Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff?
Koelkast 19 39,58%
Tyskie en Ar-Tuur 20 41,67%
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. 9 18,75%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 December 2003, 23:12   #251
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Wat wil je dan..dat ik samen met tijn bovenop de ladder kom te staan ofzo..dan zul je nog eens wat beleven

Neh laat kk maar mooi hier zijn dingen doen die hij moet doen, lijkt me een beter plan.
Is dat nu dan het argument? Koelkast moet blijven omdat er anders geen beheerder is? Maak dan dext0r beheerder ofzo...
Maar als dat het argument is om hem niet weg te sturen, nadat hij overduidelijk gelogen heeft om een persoonlijke vete aannemelijker te maken..

Als de Staff besluit Bartje te bannen, dan betekent dat het einde van de integriteit van de Staff van leerlingen.com.

Wat vindt Spill trouwens van deze hele kwestie? Zullen zij blij zijn met een liegende beheerder? Met het feit dat leden gebanned worden om telkens weer veranderende non-argumenten?

__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 17 December 2003, 07:41   #252
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Neh laat kk maar mooi hier zijn dingen doen die hij moet doen, lijkt me een beter plan.
volgens mij begrijp jij totaal niet wat er aan het handje is, of je bent gewoon dom.
 
Oud 17 December 2003, 08:39   #253
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Wat wil je dan..dat ik samen met tijn bovenop de ladder kom te staan ofzo..dan zul je nog eens wat beleven
Als jij bovenaan die ladder komt te staan dan kom ik je persoonlijk breken.

Die trap hè?
Youssef is offline  
Oud 17 December 2003, 08:45   #254
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie


Wat vindt Spill trouwens van deze hele kwestie? Zullen zij blij zijn met een liegende beheerder? Met het feit dat leden gebanned worden om telkens weer veranderende non-argumenten?

DAT weet ik niet..ik heb ze een tijdje geleden wel een mailtje gestuurd..ze zijn even komen kijken als het ware en vonden hem ook veel te ver gaan. En na enig overleg met Nightwolf heb ik begrepen dat de ban uiteindelijk niet werd doorgezet doordat hij zo zijn argumenten had, welke weet ik ook niet maar goed zo is het ongeveer verlopen.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 17 December 2003, 09:30   #255
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf

oke, wat betreft die pm, dat was een smerige leugen van Koelkast. die heeft hij aan zitten passen en doorgegeven aan mij op msn. dat was dus niet het originele bericht. ik had gisteren een pm naar iemand van Spill gestuurd naar alle pm's die Koelkast van Bartje had gestuurd en toen zag ik dat dit het originele bericht was:



oftewel, Koelkast probeert deze vete te winnen door hem een ban te geven. mooi niet, hij bekijkt t verder maar want als hij niet gauw met goeie bewijzen komt voor zijn ban, krijgt Bartje van mij een unban
dit is 2 dagen geleden, en waar blijft dat goede bewijs van Koelkast? waar blijft dus die unban van bartje?
 
Oud 17 December 2003, 13:47   #256
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
dit is 2 dagen geleden, en waar blijft dat goede bewijs van Koelkast? waar blijft dus die unban van bartje?
Nergens,en laten we het zo houden ook...
 
Oud 17 December 2003, 14:07   #257
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
En na enig overleg met Nightwolf heb ik begrepen dat de ban uiteindelijk niet werd doorgezet doordat hij zo zijn argumenten had
omdat ik t geen reden vond om m te bannen, ik had t ook met een paar anderen besproken

Phitje, lees mijn vorige post
Nightwolf is offline  
Oud 17 December 2003, 14:38   #258
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Nergens,en laten we het zo houden ook...
droom maar lekker verder konijn
 
Oud 17 December 2003, 14:41   #259
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
Phitje, lees mijn vorige post
je vorige post is toch iets anders dan die post die ik quote. uit jou vorige post maak ik op dat dus ook de domme staffleden en leugenaars mogen mee beslissen of bartje word unbanned. Als je naar de kwestie kijkt uit een neutraal oogpunt, dan komt iedere leek toch tot de conclusie dat die ban gewoon nergens op slaat.
 
Oud 17 December 2003, 14:44   #260
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Als je naar de kwestie kijkt uit een neutraal oogpunt
bingo
Nightwolf is offline  
Oud 17 December 2003, 14:51   #261
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Wat wil je dan..dat ik samen met tijn bovenop de ladder kom te staan ofzo..dan zul je nog eens wat beleven

Neh laat kk maar mooi hier zijn dingen doen die hij moet doen, lijkt me een beter plan.
Ik heb liever NW als beheerder(die het al is) dan Koelkast, wie er dan bij moet zitten weet ik ook niet... Maar moet die daarom beheerder blijven? Terwijl hij rommelt met pm's en andere dus ten onrechte loopt te beschuldigen? Tis nogal wat als iemand jou ervan beschuldigt dat jij scheldt met: "krijg de ruggemergkanker" Zoiets is dus echt achterlijk, ook als je mensen in je naaste omgeving meemaakt die dit hebben of gehad hebben...en daar scheldt hij dus echt nooit mee, en als je dat dan hoort dat ze dat van je denken! En bespaar alsjeblieft die dingen als: als ik mongool zeg heb je dan ook medelijden met die mongooltjes?(wat eerder in dit topic werd gezegd) Want dáár hebben we het niet over.

Op z'n eigen houtje besluit dat die iemand maar een ban moet geven omdat hij hem niet mag? Oh nee, sorry, hij was een "troll-user" Zo iemand vind ik dus echt NIET, geschikt als beheerder.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 17 December 2003, 15:02   #262
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
bingo
Wil je hiermee zeggen dat Phitje niet neutraal ernaar kijkt?

Die ban is gewoon onterecht. PUNT.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 17 December 2003, 15:46   #263
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Toen er enkele weken geleden een topic op staff werd geopend door Koelkast, met de vraag "Bart eruit of ik eruit" weigerde men partij te kiezen, want het was een belachelijk ultimatum en een rare stelling. Bart misdroeg zich niet, er was geen grond voor een ban, werd er geredeneerd. Vertel mij nou eens wat er in de tussentijd veranderd is waardoor een ban nu wel op zn plaats zou zijn?
Ik herhaal het nog maar even en zou er graag antwoord op zien, want uit het abstracte, oppervlakkige en inhoudsloze gezever van Koelkast over "trollusers die zich in een schemergebied bevinden" is absoluut niet op te maken waarom Bart gebanned zou moeten blijven.

Citaat:
Originally posted by Psychobunny
Nergens,en laten we het zo houden ook...
Hoe kunnen we jou na dit soort posts nog serieus nemen? Er zijn geen redenen tot bannen, er is geen bewijs tegen Bart, er is wel bewijs dat Koelkast op grove wijze gelogen heeft, maar je mag hem niet, dus is de ban terecht. Als jij vindt dat Bart een ban verdient, zal ik maar eens even in de spiegel kijken.
 
Oud 17 December 2003, 16:06   #264
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik heb zoveel antwoorden voor je over zijn ban, en ze kloppen allemaal


****** zegt:
t gaat namelijk om z'n algemeen gedrag op t forum
****** zegt:
ik besefte me heel snel dat t niet eens alleen om die pm ging maar ook om t feit dat hij een trolluser is
Bianca zegt:
en waarom is hij een trolluser?
******* zegt:
wrom? hij draaft heel vaak door tijdens discussies waardoor veel mensen aan m irriteren
****** zegt:
dat is iig een reden
****** zegt:
en hij zoekt af en toe de grenzen van t beleid op om te provoceren

Ik heb het grootste gedeelte weggelaten, dingen die niet van belang zijn, maar dit zijn dus de redenen van zijn ban, tenminste dat wat hun als redenen zien
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 17 December 2003, 16:41   #265
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Hoe kunnen we jou na dit soort posts nog serieus nemen? Er zijn geen redenen tot bannen, er is geen bewijs tegen Bart, er is wel bewijs dat Koelkast op grove wijze gelogen heeft, maar je mag hem niet, dus is de ban terecht. Als jij vindt dat Bart een ban verdient, zal ik maar eens even in de spiegel kijken.

