Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 December 2002, 12:54   #51
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


JOH


en als je wilt dat de eerste keer speciaal is moet je dat dus niet ZOMAAR met iemand doen...
Jah en dat is nou juist waarom ik een hele tijd er heel erg mee heb gezeten..Omdat mijn eerstekeer was met een gozer die ik amper kende en ik straalbezopen was
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2002, 13:28   #52
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsja, dat is dan dus mooi stom...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 01:28   #53
Honur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Had je maar niet zoveel moeten zuipeh...je bent bekant 14 en je zuipt jezelf klem....daarna word je genomen op een iijskoud voetbal veld...en het was nog je eerste keer...
dan is er toch maar 1 conclusie "?
Je bent gewoon een soortje slet...gewoon bah...
wees blij dat je reet niet was vastgevroren anders had je daar de volgende dag nog gelegen met je benewijd...of er waren mischien nogwel ergere dingen gebeurt...was je mischien wel 3x op de zelfde avond genomen.....mischien is het ook wel gebeurt maar was je zo zat dat je het niet meer weet ?
in iedergeval het is kut dat het is gebeurt MAAR HET IS JE EIGEN SCHULD !!! It Take's 2 To Tango !
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 12:49   #54
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Honur
Had je maar niet zoveel moeten zuipeh...je bent bekant 14 en je zuipt jezelf klem....daarna word je genomen op een iijskoud voetbal veld...en het was nog je eerste keer...
dan is er toch maar 1 conclusie "?
Je bent gewoon een soortje slet...gewoon bah...
wees blij dat je reet niet was vastgevroren anders had je daar de volgende dag nog gelegen met je benewijd...of er waren mischien nogwel ergere dingen gebeurt...was je mischien wel 3x op de zelfde avond genomen.....mischien is het ook wel gebeurt maar was je zo zat dat je het niet meer weet ?
in iedergeval het is kut dat het is gebeurt MAAR HET IS JE EIGEN SCHULD !!! It Take's 2 To Tango !
Duidelijke taal lijkt me
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 19:53   #55
DJ-Thunder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Honur
Had je maar niet zoveel moeten zuipeh...je bent bekant 14 en je zuipt jezelf klem....daarna word je genomen op een iijskoud voetbal veld...en het was nog je eerste keer...
dan is er toch maar 1 conclusie "?
Je bent gewoon een soortje slet...gewoon bah...
wees blij dat je reet niet was vastgevroren anders had je daar de volgende dag nog gelegen met je benewijd...of er waren mischien nogwel ergere dingen gebeurt...was je mischien wel 3x op de zelfde avond genomen.....mischien is het ook wel gebeurt maar was je zo zat dat je het niet meer weet ?
in iedergeval het is kut dat het is gebeurt MAAR HET IS JE EIGEN SCHULD !!! It Take's 2 To Tango !

ook weer overdreven hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 20:43   #56
Tim P.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Honur
Had je maar niet zoveel moeten zuipeh...je bent bekant 14 en je zuipt jezelf klem....daarna word je genomen op een iijskoud voetbal veld...en het was nog je eerste keer...
dan is er toch maar 1 conclusie "?
Je bent gewoon een soortje slet...gewoon bah...
wees blij dat je reet niet was vastgevroren anders had je daar de volgende dag nog gelegen met je benewijd...of er waren mischien nogwel ergere dingen gebeurt...was je mischien wel 3x op de zelfde avond genomen.....mischien is het ook wel gebeurt maar was je zo zat dat je het niet meer weet ?
in iedergeval het is kut dat het is gebeurt MAAR HET IS JE EIGEN SCHULD !!! It Take's 2 To Tango !
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 21:03   #57
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

