Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2004, 15:04   #1
spineshank
Guest
 
Berichten: n/a
Question loskomen in een nieuwe relatie

ik heb dus een groot probleem, eerst was ik heel verlegen durfde ik zelfs niet te tongen, dat is intss gebeurt , alhoewel ik ladderzat was ...

ik heb al enkele meisjes afgewezen omdat ik twijfelde of IK wel iets zou durven enzo ... en omdat ik dat meisje niet wou kwetsen en niet nog eens een relatie wou upfucken

nu zijn er sterke wederzijdse gevoelens tss een meisje en ik , ik heb tot maandag (nu vrijdag) gevraagd tot ik antwoord zou geven en ik heb haar ook uitgelegd dat ik wel heel graag met haar wil zijn maar dat ik aan mezelf twijfel..

het probleem is dus : ik wil dus enorm graag met dat meisje , maar hoe overwin je je verlegenheid
als ik eens ben losgekomen in een relatie dan gaat het wel , maar op het begin is er bij mij 9.9 kans op 10 dat ik het al upfuck omdat ik niets durf en ze is ook zelf verlegen...

kan iemand mij helpen?

p.s. sorry voor mij gezaag , het moest er even uit

greetz
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 15:41   #2
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meer doen en durven..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 14:28   #3
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach, gewoon doen. Je hebt toch niks te verliezen dus je gewoon over je verlegenheid heen zetten, eerste keer moeilijk misschien, amar je zal vanzelf merken dat er eignelijk helemaal niks was om bang voor te zijn.

Verder zou je nattuurlijk ook nog de shock terapie kunnen proberen. In de pauze op school midden in de aula gaan staan en strippen. Vervolgens in je nakie 3 rondjes om de shcool rennen en bij de directeur naar binnen rennen. Dit zou ook best kunnen werken.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 20:16   #4
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ach, gewoon doen. Je hebt toch niks te verliezen dus je gewoon over je verlegenheid heen zetten, eerste keer moeilijk misschien, amar je zal vanzelf merken dat er eignelijk helemaal niks was om bang voor te zijn.

Verder zou je nattuurlijk ook nog de shock terapie kunnen proberen. In de pauze op school midden in de aula gaan staan en strippen. Vervolgens in je nakie 3 rondjes om de shcool rennen en bij de directeur naar binnen rennen. Dit zou ook best kunnen werken.
haha dat is ook een manier

ik neem aan dat je haar nog niet zo goed kent, dan zou ik haar beter leren kennen en dan op ene subtiele manier laten merken dan je haar leuk vind. En als je haar al beter kent is er volgens mij ook nix om bang voor te zijn. succes
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 23:27   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik zou gewoon langzaam aan opbouwen, steeds iets meer van je gevoelens proberen te laten zien aan haar.
Op een gegeven moment durf je dan echt meer. En ik weet niet of het bij jou helpt, maar bij mij heeft MSN veel geholpen.
Want 2 jaar geleden was ik een stil motherfuckertje...
En toen het nieuwe schooljaar begon kwam er een geile bitch naar me toe, en gaf me dr msn adres.. en toen leerde ik steeds meer mensen kennen enzo.. En daar ging ik toen op school bijstaan, en langzaamaan zei ik irl ook steeds meer en werd ik steeds opener en nu loop ik zo op een bitch af als k dr zie zitten
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 18:41   #6
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Alsjeblieft zeg ..

1e tip: aan Spineshank noem der nooit een Bitch..

Het is al is eerder aangeweest tussen mij en men vriend.
Toen heb ik het uitgemaakt omdat ik helemaal gek werd van me eigen verlegenheid. Ik was hartstikke zenuwachtig.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je gewoon rustig aan moet doen en alles op je af moet laten komen. Dat het dan echt wel goed komt. En echt niet in paniek raken want dat is echt niet nodig. En daar heb je uiteindelijk je eigen alleen maar mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 19:05   #7
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annuh
Alsjeblieft zeg ..

1e tip: aan Spineshank noem der nooit een Bitch..

