Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 February 2006, 14:46   #301
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

bart je gaat toch niet twijfelen of die overtreding van cisse een rode kaart was zeg hij wist zelf al donders goed dat ie em had verdiend.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 15:27   #302
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
bart je gaat toch niet twijfelen of die overtreding van cisse een rode kaart was zeg hij wist zelf al donders goed dat ie em had verdiend.
Lees dan ook gewoon goed gast. Tuurlijk was die rode kaart terecht (al was hij ook weer niet zo smerig als nu wordt beweerd). Waar het om ging is dat de scheids zelf niets gezien had. Hij ging het aan zijn grensrechter vragen maar die haalde ook zijn schouder op. Hij gaf rood nadat hij de ernst van de blessure had gezien. Daar zat 3 tot 4 minuten tussen Dat kan natuurlijk niet. Als een speler dan een bloedneus heeft stuur je dus maar zijn directe tegenstander ervanaf...
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 15:30   #303
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Neuh, maar dit is zooo'n makkelijke kritiek.

En daarbij was t gewoon een smerige overtreding, terecht rood.. en vanaf de bank heb ik dat lekker makkelijk kunnen beoordelen, wat is het stadion heel wat moeilijker was misschien.
Waarschijnlijk had-ie wel iets gezien, maar was niet zeker van zijn zaak, dus vraagt even aan zijn assistent... hij kijkt ook naar het slachtoffer en ziet een vleeswond van 10 centimeter. En dat heeft hem misschien net de overtuiging gegeven dat het rood moest zijn (ipv geel). Het blijven mensen die in ampel tijdsbestek moeten oordelen over iets dat in een flits is gebeurd.

En vd Haar had-ie gewoon goed gezien. Wat ik uit de samenvatting kon opmaken heeft die beste man gewoon een goede, objectieve wedstrijd gefloten (en ik geloof je goed dat dat tegen PSV anders was hoor).


Die stelling van Cocu is overigens wel een interessante, misschien iets voor een apart topic?
De man floot in feite een bedroevend slechte wedstrijd, maar dan aan beide kanten.. Ik kan dit keer niet zeggen dat hij anti-Roda was ofzo..

Maar wat zou jij dan doen bij een bloedneus van een speler? Hij gaat een duel aan en je kunt vanuit jouw positie niet waarnemen wat er gebeurd. Je grens ziet het ook niet maar opeens heeft hij een bloedneus. Rode kaart geven dan? Ik vind van niet.

Overigens is Cisse gewoon ontzettend lomp, wat mij betreft krijgt hij 10 wedstrijden, dan speelt hij tenminste zeker niet. Zijn overtreding was meer uit lompheid dan uit kwaadaardigheid :-S
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 16:16   #304
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Maar wat zou jij dan doen bij een bloedneus van een speler? Hij gaat een duel aan en je kunt vanuit jouw positie niet waarnemen wat er gebeurd. Je grens ziet het ook niet maar opeens heeft hij een bloedneus. Rode kaart geven dan? Ik vind van niet.
Stel je ziet wel een arm door de lucht gaan, maar je bent er niet zeker van of t werkelijk een elleboogstoot was. Je vraagt het aan je assistent, maar die heeft het niet gezien.. Je loopt op de spelers af, waarvan een enorme bloedneus heeft. Ik kan me voorstellen dat je tot de conclusie rode kaart komt ja.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 16:17   #305
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Lees dan ook gewoon goed gast. Tuurlijk was die rode kaart terecht (al was hij ook weer niet zo smerig als nu wordt beweerd). Waar het om ging is dat de scheids zelf niets gezien had. Hij ging het aan zijn grensrechter vragen maar die haalde ook zijn schouder op. Hij gaf rood nadat hij de ernst van de blessure had gezien. Daar zat 3 tot 4 minuten tussen Dat kan natuurlijk niet. Als een speler dan een bloedneus heeft stuur je dus maar zijn directe tegenstander ervanaf...
Hehe. 3 tot 4 minuten? Dan hebben ze op Talpa toch flink lopen knippen zeg.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 16:36   #306
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hehe. 3 tot 4 minuten? Dan hebben ze op Talpa toch flink lopen knippen zeg.
Die wedstrijd hadden ze ook 'extra' in lopen knippen vanwege het dubbel uitzenden van PSV.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 18:48   #307
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hehe. 3 tot 4 minuten? Dan hebben ze op Talpa toch flink lopen knippen zeg.
Blijkbaar Ik heb het ook gezien en me vooral bescheurt om de reactie van Van Sichem na afloop, waar hij de zelfverzekerde scheidsrechter ging uithangen die gedecideerd en zeker zijn besluit genomen had
Dat Talpa is sowieso erg selectief met uitzenden heb ik de indruk. Niets over van E. gisteren en de comotie na de overtreding heb ik ook niet teruggezien. Het leek inderdaad alsof hij meteen beslist had.

