Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Bekijk resultaten enquête: Grootste irritatie aan ballo's
Kraagjes omhoog 10 23,26%
Bootsschoenen 3 6,98%
Allemaal dezelfde kleding 0 0%
Zonnebril op binnen 3 6,98%
Overdreven gedragingen (doen alsof ze iedereen mogen, iedereen op de schouders slaan enz..) 12 27,91%
Bekakte accent 5 11,63%
Het meerderwaarigheidscomplex dat ze uitstralen 7 16,28%
Anders nl... 3 6,98%
Stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 30 August 2004, 16:23   #101
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Waarom zou je anders commentaar hebben? Vaak wordt commentaar geboren uit het feit dat iemand jaloers is.
of uit het feit dat mensen zich irriteren...

// enne: ik spreek hierbij niet voor mezelf, check mijn posts hiervoor..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 16:23   #102
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Waarom zou je anders commentaar hebben? Vaak wordt commentaar geboren uit het feit dat iemand jaloers is.



Hoezo happen? Het slaat gewoon nergens op dat iemand me voor ballo uitmaakt terwijl dat niet zo is.

Edit: Bij deze, kom gerust is langs, voeg me toe @ msn, bel me op, het maakt me niet uit, maar flikker ajb op met je vooroordelen, wil je?
je voldoet gewoon even aan alle kenmerken sorry
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 16:24   #103
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Dus? Mag het? Ik ga jongens met een hanekam en zwarte oogmascara toch ook niet uitschelden?

Edit: Volgens mij komt het uit een topic met de vraag wat je die dag droeg. Ik droeg die pet die dag, ik draag 'm eigenlijk alleen maar wanneer het nodig is, met hier en daar een uitzondering wanneer ik een pet wil dragen.
Had het minder erg geweest wanneer gezegd had dat ik een zwarte merkloze pet zou dragen?




Als dat het beste is wat je kan bedenken, dan hoef ik er eigenlijk niet op in te gaan. Zoals ik zelf al aangaf vind ik het simpelweg MOOIE kleding.




Edit: Was is het probleem nu eigenlijk. Als ik niet in dat ene topic verteld had wat ik draag, had je het dan daadwerkelijk kunnen merken? Maakt het me een mindere poster, of een minder iemand? Misschien moet je mij eerst is leren kennen voordat je me afschrijft als ballo? Ik nodig iedereen die wat te zeiken heeft graag een weekendje uit om langs te komen, kan je zien hoe ik me gedraag, wat ik wel en niet doe, met wie ik om ga, etc.. Spreken we elkaar daarna weer..
je kan wel snel typen
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 16:25   #104
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
je voldoet gewoon even aan alle kenmerken sorry
Om te beginnen hockey ik niet, ik praat niet bekakt en ik heb niet het idee dat ik een meerderwaardigheids complex heb, althans, uit andersmans woorden kan ik dat opmaken..
Edit: M'n kraagje draag ik niet omhoog en ik heb geen zonnebril, laat staan dat ik er een binnen draag..

Anyhoe, ga maar lekker verder met mij afkraken op basis van kleding, ik ga werken..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 16:49   #105
TAJ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus als ik alles goed begrijp:

Als je een kraagje draagt ben je een ballo
Als je arrogant bet ook
Als je dure kleding mooi vind ook
Ook met bootschoenen moet je niet aankomen
Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan
Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer.
Iemand aardig vinden ook niet
Praaten met je eigen accent ook niet
Jezelf goed vinden is ook verboden.

Om de criteria op mijzelf los te laten:
Ik draag vaak een polo, weet je hoe relax die dingen zijn, en het kraagje omhoog, waarom niet het schijnt respect af tedwingen.

Arrogant ben ik ook. Vraag maar aan de mensen in mn directe omgeving.

Dure kleding is vaak mooier en zit ook fijner en is beter voor je huid. Polyester ademt niet zo goed maar dat zal julile waarschijnlijk niet zoveel zeggen. Ook is een Design shirt van Dolce & Gabanna veel mooier dan een H&M huismerk shirt, **** it dat die duurder zijn.

Bootschoenen, hmz die heb ik niet, ik vind mn converse schoentjes mooier. (Bootschoenen zijn ook niet erg duur, mochten sommigen dat denken)

Dezelfde kleding, hmz dat gaat een financiële strop worden voor de H&M die hebben maar 1 asortiment voor de gehele zomer.

