Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 August 2003, 09:38   #51
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
wat een bullshit
als je nix nuttigs kan zeggen,zwijg dan gewoon,is niet omdak mliekje aanval dat je weer zinloos moet beginnen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 21:29   #52
SweetEighteen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het kindje denk ik laten komen, als mijn vriend daar ook achter zou staan. Ik zit in het examenjaar en een kindje alleen opvoeden zou zowieso te zwaar zijn. Het zou dus van de situatie afhangen....
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 14:06   #53
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

me is tegen abortus dus ik zou et houden
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 15:02   #54
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
het is moeilijk,maar studeren en een kind is te combineren,hebben dr al genoeg bewezen...
ik blijf bij mn idee,volwassen genoeg voor sex,is volwassen genoeg voor een kind
nee lijkt me niet. een kind met aandacht en zorg opvoeden is een hele verantwoordelijkheid en hoe moet je dat doen als je zelf nog amper volwassen bent? lijkt me vrij moeilijk. helemaal als je het moet combineren met een studie, heb je geen tijd over voor dat kind. en waar moet dat kind dan blijven? kinderopvang?? lijkt me helemaal slecht. wat wil jij dan liever, een kind laten weghalen, waarmee je het kind een zware toekomst bespaart, of alles gewoon zo laten?

Citaat:
Originally posted by dext0r
:respect:
dit is wel een nuttige post zeker ? alleen omdat psychobunny het niet eens is met pfp, kom jij gelijk aan met je respect smiley
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 15:52   #55
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
dit is wel een nuttige post zeker ? alleen omdat psychobunny het niet eens is met pfp, kom jij gelijk aan met je respect smiley
nee, geen nuttige post, kzal hem speciaal voor jou verwijderen, kun jij ook een veer op je hoed zetten.
maar feit is wel dat ze daarmee wel een punt heeft, aanfeite het feit dat hij niet nuttig begint te zwammen hier op het forum; e.g hij had ook zijn standpunt kunnen toelichten.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 16:35   #56
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
nee lijkt me niet. een kind met aandacht en zorg opvoeden is een hele verantwoordelijkheid en hoe moet je dat doen als je zelf nog amper volwassen bent? lijkt me vrij moeilijk. helemaal als je het moet combineren met een studie, heb je geen tijd over voor dat kind. en waar moet dat kind dan blijven? kinderopvang?? lijkt me helemaal slecht. wat wil jij dan liever, een kind laten weghalen, waarmee je het kind een zware toekomst bespaart, of alles gewoon zo laten?

dit is wel een nuttige post zeker ? alleen omdat psychobunny het niet eens is met pfp, kom jij gelijk aan met je respect smiley
zelf amper volwassen?als je zelf amper volwassen bent moet je ook niet met sex beginnen. er zijn genoeg tienermoeders die het aankunnen,de combinatie studie-kind,en die kinderen worden ook niet noodzakelijk slecht opgevoed daardoor. het is een kwestie van combineren.
btw,is het nu nog nodig om dextor aan te vallen omdat ie mij gelijk geeft ook?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 17:06   #57
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
zelf amper volwassen?als je zelf amper volwassen bent moet je ook niet met sex beginnen. er zijn genoeg tienermoeders die het aankunnen,de combinatie studie-kind,en die kinderen worden ook niet noodzakelijk slecht opgevoed daardoor. het is een kwestie van combineren.
btw,is het nu nog nodig om dextor aan te vallen omdat ie mij gelijk geeft ook?
niet noodzakelijk slecht opgevoed, maar de kans is groot als je je kind zo weinig aandacht geeft, en dat is gewoon niet goed.

en ik val dextor niet aan omdat hij jou gelijk geeft, maar omdat hij dat alleen doet omdat jij tegen pfp inging. die 2 reageren zo kinderachtig op elkaar.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 17:11   #58
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
en ik val dextor niet aan omdat hij jou gelijk geeft, maar omdat hij dat alleen doet omdat jij tegen pfp inging. die 2 reageren zo kinderachtig op elkaar.
en dan moet jij je er vooral in gaan mengen.