Helemaal juist,ik zie hem liever komen dan gaan,en voor mij moet dr niet eens bewijs zijn,hij mag wegblijven van me... Hij kwam,net als Bobba om anderen te kloten,alleen geeft Bobba het gewoon toe...
Hij had al veel eerder moeten gebanned zijn,heeft genoeg fout gedaan,en ze zijn in de fout gegaan door hem dan niet te bannen...

Verder vind ik KK een goede beheerder,of hij nu Bart had gebanned of niet, hij zorgt ervoor dat zo'n users verdwijnen,en dat is net wat ll.com nodig heeft vindik...

Verder,zoals ik al heb gezegd,had dit om mij,saar,of gelijk wie geweest,was er zo geen drama rond geweest,dus laat't dan ook zo... Buiten jou,phit,en de rest van dat sportforumpje zie'k toch weinig mensen klagen....


Owja,Phit,jij bent wel de laatste die mag spreken
 
Oud 17 December 2003, 16:44   #266
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
je vorige post is toch iets anders dan die post die ik quote. uit jou vorige post maak ik op dat dus ook de domme staffleden en leugenaars mogen mee beslissen of bartje word unbanned. Als je naar de kwestie kijkt uit een neutraal oogpunt, dan komt iedere leek toch tot de conclusie dat die ban gewoon nergens op slaat.
Dan denk ik niet dat jij (en ik) erover moeten oordelen of hij ubanned moet worden jah of nee. Immers, we zijn geen neutrale mensen.

Jij kent hem als een goeie kerel, ik ben juist een tegenpool daarvan.

dan zouden we het moeten laten bepalen door iemand die die hele bart totaal niet kent...en dan moet die persoon maar eens kijken hoe hij er nou over denkt.

Maar ide persoon is er denk ik niet te vinden dus het zal toch een jah neej welles nietes spelletje blijven.

En chica, wat wil je nou bereiken met je chatlog want ik snap het hele idee erachter niet.

Ik weet ook wel dat dat een gesprek tussen jou en kk is, dus die sterretjes mag je ook wel weghalen. Denk dat dat wel zo'n beetje voor iedereen duidelijk is. Zijn beargumentatie over die ban van bart weten we nou onderhand wel.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 17 December 2003, 16:47   #267
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
En chica, wat wil je nou bereiken met je chatlog want ik snap het hele idee erachter niet.

Ik weet ook wel dat dat een gesprek tussen jou en kk is, dus die sterretjes mag je ook wel weghalen. Denk dat dat wel zo'n beetje voor iedereen duidelijk is. Zijn beargumentatie over die ban van bart weten we nou onderhand wel.
Dat was een reactie op Arthur:

Citaat:
Bart misdroeg zich niet, er was geen grond voor een ban, werd er geredeneerd. Vertel mij nou eens wat er in de tussentijd veranderd is waardoor een ban nu wel op zn plaats zou zijn?
Dus vertel ik waarom hij geband is

Gesprek tussen mij en kk, dat weet je ook wel? Ik heb kk niet eens in mijn msn, maar dat doet er niet toe.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 17 December 2003, 17:05   #268
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica
Dat was een reactie op Arthur:



Dus vertel ik waarom hij geband is

Gesprek tussen mij en kk, dat weet je ook wel? Ik heb kk niet eens in mijn msn, maar dat doet er niet toe.
Hmm dan heb ik niets gezegd maar het leek sterk op een chatlog tussen jou en kk

EDIT: Weet inmiddels dat het tussen jou en nw gaat
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 17 December 2003, 18:51   #269
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Owja,Phit,jij bent wel de laatste die mag spreken
Dan spreek ik nu als laatste dat bart zsm unbanned moet worden.

case closed
 
Oud 17 December 2003, 18:59   #270
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica
Die ban is gewoon onterecht. PUNT.
wederom trek je de verkeerde conclusie. ik stel voor dat je helemaal niet meer reageert maar ik zal je voor de laatste keer iets uitleggen

met 'bingo' bedoelde ik dat ik van iedereen van Staff een objectieve standpunt wil hebben. op basis daarvan trek ik een conclusie uit wat de meerderheid wilt of juist niet

verder was dat in die chatlog mijn visie over de zaak, want uiteindelijk gaat t daarom omdat dat is aangekaart door KK zelf. nu kan je van de hoogste toren springen en doodvallen (bij wijze van spreken, dat moet je maar niet echt doen ) maar daarmee verander je er nog niks aan
Nightwolf is offline  
Oud 17 December 2003, 21:45   #271
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En jij verwacht dat deze Staff een objectief standpunt kan innemen?

Uitzonderingen daargelaten weet ik zeker dat de meerderheid dat niet kan, als iedereen al een standpunt kan innemen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 17 December 2003, 21:54   #272
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

met duidelijke en gerichte vragen kom je een heel eind. zie t als een ondervraging bij de rechtbank ofzo
Nightwolf is offline  
Oud 18 December 2003, 01:11   #273
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
wederom trek je de verkeerde conclusie. ik stel voor dat je helemaal niet meer reageert maar ik zal je voor de laatste keer iets uitleggen

met 'bingo' bedoelde ik dat ik van iedereen van Staff een objectieve standpunt wil hebben. op basis daarvan trek ik een conclusie uit wat de meerderheid wilt of juist niet

verder was dat in die chatlog mijn visie over de zaak, want uiteindelijk gaat t daarom omdat dat is aangekaart door KK zelf. nu kan je van de hoogste toren springen en doodvallen (bij wijze van spreken, dat moet je maar niet echt doen ) maar daarmee verander je er nog niks aan
Jou mening is helaas zo wisselvallig als het weer.

Ik heb rustig alles gelezen, en bewust nier gereageert op de hele case. Ik was bijzonder benieuwd hoe sommige mensen zouden reageren. Reageert men objectief? Zijn er mensen die dusdanig blind zijn dat men puur en alleen op basis van een mening die men al vér van tevoren heeft, of kijkt men niet verder dan de spreekwoordelijke neus lang is? Enfin, gezien de reacties, en de uiteraard onterechte ban, zag ik mij genoodzaakt voor één post even een nieuwe nickname aan te maken. Ik zal helder, en duidelijk beargumenteert mijn visie geven, en daarna deze nickname niet meer gebruiken, en rustig afwachten wat er gebeurt.

De hele geschiedenis vindt zijn oorsprong zo'n 2 jaar geleden. Vele sportlieden van Scholieren.com verlieten dat forum, en nestelden zich op Leerlingen. Aldaar aangekomen trof men een bijzonder leeg forum aan. Deze leden waren onder meer (hun huidigen nicknames) Bartje518, Phitje, Theo Tank, AntiKezman, Ar-Tuur, Bazzemans, Bruggi, Bon, Superjood, HugoBoss, en nog enkelen. Het forum groeide destijds flink, maar deze gebruikers bemoeiden zich niet of nauwelijks met de rest van het forum, totdat bleek dat een enkeling wel verder wilde kijken, aangezien zijn/haar interesse verder rijkte dan alleen de sportwereld.
Er werden felle discussies gevoert over allerlei uiteenlopende onderwerpen. Op een gegeven ogenblik melde de toenmalige forumbaas Koelkast zich in de discussie. Ook met hem werden felle discussies gevoert, van de kant van de 'sportforummers', die stempel kreeg men al gauw, was er niets mis met die discussies.

Diezelfde Koelkast bleek dat niet net zo te ervaren. Of hoe je het noemen wilt, hij ergerde zich er blijkbaar aan. En dat terwijl een forum toch met name is om een discussie te voeren. Op diverse Hoge Scholen en Universiteiten wordt wel eens een 'forum' georganiseert. Dit houdt in: een gastspreker opent een onderwerp, en andere aanwezigen kunnen daar beurtelings hun mening over geven. Je kunt dan alleen je mening geven, maar ook reageren op de mening van een ander. Dat doe je dan op basis van een argument, waaóm je dat vindt. Zeggen dat de bril van de ander je niet aanstaat past daar dus níet bij. Op dit forum vergeten we dat allemaal wel eens, simpel is dat, niet goed te praten, maar ach. Who cares? Wie 2 jaar lang op een forum zit ergert zich altijd wel eens aan iemand.