helaas vaker meegemaakt, maar ja als het veilig gebeurt heb ik daar nog niet eens zoveel problemen mee, tis balen maar ja je doet er niets aan. Als een knul superlief tegen je doet, dan hoop ik altijd maar dat ie het echt meent. Helaas lopen er genoeg eikels rond op deze wereld
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 22:35   #58
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Honur
Had je maar niet zoveel moeten zuipeh...je bent bekant 14 en je zuipt jezelf klem....daarna word je genomen op een iijskoud voetbal veld...en het was nog je eerste keer...
dan is er toch maar 1 conclusie "?
Je bent gewoon een soortje slet...gewoon bah...
wees blij dat je reet niet was vastgevroren anders had je daar de volgende dag nog gelegen met je benewijd...of er waren mischien nogwel ergere dingen gebeurt...was je mischien wel 3x op de zelfde avond genomen.....mischien is het ook wel gebeurt maar was je zo zat dat je het niet meer weet ?
in iedergeval het is kut dat het is gebeurt MAAR HET IS JE EIGEN SCHULD !!! It Take's 2 To Tango !
Damnzz zo`n reactie is ook overdreven hoor..tis de grootste fout in me leven geweest..heb nooit meer zoveel gezopen..heb er wel van geleerd..maar gelukkig zijn er daarna wel liefe jongens geweest..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2002, 22:36   #59
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Diz
Helaas lopen er genoeg eikels rond op deze wereld
Vééééél te veel
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 00:48   #60
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by DJ-Thunder



ook weer overdreven hoor
vinnik niet
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 11:07   #61
Honur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sgatje


Damnzz zo`n reactie is ook overdreven hoor..tis de grootste fout in me leven geweest..heb nooit meer zoveel gezopen..heb er wel van geleerd..maar gelukkig zijn er daarna wel liefe jongens geweest..
Oke van dat je vast gevroren zat is wel Fanta maar zou wel kunne je had toch zoveel gezopen ?
maar de rest klopt toch gewoon ?
je bent 14 en het is gewoon idioot dat je je dan helemaal plat zuipt....dus dat is je eigenschuld denk dat niemand je heeft verplicht die fles op je lippeh te zetten...
en als je daarna sex hebt met een gozer die je net een uurtje kent dan kan jezelf toch ook wel uitvogelen dat het geen ware liefde is ?
denk nou eens na...welke gozer wilt met een meid een lange relatie aangaan als ze binne een uur al met de benewijd gaat ? dan is de spanning en de verliefdheid er toch meteen vanaf...
en dat je daarna met een klote gevoel zit is toch ook je eigenschuld had je maar niet moeten sexen met die gozer want ik geloof niet in te dronken zijn om je te realiseren dat je aan het sexen bent terwijl je dat helemaal niet wilt...
dus mijn conclusie is eigen schuld dikke bult of buik !

ps dit is niet echt beledigend bedoelt ofzo maar ik vind het gewoon zo absurd dat je met je 14e al je helemaal klem zuipt en al sext hebt....dan klopt er in mijn ogen iets niet in de opvoeding
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 16:08   #62
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt wel gelijk hoor Honur (en nee dat is niet omdat ik je wel mag omdat er een turkse vlag in je avatar staat) maar het heeft niks met de opvoeding te maken...t was mijn eigen keus om zoveel te zuipen in die tijd en me zo voor te doen enzo..
En tis een reden dat jongens mij niet willen voor een lange relatie omdat iedereen in me buurt dat verhaal kent en ze allemaal denken dat ik een hoer ben
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 16:35   #63
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sgatje
Je hebt wel gelijk hoor Honur (en nee dat is niet omdat ik je wel mag omdat er een turkse vlag in je avatar staat) maar het heeft niks met de opvoeding te maken...t was mijn eigen keus om zoveel te zuipen in die tijd en me zo voor te doen enzo..
En tis een reden dat jongens mij niet willen voor een lange relatie omdat iedereen in me buurt dat verhaal kent en ze allemaal denken dat ik een hoer ben
Sla je slag
Ze weten je al te vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 20:05   #64
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Brendovic


Sla je slag
Ze weten je al te vinden
you are evil
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2002, 23:07   #65
Honur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sgatje
Je hebt wel gelijk hoor Honur (en nee dat is niet omdat ik je wel mag omdat er een turkse vlag in je avatar staat) maar het heeft niks met de opvoeding te maken...t was mijn eigen keus om zoveel te zuipen in die tijd en me zo voor te doen enzo..
En tis een reden dat jongens mij niet willen voor een lange relatie omdat iedereen in me buurt dat verhaal kent en ze allemaal denken dat ik een hoer ben
Na ik zeg maar zo dit is een wijze les voor jou en voor andere meisjes die nog niet helemaal volwassen zijn en nog niet helemaal uit de knoop zijn met hun emotie's

Dus heeft jou vervelende situatie uit eindelijk weer mischien tot iets goeds geleid...en kan je je er mischien bij neer leggen
Einde Discusie

succes met je volgende vriendjes.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.