Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 November 2003, 19:59   #1
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Welk(e) instrument(en) bespeel je?

- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?

- Hoelang speel je al? en doe je er ook verder nog wat mee, of wil je er nog wat mee gaan doen?



Ik speel zelf al een tijdje gitaar. Ik doe er nog niet echt wat mee, maar zodra ik een drummer en bassist heb wil ik toch wel eens er wat mee gaan berijken.

Er zijn dan een beetje 2 stylen die ik graag doe. Namelijk richting de zwaardere Grunge: Nirvana/Mudhuney, alleen dan nog meer uhm, dronken achtig ofzo.

En de andere style is meer richting k's choice denk ik, in ieder geval ook lekker akoustisch dus, en dan het liefst 2 stemmig.

Verder zing ik ook nog regelmatig, maar nog niet genoeg om de valse stukjes eruit te krijgen, maar ik ben niet ontevreden, hoewel ik wou dat ik een andere stem had. (er zijn meer mensen die willen dat ik een andere stem heb )

Ik speel af en toe een beetje piano, maar lang lang niet genoeg om er nog echt wat mee te doen. Eigenlijk niks zelfs, maar daar wil ik nog wat aan gaan doen.

Soms een beetje drummer, alleen erg basic. En Djembe doe'k ook nog wel eens, maar ook dat lang niet genoeg om er echt wat leuks mee te doen.

Gitaar speel ik nu ongeveer 2,5 jaar. En de laatste maanden ben ik er echt steeds drukker en drukker mee bezig. Maar het is de bedoeling dat het nog meer gaat worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 20:07   #2
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?
ik speel 3 jaar drums. min een kwart jaar fysiek, omdat ik mn pols gebroken had.. en.. uhm. verder niks.
gitaar zou ik wel willen spelen, maar drummen vind ik toch veel vetter. ik zal niet de motivatie hebben om gitaar te leren spelen.

- Hoelang speel je al? en doe je er ook verder nog wat mee, of wil je er nog wat mee gaan doen?
3 jaar dus. en ik zit in mn band theclose|. en dat gaat lekker. powertrio is het vetste wat er is. lekker primair
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 20:08   #3
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Welk(e) instrument(en) bespeel je?

Citaat:
Originally posted by FiZz
- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?

- Hoelang speel je al? en doe je er ook verder nog wat mee, of wil je er nog wat mee gaan doen?


ik speel akoestische gitaar, verder niets. lijkt me wel leuk om te gaan bassen ofzo, maar dat zit er voorlopig niet in. verder zou ik willen dat ik zou kunnen zingen. en dan echt mooi, dat je die hoge noten toch goed kan halen zeg maar.. en dat zit er ook niet in..

kspeel nu jaar en een beetje, tis alleen voor hobbie, zit niet in een bandje, kdenk niet dat ik daar goed genoeg voor ben zeg maar. tlijkt me wel leuk om in een bandje te zitten, liedjes schrijven enzo, maar ik heb iets tegen voor een grote groep mensen staan, dus heel ver zal ik daar niet mee komen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 20:21   #4
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Ik heb gedrumt van mijn 12 jaar zo op mijn eentje...ma ben overgestapt naar bassgitaar en doe dit al ongeveer een half jaar

ik heb in een punk bandje gespeelt toen ik nog maar een maandje speelde met enkele vrienden van mij maar et was niet wat ik zocht...ik ben meer voor funk...dus speel ik nu in een alternatieve reage funk bandje...2 gitaristen, drummer, zanger, pianist en natuurlijk ik als bassist
en wij heten 'Humanizm'
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 20:34   #5
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?

speel akoestische gitaar en beetje basgitaar. heb "keyboard" gespeeld en hoop een beetje een ervaren mondharmonicaaster te worden ; )

- Hoelang speel je al? en doe je er ook verder nog wat mee, of wil je er nog wat mee gaan doen?