Wat niet toegestaan is: liegen, dingen verzinnen om een ander zwart te maken, en dat is precies wat Koelkast dus deed. Niet over bartje518 in eerste instante. Eerst wast Tyskie aan de beurt. Hem werd verweten dat hij zogezegt 'Koelkast zij PC had gehackt'. Tyskie kon binnen afzienbare tijd een brief van de advocaten van Koelkast op zijn deurmat aantreffen. Het laat zich raden dat diezelfde brief nooit de brievenbus van Tyskie bereikte. Tevens kreeg de beste man meer dan regelmatig scheldmails toegezonden, met naar eigen zeggen de teksten 'Sportforum rulez', en andere zaken. Toen ik navraag deed bij mensen die tot dat sportforum zouden behoren bleek niemand ook maar het e-mailadres van Koelkast te bezitten.

De zaak bloedde dood, en enkele maanden gingen voorbij. Enkele nieuwe users kwamen erbij, bijvoorbeeld Forza Vites, JoeyB. In die tijd werd nogal eens kattekwaad uitgehaald, zo was er een niet bijster slimme Forumbaas die als wachtwoord haar voornaam had. Veel users hebben hier destijds misbruik van gemaakt, heel veel. Had men al deze users willen bestraffen, dan hadden we geen forum meer overgehouden. Gelukkig besloot men anders, de betreffende FB werd uit de staffroom verwijdert, en dat was dat.

Mede hierdoor moesten er nieuwe FB's komen, aangezien ook fade of Light het voor gezien hield. Onder meer Tyskie en Bartje werden voorgesteld. Koelkast mocht inmiddels ook Bartje niet meer, aangezien deze nogal eens een discussie met hem aanging, en dat zinde hem niet. De overige FB's zagen echter deze 2 heren wel zitten. Reden: betrokkenheid bij het beleid, een eigen mening, en kennis van het forum. Koelkast moest dus iets verzinnen, en kwam aanzetten met het verzinsel dat beiden hem 'Scheldmails hadden toegestuurt, en bovendien niet fair discusiëerden'. Aangezien men Koelkast nog steeds geloofde, werd de zaak afgekapt. Tyskie en Bartje werden gepasseerd, ten favure van mensen die de staff-leden goed lagen. Bijvoorbeeld Dimas en Linnea. Niets mis mee persoonlijk, maar nu niet direct de leden die regelmatig nadachten over beleid, en hoe het in de toekomst beter zou kunnen gaan met het forum. Maargoed, de tijd zou het leren.

We modderden enige tijd verder, en er begon op het forum een soort van tweespalt te ontstaan. Aan de ene kant waren het de mensen met de duidelijke eigen mening, die ook niet schuwden deze te gebruiken (terecht dunkt mij, het is een forum). Aan de andere kant was het een groep mensen die regelmatig elkaar meeten, en óók een eigen groep vormden. Deze groep gaf echter de voorkeur aan een meer 'soft' forum, waar men elkaar hun belevenissen vertellen. Anderen reageerden daar dan weer op, met een troostend woord, een advies, of iets dergelijks. Niet direct de manier hoe de rest het forum voor ogen hadden. De reacties waren eerst vrij hard, zoals: zeur niet, of ga lekker huilen, dat soort reacties. Later maakte dit plaats voor ergernis. En dat vertaalde zich in steeds meer ergernis over en weer.

Wie heeft er gelijk? Ach, de waarheid zal in het midden liggen. Feit is dat beide 'groepen', zoals die ook in dit topic weer zeer duidelijk naar voren komen niet of nauwelijks respect hebben kunnen tonen voor elkáárs invulling van het forum. Het is langzaam gegroeit, ook ík heb daaraan meegedaan, natuurlijk! En als we allemaal eerlijk in de spiegel kijken, dan zullen we, een uitzondering daargelaten, die heb je immers spreekwoordelijk altijd, tot dezelfde conclussie komen. Zeuren over 'ja maar die meneer keek ooit in het meidenforum een half jaar geleden' past daar niet in, net zoals zeuren over iemand die een topic wilt openen over dat zij zich klote voelt daar ook niet in past. 2 jaar geleden misschien, maar het forum is blijkbaar zo gegroeid dat dat past. Ik had mij persoonlijk voorgenomen dan niet meer te reageren in dat soort topics, en één keer lukte me dat niet. Ach, en als je dan een reactie daarop krijgt, ga je even door. Het is niet anders. Het voornemen niet langer te reageren kwam echter van mezelf uit, en is dus een fout jegens mezelf. Diezelfde personen hebben zich ook niet altijd even netjes gedragen. Is dat vreemd? Natuurlijk niet, je zit op een forum, waarbij je je altijd aan elkaar zult ergeren.

Probleem is enkel dat niet iedereen daar zo mee kan omgaan. Sommigen zijn dusdanig bevooroordeeld, een menselijke reactie, maar tot op zekere hoogte, dat men niet meer objectief kan oordelen. Of men kan het wel, maar wilt het niet, immers, zolang men het zelf maar naar de zin heeft! De reacties zijn talrijk in dit topic aanwezig (en dan heb je ook nog de meelopers cq meningslozen). Dat is jammer, en niet nodig, en bovendien frustrerend voor de mensen die daadwerkelijk willen duscusiëren.

Terug naar het onderwerp. Er moesten wederom nieuwe FB's aangesteld worden. Hiervoor golden nieuwe wetten, namelijk dat mensen zichzelf kandidaat mochten stemmen, en leden kandidaten mochten voordragen. Meerdere mensen stelden zich kandidaat, waaronder ééntje die ondergetekende absoluut ongeschikt achtte, en ik maakte dat kenbaar ook. Bovendien voelde ik me de vorige keer dusdanig 'in de maling' genomen, dat ik mezelf de keuze stelde: of dit keer wordt er normaal gekozen, en anders hoeft het voor mij niet meer. Enfin, er bleek wederom niet normaal gekozen te kunnen worden, dus ging ik weg van het forum, uit eigen vrije wil. Bovendien had ik het helemaal gehad met het forum verder. Arthur vond dit zonde, want, kwamen we ooit niet eigenlijk om gezamelijk over de sportgebeurtenissen te discusiëren? Ook Bruggi sloot zich bij hem aan, en beiden hadden gelijk eigenlijk! Aangezien ik níet te beroerd ben mijn ongelijk toe te geven kwam ik terug. Merendeels enkel op sport, zoals ik me voorgenomen had. Tyskie vroeg mij naar het nieuwe concept van de regels te kijken dat hij gemaakt had. De goede man had zich dusdanig veel moeite gedaan dat ik dat niet kon weigeren, en sporadisch postte ik dus ook buiten sport. Ik was nieuwsgierig hoe de nieuwbakken FB's het ervanaf zouden brengen, en ééntje herkende ik niet meer terug, en wel Kampie. Ik kende hem als een sympathiek persoon, die nooit vreselijk serieus in Adb postte, en dus ook nooit een onderwerp van discussie was. Als FB vond ik hem echter arrogant geworden, en ik had dan ook hevige discussies met de man bij tijd en wijle.