overigens wil ik zeggen dat die reactie van mij bedoeld was op de manier waarop zij aanspraak doet opsituatie mliekje<>pfp en de rest van die lap tekst, en daarbij pfp zijn genuanceerde (hence the sarcasm)poging om duidelijk te maken dat hij het niet met haar mening eens is. vervolgens wijst psycho hem hierop; en ik kon niets anders doen dan puur instemmen waarop zei pfp ergens op probeert te wijzen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 17:37   #59
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
niet noodzakelijk slecht opgevoed, maar de kans is groot als je je kind zo weinig aandacht geeft, en dat is gewoon niet goed.

en ik val dextor niet aan omdat hij jou gelijk geeft, maar omdat hij dat alleen doet omdat jij tegen pfp inging. die 2 reageren zo kinderachtig op elkaar.
kind zo weinig aandacht geeft?moet je maar tijd voor maken.dan ga je maar wat later slapen,om eerst voor je kind te zorgen,en erna je schoolwerk,maar dan is dat maar je eigen fout...voorbehoedsmiddelen zijn er met een reden...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 19:11   #60
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
overigens wil ik zeggen dat die reactie van mij bedoeld was op de manier waarop zij aanspraak doet opsituatie mliekje<>pfp en de rest van die lap tekst, en daarbij pfp zijn genuanceerde (hence the sarcasm)poging om duidelijk te maken dat hij het niet met haar mening eens is. vervolgens wijst psycho hem hierop; en ik kon niets anders doen dan puur instemmen waarop zei pfp ergens op probeert te wijzen.
oke dan, hoewel ik de reactie wat overdreven vond - maar die heb je al weggehaald

Citaat:
Originally posted by psychobunny
kind zo weinig aandacht geeft?moet je maar tijd voor maken.dan ga je maar wat later slapen,om eerst voor je kind te zorgen,en erna je schoolwerk,maar dan is dat maar je eigen fout...voorbehoedsmiddelen zijn er met een reden...
voorbehoedsmiddelen okee, dan is het je eigen fout als je ze niet gebruikt. maar als je bv alleen de pil gebruikt, die is nooit 100% betrouwbaar. en als je dan zwanger wordt, moet je die verantwoordelijkheid dan wel nemen, als je je kind niet zo'n goed leven kan bieden als je dat later wel zou kunnen, als je "bewust" zwanger raakt??
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 19:44   #61
Mliekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en toch zou ik het weg laten halen....ik ben 15 veel te jong voor een kind, ik ben zelf nog een kind...fijne moeder dan voor een baby...iemand die er totaal nog niet klaar voor is...Ik weet niet eens of ik wel ooit kinderen wil, laat staan zo jong. En in mijn leven zou het nog niet samen gaan! ik moet eerst mijn middelbare school nog afmaken en daarna wil ik in het buitenland gaan studeren. Dat valt gewoon niet te combineren met een kind. Of het kind heeft totaal geen leven, leuk een moeder die er nooit voor je is...overdag mag het de hele dag naar de opvang, en dan savonds zou ik niet eens elke avond tijd hebben..zo word ook een kind niet gelukkig..en waarom zou je dan 2 levens verpesten..die van mij en mijn baby, nee, ik haal het leiver weg.. En om voor 1 fout je hele leven te boeten vind ik ook niet nodig..maarja..dat is mijn mening...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 19:52   #62
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
oke dan, hoewel ik de reactie wat overdreven vond - maar die heb je al weggehaald
zo is hij gewoon, als je daar doorheen kijkt is het een hele lieve jongen. naja....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2003, 17:24   #63
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

voorbehoedsmiddelen okee, dan is het je eigen fout als je ze niet gebruikt. maar als je bv alleen de pil gebruikt, die is nooit 100% betrouwbaar. en als je dan zwanger wordt, moet je die verantwoordelijkheid dan wel nemen, als je je kind niet zo'n goed leven kan bieden als je dat later wel zou kunnen, als je "bewust" zwanger raakt??
ik ben wel niet helemaal tegen abortus hé,alleen maar als dr geen voorbehoedsmiddelen werden gebruikt...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.