Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 October 2005, 15:34   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Amsterdam Lelylaan

Ik besef altijd dat ik heel erg blij ben dat ik in Nederland woon als ik op Amsterdam Lelylaan sta te wachten op de tram of trein. Hordes luid brullende en gillende hoofddoekjes die maar al te graag laten merken dat ze geen Nederlands spreken. Jochies van 12 die denken dat ze de man zijn met die arrogante smoelen. Sorry maar dat is echt te veel voor mijn hollandse maag, ik zal me wel moeten aanpassen
 
Oud 12 October 2005, 15:46   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

stoer hoor
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 12 October 2005, 15:54   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
stoer hoor
nee het is om te janken
 
Oud 13 November 2005, 12:34   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wie houdt je tegen dan?
 
Oud 13 November 2005, 13:12   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wie houdt je tegen dan?
Ja dat ken je natuurlijk niet in zuid-bloemknollenveen waar homo's en moslims nog worden opgejaagd door de plaatselijke lonsdalers
 
Oud 13 November 2005, 17:06   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Klopt ja, ik kom inderdaad niet verder dan mijn boerderij.
Maar dat neemt niet weg dat je gewoon lekker kan emigreren
 
Oud 13 November 2005, 17:47   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Klopt ja, ik kom inderdaad niet verder dan mijn boerderij.
Maar dat neemt niet weg dat je gewoon lekker kan emigreren
Ik (en met mij ongeveer 33 % van de bevolking)laat me niet uit eigen land verjagen, maar ik nodig je graag uit om rond 15.30 op een werkdag een kijkje te komen nemen als net alle vmbo scholen in de regio hun deuren openen. Dan kan je niets anders concluderen, ik weet alleen niet waar je daar de tractor kan parkeren
 
Oud 13 November 2005, 19:06   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik mijn traktor kwijt ben geraakt en met mijn klompen en boerenkiel aan de scholen binnen stap, wat zal ik me dan inderdaad verbazen over alle niet geintergreerde moslims die naar elkaar roepen in een voor mij als simpele boer vreemde taal. Wat gek dat mensen van buitenlandse komaf naar elkaar schreeuwen in zo'n rare taal en ja wat zijn die jongetjes brutaal he, zo is dat be'j ons thuus niet. Wat glijdt Nederland af! Er wordt nu zelfs al over straat geschreeuwd in vreemde talen, ik trek me weer terug in zuid-bloemknollenveen waar homo's en moslims nog worden opgejaagd door de plaatselijke lonsdalers.
 
Oud 13 November 2005, 19:18   #9
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Als ik mijn traktor kwijt ben geraakt en met mijn klompen en boerenkiel aan de scholen binnen stap, wat zal ik me dan inderdaad verbazen over alle niet geintergreerde moslims die naar elkaar roepen in een voor mij als simpele boer vreemde taal. Wat gek dat mensen van buitenlandse komaf naar elkaar schreeuwen in zo'n rare taal en ja wat zijn die jongetjes brutaal he, zo is dat be'j ons thuus niet. Wat glijdt Nederland af! Er wordt nu zelfs al over straat geschreeuwd in vreemde talen, ik trek me weer terug in zuid-bloemknollenveen waar homo's en moslims nog worden opgejaagd door de plaatselijke lonsdalers.
Zoals iedere boerenlul weet is lelylaan een tram metro en trein station op het kruispunt van vele scholen en geen school.

Maar zijn er ook daadwerkelijk mensen bekend op dat station, die weten waar ik het over heb.
 
Oud 13 November 2005, 19:23   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Zoals iedere boerenlul weet is lelylaan een tram metro en trein station op het kruispunt van vele scholen en geen school.

Maar zijn er ook daadwerkelijk mensen bekend op dat station, die weten waar ik het over heb.
Tja de gemiddelde domme boer kent Amsterdam natuurlijk niet op z'n broekzak. Maar of ik nou uitgenodigd word op een station of in een school, het zal me een worst zijn. Ik lees integratieproblemen niet af aan onderling communicerende allochtonen.
 
Oud 13 November 2005, 19:53   #11
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

of als je in de haag in de schilderswijk bij een postkantoor binnen loopt om iets te posten, dat ze er neit eens Nederlands spreken.
Of dat ze hun geloof gebruieken om hun daden goed te keuren. Laatst nog gehoord:"ik heb die hoer verkracht, want ik moest der laten weten dat ze een hoer was"

Dan ga ik echt mee met PFP. Er is dan echt iets mis met ons land.

En waarom zouden wij moeten emigreren? Het is makkelijker als zij emigreren.
 
Oud 13 November 2005, 19:55   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als ik me stoor aan mijn buren dan gaan zij toch ook niet opeens verhuizen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 13 November 2005, 20:07   #13
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Racisme hoort niet thuis op dit forum.

Laat dit een waarschuwing wezen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.