Koelkast bleek in de tussentijd niet stil te hebben gezeten. Zijn haat en wrok jegens Bartje bleek niet te zijn gedaald, integendeel, hij stelde zijn medebeheerders een ultimatum; oftewel Bartje een ban, oftewel hij. De meeste staffleden reageerden nogal verbaasd, en stemden eigenlijk op niemand. Bartje had welliswaar lang geleden wat op zijn geweten, maar wie had dat toen niet? Enfin, een keuze werd niet gemaakt, en dus zou Koelkast aftreden. De man liet echter 2 weken lang niets van zich horen. Vragen waren er te over binnen de Staff. Wat deed Koelkast nu? Naar eigen zeggen stond hij op invisible, en las hij enkel nog.
Bartje ergerde zich inmiddels dusdanig aan Kampie dat hij besloot de beider Beheerders hierover navraag te doen. Hij besloot ook Koelkast een PM te zenden, net als NW. Dit zijn de bewuste PM's waarover in dit topic gesproken werd. Koelkast wenste niet serieus in te gaan op de tip van een user, en dus besloot ik hem dan maar het vriendelijke doch dringende advies te geven dan maar 'achter de geraniums plaats te nemen'. Ook PM'de ik Robbert van Os over deze lakse houding van een beheerder.
Later die middag bleek ik ineens een ban te hebben ontvangen. Koelkast had NW een ultimatum gesteld: of bartje binnen een half uur een ban, of hij ging weg. De eerste reden: Bartje zou KK via PM Ruggenmergkanker hebben toegewenst. Dit was voor NW een reden (terecht!) om Bartje te bannen. Als ik in die situatie had gezeten en iemand zou mij zeggen: hij zei krijg ruggenmergkanker tegen mij had ik op dezelfde wijze gehandelt.
Enfin, ik had dat uiteraard niet gezegt, en was dus bijzonder verbaasd in eerste instantie. Tyskie en Arthur deelden die verbazing, en stelden net zo'n ultimatum. Er werd bewezen dat KK loog, NW had namelijk mijn PM opgevraagt.
Om de ban wat geloofwaardiger te maken werden er allerlei niet ter zake doende zaken bijgehaald. 'Slecht gedrag op het forum, enz enz'. Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar! Zeker gezien het feit dat ik niet altijd op één lijn zit met een aantal staff-leden. Wanneer ik het ergens niet mee eens ben, dan meld ik dat. Daarvoor zitten we immers op een forum. Dat een aantal absoluut niet weet hoe je een discussie voert, en men van ongelijk toegeven al helemáál niet heeft gehoort, is wat anders. Dat is mijn verantwoording ook niet.
Dat is echter geen reden dan maar misbruik te maken van je macht en die persoon te verwijderen van het forum. Een praktijkvoorbeeld:
Heel wat leden, Arthur, ondergetekende, Arie-Kanarie, Chica, Loes, Tyskie en nog enkelen ergeren zich meermaals aan Saartje. Goed, dan kan, niet iedereen kan elkaar liggen. Is dat een reden om Saartje daarom maar te bannen? Wat een kul!! Je zit met elkáár op een forum, er zijn zát mensen die mij wél mogen, en dat zijn er heus wel meer dan alleen het sportforum (JOY, L_Angeldc, Kreej-z, Stevie, JoeyB, Chica, Loes, Tyskie, FoL undsoweiter). Binnen de staff is dat inderdaad schaars. Doet dat er iets toe? Ik scheld nooit mensen uit, ik gebruik zelden en rascistische opmerking (en dát voor iemand die uit een stad komt die gebukt gaat onder voor overlast zorgende buitenlanders) en probeer ten alle tijden te luisteren naar andermans mening. Dat ik ondanks dat het niet met iedereen kan vinden is inherent aan het hebben van een mening. Dat betekend niet dat ik andere mensen een ban gun.
NW beloofd in dit topic eerst tot unbannen over te gaan wanneer KK blijkt te liegen. Ineens komt ie daarp terug. Waarom? Waarom komt een beheerder zijn gedaane beloftes niet na? Isie soms weer omgepraat? Het lijkt er verdacht veel op. Dan kan hij wel leuk praten onder het mom van: het gaat over zij algehele gedrag, maar dat is dus onzin. Belofte maakt schuld, beste man! Bovendien is er op ieders gedrag wel iets aan te merken. Dat sommigen niet tegen een discussie kunnen, tja, kom dan niet op het forum, of ga ze niet aan! Maar ga niet naderhand dan lopen huilen!! We zijn toch geen kinderdagverblijf?
Ik kan enkelen gerust stellen; ik voorspel namelijk dat die ban er toch wel blijft. Zoals Tyskie al zegt, kan ik me nauwelijks voorstellen dat er objectief gestemd kan worden. Mocht dat wel kunnen zou mij dit positief verbazen, maar veel hoop heb ik niet. Enfin, de rekening is in dat geval nog een 2e FB weg, en een staff die een eenheidsworst is. Het hele uitgangspunt van een forum is daarmee ook naar de knoppen. En een beheerder die liegt? Daar horen we ineens niemand meer over, dat diezelfde beheerder op eigen houtje handelt, horen we ook niemand over. Dat er ultimatums gesteld worden ook niet, alleen wanneer Tijs en Arthur dat doen kan het ineens niet. Dat diezelfde beheerder zijn leugen maar niet wil toegeven, en er als een dolle stier omheen lult ook niet, we zijn toch van die bartje af? Dat de aanklacht ineens elke dag verandert, om maar een in elkaar geflanst alibi te hebben doet er toch niet toe?
 
Oud 18 December 2003, 07:51   #274
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Volgens mij heb je het verhaal nu duidelijk uitgelegd
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 18 December 2003, 08:00   #275
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica
Volgens mij heb je het verhaal nu duidelijk uitgelegd
Alleen jammer van dat stukje over buitenlanders en ik denk toch echt wel dat bartje een unban krijgt... Of Nightwolf moet echt even de kluts kwijt zijn.

En dit vind ik ook nogal 'schijnheilig':

Citaat:
Het forum groeide destijds flink, maar deze gebruikers bemoeiden zich niet of nauwelijks met de rest van het forum
Het moge wel duidelijk zijn dat er eerst even wat werd gerelt voordat de rust was wedergekeert. Men vond namelijk dat zij het forum hadden gevult en leeg aan getroffen hadden en dat zij DUS de regels maar even mochten bepalen
Youssef is offline  
Oud 18 December 2003, 09:39   #276
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Jou mening is helaas zo wisselvallig als het weer.
Leuk dat je tog nog even met je kloon stemt op de poll in dit topic

Dan is het weer dat ik nooit van mening wil veranderen en te koppig ben, en dan is het weer dat mijn mening
te wisselvallig is. Make up your mind.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Ik heb rustig alles gelezen, en bewust nier gereageert op de hele case. Ik was bijzonder benieuwd hoe sommige mensen zouden reageren. Reageert men objectief? Zijn er mensen die dusdanig blind zijn dat men puur en alleen op basis van een mening die men al vér van tevoren heeft, of kijkt men niet verder dan de spreekwoordelijke neus lang is? Enfin, gezien de reacties, en de uiteraard onterechte ban, zag ik mij genoodzaakt voor één post even een nieuwe nickname aan te maken. Ik zal helder, en duidelijk beargumenteert mijn visie geven, en daarna deze nickname niet meer gebruiken, en rustig afwachten wat er gebeurt.
bedankt voor deze waardevolle informatie

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
De hele geschiedenis vindt zijn oorsprong zo'n 2 jaar geleden. Vele sportlieden van Scholieren.com
verlieten dat forum, en nestelden zich op Leerlingen.
De reden van dat verlaten was natuurlijk de kleur van het forum en had niets te maken met rellen aldaar.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Aldaar aangekomen trof men een bijzonder leeg forum
aan. Deze leden waren onder meer (hun huidigen nicknames) Bartje518, Phitje, Theo Tank, AntiKezman, Ar-Tuur,
Bazzemans, Bruggi, Bon, Superjood, HugoBoss, en nog enkelen. Het forum groeide destijds flink.
Zo leeg was het toen niet hoor, weet niet waar je dat op fundeerd maar ik vind het een beetje raar
overkomen dat de sportforumers het redden en ontstaan van ll.com waren.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
maar deze gebruikers bemoeiden zich niet of nauwelijks met de rest van het forum, totdat bleek dat een enkeling wel
verder wilde kijken, aangezien zijn/haar interesse verder rijkte dan alleen de sportwereld.
Maar vervolgens mag niet worden genoemd dat de sportforumers een apparte groep zijn. want dat is niet zo?
Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Er werden felle discussies gevoert over allerlei uiteenlopende onderwerpen.
Op een gegeven ogenblik melde de toenmalige forumbaas Koelkast zich in de discussie.
Ook met hem werden felle discussies gevoert, van de kant van de 'sportforummers', die stempel kreeg men al
gauw, was er niets mis met die discussies.
Tjah als 1 groep een collectieve mening heeft altijd en steeds weer opnieuw in elke discussie dan krijg je een stempele he.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Diezelfde Koelkast bleek dat niet net zo te ervaren. Of hoe je het noemen wilt, hij ergerde zich er
blijkbaar aan.
Ik ergerde me niet aan de discussie ik ergerde me vaak aan de manier waarop. zoals op de man spelen veel
meeloop kloons (doet u mij die mening maar mensen) en nutteloos diep gaan op elk voorbeeld gegeven.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
En dat terwijl een forum toch met name is om een discussie te voeren.
Op diverse Hoge Scholen en Universiteiten wordt wel eens een 'forum' georganiseert. Dit houdt in: een gastspreker opent een onderwerp, en andere aanwezigen kunnen daar beurtelings hun mening over geven. Je kunt dan alleen je mening geven, maar ook reageren op de mening van een ander. Dat doe je dan op basis van een argument, waaóm je dat vindt. Zeggen dat de bril van de ander je niet aanstaat past daar dus níet bij. Op dit forum vergeten we dat allemaal wel eens, simpel is dat, niet goed te praten, maar ach. Who cares? Wie 2 jaar lang op een forum zit ergert zich altijd wel eens aan iemand.
bedankt voor deze waardevolle informatie?

