke doooooood |
18 September 2004, 18:05 | #6 |
Amanda
|
ik ken het probleem, omdat ik een aardig duur toestel heb heb ik hem laten verzekeren, voor 7 euro in maand wordt alles gratis gemaakt en hij is overal op verzekerd zelfs op diefstal en krasjes in het display.
Nu heb ik een fout in mijn geheugenkaart zitten, dus ik terug naar de winkel en mn verzekeringspapieren enzo mee genomen. Moet je daar eerst 1,5 in die winkel wachten tot ze erachter zijn wat er fout mee is, zeggen ze ja je geheugenkaart is kappot (dat had ik al gezegt toen ik de winkel binnen kwam) Naja nu kan ik mijn telefoon opsturen en dan ben ik hem 5 weken kwijt en krijg ik geen leentoestel en mijn simkaart moet mee (fijn 1 maand abbonements geld weg), of ik betaal 25 euro en dan heb ik hem binnen 10 dagen terug, maar dan is het de vraag of hij gemaakt kan worden. Dus wat lullen ze nou met hun "gratis" reparatie
__________________
Lowlands ja! |
20 September 2004, 10:48 | #7 |
Trots van het noorden.
|
ik hoor het al als je telefoon kapot is gewoon kapot laten dus
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park. |
20 September 2004, 12:14 | #8 | |
Amanda
|
Citaat:
__________________
Lowlands ja! |
|