Citaat:
'In een situatie waar niets meer te halen viel zette hij -naar eigen zeggen per ongeluk- zijn noppen in de kuit van Reixeira. Scheidsrechter Van Sichem had in eerste instantie niets gezien. Pas minuten na de trap gaf hij, waarschijnlijk geschrokken door de zichtbare averij aan Teixeira's been, alsnog rood aan Cissé.
Overigens vonden zowel Stevens als Koster het geen rode kaart. Ikzelf ook niet in live opzicht. Maargoed, iedere overtreding die je in slowmotion terugziet lijkt ook veel ernstiger en dit incident zag er vooral ernstig uit.

Citaat:
Met betrekking tot de zwaar geblesseerd geraakte Teixeira beperkte Koster zich tot het medisch bulletin. 'Hij heeft een diepe vleeswond. Ik heb in eerste instantie niet precies gezien wat er gebeurde. Of het rood was laat ik in het midden. Ik denk dat de scheidsrechter vooral geschrokken is van de wond'.
Stevens was duidelijker in zijn commentaar: 'Dit was echt geen rode kaart. Ik heb de beelden gezien. Ik zie een sprintende Cissé en Teixeira die de bal afschermt. Het was een ongelukkige botsing, niet meer dan dat. Natuurlijk vind ik het heel vervelend voor Teixeira, maar om hier rood voor te geven vind ik veel te ver gaan. Dan kunnen we nog heel wat rode kaarten verwachten'
Quote's van LD.

Overigens blijkt dat het AD alleen maar wat schrijft op basis van het Talpa-verslag en is men helemaal niet live aanwezig geweest. Volgens het AD kwamen er namelijk geen reacties van de tribunes

Citaat:
Terwijl iedereen in het stadion had gezien hoe Cissé door het lint was gegaan, waren de spelers van de thuisploeg het niet bepaald eens met de beslissing van scheidsrechter Tom van Sichem. Met zijn allen gingen ze in woord en gebaar verhaal halen bij de leidsman.

Het was aan de het kordate optreden van assistent-trainer Raymond Atteveld – het klinkt inderdaad vreemd – te danken dat de arbiter geen klappen kreeg. De oefenmeester sloeg zijn pupillen letterlijk van de scheidsrechter af, zo verdere problemen voorkomend.
ik vraag mij als weldenkend mens nu toch echt af wat wij in een vorig leven ofzo misdaan hebben. Met objectieve journalistiek heeft het in ieder geval niets te maken. Men doet voorkomen dat het hele stadion het eens was met de beslissing van de scheids (terwijl iedereen natuurlijk door het lint ging) en daarnaast suggereert men dat als Atteveld niet had ingegrepen de spelers de scheids in elkaar hadden geslagen..

Overigens las ik maandag in de Spits dat er een CL-stemming heerste in het PSV-stadion. Inderdaad hoorde ik ook nu alleen maar gaskachels loeien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 23:08   #308
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat Stevens dat een onschuldige botsting durft te noemen zeg. Dat je tijdens en kort na de wedstrijd emotioneel bent, ok, maar hier maakt ie zich ongeloofwaardig. Cisse had daar met zijn voet niets te zoeken, zeker niet de bal.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 17:29   #309
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dat Stevens dat een onschuldige botsting durft te noemen zeg. Dat je tijdens en kort na de wedstrijd emotioneel bent, ok, maar hier maakt ie zich ongeloofwaardig. Cisse had daar met zijn voet niets te zoeken, zeker niet de bal.
Zoals ik al zei is het vooral een vertekenend beeld door de herhaling. In real time blijkt dat het een onschuldige botsing was. Een duel om de bal daar waar Teixeira ineens stopt waardoor Cissé tegen hem aanbotst.

Overigens heeft die sukkel van het AD mooi excuses kunnen maken vanwege zijn stukje riooljournalistiek (Laatste quote van vorige post was uit het AD)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 18:53   #310
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In het geval van een botsing kom je met enige snelheid met elkaar in aanraking, je botst. Daar is hier geen sprake van, hij plant zijn voet ergens waar dat niet bepaald nodig was. Zo kun je alle Bouazouannetjes wel relativeren als een botsing
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 22:50   #311
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Utreg gaat dood.... doooooood
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 23:06   #312
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Utreg gaat dood.... doooooood
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 23:19   #313
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 23:22   #314
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ALtijd 1 x meer gedaan als jij voor eens en altijd gezegd
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 23:25   #315
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

... Utreg gaaaaat dr an junge
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 23:30   #316
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
... Utreg gaaaaat dr an junge
we zullen zien als het maar een betere pot word dan woensdag...
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 23:39   #317
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
we zullen zien als het maar een betere pot word dan woensdag...
was juist een mooie pot woensdag, jammer alleen dat de uitslag niet klopte (scorebordjournalistiek ).
Was toen gewoon de enige voor echt voor NEC. De rest was voor NEC omdat AZ dan boven die andere gasten bleef
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 01:33   #318
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
In het geval van een botsing kom je met enige snelheid met elkaar in aanraking, je botst. Daar is hier geen sprake van, hij plant zijn voet ergens waar dat niet bepaald nodig was. Zo kun je alle Bouazouannetjes wel relativeren als een botsing
Dat slaat natuurlijk echt op worst Heb je m eigenlijk wel eens goed in real-time teruggezien? Of je alleen gebasseerd op de ingezoomde beelden van Talpa en vooral het commentaar erbij? Het was een gewoon sprintduel om de bal waarbij Teixeira een rare beweging maakt door plots in te houden en Cissé geen kant meer op kan.