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Wat niet toegestaan is: liegen, dingen verzinnen om een ander zwart te maken, en dat is precies wat Koelkast dus deed. Niet over bartje518 in eerste instante.
dat is jou mening dat ik dat doe zet het niet als een feit neer want het is niet zo. OOk al herhaal je het nog zo
vaak het wordt niet opeens een feitelijk iets of zo?

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Eerst wast Tyskie aan de beurt. Hem werd verweten dat hij zogezegt 'Koelkast zij PC had gehackt'. Tyskie kon binnen afzienbare tijd een
brief van de advocaten van Koelkast op zijn deurmat aantreffen. Het laat zich raden dat diezelfde brief
nooit de brievenbus van Tyskie bereikte. Tevens kreeg de beste man meer dan regelmatig scheldmails
toegezonden, met naar eigen zeggen de teksten 'Sportforum rulez', en andere zaken. Toen ik navraag deed
bij mensen die tot dat sportforum zouden behoren bleek niemand ook maar het e-mailadres van Koelkast te
bezitten.
Je slaat weer volledig naast de klok dit is al heel lang uitgekauwd.
Mail bombs en DDOS atacks op mijn persoonlijke server en mail adres. met mails die berichten bevatten
over en omtrend het sport forum (logisch dat ik denk dat ze van sporters komen lijkt me) Check van een
MASTER IP van de DDOS atacks bleek overeen te komen met die van tyske op het forum. maar goed ik had gewoon
abuse aangesproken en deze gingen aan de slag en claimden de dader gevonden te hebben. Bleek dus dat mijn
onderzoekje naar dat MASTER IP niet helemaal klopte was gewoon ook gefaked. hierdoor kreeg wel iemand een
brief van niet mijn advocaat maar van een bureau achter AD hosting een nette brief dit bleek niet tyske te zijn.

Overigens heb ik deze informatie toen er voor en er na in de staffroom gezet omdat ik geen rellen wilde
voor het geval ik de plank mis sloeg en mijn onderzoeken onjuist waren en ik dus iemand vals zou beschuldigen.

helaas was daar Bartje die illegaal in de staff room kwam zag las en meteen een rel begon op feedback en via
msn / mail en andere zaken.

als Bartje dus niet in de staff was geweest en hij niet de boel daar publiek had gemaakt had er nooit een rel geweest

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
De zaak bloedde dood, en enkele maanden gingen voorbij. Enkele nieuwe users kwamen erbij,
bijvoorbeeld Forza Vites, JoeyB. In die tijd werd nogal eens kattekwaad uitgehaald,
zo was er een niet bijster slimme Forumbaas die als wachtwoord haar voornaam had. Veel users hebben hier
destijds misbruik van gemaakt, heel veel. Had men al deze users willen bestraffen, dan hadden we geen
forum meer overgehouden. Gelukkig besloot men anders, de betreffende FB werd uit de staffroom verwijdert,
en dat was dat.
naja bloede dood bartje en anderen konden niet meer in de staff en ik heb toen info over msn gedaan naar
een paar crew leden omtrend die case omdat ik de staff room niet veilig achte. en ja advocaten en abuse
meldingen handelen nu eenmaal traag af.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Mede hierdoor moesten er nieuwe FB's komen, aangezien ook fade of Light het voor gezien hield.
Onder meer Tyskie en Bartje werden voorgesteld. Koelkast mocht inmiddels ook Bartje niet meer,
aangezien deze nogal eens een discussie met hem aanging, en dat zinde hem niet. De overige FB's zagen
echter deze 2 heren wel zitten. Reden: betrokkenheid bij het beleid, een eigen mening, en kennis van het
forum. Koelkast moest dus iets verzinnen, en kwam aanzetten met het verzinsel dat beiden hem 'Scheldmails
hadden toegestuurt, en bovendien niet fair discusiëerden'. Aangezien men Koelkast nog steeds geloofde,
werd de zaak afgekapt. Tyskie en Bartje werden gepasseerd, ten favure van mensen die de staff-leden goed
lagen. Bijvoorbeeld Dimas en Linnea. Niets mis mee persoonlijk, maar nu niet direct de leden die
regelmatig nadachten over beleid, en hoe het in de toekomst beter zou kunnen gaan met het forum.
Maargoed, de tijd zou het leren.
Bartje en tyske waren bijde een serieuse kandidaad. ik was zelfs persoonlijk voor tyske en tegen bartje.
Kom nu niet aan met dat alle FB's deze 2 heren zagen zitten want dat is absoluut niet zo! ik was tegen bartje
omdat hij niet betrouwbaar is. Hij is een troll user (toen al) en niet eerlijk bleef ontkennen en draaien dat
hij in de staff en meiden forum kwam en kon komen en bleek achteraf dus wel zo te zijn.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
We modderden enige tijd verder, en er begon op het forum een soort van tweespalt te ontstaan.
Aan de ene kant waren het de mensen met de duidelijke eigen mening, die ook niet schuwden deze te
gebruiken (terecht dunkt mij, het is een forum). Aan de andere kant was het een groep mensen die
regelmatig elkaar meeten, en óók een eigen groep vormden.
je mening geven is iets anders als jou mening neer zetten als de enige juiste en werkbare oplossing.
Ik ben overigens ooit op 1 meeting geweest en toen was ik nog niet eens FB.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Deze groep gaf echter de voorkeur aan een meer 'soft' forum, waar men elkaar hun belevenissen vertellen.
Anderen reageerden daar dan weer op, met een troostend woord, een advies, of iets dergelijks.
Niet direct de manier hoe de rest het forum voor ogen hadden. De reacties waren eerst vrij hard,
zoals: zeur niet, of ga lekker huilen, dat soort reacties. Later maakte dit plaats voor ergernis.
En dat vertaalde zich in steeds meer ergernis over en weer.
Ik heb het ook niet op die triest doen topics, ik reageer/lees ze gewoon niet dan is iedereen blij!

