Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 July 2004, 20:27   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Question Komen er nog nieuwe FB'en?

Al die lege vakjes zijn maar niets... En het is nu toch al weer een week duidelijk dat 2-d stopt en een paar dagen dat 0vera ook er mee ophoudt..
Normaal gesproken hoor je toch wel het een en ander hierover en wordt er op ledenstaff een topic geopend voor de mening van het voetvolk.. (niet dat dat uberhaupt wat voorstelt, maar dat terzijde).

Dus? Is men 'druk' bezig op staff of toch weer niet?

Tweede vraag: wordt er überhaupt ooit nog wel eens geëvalueerd over het functioneren van forumbazen? Ik heb sterk de indruk dat dat niet gebeurt... Zeker als ik mensen uit de staff hoor, die van mening zijn dat sommige collega's zwaar onder de maat functioneren... Worden dat soort dingen nog op staff besproken of is het laatste evalutatie-topic datgene geweest die ik indertijd heb opgestart?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 20:44   #2
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard Re: Komen er nog nieuwe FB'en?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Al die lege vakjes zijn maar niets... En het is nu toch al weer een week duidelijk dat 2-d stopt en een paar dagen dat 0vera ook er mee ophoudt..
Normaal gesproken hoor je toch wel het een en ander hierover en wordt er op ledenstaff een topic geopend voor de mening van het voetvolk.. (niet dat dat uberhaupt wat voorstelt, maar dat terzijde).

Dus? Is men 'druk' bezig op staff of toch weer niet?

Tweede vraag: wordt er überhaupt ooit nog wel eens geëvalueerd over het functioneren van forumbazen? Ik heb sterk de indruk dat dat niet gebeurt... Zeker als ik mensen uit de staff hoor, die van mening zijn dat sommige collega's zwaar onder de maat functioneren... Worden dat soort dingen nog op staff besproken of is het laatste evalutatie-topic datgene geweest die ik indertijd heb opgestart?
ja en ja

ja we zijn bezig op staff met nieuwe fb's, en ja er komt ooit nog wel eens een evaluatie
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 20:50   #3
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Wordt die evaluatie ook naar buiten gebracht?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 20:56   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: Re: Komen er nog nieuwe FB'en?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ja en ja
, en ja er komt ooit nog wel eens een evaluatie

Oh geweldig.. Je zou een cultuurschok teweeg brengen als die evaluatie er werkelijk komt.. en ook nog daadwerkelijke effecten heeft..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:00   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mogen wij ook onze mening geven over sommige FB's?
en mogen we dan ook meteen onze mening geven over de nieuwe FB's?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:04   #6
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
mogen wij ook onze mening geven over sommige FB's?
en mogen we dan ook meteen onze mening geven over de nieuwe FB's?
als je zoiets doet, krijg je ruzies.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:07   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
als je zoiets doet, krijg je ruzies.
dat is toch waar een aantal op uit zijn
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:08   #8
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
mogen wij ook onze mening geven over sommige FB's?
en mogen we dan ook meteen onze mening geven over de nieuwe FB's?
van mij mag je, maar ik weet niet wat de consequenties dan zijn, als die er al zijn dan
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:11   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
als je zoiets doet, krijg je ruzies.
is altijd wel leuk, ff lekker rellen
en vaak kan diegene die tot FB is gekozen nog ff zeggen wat hij/zij er van vind

maar misschien kiezen ze voor het eerst eens echt goede FB's
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:12   #10
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
maar misschien kiezen ze voor het eerst eens echt goede FB's
en jou kritiek moeten we serieus gaan nemen?

__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:13   #11
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
is altijd wel leuk, ff lekker rellen
mocht je er iets mee bereiken misschien. je kan toch niet een nieuwe fb gaan afzeiken, terwijl die persoon nog niks gepresteerd heeft. en over de andere fb's staat tussen de posts door wel genoeg commentaar te lezen.
ik vind zoiets iets weg hebben van een persoonlijke aanval. logisch dat zo'n topic dus niet lang stand zal houden. de ene wordt erin opgehitst door de ander.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:16   #12
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
mocht je er iets mee bereiken misschien. je kan toch niet een nieuwe fb gaan afzeiken, terwijl die persoon nog niks gepresteerd heeft.
Kom op zeg iedereen kon van te voren aan zien komen dat bijvoorbeeld 2-D geen bijdrage zou hebben aan forum.leerlingen.com.

