Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 July 2003, 22:49   #1
JeSsIcAtJeUuH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Een onmogelijke liefde (of niet?)

ik heb een jongen leren kennen in spanje, op vakantie. eigenlijk al van vorig jaar, maar dit jaar waren we meer bij elkaar. de tweede week verkeerden we. ik ben echt verliefd. ik weet het zeker! met hem voel ik mij anders dan bij anderen. toen ik weer naar huis moest (gisteren dus), heb ik de hele terugweg gehuild. nu huil ik nog steeds. af en toe stop ik, maar een beetje later denk ik weer aan hem...
daarjuist heb ik met hem op msn gepraat en hij zegt dat hij van mij houdt en dat hij mij mist en dat hij ook heeft gehuild.
nu gaan jullie zeggen wat is het probleem...
het probleem is 272.7km!!!
hij woont in Julianadorp,Noord-Holland, en ik in Melsbroek, midden-Belgie. dus veel gaan we elkaar niet zien maar toch wil ik met hem verder want zonder hem kan ik niet leven.
vinden jullie dat onze relatie een kans heeft??
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 23:12   #2
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een onmogelijke liefde (of niet?)

Citaat:
Originally posted by JeSsIcAtJeUuH
zonder hem kan ik niet leven.

dus als ik het was, en ik maak het uit ga je zelfmoord plege?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 23:58   #3
JeSsIcAtJeUuH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zelfmoord... mmm. misschien niet zo extreem, maar ik zou er kapot van zijn in ieder geval
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 00:38   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Een onmogelijke liefde (of niet?)

Citaat:
Originally posted by JeSsIcAtJeUuH
vinden jullie dat onze relatie een kans heeft??
lekkere foute vraagstelling

tuurlijk kan jullie relatie standhouden...waarom niet? er zijn wel meerdere koppels die elkaar niet vaak kunnen zien omdat ze erg ver van elkaar vandaan wonen....zij zijn dan ook bereid om ver en lang te reizen, ook al zien ze elkaar maar eens in de 2 weken ofzo

maar ik denk dat t bij jullie anders zal gaan, vooral omdat jullie in verschillende landen wonen...op grote afstanden neem je normaal gesproken de trein lijkt mij en omdat t een internationale treinreis wordt, wordt dat best wel duur....dus als je er veel geld aan wilt uitgeven, denk ik dat t wel kans maakt....anders weinig kans

en dan is dit op basis dat jullie elkaar regelmatig willen zien....t kan ook best zijn dat jullie an elkaar om de paar maanden willen zien, dat is moeilijker dan
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 09:04   #5
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Een onmogelijke liefde (of niet?)

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


lekkere foute vraagstelling

tuurlijk kan jullie relatie standhouden...waarom niet? er zijn wel meerdere koppels die elkaar niet vaak kunnen zien omdat ze erg ver van elkaar vandaan wonen....zij zijn dan ook bereid om ver en lang te reizen, ook al zien ze elkaar maar eens in de 2 weken ofzo

maar ik denk dat t bij jullie anders zal gaan, vooral omdat jullie in verschillende landen wonen...op grote afstanden neem je normaal gesproken de trein lijkt mij en omdat t een internationale treinreis wordt, wordt dat best wel duur....dus als je er veel geld aan wilt uitgeven, denk ik dat t wel kans maakt....anders weinig kans

en dan is dit op basis dat jullie elkaar regelmatig willen zien....t kan ook best zijn dat jullie an elkaar om de paar maanden willen zien, dat is moeilijker dan
gelul internationale treinreizen zijn juist goedkoper doordat je een 40% reductie krijgt als je onder de 23 jaar bent..
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 23:58   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

staat geloof ik niet op de site van de NS
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 11:32   #7
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
staat geloof ik niet op de site van de NS
nee maar het is wel zo
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 13:06   #8
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Koop een GO-pas meisje Is maar 40€

GO-pas is geldig voor alle personen onder de 26jaar
Het zijn 10 enkele ritten tot aan de grenspunten.
Vanaf daar is het minder duur denk ik Dan moet je alleen de reis door nederland betalen.

Je kan toch af en toe een weekendje naar ginder gaan?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 13:09   #9
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


nee maar het is wel zo
ik vertel m'n mening maar op basis van wat ik weet
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 19:37   #10
zMe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet hoe vaak je dan naar hem toe wilt gaan (of hij naar jou) maar ik denk dat het na een tijdje minder wordt omdat je hem niet vaak kan zien. (max. 1 keer per week)
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 20:02   #11
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een onmogelijke liefde (of niet?)

Citaat:
Originally posted by JeSsIcAtJeUuH
ik heb een jongen leren kennen in spanje, op vakantie. eigenlijk al van vorig jaar, maar dit jaar waren we meer bij elkaar. de tweede week verkeerden we. ik ben echt verliefd. ik weet het zeker! met hem voel ik mij anders dan bij anderen. toen ik weer naar huis moest (gisteren dus), heb ik de hele terugweg gehuild. nu huil ik nog steeds. af en toe stop ik, maar een beetje later denk ik weer aan hem...
daarjuist heb ik met hem op msn gepraat en hij zegt dat hij van mij houdt en dat hij mij mist en dat hij ook heeft gehuild.
nu gaan jullie zeggen wat is het probleem...
het probleem is 272.7km!!!
hij woont in Julianadorp,Noord-Holland, en ik in Melsbroek, midden-Belgie. dus veel gaan we elkaar niet zien maar toch wil ik met hem verder want zonder hem kan ik niet leven.
vinden jullie dat onze relatie een kans heeft??
eerlijk gezegd?nee. je bent 14 of 15 jaar?de kans dat je naar daar mag,en daar bv elk weekend kan blijven slapen (wat het op zich al stuk gemakkelijk maakt dan) is al klein. ook,het is een vakantieliefde,en die houden zelden stand,want de sfeer die daar hangt,en vakantieliefdes speciaal maken,hangt hier niet,wat het alweer moeilijker maakt., en ik geloof best wel dat je verliefd bent,en het is een zalig gevoel,maar ik denk dat je je dr best gewoon over zet,hoe moeilijk het ook is,met in je achterhoofd alle goede herrineringen. ook kan je nog altijd contact met hem houden via msn hé?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 19:24   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

niet voor iedereen maar dat wilt niet zeggen dat dat nooit werkt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 22:15   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik woon ook een kenkereind van amber vandaan.. (2.5 a 3 uur treinen) en dat gaat ook al bijna 8maanden goed, afstand is op zeker weten geen grens..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.