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Wie heeft er gelijk? Ach, de waarheid zal in het midden liggen. Feit is dat beide 'groepen', zoals die ook
in dit topic weer zeer duidelijk naar voren komen niet of nauwelijks respect hebben kunnen tonen voor
elkáárs invulling van het forum. Het is langzaam gegroeit, ook ík heb daaraan meegedaan, natuurlijk!
En als we allemaal eerlijk in de spiegel kijken, dan zullen we, een uitzondering daargelaten,
die heb je immers spreekwoordelijk altijd, tot dezelfde conclussie komen. Zeuren over 'ja maar die meneer
keek ooit in het meidenforum een half jaar geleden' past daar niet in, net zoals zeuren over iemand die een
topic wilt openen over dat zij zich klote voelt daar ook niet in past. 2 jaar geleden misschien, maar het
forum is blijkbaar zo gegroeid dat dat past. Ik had mij persoonlijk voorgenomen dan niet meer te reageren
in dat soort topics, en één keer lukte me dat niet. Ach, en als je dan een reactie daarop krijgt,
ga je even door. Het is niet anders. Het voornemen niet langer te reageren kwam echter van mezelf uit,
en is dus een fout jegens mezelf. Diezelfde personen hebben zich ook niet altijd even netjes gedragen.
Is dat vreemd? Natuurlijk niet, je zit op een forum, waarbij je je altijd aan elkaar zult ergeren.
Aha we mogen niet over het verleden praten maar doen dat wel als het uitkomt om mij zwart te maken

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Probleem is enkel dat niet iedereen daar zo mee kan omgaan. Sommigen zijn dusdanig bevooroordeeld,
een menselijke reactie, maar tot op zekere hoogte, dat men niet meer objectief kan oordelen.
Of men kan het wel, maar wilt het niet, immers, zolang men het zelf maar naar de zin heeft!
De reacties zijn talrijk in dit topic aanwezig (en dan heb je ook nog de meelopers cq meningslozen).
Dat is jammer, en niet nodig, en bovendien frustrerend voor de mensen die daadwerkelijk willen
duscusiëren.
ik ben het voor het eerst in deze post met je eens !

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Terug naar het onderwerp. Er moesten wederom nieuwe FB's aangesteld worden. Hiervoor golden nieuwe wetten,
namelijk dat mensen zichzelf kandidaat mochten stemmen, en leden kandidaten mochten voordragen.
Meerdere mensen stelden zich kandidaat, waaronder ééntje die ondergetekende absoluut ongeschikt achtte,
en ik maakte dat kenbaar ook. Bovendien voelde ik me de vorige keer dusdanig 'in de maling' genomen, dat
ik mezelf de keuze stelde: of dit keer wordt er normaal gekozen, en anders hoeft het voor mij niet meer.
Enfin, er bleek wederom niet normaal gekozen te kunnen worden, dus ging ik weg van het forum,
uit eigen vrije wil. Bovendien had ik het helemaal gehad met het forum verder.
Zorgen we voor meer keuze vrijheid in nieuwe crew leden is het weet niet goed. Wederom bevestig je dat
jou mening over een persoon en of deze crew kan zijn direct de enige goede is en zo maar moet gebeuren.
gebeurt dat niet wordt je boos en ga je rellen. Je ging wel eens waar vrijwillig weg maar niet zonder eerst
emmers met modder te gooien naar alles wat je maar kon raken.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Arthur vond dit zonde, want, kwamen we ooit niet eigenlijk om gezamelijk over de sportgebeurtenissen
te discusiëren? Ook Bruggi sloot zich bij hem aan, en beiden hadden gelijk eigenlijk! Aangezien ik níet
te beroerd ben mijn ongelijk toe te geven kwam ik terug. Merendeels enkel op sport,
zoals ik me voorgenomen had. Tyskie vroeg mij naar het nieuwe concept van de regels te kijken dat hij
gemaakt had. De goede man had zich dusdanig veel moeite gedaan dat ik dat niet kon weigeren,
en sporadisch postte ik dus ook buiten sport. Ik was nieuwsgierig hoe de nieuwbakken FB's het ervanaf zouden brengen,
en ééntje herkende ik niet meer terug, en wel Kampie. Ik kende hem als een sympathiek persoon, die nooit
vreselijk serieus in Adb postte, en dus ook nooit een onderwerp van discussie was. Als FB vond ik hem
echter arrogant geworden, en ik had dan ook hevige discussies met de man bij tijd en wijle.
Begint er hier stilstaand op te lijken dat je een probleem hebt met gezag?

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Koelkast bleek in de tussentijd niet stil te hebben gezeten. Zijn haat en wrok jegens Bartje bleek niet
te zijn gedaald, integendeel, hij stelde zijn medebeheerders een ultimatum; oftewel Bartje een ban,
oftewel hij. De meeste staffleden reageerden nogal verbaasd, en stemden eigenlijk op niemand.
Dat ultimatum ging niet om wraak of wrok want ik had op dat moment helemaal geen last meer van mijn vriend.
ging er om dat anderen er wel last van hadden en daar stoorde ik me dan weer aan. ging ook om het beleid
een schop te geven gezien troll users als forza joeyb bartje enz... keer op keer grenzen op konden zoeken
en er relatief goed mee weg kwamen.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Bartje had welliswaar lang geleden wat op zijn geweten, maar wie had dat toen niet?
ongeveer 90% van de rest van het forum.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Enfin, een keuze werd niet gemaakt, en dus zou Koelkast aftreden. De man liet echter 2 weken lang niets
van zich horen. Vragen waren er te over binnen de Staff. Wat deed Koelkast nu? Naar eigen zeggen stond
hij op invisible, en las hij enkel nog.
heb ook een aantal posts gedaan en contact gehouden met een paaar crew leden en via nightwolf mijn
mening over een nieuwe beslissing gegeven om deze niet op te houden. dit was een test van mijn kant wat dan
de oplossing zou zijn van de crew voor dit soort problemen als trol users.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Bartje ergerde zich inmiddels dusdanig aan Kampie dat hij besloot de beider Beheerders hierover navraag te
doen. Hij besloot ook Koelkast een PM te zenden, net als NW.
Nog een precies mooi voorbeeld van een ik begin lekker een leuke rel PM.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Dit zijn de bewuste PM's waarover in dit topic gesproken werd. Koelkast wenste niet serieus in te gaan op
de tip van een user, en dus besloot ik hem dan maar het vriendelijke doch dringende advies te geven dan
maar 'achter de geraniums plaats te nemen'. Ook PM'de ik Robbert van Os over deze lakse houding van een
beheerder.
ik ga niet serieus in op een klacht van een troll over een topic waar hij zelf de eerste flame geeft en dan
een FB er in trapt door ook een flame los te laten.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Later die middag bleek ik ineens een ban te hebben ontvangen. Koelkast had NW een ultimatum gesteld:
of bartje binnen een half uur een ban, of hij ging weg.
Niet netjes excuus gegeven aan NW, hiervoor maar dit was echt een punt als ik nu niks ga doen aan dit soort
troll gedrag wordt het nooit wat moet ik kampie straks slachtoffer gaan laten worden van eigen regeltjes
en een troll die er mee de loop neemt.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
De eerste reden: Bartje zou KK via PM Ruggenmergkanker hebben toegewenst. Dit was voor NW een reden (terecht!)
voor mij niet hoor, ik was dit al lang gewend en kijk daar niet meer van op BAN ging mij totaal niet om de PM
sessie een verwarring die mensen hier maar niet blijven snappen.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
om Bartje te bannen. Als ik in die situatie had gezeten en iemand zou mij zeggen: hij zei krijg
ruggenmergkanker tegen mij had ik op dezelfde wijze gehandelt. Enfin, ik had dat uiteraard niet gezegt,
en was dus bijzonder verbaasd in eerste instantie. Tyskie en Arthur deelden die verbazing, en stelden net
zo'n ultimatum. Er werd bewezen dat KK loog, NW had namelijk mijn PM opgevraagt.
heb NW al lang hier over gesproken.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Om de ban wat geloofwaardiger te maken werden er allerlei niet ter zake doende zaken bijgehaald.
'Slecht gedrag op het forum, enz enz'. Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar! Zeker gezien het feit
dat ik niet altijd op één lijn zit met een aantal staff-leden. Wanneer ik het ergens niet mee eens ben,
dan meld ik dat. Daarvoor zitten we immers op een forum. Dat een aantal absoluut niet weet hoe je een
discussie voert, en men van ongelijk toegeven al helemáál niet heeft gehoort, is wat anders. Dat is mijn
verantwoording ook niet. Dat is echter geen reden dan maar misbruik te maken van je macht en die persoon te
verwijderen van het forum.
Als dat zo was had ik dat al lang geleden gedaan namelijk de eerste kans die ik zou krijgen als beheerder.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Een praktijkvoorbeeld:
Heel wat leden, Arthur, ondergetekende, Arie-Kanarie, Chica, Loes, Tyskie en nog enkelen ergeren zich
meermaals aan Saartje. Goed, dan kan, niet iedereen kan elkaar liggen. Is dat een reden om Saartje
daarom maar te bannen? Wat een kul!! Je zit met elkáár op een forum, er zijn zát mensen die mij wél mogen,
en dat zijn er heus wel meer dan alleen het sportforum (JOY, L_Angeldc, Kreej-z, Stevie, JoeyB, Chica,
Loes, Tyskie, FoL undsoweiter). Binnen de staff is dat inderdaad schaars. Doet dat er iets toe? Ik scheld
nooit mensen uit, ik gebruik zelden en rascistische opmerking (en dát voor iemand die uit een stad komt die
gebukt gaat onder voor overlast zorgende buitenlanders) en probeer ten alle tijden te luisteren naar
andermans mening. Dat ik ondanks dat het niet met iedereen kan vinden is inherent aan het hebben van een
mening. Dat betekend niet dat ik andere mensen een ban gun. NW beloofd in dit topic eerst tot unbannen over
te gaan wanneer KK blijkt te liegen. Ineens komt ie daarp terug. Waarom? Waarom komt een beheerder zijn
gedaane beloftes niet na? Isie soms weer omgepraat? Het lijkt er verdacht veel op. Dan kan hij wel leuk
praten onder het mom van: het gaat over zij algehele gedrag, maar dat is dus onzin. Belofte maakt schuld.
wat een kont voorbeeld nu mag ik zeggen : "appels met peren vergelijken beste man" Belofte makt id schuld
maar dan heb jij ook nog wel heel wat te verekenen.