2 jaar gitaar, tijdje basgitaar. mwoah bassen doe ik als begeleiding op school en gwoon voor de lol. a.gitaar: misschien ooit een bandje of liedjes opnemen voor mezelf.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 21:23   #6
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

7 jaar altsax gespeeld..
kan klein klein beetje piano, en verder kan nog beetje overweg met triangel
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 21:46   #7
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
7 jaar altsax gespeeld..
wat is een altsax?
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 22:08   #8
sunnyflower
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Black-Phoenix
wat is een altsax?
een soort saxofoon
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 22:14   #9
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Citaat:
Originally posted by sunnyflower
een soort saxofoon
ach zow...merci
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 23:14   #10
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Welk(e) instrument(en) bespeel je?

Citaat:
Originally posted by FiZz
[B]- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?

drum inmiddels 13 jaar
heb ongeveer 5 jaar gitaar gespeeld

wat ik ermee doe

ik heb in verschillende bands gespeeld, op het moment alleen drums in Anemic. Verder heb ik gitaar gespeeld in diezelfde band. Verder speel ik slagwerk in een harmonie-orkest. En daarnaast speel ik her en der wel eens mee met wat mensen als ze iemand zoeken om te drummen... en als ik ze aardig vind..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 08:47   #11
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

- Piano
heb vroeger ergens in een grijs verleden 2 jaartjes op pianoles gezet. Niet daar nog veel van is blijven hangen, maar pingel geregeld wel wat op de piano en dat lukt dan ook wel redelijk
probeer af en toe ook wel eens wat nieuwe nummers, tis alleen jammer dat goede piano tabs vrij schaars zijn op het internet

- Gitaar
speel sinds een jaartje of... ehm... 1,5? electrische gitaar en ruim een halfjaar ook arkoestisch. Nouja, kan het wel, alleen niet super goed ofzo maar het gaat langzaam aan steeds een stukje beter, en heb der best wel lol in eigenlijk Vooral spelen op m'n arkoustische gitaar enzo en eigenlijk wil ik daar ook nog wel een stuk beter in worden.

- Drummen
hm, ja, kan 1 rifje en een paar effectjes er doorheen of hoe je dat ook noemt. Goed he? mjaha, was het vermelden wel weer waard
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 18:37   #12
Sir_Psycho
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik speel nu al ong. 8 jaar gitaar, eerste 2,5 jaar klassiek gitaar gespeeld, maar daarna overgestapt naar elektrisch en dat bevalt me nog steeds prima! ik speel zo'n beetje alle stijlen, maar ben toch vooral gefocused op rock en punk en ook funk.
ik wil nog een bassist vinden en dan wil ik een band beginnen, maar bassisten zijn hier op walcheren helaas schaars gezaaid...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 18:40   #13
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sir_Psycho
ik speel nu al ong. 8 jaar gitaar, eerste 2,5 jaar klassiek gitaar gespeeld, maar daarna overgestapt naar elektrisch en dat bevalt me nog steeds prima! ik speel zo'n beetje alle stijlen, maar ben toch vooral gefocused op rock en punk en ook funk.
ik wil nog een bassist vinden en dan wil ik een band beginnen, maar bassisten zijn hier op walcheren helaas schaars gezaaid...
ik ben bassiste maar heb geen flauw idee waar the fuck walcheren ligt.
waarom reageer je niet op mijn pm?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 21:11   #14
relax
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik speel al 10 jaar klarinet en voor de rest doe ik een btje pauken,drum,percussie en keyboard en ooit wil ik nog eens altsax gaan spelen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 13:18   #15
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Citaat:
Originally posted by relax
ik speel al 10 jaar klarinet en voor de rest doe ik een btje pauken,drum,percussie en keyboard en ooit wil ik nog eens altsax gaan spelen
amaaj amaaj multi muziekant!
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 13:47   #16
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zing..Maar dat is hier algemeen bekend!
Ik speel piano en gitaar!