Dat ik over 20jaar een gezicht beschadiging heb omdat ik mn Okley zonnebril niet meer mag dragen, (O hij heeft een dure okley daar moet hij weer mee patseren, EUH ja sorry dat zijn gewoon goede kwaliteit brillen, waar geen enkel merk aan kan tippen, en ze hebben ook nog eens een leuk design.)

We veranderen dus ook maar in kansloze nerds die 24/7 achter hun computertje zitten omdat je niemand aardig mag vinden.

We leren allemaal engels omdat je eigen cultuur nu toch al volledig naar de tyfus is geholpen. Globalisering ten top.

Nee een beetje zelfverzekerdheid is ook niet meer goed laat iedereen maar lekker over je heen lopen ga aan ieders voeten liggen, maar kijk nooit met een afkeurende blik.

Sorry maar ik ken NIEMAND die al deze criteria zonder problemen doorstaat.
Misschien is het een tip om eerst eens goed naar jezelf te kjijken voordat je over een afstandje over iemand gaat oordelen. Zoals Bob net ook al aangaf, ga eerst is ff een weekje met elkaar om dan kun je zien hoe iemand is.

Laat iedereen nou lekker zichzelf zijn en houdop met dit soort nutteloze topics. Als we nou allemaal lekker een volmaakt iemand worden die voor iedereen perfect is wordt het toch ook niet leuk. Laat de kanslozen nou lekker afkeer krijgen voor de kakkers die met hun mooie meiden alles mogen en krijgen, laat de kakkers ban zijn voor alle spirituele onzin van de ALto's, laat de Nerds bang zijn voor de Scooter gasten, laat de Allochtonen afkeer houden voor de racisten. Ik bedoel te zeggen,

HOUD LINKS EN RECHTS INSTAND alleen dan kunnen we praten en krijgen we echte discussies aan ja knikkers hebben we weinig maar ook zij moeten er zijn.

Houd de ongelijkheid in stand, hierdoor zullen de "minderen" op kijken tegen de "sterkere" en hierbij willen horen, waardoor ze zichzelf gaan verbeteren, hierdoor wordt alles beter en de mensen die te lui zijn om zich te verbeteren zullen achter blijven waardoor we een sterke multi-culturele samenleving over houden, waarin ieder de ander zal respecteren en waarderen.

Damn deze post is te lang.

Laatst aangepast door TAJ : 30 August 2004 om 16:52
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 17:16   #106
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard


En we leefden nog lang en gelukkig..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 17:26   #107
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

dat TAJ zich voor een dergelijk 'betoog' hier gaat registreren

op zijn pikkie getrapt or what?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 18:00   #108
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Dus als ik alles goed begrijp:

Als je een kraagje draagt ben je een ballo
Als je arrogant bet ook
Als je dure kleding mooi vind ook
Ook met bootschoenen moet je niet aankomen
Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan
Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer.
Iemand aardig vinden ook niet
Praaten met je eigen accent ook niet
Jezelf goed vinden is ook verboden.

Om de criteria op mijzelf los te laten:
Ik draag vaak een yadayadayadadablabalblabablbala heeeeel lang verhaal....
je voldoet idd behoorlijk aan de eisen heb je soms zeg maar ook wel eens 3 polo's over elkaar heen? en uiteraard alle 3 met de kraagjes omhoog
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 18:07   #109
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
*bladiebladie kijk-mij-eens-even-een-semi-intelligent-lulverhaal-ophangen-zeg bladiebla*
whaha dat mensen hier nog zo diep op ingaan zeg

Als BoB-HenK en jij geen ballo's zijn dan hoeven jullie je toch ook helemaal niet aangevallen te voelen?
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 18:08   #110
Misette
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb ook bootschoenen. En polo's. En merkpetten. en ook een rrr trouwens. Maar die heb ik altijd al gehad. En de rest vind ik gewoon mooi, behalve die bootschoenen, maar dat was een fase En je mag mensen dus gewoon niet in hokjes stoppen, want niet bij elke omhoogstaande kraag hoord een arrogante bal.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 18:35   #111
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Damn deze post is te lang
inderdaad
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 19:17   #112
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
whaha dat mensen hier nog zo diep op ingaan zeg

Als BoB-HenK en jij geen ballo's zijn dan hoeven jullie je toch ook helemaal niet aangevallen te voelen?
Maar laat ik nu net wél uitgemaakt worden voor ballo ..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 19:44   #113
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

*Houd zich ongelofelijk in*
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:18   #114
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK

Zijn jullie jaloers omdat "ballo's" bepaalde DURE kleding dragen?
Yeah sure. Het gaat op de manier waarom die kragen omhoog staan bij die Ralph Lauren polo's e.d.