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
beste man! Bovendien is er op ieders gedrag wel iets aan te merken. Dat sommigen niet tegen een discussie
kunnen, tja, kom dan niet op het forum, of ga ze niet aan! Maar ga niet naderhand dan lopen huilen!!
We zijn toch geen kinderdagverblijf? Ik kan enkelen gerust stellen ik voorspel namelijk dat die ban er toch
wel blijft. Zoals Tyskie al zegt, kan ik me nauwelijks voorstellen dat er objectief gestemd kan worden.
Mocht dat wel kunnen zou mij dit positief verbazen, maar veel hoop heb ik niet.
Enfin, de rekening is in dat geval nog een 2e FB weg, en een staff die een eenheidsworst is.
Het hele uitgangspunt van een forum is daarmee ook naar de knoppen. En een beheerder die liegt?
Daar horen we ineens niemand meer over, dat diezelfde beheerder op eigen houtje handelt,
horen we ook niemand over. Dat er ultimatums gesteld worden ook niet, alleen wanneer Tijs en Arthur dat
doen kan het ineens niet. Dat diezelfde beheerder zijn leugen maar niet wil toegeven,
en er als een dolle stier omheen lult ook niet, we zijn toch van die bartje af? Dat de aanklacht
ineens elke dag verandert, om maar een in elkaar geflanst alibi te hebben doet er toch niet toe?
Beachelijke afsluiting jou mening is weer de enige juiste jou meningen moeten als feiten gezien worden en
wie dat niet doet is een enorme sukkel. Niemand wil een enorme sukkel zijn en moet het dus met je eens zijn.
Deze afsluiting tekent je nog wel het meest en licht een beetje de sluier op van wie je eigenlijk bent.

Laat ik eens aardig doen tot slot
het aanmaken van cloons mag niet zeker niet als je gebanned bent eigenlijk moet je ban nu dus langer.
maar voor deze ene keer doe ik dat niet.

Verder blijf ik bij mijn standpunt en zou de hele ban zo opnieuw doen al gingen we nu een week terug in de tijd.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 18 December 2003, 11:07   #277
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
een post names bartje.

bartje zegt:
Een waar pak van mijn hard! Mijn redenatie was anders, namelijk; de ban is den onrechte, dus waarom niet even mijn mening geven waar ik aldus recht op heb?
In je hele post, die ik niet geheel ga quoten, ga je voorbij aan het feit dat jíj mij een troll-user vindt, en lang niet iedereen. En dan míj verwijten dat mijn mening wet moet zijn? Jíj hebt mij de benaming troll-user bezorgt, maar ik vind jóu de trolluser. Om je nu elke keer daarvoor uit te maken gaat wat ver.
Ik zei trouwens ook niet dat zaken in het verleden voor jou wel telden, en voor mij niet. Ik reken je die zaken namelijk niet meer aan. Dat je puur liegt over een door mij gezonden PM is wat anders. Dát speelt heden, en ik probeerde uit te leggen waardoor dat zo gekomen is. Voor de rest is het voorbeeld betreft Saartje absoluut geen appels met peren vergelijken. Jij ergert je aan mij, met nog meer mensen, ik erger me aan Saartje, met nog meer mensen. Ik ga het echter niet zo spelen dat zij een ban krijgt, maar denk na over het feit dat mensen verschillend zijn, en dus ook verschillende karakters hebben. Ik ga ze niet het stempel trolluser geven, zoals jij dat wel tracht te doen, en onder het mom van troll-user blijkbaar alles aangrijpt om mij weg te krijgen.
Overigens, Marco, je hebt deels gelijk in je post. Ik ben er wat dat betreft niet geheel in geslaagd de zaak super-objectief weer te geven, das jammer, maargoed.
 
Oud 18 December 2003, 11:56   #278
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik ga geen discussie aan via 3e personen en dergelijke en de discussie hier op dit forum begint ook echt nergens naar toe te lopen als wederom ouderwets modder gooien. dit is het punt waar we op een

wellus, nietus,wellus,nietus discussie gaan uitvloeien.

Ik heb bij het bannen ook netjes een email gezonden naar het in bartje518 opgegeven in het profiel email adres zodoende heeft bartje de mogelijkheid om mij een mail te sturen als gebruiker die ik dan als beheerder kan beantwoorden. Maar ook via de mail heb ik niet echt veel zin in een wellus nietus discussie.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 18 December 2003, 14:21   #279
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
Bartje en tyske waren bijde een serieuse kandidaad. ik was zelfs persoonlijk voor tyske en tegen bartje.
Kom nu niet aan met dat alle FB's deze 2 heren zagen zitten want dat is absoluut niet zo! ik was tegen bartje
omdat hij niet betrouwbaar is. Hij is een troll user (toen al) en niet eerlijk bleef ontkennen en draaien dat
hij in de staff en meiden forum kwam en kon komen en bleek achteraf dus wel zo te zijn.

Twee keer ben ik voorgedragen.
De eerste keer door Dimas, toen was ik volgens jou een troll die meer scheldwoorden kent dan jij en je hele familie bij elkaar...

De tweede keer had je "geen mening" opgegeven.

Overigens jammer dat ik die uitleg omtrent het hacken van jouw PC niet gewoon van je gekregen heb toen ik FB werd en dat voor ogen kreeg..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 18 December 2003, 14:59   #280
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

zie de datum van mijn post van de screenshot.


daarbij zal ik ook de screenshot plaatsen van de tijd nadat ik dus wel wist dat tyske niet achter de email en DDos gebeuren zat.




anders krijgen mensen weer een vertekend beeld.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 18 December 2003, 15:01   #281
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
zie de datum van mijn post van de screenshot.

Wat wil je daarmee zeggen dan Het ging destijds over de eerste FB-voorstelronde, één van de 2 die ik noemde. Je screenshot werkt trouwens niet
 
Oud 18 December 2003, 15:02   #282
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Zeer nette post van Bartje hierboven..

Maar ik snap niet hoe je erbij komt dat ik arrogant ben Dat ben ik nooit geweest. En daar zou ik als ik jou was nog maar eens goed over na denken..

mi kan op deze topic een slotje. Waarom?

Nou hierom:
Bartje moet unbanned worden omdat kk liegt. en dus is de boel opgelost. Alleen moet Bartje het niet nog eens flikken om iets uit te halen wat hij in het verleden heeft gedaan (meidenforum, staffroom)

Daarnaast wil ik samen met NW een onderzoek instellen naar KK's volledige gedrag op het forum. (of dex met NW)
Koelkast moet zolang het onderzoek duurt op non-actief
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 December 2003, 15:05   #283
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Zeer nette post van Bartje hierboven..

