Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 November 2007, 19:21   #1
spaceface
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard drugs+vriendin

Hallo,kben jongen v 16jaar en zit met probleempke
op mijn 13de ben ik beginnen roken,al snel begon ik met wiet eerste x LSD toen ik 14 was en op mijn 15de verschillende soorten hard drugs,ik moet dagelijks een redelijke hoeveelheid speed naar binnen werken om de dag door te komen anders voel ik mij leeg en uitgeput
maar dat is het probleem niet,gisteren vroeg mijn lief namelijk of ik LSD voor haar kon regelen(ze heeft nog nooit andere drugs gedaan buiten een beetje wiet en roken/alcohol)
mijn redelijk extreem druggebruik is gebeurt na mijn eerste LSD ervaring ,ik had een totaal nieuwe levensvisie en wou meer middelen gebruiken en is het de foute kant opgegaan,zelf probeer ik te minderen maar het is een enorme strijd
maar ze is vastberaden om een keer LSD te proberen maar ik ben er absoluut tegen en weet niet hoe ik het haar moet uitleggen,ik kan zeggen dat ik er niet kan aan geraken maar ze zal weten dat dit gelogen is en zelf kent ze ook mensen die in het milieu zitten ikzelf ben al vele vrienden verloren omdat ze niets met een 'junkie' te maken na anderhalf jaar redelijk veel problemen gehad te hebben met school,vrienden en ouders(die me niet in een afkickcentrum hebben gestoken omdat ze dachten dat ik dit aankon,het afkicken)heb ik mijn leven terug een beetje in de hand,maar ze weten niets v speed verslaving
dus ik wil niet dat mijn vriendin deze hel ook meemaakt,maar weet echt niet hoe ik het haar moet uitleggen ze lijkt me zo vastberaden,zelf ga ik een einde maken aan m'n speed verslaving omdat het gewoon niet meer fijn is

sorry voor de wazige uitleg maar ik hoop dat jullie me een paar tips kunnen geven tegen het weekend aan,ikzelf kan er geen woorden voor vinden om het haar te zeggen :s
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2007, 19:53   #2
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat je het gewoon 1 keer moet geven en daarna weigeren het voor haar te regelen, na 1 keer ben je toch nog niet verslaafd?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2007, 20:10   #3
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Nee, als jij het er niet mee eens bent moet je het haar niet geven vind ik. Ze moet zelf maar weten of ze het dan bij een ander haalt maar dan is het iig niet jouw schuld. Verder kan je het haar toch uitleggen zoals je dat hierboven hebt gedaan? Druk haar maar met haar neus op de harde feiten.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2007, 21:13   #4
spaceface
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rarejopie Bekijk Bericht
ik denk dat je het gewoon 1 keer moet geven en daarna weigeren het voor haar te regelen, na 1 keer ben je toch nog niet verslaafd?
LSD kan dingen losmaken bij mensen, moeilijk uit te leggen zal piraats raad proberen opte volgen maar ze kijkt er zo naar uit we zijn al 1 jaar samen en ken haar al van de kleuterklas kziet echt nie zitten om haar zo de les te spellen, kzie haar als de enigste die echt van mij houdt en wil niet dat zij begint nu dat ik probeer te stoppen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2007, 22:37   #5
tovenaar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Spaceface, als je hier kwam posten om te checken of je niet helemaal gelijk hebt ondanks dat ze aan je trekt, bij deze: JA, JE HEBT HELEMAAL GELIJK!!! Door niet te twijfelen aan jezelf ben je voor haar ook alleen maar sterker, en dat zal ze uiteindelijk alleen maar waarderen. Probeer te voorkomen dat ze je betuttelend gaat vinden of tegen haar te liegen dat je er niet aan kan komen: daarmee schaad je het vertrouwen tussen jullie. Zeg precies hoe je je er bij voelt en waarom je het niet over je hart kunt verkrijgen. DAT dwingt respect af en versterkt juist de band. Ik wens je ook veel sterkte van de speed af te komen. Bedenk dat je hersennen in evenwichten leeft: wanneer je stopt is dat even goed voelbaar, maar uiteindelijk krijg je weer hetzelfde evenwicht. Even doorbijten... Plan voor jezelf een langzame afbouw, en hou je daaraan. Het zal wanneer je gestopt bent waarschijnlijk weer even lekker voelen om het te gebruiken als toen je begon: dan is het natuurlijke evenwicht weer hersteld, en kan je weer die piek ervaren. Dat juist NIET te willen gaan doen vertrouw ik je op door hoe je schrijft over LSD, en hoezeer je nu last hebt van aan speed gewend te zijn. Wat je nu nog niet goed ziet of voelt (omdat je nog zo jong bent) is dat het je ook aardig aanvreet: het is rotzooi. Je gaat er 3 zo snel oud en afgeleefd door uit zien, en ik denk dat je over een paar jaar er ook nog leuk uit wil zien voor je vriendin (not?). Het is ook niet gek om je te bedenken dat elke euro die je nu uitgeeft aan speed je straks nog eens zult gaan uitgeven aan de tandarts... Think about it. Vind het top dat je even hier bent komen sparren over wat er aan je trekt, en hoop je voldoende bevestiging gegeven te hebben over wat je zelf al bedacht had. Hou die gedachte vast! (en krijg geen spaceface

Succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2007, 16:05   #6
spaceface
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bedankt allemaal ikga morgen ff bij haar langs om het uit te leggen ,tovenaar heb je mss zelf verslaving achter de rug want idd het begint op te vallen aan mn tanden en lig 24/7 lichtjes te knarsetanden ,zoja enige tips om te stoppen? alvast bedankt sorry voor de offtopic ,morgen laat ik weten of ze er al dan niet mee door gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2007, 15:57   #7
spaceface
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is me gelukt ben gisteren alles gaan uitleggen dat ze het moest laten en heb ook dit topic laten zien en ze heeft besloten het niet te doen,ben enorm opgelucht nogmaals bedankt
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 21:58   #8
t-h
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok dit kan lullig overkomen maar het werkt wel.
geef haar een keer echte troep die je eigenlijk niks geeft maar je wel een tijdlang kut laat voelen, de meeste stoppen dan.
vriend van me had problemen en heeft mij er zo uitgehouden.
kwam er later achter en was hem er toen erg dankbaar voor(eerst pissig maar later toch dankbaar)
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 09:19   #9
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Als je nou een overdosis neemt dan ben je van alles af?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2007, 13:44   #10
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

dan ben je er idd van af... of je dat wil is een andere vraag
maar mooi dat het zo uitpakt. Las de tekst van tovenaar en volgens mij staat daar veel nuttige info in en veel sterkte met het afkicken
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2007, 14:38   #11
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2007, 13:41   #12
Samm_
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2007
Locatie: R.
Berichten: 39
Stuur een bericht via ICQ naar Samm_ Send a message via Skype™ to Samm_
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spaceface Bekijk Bericht
Hallo,kben jongen v 16jaar en zit met probleempke
op mijn 13de ben ik beginnen roken,al snel begon ik met wiet eerste x LSD toen ik 14 was en op mijn 15de verschillende soorten hard drugs,ik moet dagelijks een redelijke hoeveelheid speed naar binnen werken om de dag door te komen anders voel ik mij leeg en uitgeput
maar dat is het probleem niet,gisteren vroeg mijn lief namelijk of ik LSD voor haar kon regelen(ze heeft nog nooit andere drugs gedaan buiten een beetje wiet en roken/alcohol)
mijn redelijk extreem druggebruik is gebeurt na mijn eerste LSD ervaring ,ik had een totaal nieuwe levensvisie en wou meer middelen gebruiken en is het de foute kant opgegaan,zelf probeer ik te minderen maar het is een enorme strijd
maar ze is vastberaden om een keer LSD te proberen maar ik ben er absoluut tegen en weet niet hoe ik het haar moet uitleggen,ik kan zeggen dat ik er niet kan aan geraken maar ze zal weten dat dit gelogen is en zelf kent ze ook mensen die in het milieu zitten ikzelf ben al vele vrienden verloren omdat ze niets met een 'junkie' te maken na anderhalf jaar redelijk veel problemen gehad te hebben met school,vrienden en ouders(die me niet in een afkickcentrum hebben gestoken omdat ze dachten dat ik dit aankon,het afkicken)heb ik mijn leven terug een beetje in de hand,maar ze weten niets v speed verslaving
dus ik wil niet dat mijn vriendin deze hel ook meemaakt,maar weet echt niet hoe ik het haar moet uitleggen ze lijkt me zo vastberaden,zelf ga ik een einde maken aan m'n speed verslaving omdat het gewoon niet meer fijn is

sorry voor de wazige uitleg maar ik hoop dat jullie me een paar tips kunnen geven tegen het weekend aan,ikzelf kan er geen woorden voor vinden om het haar te zeggen :s
************************************************
Ik vindt je kan niemand iets verbiedee als die gene t egt wil...t is wel SUPERRR lief dat je t wilt tegen houden ensoo maar tog.. en trouwens ik bedoel als je egt van iemand houd heeft die gene t tog wel voor je over..??? xxx
__________________
S.ammy
Samm_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2007, 20:58   #13
koenler
advisuur
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Locatie: vlak bij ijmuiden
Berichten: 64
Standaard

ik zou haar nits geven zeg dat je zoveel om haar geeft en haar dat niet aan wil doen en ik heb nog een tip van mijn neef neem iederen dag een heel klein beetje minder te neemen en dan ook een heel klein beetje en na 1 1/2 maand zo goed als nits te neemen
koenler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 08:20   #14
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Samm_ Bekijk Bericht
************************************************
Ik vindt je kan niemand iets verbiedee als die gene t egt wil...t is wel SUPERRR lief dat je t wilt tegen houden ensoo maar tog.. en trouwens ik bedoel als je egt van iemand houd heeft die gene t tog wel voor je over..??? xxx
denk eerst na voordat je wat zegt
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 08:34   #15
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard



M'kay
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 09:02   #16
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2007, 16:05   #17
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

With a little plan you can change your life todaayyyyy. It's easy mmmkay!
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2007, 23:58   #18
Gwn_Iemand
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gwn snuife die handel laat haar voele !!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2007, 07:38   #19
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

/punch
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2007, 15:00   #20
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

/facepalm
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2007, 11:58   #21
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

doe wat je niet laten kunt,en als ze het niet snapt moet je ze maar od'en
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.