Een Armani en/of een Dolce & Gabbana shirt is minstens even duur (zo niet, duurder) en daar hoor je niemand over. Gek he.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:19   #115
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Een Armani en/of een Dolce & Gabbana shirt is minstens even duur (zo niet, duurder) en daar hoor je niemand over. Gek he.
Omdat alleen maar Marokkanen daarin lopen
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:24   #116
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Yeah sure. Het gaat op de manier waarom die kragen omhoog staan bij die Ralph Lauren polo's e.d.

Een Armani en/of een Dolce & Gabbana shirt is minstens even duur (zo niet, duurder) en daar hoor je niemand over. Gek he.
Maar ik draag mijn kraag niet omhoog, maar goed, dat schijnt niets uit te maken.

Het enige criterium waaraan ik voldoe zijn de bootschoenen, verder niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:33   #117
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Maar ik draag mijn kraag niet omhoog, maar goed, dat schijnt niets uit te maken.

Het enige criterium waaraan ik voldoe zijn de bootschoenen, verder niet.
en je naam en je hebt een ralph avatar en je hebt een rode ribpet van Ralph en je hebt een hilfiger trui over een hilfiger overhemd
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:35   #118
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
en je naam en je hebt een ralph avatar en je hebt een rode ribpet van Ralph en je hebt een hilfiger trui over een hilfiger overhemd
Ja, maar als je de poll leest wordt er alleen gezeken over opstaande kraagjes en die heb ik niet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:36   #119
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ga me nog de moeite nemen ook om m te beantwoorden Straks krijg ik weer klachten dat ik een newbe wegpest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Dus als ik alles goed begrijp:

Als je een kraagje draagt ben je een ballo
Wel wanneer je dat dus doet om 'respect' af te dwingen. Respect dwing je maar op een normale manier af. Bijvoorbeeld door je leuke gedrag of je know-how.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Als je arrogant bet ook
Wel de arrogantie zoals geschetst hierboven ja

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Als je dure kleding mooi vind ook
Niet direct, wie zei dat dan? Ik draag ook vaak duurdere kleding, maar das meer door de kwaliteit van de kleding en vanwege mijn lengte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Ook met bootschoenen moet je niet aankomen
Veel ballo's dragen die inderdaad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan
Is ook één van hun kenmerken. En ik vind het inderdaad een beetje triest ja. Alsof je zelf geen aandacht kunt krijgen zonder dat te dragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer.
Schijnt in de discotheek bij jou de zon dan? Hé wat appart. Nogmaals: het ging er dus om dat jij je zonnebril op zou zetten in een disco..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Iemand aardig vinden ook niet
Lees goed: doen alsóf!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Praaten met je eigen accent ook niet
Lees nogmaals goed: met een gemaakt bekakt accent, omdat je dat interessant zou vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Jezelf goed vinden is ook verboden.
Dat niet, wel jezelf verheven voelen boven de rest. Vooral als het op basis is van bovenstaande kenmerken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:42   #120
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
[b]Ik ga me nog de moeite nemen ook om m te beantwoorden Straks krijg ik weer klachten dat ik een newbe wegpest
Iets zegt me dat je TAJ niet zo makkelijk wegpest.

Citaat:
Is ook één van hun kenmerken. En ik vind het inderdaad een beetje triest ja. Alsof je zelf geen aandacht kunt krijgen zonder dat te dragen.
Wanneer zogenaamde "goths" allemaal in het zwart aan komen sjouwen, of een groep met allemaal een shirt met een band er op geld dit dus kennelijk ook? Of is dat opeens anders?