Zingen doe ik al sinds ik een klein opdondertje was, eerst in een kinderkoor en nu in een Jongerenkoor..
Piano speel ik ook al een aantal jaren gewoon thuis, daar zing ik ook bij..
Gitaar eigenlijk zelfde verhaal!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 13:47   #17
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sgatje
Ik zing..Maar dat is hier algemeen bekend!
Ik speel piano en gitaar!

Zingen doe ik al sinds ik een klein opdondertje was, eerst in een kinderkoor en nu in een Jongerenkoor..
Piano speel ik ook al een aantal jaren gewoon thuis, daar zing ik ook bij..
Gitaar eigenlijk zelfde verhaal!
Oja! Ik heb ook Hoorn en Trompet gespeeld! Maar dat is al heel lang geleden en dat kan ik helaas niet meer..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 16:30   #18
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- Welk(e) instrument(en) bespeel je en/of welke zou je nog (goed) willen kunnen bespelen?

Ik speel al sinds 6 jaar bugel (als je niet weet wat een bugel is moet je maar effe onderaan op mn cu2 (karma-killer) kijken daar heb ik het netjes uitgelegd ) en ik heb zo'n 2 jaar piano gespeeld waarmee ik onlangs wegens omstandigheden mee ben moeten stoppen, wat ik betreur Verder zou ik graag wat trompet gaan spelen..

- Hoelang speel je al? en doe je er ook verder nog wat mee, of wil je er nog wat mee gaan doen?

Oh nouja ik speel dus 6 jaar bugel, na een jaar kwam ik in het opleidingsorkest, na 3,5 jaar in het 'grote' fanfareorkest. In het begin was het wel wennen, al die klassieke muziek enzo maar ik zou er nu voor geen goud meer weg willen Ik zou graag trompet willen spelen in een bandje ofzo..effe bandje zoeken en trompetje kopen dus..maar das makkelijk gezegd dan gedaan blijkt!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 19:50   #19
citizen_erased
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Piano en gitaar

heb een jaar geleden ongever 2 jaar piano les gehad, maar het was niet echt wat ik wilde, nu haal ik muziek van het internet, beetje bekende dingen, dat speel ik dan gewoon, (of ik kluns aan) gitaar probeer ik mezelf ook aan te leren, mja...dat lukt dus niet echt [Gaat dus misschien wel opzoek naar een leraar iemand!]
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 06:54   #20
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik speel nu 3 maanden gitaar, en het is supervet
Als het zou kunnen zou ik ook wel drummer willen worden, maar dan moet ik 1 van de 2 kiezen denk ik, en dat zou dan gitaar worden.
Het liefst ga ik later in een bandje spelen, en dat we dan beroemd worden (cliché?)
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 12:00   #21
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik speel djembe sinds de zomervakantie *gekocht op vakantie, stukje goedkoper*
Heb geen lessen dus ik speel niet echt officieel maar je kan genoeg van internet halen voor de rest wil ik er niet echt iets mee gaan doen het is gewoon een beetje vrijetijdsbesteding.(hoe schrijf je dat)
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 14:13   #22
sunnyflower
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh
Ik speel djembe sinds de zomervakantie *gekocht op vakantie, stukje goedkoper*
Heb geen lessen dus ik speel niet echt officieel maar je kan genoeg van internet halen voor de rest wil ik er niet echt iets mee gaan doen het is gewoon een beetje vrijetijdsbesteding.(hoe schrijf je dat)
ik heb een keer een workshop daarvan gehad van school was echt cool
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 15:46   #23
Desert Rose
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja Djembe kan ik ook spelen, dat is echt gaaf!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 15:50   #24
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ikkan sylofoon of whatever, zo'n klokkespel met muziek whaha had vandaag weer een 10
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 17:14   #25
VintageStars
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb 7 jaar geleden 2 maanden xylofoon gespeeld en toen was ik het beu
En ik kan ook een beetje gitaren, heb een akoestische, maar heb niet genoeg zelfdicipline om het oefenen vol te houden want ik kan er nog altijd niets van

Oh, en ik kan The Flinstones op blokfluit *zowat het enige lied dat ik ongeveer kon in die 2 jaar muziekles op school *
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.