Maar ik snap niet hoe je erbij komt dat ik arrogant ben Dat ben ik nooit geweest. En daar zou ik als ik jou was nog maar eens goed over na denken..

mi kan op deze topic een slotje. Waarom?

Nou hierom:
Bartje moet unbanned worden omdat kk liegt. en dus is de boel opgelost. Alleen moet Bartje het niet nog eens flikken om iets uit te halen wat hij in het verleden heeft gedaan (meidenforum, staffroom)

Daarnaast wil ik samen met NW een onderzoek instellen naar KK's volledige gedrag op het forum. (of dex met NW)
Koelkast moet zolang het onderzoek duurt op non-actief
Ik snap wat je bedoelt, maar het gaat erom hoe het overkomt. Misschien is arrogant niet het juiste woord, eerder vooringenomenheid richting bepaalde users, waaronder ik ook. Daar ergerde ik me aan, en dan word je vanzelf minder objectief, en ga je op alles letten. Dat is een natuurlijk proces, helaas. Zoals ik ook in de ogen van sommigen niets goed kan doen, doe je niks aan
Voor de rest ben ik het met je post eens
 
Oud 18 December 2003, 16:01   #284
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie

Koelkast moet zolang het onderzoek duurt op non-actief
Dit vind ik niet helemaal kloppen. Bartje heeft dingen gedaan en toch mag hij dan volgens jou weer terug komen. KK heb dingen gedaan en moet dan maar ineens weg

En hoe dacht je dat te gaan doen de komende tijd met 1 beheerder? Tis dat het nou kerstvakantie is en dat tijn waarschijnlijk veel vrije tijd zal hebben, maar dan nog..ik vind minstens 2 nodig om een forum enigsinds draainede te houden. Tenslotte zijn er altijd 2 beheerders geweest.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 18 December 2003, 16:08   #285
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Dit vind ik niet helemaal kloppen. Bartje heeft dingen gedaan en toch mag hij dan volgens jou weer terug komen. KK heb dingen gedaan en moet dan maar ineens weg

En hoe dacht je dat te gaan doen de komende tijd met 1 beheerder? Tis dat het nou kerstvakantie is en dat tijn waarschijnlijk veel vrije tijd zal hebben, maar dan nog..ik vind minstens 2 nodig om een forum enigsinds draainede te houden. Tenslotte zijn er altijd 2 beheerders geweest.
Ik ben geen beheerder, en kan dus ook niet mensen ten onrechte bannen Sterker nog, ik ben een gewoon lid. Volgens Tyskie stemde jij trouwens toch ook voor een ban voor mij Als je zo redeneert, moet je dus sowieso voor een ban voor KK zijn. Of op zijn minst ontheffing van zijn functie, maar neen, je redeneert weer van 1 kant uit

De reden dat we dan geen beheerder hebben is trouwens niet relevant. Iemand die zijn werk blijkbaar slecht uitvoert moet hoe dan ook weg. Hij is toch net ook 2 weken weggeweest? Dextor lijkt me een voortreffelijke vervanger.
 
Oud 18 December 2003, 16:09   #286
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Dit vind ik niet helemaal kloppen. Bartje heeft dingen gedaan en toch mag hij dan volgens jou weer terug komen. KK heb dingen gedaan en moet dan maar ineens weg
Hij zegt toch niet dat Koelkast helemaal weg moet? Hij zegt alleen dat hij een onderzoek wilt doen naar zijn gedrag en daarop een mening of een besluit baseren.

Ik ben het met Kampie eens.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 18 December 2003, 16:35   #287
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Dit vind ik niet helemaal kloppen. Bartje heeft dingen gedaan en toch mag hij dan volgens jou weer terug komen. KK heb dingen gedaan en moet dan maar ineens weg

En hoe dacht je dat te gaan doen de komende tijd met 1 beheerder? Tis dat het nou kerstvakantie is en dat tijn waarschijnlijk veel vrije tijd zal hebben, maar dan nog..ik vind minstens 2 nodig om een forum enigsinds draainede te houden. Tenslotte zijn er altijd 2 beheerders geweest.
ik zeg toch niet dat hij gebanned moet worden? hij moet een poosje beheerder af.. en tot die tijd zijn de 2 die het onderzoek leiden de beheerders..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 December 2003, 17:57   #288
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Met waarschijnlijk het gevolg dat hij uit zichzelf wel zal aftreden en de 'vervanger' de beheerder blijft.

Misschien stemmen in staff hierover een optie?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 18 December 2003, 18:00   #289
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Misschien stemmen in staff hierover een optie?
daar mogen de andere leden geen zeggenschap over hebben?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 December 2003, 19:19   #290
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
daar mogen de andere leden geen zeggenschap over hebben?
Eerlijk?
Over het geen wat hier gaande is : Nee
WishfulDreaming is offline  
Oud 18 December 2003, 19:24   #291
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Eerlijk?
Over het geen wat hier gaande is : Nee
Wat mij betreft wel.. alleen wat LoeLoe betreft niet.. en dat vind ik slecht..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 December 2003, 19:31   #292
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik weet anders ook niet zeker of t wel slim is om dat in t openbaar te doen.

over je eerdere post, ik ben al met zo'n onderzoek bezig sinds de dag dat dit topic is geopend maar je mag me altijd helpen, Kampie net als dex
Nightwolf is offline  
Oud 18 December 2003, 20:04   #293
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
daar mogen de andere leden geen zeggenschap over hebben?
Neej,want dan heb je weer vriendjespolitiek... Je weet ook dat het sportforum al voor bart en tegen kk is dusja.
 
Oud 18 December 2003, 20:22   #294
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Ik vind dit eigenlijk ook verder wel nutteloos. Dit hoort de staff te bespreken en gaat verder het forum niet echt wat aan. Als Nightwolf besluiten kan maken, dan zorgt ie wel voor een bepaalde uitspraak in samenwerking met de FB's die het geheel duidelijk maakt. Zonder hier iedereen bij te betrekken.

Het enige probleem rest echter in de betrokkenheid en beoordelingskracht van de crewleden hier.
Youssef is offline  
Oud 18 December 2003, 20:57   #295
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Neej,want dan heb je weer vriendjespolitiek... Je weet ook dat het sportforum al voor bart en tegen kk is dusja.
Idd, vind ik er ook van.

Volgens mij weten de leden goed genoeg hoe het is nu, na dit topic, en is de volgende stap dat JULLIE een beslissing maken. Anders is het nut van forumbazen en beheerders ook direct weg. Dan kan je iedereen fb gaan maken hé.

Hup... Doe dat topic hier toe, en kruip met zen allen naar Staff. Deel de uiteindelijke beslissing dan hier mee. Daar zijn we meer mee, dan dat over-en-weer gelellebel de hele tijd
WishfulDreaming is offline  
Oud 18 December 2003, 22:05   #296
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ik heb nog steeds geen unban mogen ontvangen. Lijkt me raadzaam daarmee te beginnen..
 
Oud 18 December 2003, 22:15   #297
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Ik heb nog steeds geen unban mogen ontvangen. Lijkt me raadzaam daarmee te beginnen..
heb geduld..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 18 December 2003, 22:17   #298
Anastasiou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
heb geduld..
Dat heb ik al sedert een week NW kon het ook binnen een kwartier beslissen, dan magie nu eigk ook wel zo'n grote jongen zijn Maargoed, we zullen wachten tot we een ons wegen
 
Oud 19 December 2003, 00:48   #299
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
en kruip met zen allen naar Staff. Deel de uiteindelijke beslissing dan hier mee.
als we dit in Staff bespreken dan kunnen we, om Bart's woorden te gebruiken, wachten tot we een ons weten tot ik alle FB's heb aangehoord

moet nog met 1 iemand praten maar blijkbaar zijn we elkaar misgelopen vandaag
Nightwolf is offline  
Oud 19 December 2003, 09:25   #300
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Anastasiou
Ik heb nog steeds geen unban mogen ontvangen. Lijkt me raadzaam daarmee te beginnen..
Lijkt mij niet. Eerst alles uitpraten, en dan pas kijken.
Youssef is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.