Citaat:
Lees nogmaals goed: met een gemaakt bekakt accent, omdat je dat interessant zou vinden.
Wanneer je in bepaalde delen van het land woont krijg je een bepaald accent mee. Ik woon zelf in de achterhoek, iedereen praat daar op een bepaalde manier, maar dat betekent niet dat iedereen een boer is.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:47   #121
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Iets zegt me dat je TAJ niet zo makkelijk wegpest.
En iets zegt mij dat jij en TAJ dezelfde zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Wanneer zogenaamde "goths" allemaal in het zwart aan komen sjouwen, of een groep met allemaal een shirt met een band er op geld dit dus kennelijk ook? Of is dat opeens anders?
Zeg ik dat ergens? Goths vind ik ook triest. Een groep met een shirt met een band moet ik nog tegenkomen trouwens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Wanneer je in bepaalde delen van het land woont krijg je een bepaald accent mee. Ik woon zelf in de achterhoek, iedereen praat daar op een bepaalde manier, maar dat betekent niet dat iedereen een boer is.
Ik heb het dus over een AANGELEERD accent (lezen..), een ander accent dan je van thuis hebt meegekregen, en dan zo gaan praten omdat dat opvalt. Je hebt veel ballo's die dat doen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 21:49   #122
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En iets zegt mij dat jij en TAJ dezelfde zijn?



Zeg ik dat ergens? Goths vind ik ook triest. Een groep met een shirt met een band moet ik nog tegenkomen trouwens.
Uit zijn reactie is toch wel op te maken dat het geen zacht gekookt ei is

Citaat:
Ik heb het dus over een AANGELEERD accent (lezen..), een ander accent dan je van thuis hebt meegekregen, en dan zo gaan praten omdat dat opvalt. Je hebt veel ballo's die dat doen. [/b]
Aangezien ik dat niet heb blijft er daadwerkelijk nog maar 1 ding over en dat zijn dus boodschoenen.


Dus, aan alle zeikerds
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:01   #123
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Ciao dan maar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:02   #124
TAJ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wel, ik bedoelde alleen te zeggen dat je elkaar moet respecteren als iemand een ander om zijn of haar kleding niet kan respecteren dan is het toch ver te zoeken in deze wereld.

om jullie ook even uit de droom te helpen dat ik een ontzettende ballo ben: Ik kom uit het meest afgelegen plattelands gebied wat dit land kent, mn ouders mogen blij zijn met 70% van een modaal inkomen, het enigste wat ik te spenderen heb is het geld dat ik met mijn werk verdien. Daar ben ik trots op en dat is misschien wel een reden waarom ik arrogant rond loop, gewoon omdat ik trots ben op wat ik draag omdat ik dat lekker zelf heb gespaard.

Dus mij vergelijken met een marokkaan (omdat hij ook D&G draagt) is niet helemaal terecht denk ik. Maar als jullie me toch in een hokje willen plaatsen: ik kom van een boerderij dus ik ben een Boer, maar nee die link hadden jullie nog niet gezien, misschien is iets meer ervaring in de grote boze wereld achter de bacardi breezers. Daarom zeg ik mensen stop met dit soort onzin en ga over de echte dingen praten...

Bartje518: Mij weg pesten? Neuh na een paar posts kap ik toch weer op dit forum en ga ik weer op de echte fora posten. En als ik jou post zo lees mag ik er dus niks aan doen om mezelf beter te voelen dan een ander, weet je dat jij nu precies hetzelfde doet, door te proberen mijn argumenten aftekraken met leuke praatjes, probeer jij jezelf goed te vinden, beter dan mij, respect af te dwingen, weet ik het wat, maar jongen dat zal je niet lukken. Ik weet toch dat ik ver boven jou niveau sta, of dat nou met of zonder kraagje is. Over die zonnebril nog ff, er zijn ook mensen die niet tegen bepaalde golflengtes van licht kunnen en daardoor veel baat bij een zonnebril hebben ook die mensen schoppen jullie hard onderuit om jezelf beter te voelen.

Kleine kick voor alle hokjes politiek mensen: Links: Egoïstische mensen die er niet tegen kunnen dat andere mensen egoïstisch zijn. Centrum: Egoïstische mensen die ontkennen dat ze het zijn. Recht: Egoïstische mensen die het toegeven en zo goed en kwaad als het gaat toch iets minder egoïstisch over te komen. Deel jezelf maar weer net zo in als jullie mij ingedeeld hebben waar weinig van bleek te koppen.

Dus ik wens alle posters hiero nog een fijn en kortzichtig langdurig lijdend leven. Ik ga weer verder op de EJP (europees jongeren parlement) fora, daar wordt tenminste op echt niveau gediscussieërt. Niet of je door je kleding een ballo wordt maar of je kleding bijdraagt aan je so called self image en of het goed is voor je zelfvertrouwen, iets dat velen hier nog moeten ontwikkelen, wel zielig opzich, ben je straks 20 heb je nog geen eens een eigen mening maar dan kun je iig vertellen dat je erover gepraat hebt ........ sweet dreams.

