|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
7 June 2003, 20:12 | #1 |
Guest
|
sterrenbeelden>tweeling
vroeger heeft me moeder zicg geinteresseerd in astrologie over de sterrenbeelden enso.. heb er veel van opgepikt
geloven jullie erin? zelf geloof ik in de eigenschappen..het komt vaak overeen met de dingen die je dan leest..maar niet sovan:vandaag gaat u de ware ontmoeten.. nu is het de maand van de tweeling zou je je zelf herkennen als je dit sterrenbeeld bent? -houden van reizen -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief -afwisselende stemmingen -practiesch -kan goed organiseren -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen -gaat vaker vreemd zwakke eigenschappen: -zachtheid in gevoelens -doelgericht dit heb ik ff opgezocht in een boek :steen/tweeling combinaties -tijgeroog -citrien Goede combinaties:Boogschutter ,Ram ,Leeuw Geen goede combinatie:Schorpieon,Steenbok |
7 June 2003, 21:13 | #2 |
Guest
|
-houden van reizen
ja -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief ja -afwisselende stemmingen ja -practiesch ja -kan goed organiseren ja -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen nee -gaat vaker vreemd nee -zachtheid in gevoelens ja -doelgericht ja |
7 June 2003, 22:09 | #3 | |
Trots van het noorden.
|
Citaat:
8 June 2003, 01:47 | #4 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
8 June 2003, 13:13 | #5 |
Beheerder
|
-houden van reizen
ja -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief ja -afwisselende stemmingen ja -practiesch ja -kan goed organiseren nee -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen nee -gaat vaker vreemd nee -zachtheid in gevoelens nee -doelgericht nee en ja ben tweeling
8 June 2003, 13:19 | #6 |
Guest
|
jawel, maar ik denk dat ongeveer 80 procent van de nederlanders zo is, ik ben wel tweeling
|
8 June 2003, 14:21 | #7 |
Guest
|
ik denk wel dat het voor een groot deel klopt
|
8 June 2003, 15:25 | #8 |
Guest
|
nee ik geloof het absouluut niet, om het maar eens banaal uit te drukken:
je eigenschappen liggen echt niet vast omdat je ouders op een bepaalde tijd hebben liggen krikken... o_0 |
8 June 2003, 19:02 | #9 |
Guest
|
Re: sterrenbeelden>tweeling
[QUOTE]Originally posted by jennifer1203
vroeger heeft me moeder zicg geinteresseerd in astrologie over de sterrenbeelden enso.. heb er veel van opgepikt geloven jullie erin? zelf geloof ik in de eigenschappen..het komt vaak overeen met de dingen die je dan leest..maar niet sovan:vandaag gaat u de ware ontmoeten.. nu is het de maand van de tweeling zou je je zelf herkennen als je dit sterrenbeeld bent? -houden van reizen Ja, maar (bijna )iedereen houdt van reizen -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief Mwa -afwisselende stemmingen Dat is de puberteit -practiesch Echt niet -kan goed organiseren Zelfde als practisch -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen Klopt -gaat vaker vreemd Echt niet zwakke eigenschappen: -zachtheid in gevoelens Mja zou wel kunnen -doelgericht Ja, maar dat is toch niet negatief? [QUOTE] Geloof het allemaal niet btw |
8 June 2003, 20:51 | #10 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
9 June 2003, 12:34 | #11 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
9 June 2003, 17:30 | #12 |
Guest
|
ik ben ook Tweelingen, in bepaalde dignen herken ik me wel. maar dit zijn inderdaad beetje standaard dingen. Ik heb hier thuis n boekje over Tweelingen, en daar herken ik me beter in.
|
9 June 2003, 17:32 | #13 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
10 June 2003, 20:46 | #14 |
Lid
|
-houden van reizen
ja -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief ja en nee -afwisselende stemmingen ja -practisch jawel -kan goed organiseren nee -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen nee -gaat vaker vreemd nee zwakke eigenschappen: -zachtheid in gevoelens ja -doelgericht nee dit heb ik ff opgezocht in een boek :steen/tweeling combinaties -tijgeroog -citrien Goede combinaties:Boogschutter ,Ram ,Leeuw Geen goede combinatie:Schorpieon,Steenbok dat wist ik al |
12 June 2003, 14:35 | #15 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
12 June 2003, 21:30 | #16 |
Guest
|
alles is mogelijk zeg ik dan maar, ben een x naar een astroloog geweest die m'n toekomst voorspelede en tot nu toe is alles uitgekomen dus ja, maar ja dat is anders dan dit rijtje dat hierboven staat, ben ook tweeling btw.
kost wel 50 € geloof ik |
12 June 2003, 21:50 | #17 | |
Guest
|
Citaat:
|
|
13 June 2003, 22:13 | #18 |
Guest
|
Ik vraag me af of er een reeël verband is tussen de eigenschappen van mensen en het tijdstip en sterrenstand etc wanneer ze geboren zijn,
Ik betwijfel het zeer. |
14 June 2003, 09:21 | #19 | |
Lid
|
Citaat:
-houden van reizen nee ben niet superreislustig. -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief deze snap ik niet helemaal eigenlijk ik ben wel heel veel met mensen bezig maar of ik nou altijd iets nieuws wil ontdekken ik hou et op een misschien -afwisselende stemmingen ja -practisch soms ik kan heel handig uit de hoek komen maar over het algemeen ben ik niet echt practisch ingesteld. Het schijnt ECHT door mn VWO te komen mijn vriendin deed MAVO en had echt overal wel een handigheidje voor. Zij is in november jarig overigens -kan goed organiseren no way -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen nee ik kan dingen best goed alleen doen, wil ook wel alleen zijn. En ik kan in een groep ook wel meekomen -gaat vaker vreemd nee -zachtheid in gevoelens nee hard geworden door ervaring vrees ik ben wel heel zorgzaam van aard -doelgericht sjah... das wel altijd de bedoeling he kan me daar niet direct mee identificeren dus ik hou et op nee ik vrees dat et bij mij niet erg klopt
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
17 June 2003, 02:44 | #20 |
Lid
|
Re: sterrenbeelden>tweeling
-houden van reizen
beetje -nieuwe dingen ontdekken en mensen/actief niet echt -afwisselende stemmingen ja -practiesch ja -kan goed organiseren nee -doet liever dingen met zijn 2een/niet graag alleen ja -gaat vaker vreemd nee -zachtheid in gevoelens ja -doelgericht ja Maar toch echt geen tweeling(ben stier), kgeloof er niks van, omdat ik een poging heb gedaan om ook maar enigzins een wetenschappelijke verklaring te zoeken, maar verder dan invloed van aantrekkingskracht kwam ik niet en kdenk nou niet echt dat dat uitmaakt voor hoe een mens zich gaat gedragen.