Maar de keuze van de nieuwe fb's worden altijd wel besproken door de leden ADB, maar de staff kan daar dan op reageren en hun keuze toelichten. Goede zaak toch.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:17   #13
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
en jou kritiek moeten we serieus gaan nemen?

neuh, weet dat jij dat sowieso niet doet

@bootje
een heleboel hadden bij de aanstelling van 0vera en 2-d (en nog wat andere) al zoiets van, hé dat gaat nooit goed, en dat is gebleken, we hebben de staff er al bij hun aanstelling op gewezen, maar ze deden er niets mee

dus ja, het heeft weinig zin, maar je kan zo wel, ik zei het toch, zeggen

en soms doen mensen het boven verwachting goed en dan heb je geen topic nodig, alleen een topic waarin je ze feliciteerd met hun aanstelling
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:18   #14
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
*knip*
volgens mij heeft 0vera toch wel niks verkeerd gedaan hoor. haar fora waren altijd netjes en ze was er regelmatig. maar goed, daar gaan we niet over in discussie treden, anders is dit topic verneukt.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 21:33   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

0vera was idd nog niet zo'n slechte keuze hoor, alleen wat te weinig online.
2-d was twijfelachtiger.. Dat vond ik zo'n typische keuze die tot stand kwam omdat de rest om de een of andere reden afhaakte en er aan 2-d geen grote nadelen zaten.. behalve dan zijn commitment en kwaliteiten.
Ik denk dat men dan beter iemand kan kiezen die wat slechter ligt, maar wel de kwaliteiten en intentie heeft/ lijkt te hebben om een goed FB te zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 09:35   #16
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van ll.com dat er geen topics verschenen zijn over de nieuwe Fb's
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 09:46   #17
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 10:35   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van ll.com dat er geen topics verschenen zijn over de nieuwe Fb's
Bartje en Stevie zijn op vakantie en ik zit nu in de Staff..

Logisch dus. Daarbij zijn het allemaal zeer capabele en bijzonder intelligente en uiterst vaardige nieuwe Forumbazen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 17:53   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als iets goed is is het goed, BW! Ik heb er niets, maar dan ook helemaal niets op aan te merken. De keuze voor jou verraste me enigzins, maar is even logisch als goed. Jij hebt in het verleden bewezen capabel te zijn. Zelf had ik graag Stevie erbij gezien, maargoed. Of verwachte je een topic met complimenten? Ik hoorde het pas gisternacht na terugkomst uit España, vandaar mijn trage reactie Nogmaals, oprechte complimenten!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 18:33   #20
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bootje goede keuze, de andere twee twijfel ik nog. Er gebeurd dus weeral geen vernieuwing in de staff, ze gooien er gewoon weer twee oude leden tegenaan...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 22:51   #21
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zou ik graag eens van jou weten waarom je twijfelt aan de kwaliteiten van thijs en mijzelve
Gewoon uit nieuwsgierigheid zodat we aan ons gebreken kunnen sleutelen

@ Bartje: ik verwachtte geen topic met complimenten maar vond het raar, want normaal na een aanstelling was er wel altijd een kleine soap betreffende de leden wat ze van de nieuwe fb's vonden.
Dit miste ik nu, dus ik hoopte met mijn reactie toch nog een zonderling tot het geven interessante commentaar te kunnen verleiden

Laatst aangepast door BlauweWolf : 2 August 2004 om 22:54
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 00:45   #22
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Bartje en Stevie zijn op vakantie en ik zit nu in de Staff..

Logisch dus. Daarbij zijn het allemaal zeer capabele en bijzonder intelligente en uiterst vaardige nieuwe Forumbazen.
Hey ik was ook op vakantie ..
Mjah, los daarvan vind ik dat er eigenlijk weinig op aan te merken is
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 01:15   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dan zou ik graag eens van jou weten waarom je twijfelt aan de kwaliteiten van thijs en mijzelve
Gewoon uit nieuwsgierigheid zodat we aan ons gebreken kunnen sleutelen

@ Bartje: ik verwachtte geen topic met complimenten maar vond het raar, want normaal na een aanstelling was er wel altijd een kleine soap betreffende de leden wat ze van de nieuwe fb's vonden.
Dit miste ik nu, dus ik hoopte met mijn reactie toch nog een zonderling tot het geven interessante commentaar te kunnen verleiden
Dat was omdat er voortdurend mensen aangesteld werden die werkelijk niets vernieuwends toevoegen, en mijns inziens totaal incapabel waren voor een job als FB.

Bootje daarentegen laat zich de laatste maanden voortdurend betrappen op louter zinvolle en goede reacties. Ze hoort in feite bij niemand en mijns inziens tracht zij continue objectief te oordelen. Of het nu in de praktijk net zo blijkt te zijn is afwachten; maar ik heb er alle vertrouwen in.