Laat ik dus nog één keer zeggen wat ik wil tegen iedereen: RESPECTEER ELKAAR NOU EENS!!!!!

AMEN (het is gezegt en het zij zo)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:04   #125
BoB_HenK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Lange reutel
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:08   #126
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Omdat alleen maar Marokkanen daarin lopen
Niet waar.
(Geen tijd om verder t hele topic te lezen.)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:10   #127
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Ik weet niet of ik de enige ben die een lachkick krijgt van bovenstaand geneuzel, maar duidelijk is dat we geen traan hoeven te laten dat meneer weer vertrekt richting EJP-forum. Ik zou zeggen: de hartelijke groeten daar, arrogant stuk ongeluk.

Neuzelen dat je elkaar dient te respecteren, maar tegelijkertijd de breezer-cultuur compleet onderuit schoffelen en roepen dat je jezelf ver verheven voelt boven een miezerig figuur als ik. Goed zo, grote jongen!

De rest van de onzin acht ik niet meer de moeite waard om nog op te reageren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:16   #128
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik weet niet of ik de enige ben die een lachkick krijgt van bovenstaand geneuzel
nee je bent niet de enige
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:31   #129
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
terwijl ik zelf helemaal geen "ballo" ben (alhoewel ik wel een paar polo's heb, waarvan 1 roze, maar die vind ik gewoon cool
dan ben je dus echt wel een bal he, watvoor een zelfrespecterende kerel gaat nou met een roze blouse lopen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bal_Henk
booDschoenen



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TaJ
in dat korte stukkie text 25x het woordje IK
iemand die zo vaak IK zegtvoldoet absoluut aan de term zelfgecentreerd, en dat is nou net zo kenmerken aan de Bal


Ballo's

  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:34   #130
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dan ben je dus echt wel een bal he, watvoor een zelfrespecterende kerel gaat nou met een roze blouse lopen
met deze opmerking verlies je denk ik puntn bij de dames
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:39   #131
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
met deze opmerking verlies je denk ik puntn bij de dames
Draag jij welles roze kleding dan? Ik denk dat mijn vriendin me wat anders verteld wanneer ik met een roze polo aankom
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:39   #132
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
met deze opmerking verlies je denk ik puntn bij de dames
dat zal best, maar van alle kleuren, licht rose? dat vind ik dus helemaal niets he, daar heb ik echt zo iets bij van:

* ow kijk dr staat beverly heuvel polo club op, dat is lijp, nouja hij is roze, MAAR ER STAAT BVERLY HEUVEL KEUTEL CLUB OP, pappa heeft er de centjes voor dus KOPEN *

nee dankje.


enneuh, alsof jij zon blouse hebt...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:40   #133
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

TAJ Viewing Thread Grootste irritaties aan BALLO's 23:38

En ik maar denken datie terug was naar zijn literaire EJP-forum
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:42   #134
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Draag jij welles roze kleding dan?
nee
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:42   #135
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zat al te hope ndat ie zou reageren
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2004, 22:53   #136
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

hehe dit topic wordt steeds beter
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 09:39   #137
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dat zal best, maar van alle kleuren, licht rose? dat vind ik dus helemaal niets he, daar heb ik echt zo iets bij van:

* ow kijk dr staat beverly heuvel polo club op, dat is lijp, nouja hij is roze, MAAR ER STAAT BVERLY HEUVEL KEUTEL CLUB OP, pappa heeft er de centjes voor dus KOPEN *

nee dankje.
het ging mij zeker niet om het merk (hij is trouwens van KAPPA, is dat een duur "ballo"-merk dan?), maar ik vond het gewoon cool om een roze shirt te hebben. en als jij vind dat je geen zelfrespect hebt als je roze draagt, dan mag jij dat denken jongen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 09:46   #138
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
met deze opmerking verlies je denk ik puntn bij de dames
Nietes, als de mijne met een roze polo thuis komt lig'k denk'k op de grond van het lachen

Ontopic en beetje offtopic: Wtf zijn bootschoenen eigenlijk Voorbeeldje ajb?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:04   #139
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik heb ook een hekel aan ballo's, en het EJP-forum is voor stumperds.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:09   #140
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Nietes, als de mijne met een roze polo thuis komt lig'k denk'k op de grond van het lachen

