Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 August 2004, 19:40   #1
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard Je reactie op een niet zo tof cadeau

M`n moeder heeft een kettinkje gekocht op vakantie (wat lieeeef ), maar dat ding is zo lelijk, moet ik er dan toch mee gaan lopen? Dit is dan iets kleins, maar dit kom ik wel vaker tegen en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan . Ik heb ook is zo`n mooie metaaldetector gehad (nee ik woon niet bij het strand) Daar heb ik, na (blijkbaar) beteuterd gezicht en veel vragen of ik het echt wel leuk vond, gezegd dat het niet echt iets voor mij is.

Bij mensen die je niet zoveel ziet kan je `t wel neppen en bij wijze van spreken flikkeren je `t de volgende dag gewoon weer weg.

Hoe gaan jullie met zulke situatie`s om?
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"

Laatst aangepast door Flater : 5 August 2004 om 14:26
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2004, 10:38   #2
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Kom op zeg, ik ben toch niet de enige?....toch.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2004, 11:31   #3
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik probeer altijd wel te doen alsof ik er blij mee ben, maar meestal komt het er toch op neer dat mn moeder en ik ruzie krijgen omdat ze vindt dat ik ondankbaar ben
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2004, 13:29   #4
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik probeer te doen alsof ik er blij mee ben, omdat ik het tenslotte wel lief vind. Maar als het dan bv. een kettinkje is dat ik van m'n mama gekregen heb, ga ik er niet mee rondlopen, maar leg/hang ik het op een goed zichtbare plaats. Daar laat ik het een tijdje hangen, en dan is ze het wel alweer vergeten en vliegt het ergens in de kast.
Behalve als het iets écht duur is natuurlijk...
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 08:12   #5
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb eigenlijk nog nooit iets gekregen waar ik niet blij mee ben..

maar je kan mij met iets heel kleins al superblij maken.. en zulke dingen die kettingkjes, okal vind ik ze oerlelijk.. ik vind het nog wel echt heel erg leuk om te hebben en te dragen omdat het een lief gebaar is geweest
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 16:34   #6
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het vroeger met kleding wel gehad dat ik me ouders met dingen kwamen die ik echt serieus afschuwelijk vond en er daarom ook niet in ging lopen.

Maar met cadeautjes, zeker kettinkjes vind ik dat je je wel over dat 'oerlelijk' heen moet zetten. En het moet dragen om het gebaar.

Maar das mijn meing he
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.