Tyskie heeft zich reeds bewezen. De reden dat hij opstapte destijds was een infantiele beheerder met wie niet veel samen te werken. Die is nu afgedropen en dus is de weg weer vrij voor Tyskie. BW had er destijds geen zin meer in, maar nu is er een frissere nieuwere staff, en het zal moeten blijken hoe het nu met zijn motivatie zit.

Die ´soap´ kwam dus doordat er destijds louter vriendjes of meningloze mensen werden genomen. Ik noem een 2-D, ik noem een linnea, een oVera, een Dimas. Leuke mensen hoor, maar daar kom je niet verder mee. Eindelijk kan ik nu eens concluderen dat er niets op aan te merken valt. Sorry?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 10:46   #24
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Dan zou ik graag eens van jou weten waarom je twijfelt aan de kwaliteiten van thijs en mijzelve
Gewoon uit nieuwsgierigheid zodat we aan ons gebreken kunnen sleutelen

@ Bartje: ik verwachtte geen topic met complimenten maar vond het raar, want normaal na een aanstelling was er wel altijd een kleine soap betreffende de leden wat ze van de nieuwe fb's vonden.
Dit miste ik nu, dus ik hoopte met mijn reactie toch nog een zonderling tot het geven interessante commentaar te kunnen verleiden
Aan de kwaliteiten twijfel ik niet, jullie hebben jezelf al genoeg bewezen in het verleden, ze hebben er wel twee goede uitgenomen, maar ik heb het vooral op het feit dat ze weer twee oude leden in de staff smijten, wat weer eens geen vernieuwing voor het forum is? Ik had eerder iets verwacht richting Sanne ofzo? Zoiets als bootje, nieuw bloed
En ik krijg de indruk dat Tyskie niet echt gemotiveerd is, en het gewoon maar tijdelijk zal doen? Maar kan natuurlijk aan mij liggen ook.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 13:54   #25
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny

En ik krijg de indruk dat Tyskie niet echt gemotiveerd is, en het gewoon maar tijdelijk zal doen? Maar kan natuurlijk aan mij liggen ook.
Nee, je hebt helemaal gelijk.. Ik blijf hier niet tot mijn dood...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:05   #26
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nee, je hebt helemaal gelijk.. Ik blijf hier niet tot mijn dood...

Zelfs als FB blijft serieus reageren moeilijk precies?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:18   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Sorry Bunny, maar ik vond het een beetje dommige opmerking, omdat iedereen het tijdelijk doet in principe...
Ik had gehoop dat je mijn sarcastisch bedoelde opmerking zou begrijpen, maar dat blijkt er helaas niet in te zitten..

Het komt er in ieder geval op neer dat ik van plan ben langer te blijven zitten dan de vorige keer... Je hebt echter wel gelijk dat ik de vorige keer fanatieker was... Maar dat betekent zeker niet dat ik nu ongemotiveerd ben.. Toen was het ook gewoon een bende binnen staff, terwijl ik nu van mening ben dat er geen echte rotte appels meer in de staff zitten en de sfeer over het algemeen op het forum ook een stuk beter is (mede dankzij de staff denk ik).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:21   #28
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Sorry Bunny, maar ik vond het een beetje dommige opmerking, omdat iedereen het tijdelijk doet in principe...
Ik had gehoop dat je mijn sarcastisch bedoelde opmerking zou begrijpen, maar dat blijkt er helaas niet in te zitten..

Het komt er in ieder geval op neer dat ik van plan ben langer te blijven zitten dan de vorige keer... Je hebt echter wel gelijk dat ik de vorige keer fanatieker was... Maar dat betekent zeker niet dat ik nu ongemotiveerd ben.. Toen was het ook gewoon een bende binnen staff, terwijl ik nu van mening ben dat er geen echte rotte appels meer in de staff zitten en de sfeer over het algemeen op het forum ook een stuk beter is (mede dankzij de staff denk ik).
Nee tyskie, ik had verwacht dat je dit op zn minst 20 jaar zou doen. En natuurlijk snapte ik je opmerking niet. Laat ik gewoon maar rustig koekjes gaan bakken.

Ik had het idd op het feit dat je ongemotiveerd overkomt ja.
De sfeer op het forum zou ik niet echt beter noemen, het forum lijkt mij stilaan aan het doodbloeden eerlijk gezegd.
Sjah, het is aan jullie om er iets aan te doen...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:26   #29
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny

De sfeer op het forum zou ik niet echt beter noemen, het forum lijkt mij stilaan aan het doodbloeden eerlijk gezegd.
Sjah, het is aan jullie om er iets aan te doen...
Vergeet wel niet dat het vakantie en mooi weer is.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:28   #30
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
Vergeet wel niet dat het vakantie en mooi weer is.
True, maar als ik het vergelijk met vorig jaar lijkt 't me echt doods...
+ ik kan me de laatste newbie die het serieus meende nog slecht herinneren.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:28   #31
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als er veel rellen zijn, zoals vroeger, is het logischerwijs drukker op een forum... Een thread met naaktfoto's uit het meidenforum levert veel commotie op.. dan is het niet rustig, maar dat lijkt mij niet de juiste weg.