Ontopic en beetje offtopic: Wtf zijn bootschoenen eigenlijk Voorbeeldje ajb?
dit zijn bootschoenen:


__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:09   #141
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ik heb ook een hekel aan ballo's, en het EJP-forum is voor stumperds.
Doe geen moeite, Theo, hij komt toch niet meer terug
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:13   #142
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Doe geen moeite, Theo, hij komt toch niet meer terug
jammer he?
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:23   #143
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Nou...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:29   #144
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
het ging mij zeker niet om het merk (hij is trouwens van KAPPA, is dat een duur "ballo"-merk dan?), maar ik vond het gewoon cool om een roze shirt te hebben. en als jij vind dat je geen zelfrespect hebt als je roze draagt, dan mag jij dat denken jongen.
hap hap hap



gniffel gniffel
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 11:33   #145
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Hoewel ik wel het gevoel heb dat jij wel eens roze hoeden draagt BlackTurtle.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 12:45   #146
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

*vindt het +wc het ergste*
En het hypocriete, maar dat stond er niet tussen geloof ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Even voor de duidelijkheid. Ja m'n ouders hebben dan misschien een behoorlijk bovenmodaal inkomen (allebij) en ja m'n pa is dan misschien arts, maar daar hebben die mensen ook voor gewerkt! Het is geen oud geld. M'n opa's en oma's hebben met moeite m'n ouders naar een universiteit/hbo (of hoe die opleiding toen ook heette) kunnen sturen. M'n ouders en dan vooral m'n vader, heeft keihard moet werken voor elke cent om te kunnen studeren. Die mensen komen ook uit een simpel arbeidersgezin, ze hebben hun weg omhoog gewerkt, dus kom ajb niet met die "m'n papa heeft geld" shit aanzetten, want volgens mij zou je zelf maar al te graag hebben dat je een papa met geld hebt.
Mijn ouders hebben ook moeten werken om te staan waar ze nu staan (hun inkomen is gemiddeld denk ik). Ze zijn ook van niets vertrokken en ik moet niet zeggen dat ik iets tekort kom.
Maar ik zou niet weten waarom ik daarmee zou moeten opscheppen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Dus als ik alles goed begrijp:

Als je een kraagje draagt ben je een ballo
Als je arrogant bent ook
Als je dure kleding mooi vind ook
Ook met bootschoenen moet je niet aankomen
Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan
Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer.
Iemand aardig vinden ook niet
Praaten met je eigen accent ook niet
Jezelf goed vinden is ook verboden.
Momenteel voldoe ik aan twee van die criteria: ik draag nu een zonnebril (heb dan ook vreselijke hoofdpijn) en het gebeurt wel eens regelmatig dat ik mensen aardig vind.
Daarom ben ik geen ballo (ik denk toch niet dat ik er een ben), maar als je nu net niet aan die twee voldoet, maar de rest wel, zou ik toch wel eens beginnen nadenken ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
dit zijn bootschoenen:
*foto van vreselijke schoenen*
Dan zijn onze snobs nog net ietsje beter ...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen

Laatst aangepast door thali : 31 August 2004 om 12:51
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 18:09   #147
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Dus ik wens alle posters hiero nog een fijn en kortzichtig langdurig lijdend leven. Ik ga weer verder op de EJP (europees jongeren parlement) fora, daar wordt tenminste op echt niveau gediscussieërt.
En jij zit ons te vertellen dat we elkaar moeten respecteren en ons niet verheven moeten voelen
En wat doe jij aan het eind van je pleidooi?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 18:49   #148
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
haahhaha nynke
hou je bek anne hou je bek!

maar het is wel waar ik praat met een r

maar ik doe mijn uiterste best dit te veranderen, en het is eigenlijk nog niet eens zo heel erg..
daarbij komt natuurlijk dat ik wel een gaastra jas heb en van zeilen houd, dus dat maakt het er ook niet beter op..


maar ik erger me niet zo erg aan kakkers, heb wel wat beters te doen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 19:03   #149
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Iedereen bij mij op school praat met zo'n bekakte R, is best wel zwaar irritant, zijn maar een paar mensen die normaal praten en daarmee bedoel ik niet brabants of bosch maar gewoon met een fatsoenlijke acceptabele R.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2004, 20:02   #150
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
dit zijn bootschoenen:


Worden die dingen echt nog gedragen bij jullie?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.