Het is al is eerder aangeweest tussen mij en men vriend.
Toen heb ik het uitgemaakt omdat ik helemaal gek werd van me eigen verlegenheid. Ik was hartstikke zenuwachtig.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je gewoon rustig aan moet doen en alles op je af moet laten komen. Dat het dan echt wel goed komt. En echt niet in paniek raken want dat is echt niet nodig. En daar heb je uiteindelijk je eigen alleen maar mee.
ja precies, kzou woorden als bitch, mijn biatch of dergelijke achterlijke woorden vermijden.
belachelijk zeg.. om een meisje zo te noemen.

oja.. met de rest ben ik het ook eens
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 19:16   #8
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jullie analytisch vermogen is nog zwaar onder de balk...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 19:24   #9
spineshank
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

& waarom ?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 20:48   #10
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spineshank
& waarom ?
Omdat ze tegen jou (spineshank), je een tip wilden geven:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annuh
1e tip: aan Spineshank noem der nooit een Bitch..
Terwijl jij niet degene bent die dat heeft gepost (of heb je je post gewijzigd?), maar Elvenkindje..



  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 21:07   #11
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
Omdat ze tegen jou (spineshank), je een tip wilden geven:



Terwijl jij niet degene bent die dat heeft gepost (of heb je je post gewijzigd?), maar Elvenkindje..



ja kijk
het was dus van :
een tip aan spineshank.. doe niet zoals elvenkind hier, noem haar geen wijf of iets dergelijks.. want dat is namelijk dom

snapje
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 09:55   #12
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ha oke.. en dan zeuren over analytisch vermogen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 14:33   #13
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ja kijk
het was dus van :
een tip aan spineshank.. doe niet zoals elvenkind hier, noem haar geen wijf of iets dergelijks.. want dat is namelijk dom

snapje
Sommige vrouwelijke personen vinden dat wel grappig/leuk als ze bitches genoemd worden hoor.. Ligt gewoon aan leefomgeving en soort mensen. Met bitch bedoel ik trouwens positief, en met slut negatief
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 14:35   #14
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Sommige vrouwelijke personen vinden dat wel grappig/leuk als ze bitches genoemd worden hoor.. Ligt gewoon aan leefomgeving en soort mensen. Met bitch bedoel ik trouwens positief, en met slut negatief
Heb ik gisteren geprobeerd.

Maar mijn moeder was er niet blij mee
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 17:27   #15
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Heb ik gisteren geprobeerd.

Maar mijn moeder was er niet blij mee
Lomp stuk kaas dat je ook bent

Ik heb het over mensen die in onze generatie leven, die vinden het niet erg (niks slechts over jouw mama natuurlijk )
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 20:58   #16
zMe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon doen! en aan haar vertellen dat je verlegen bent!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2004, 09:31   #17
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Sommige vrouwelijke personen vinden dat wel grappig/leuk als ze bitches genoemd worden hoor.. Ligt gewoon aan leefomgeving en soort mensen. Met bitch bedoel ik trouwens positief, en met slut negatief
nou het soort mensen dat het niet erg vind om bitch genoemd te worden.. zijn meestal van niveau breeza
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2004, 10:11   #18
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Lomp stuk kaas dat je ook bent

Ik heb het over mensen die in onze generatie leven, die vinden het niet erg (niks slechts over jouw mama natuurlijk )


was ook maar een grapje hoor
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2004, 23:23   #19
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ach, gewoon doen. Je hebt toch niks te verliezen dus je gewoon over je verlegenheid heen zetten, eerste keer moeilijk misschien, amar je zal vanzelf merken dat er eignelijk helemaal niks was om bang voor te zijn.

Verder zou je nattuurlijk ook nog de shock terapie kunnen proberen. In de pauze op school midden in de aula gaan staan en strippen. Vervolgens in je nakie 3 rondjes om de shcool rennen en bij de directeur naar binnen rennen. Dit zou ook best kunnen werken.

ben benieuwd of je je tweede rondje uberhaupt wel redt
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2004, 14:36   #20
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey dude, gewoon doen en weet je wat t is, ook al gaat t niet goed je leert er wel van en je zult zien dat als het je een paar keer misgaat dat het dan al lang zo erg neit meer is

vallen en opstaan man, vallen en opstaan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.