Verder zijn een aantal spammers en opnaaiers (bv Bobba/ Forza) gebanned of zelf vertrokken.. Dat maakt het wel rustiger op het forum, maar niet slechter lijkt mij...

En het is natuurlijk vakantie.. Logisch dat het geen topdrukte is als er veel op vakantie of naar buiten zijn...

Maar als je tips hebt om het forum drukker te krijgen, dan hoor ik het graag.. En dit laatste is dus wel serieus bedoeld.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:32   #32
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Maar als je tips hebt om het forum drukker te krijgen, dan hoor ik het graag.. En dit laatste is dus wel serieus bedoeld.
Geen flauw idee eigenlijk. Is er in het verleden al niet zoiets geweest? Extra reclame voor het forum ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:39   #33
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Geen flauw idee eigenlijk. Is er in het verleden al niet zoiets geweest? Extra reclame voor het forum ofzo?
Jawel.. toen heb ik zelf die thread gestart..
Extra reclame moet in principe vooral vanuit Spill komen.. Ik zie verder geen reële mogelijkheden voor de staff om daar iets aan te doen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 00:43   #34
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ikzelf denk dat het beter is om weer ff met minder fora te gaan beginnen zodat je weer opnieuw begint, zodra het drukker wordt kan je weer uitbreiden/brijden/weekveel. Tis een klein ideetje maar je krijgt zo wel drukkere roompjes
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 10:18   #35
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Euhm, staat hier waarschijnlijk wel ergens, maar hoe staat het met het fotoboek?
En die message-wall, uit het andere topic vond ik eigenlijk ook wel een goed idee?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 11:03   #36
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Euhm, staat hier waarschijnlijk wel ergens, maar hoe staat het met het fotoboek?
En die message-wall, uit het andere topic vond ik eigenlijk ook wel een goed idee?
Spill wou niet meewerken aan het fotoboek, omdat er al iets soorgelijks (wat op nx lijkt >> profielen) bestaat.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 11:13   #37
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Spill wou niet meewerken aan het fotoboek, omdat er al iets soorgelijks (wat op nx lijkt >> profielen) bestaat.
En is er niemand in staat om zelf zoiets te maken, los van Spill?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 11:15   #38
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
En is er niemand in staat om zelf zoiets te maken, los van Spill?
Ik kan het niet... En het lijkt mij vrij moeilijk
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 11:18   #39
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Voorzetjes zijn al gegeven door oa Kampien Whizzcat (dacht ik). Maar Spill wilde er niet aan.. En zo'n fotoboek zal toch op een server van spill moeten draaien en gekoppeld moeten worden aan een forum van Spill...
Dus dan kan er wel iets in elkaar gezet worden, maar uiteindelijk hangt het toch van Spill af.

Idem voor die messagewall, ook al is dat niet echt uitgewerkt..
Maar daar snap ik persoonlijk het nut niet echt van.. Dat wordt toch gewoon een soort van spam/ chatbox?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 11:29   #40
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Idem voor die messagewall, ook al is dat niet echt uitgewerkt..
Maar daar snap ik persoonlijk het nut niet echt van.. Dat wordt toch gewoon een soort van spam/ chatbox?
Soort van chatbox kan toch niet slecht zijn voor ll? en het kan mss het gespam wegnemen van adb?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 11:37   #41
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Bestaat ook al.

Ik kan goed begrijpen dat Spill geen twee dezelfde dingen wil hosten, speciaal voor het forum...

Over een betere koppeling van het forum aan dit soort zaken (profielen/ chat) heb ik een paar dagen geleden binnen staff een topic geopend. Het is wachten op reactie van de kant van Spill.

Hopelijk doen ze er wat mee.

En spam en chat zal niet te overwinnen zijn... Lichte chat is ook niet erg. Als de een iets zegt, gaat de ander daar op in. Dan kan het voorkomen dat het uitgroeit naar een 'chat' tussen twee personen. Zolang dat niet te erg wordt is het helemaal niet erg.

En Spam.. helaas, maar er zullen altijd mensen zijn die graag een forum wat verneuken of veel plezier hebben in het openen van nutteloze topics. Denk niet dat een chatbox of een messagewall daar iets aan zal veranderen.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 4 August 2004 om 11:40
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.