Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Bekijk resultaten enquête: al je cdtjes branden?
HOT!!! 14 56,00%
NOT!!! 11 44,00%
Stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 December 2003, 23:22   #51
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yor
das echt pure onzin. tuurlijk vind ik het zelf ook cool als jij mn muziek download en zelfs mn muziek brandt. moet je lekker zelf weten. je voelt je als band (tenminste ik wel) altijd vereerd als iemand je muziek echt cool vindt.
maar het gaat meer om de persoon die alles brandt, dan de band. als je namelijk echt een band zo goed vindt en deze wil supporten ben ik van mening dat je de cd van die band koopt en niet brandt. het is gewoon sociaal (in mijn ogen) tegenover die band. mijn maakt het echt niet uit of een 'fan' onze muziek brandt of een cdtje koopt van 3 euro.
een band (zeker de DO IT YOURSELVES) doet ook moeite om een cdtje te maken en een beetje van die kosten eruit te halen. daar mag je als luisteraar best wel iets voor teruggeven dnek ik dan maar.
jah, okay misschien dat het ook wel cool is mensen je cd ook echt gaan kopen, maar ja, ik weet et ook eigenlijk niet, aangezien ik geen succesvolle band heb maar ja ik vind branden niet zo'n probleem
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 08:06   #52
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
jah, okay misschien dat het ook wel cool is mensen je cd ook echt gaan kopen, maar ja, ik weet et ook eigenlijk niet, aangezien ik geen succesvolle band heb maar ja ik vind branden niet zo'n probleem

haha, nou ja succesvol, das wel heel groot woord. ik zeg ook niet dat (AF EN TOE) branden een probleem is, maar als je alles maar blijft branden, blijven er weinig credits over voor de band en labels. het is gewoon slecht voor de muziek
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 11:34   #53
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sum
ik vraag ook regelmatig advies aan anderen wa voor muziek hun leuk vinden en dan ga ik die muziek ook beluisteren enzo... dus ik weet wel beter
daarom luister je zo duidelijk 1 stroming? :S
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 22:23   #54
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yor
haha, nou ja succesvol, das wel heel groot woord. ik zeg ook niet dat (AF EN TOE) branden een probleem is, maar als je alles maar blijft branden, blijven er weinig credits over voor de band en labels. het is gewoon slecht voor de muziek
daar heb je gelijk in, maar ja, ik vind het toch wel handig, als je ook kijkt, ik vind soms 1 nummer goed, maar om nou de hele cd van die band te kopen, tja das een beetje onzin, bij mij zijn de gebrande cd's alleen maar verzamel, dus daarom heb ik er geen probleem, alleen als je nou zo'n iemand hebt, die hele albums van internet haalt, vervolgens een frontje uitprint, en dat gewoon bij elke leuke cd doet, jah dan vind ik dat zker te gek worden
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.