Schikkingsvoorstel: 5 duels. Uiteraard niet geaccepteerd. 1, hooguit 2 duels in terecht.

Edit: Zelfs Teixeira vind het allemaal zwaar overdreven

De trainer over de wedstrijd van afgelopen woensdag tegen RKC. “Wij hebben toen niet goed gespeeld, maar wel drie belangrijke punten gehaald en daar ben ik blij om. Wij hebben achterin ook niets weggegeven op die ene kans in blessuretijd na. Over de rode kaart van Sekou Cisse kan ik heel kort zijn: in mijn ogen geen rode kaart. Het was een ongelukkige samenloop van omstandigheden en zelfs Texeira heeft verklaard dat er geen opzet in het spel was. De media heeft het geheel erg aangedikt:” aldus Huub Stevens.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 11:02   #319
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach dat ben ik tegenwoordig al wel gewend aan het feit dat talpa van een mug een olifant maakt, en herken een akkefietje met huntelaar tijdens utrecht, waarbij er ook helemaal niks gebeurde. Tegenwoordig is het als de media er een beetje aandacht aan besteed dan wordt het nog eens nageplozen. Maar als de media er geen aandacht aan besteed dan gebeurt er helemaal niks meer. Tja objectiviteit...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 11:25   #320
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieky
ach dat ben ik tegenwoordig al wel gewend aan het feit dat talpa van een mug een olifant maakt, en herken een akkefietje met huntelaar tijdens utrecht, waarbij er ook helemaal niks gebeurde. Tegenwoordig is het als de media er een beetje aandacht aan besteed dan wordt het nog eens nageplozen. Maar als de media er geen aandacht aan besteed dan gebeurt er helemaal niks meer. Tja objectiviteit...
Zal wel allemaal te maken hebben met commerciële belangen ofzo, ik weet het niet. Feit is dat men ook deed overkomen alsof er helemaal geen discussie mogelijk was en de scheids de rode kaart al in zijn klauwen had voordat de overtreding beging. Het is toch juist opvallend als zoiets heel lang duurt? Ik snap dat niet, je kunt er als TV juist spanning door opbouwen. Discussie met zijn grens in beeld brengen, Cziommer die het publiek ophitst, spelers van RKC die schrikken van de wond en de scheids die na hele lange tijd pas een besluit neemt.

Ik geloof steeds meer dat (toen wel nog bij de NOS) dat beeld van Vd Vaart na dat doelpunt van Zlatan ook gemanipuleerd is. Men deed toen voorkomen alsof hij niet zo juichen voor een doelpunt van Zlatan, maar dat beeld was gewoon veel eerder opgenomen. Waar is dat toch voor nodig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 11:54   #321
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik geloof steeds meer dat (toen wel nog bij de NOS) dat beeld van Vd Vaart na dat doelpunt van Zlatan ook gemanipuleerd is. Men deed toen voorkomen alsof hij niet zo juichen voor een doelpunt van Zlatan, maar dat beeld was gewoon veel eerder opgenomen. Waar is dat toch voor nodig
Dat was zeker niet gemonteerd door de NOS. Ik was bij die wedstrijd en toen lieten ze daar in de arena ook dat beeld van vd Vaart zien meteen na dat superdoelpuntje.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 13:02   #322
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

5 wedstrijden geëist voor Cisse.

Overigens kwam Cisse met zijn noppen vooruit vol achter op de kuit van Texeira. Lijkt me geen onschuldige botsing, hoewel dat op volle snelheid best zo geleken kan hebben natuurlijk.

Sorry Bart, maar ik vind dat je een beetje aan het calimeroën bent.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 13:10   #323
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
5 wedstrijden geëist voor Cisse.

Overigens kwam Cisse met zijn noppen vooruit vol achter op de kuit van Texeira. Lijkt me geen onschuldige botsing, hoewel dat op volle snelheid best zo geleken kan hebben natuurlijk.

Sorry Bart, maar ik vind dat je een beetje aan het calimeroën bent.
Mag jij vinden kerel. Lig ik echt geen seconde wakker van. Jij laat je alleen maar beïnvloeden door wat media vinden dus daar zit ik niet mee. Het was hooguit een ongelukkige overtreding, geen rode kaart, zelfs Teixeira vindt dat, dat zegt genoeg. Als jij vindt dat jij hetzelfde moet vinden als Talpa en Henk Spaan dan moet jij dat weten.

Wij worden al jaren achtereen continue genaaid dus dit kan er ook nog wel bij. Ik kijk er niet meer van op.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 13:22   #324
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hier komen we verder toch niet uit.


Ander onderwerp... Mannetje of 70 uit Amsterdam zijn clubhuis binnengevallen van ADO, waar 8 man zaten te kaarten...
Laffe actie van de harde kern uit Amsterdam wederom.

Gevolg is dat komende zondag het uitvak leeg blijft (en waarschijnlijk de komende vijf jaar ook). Ook alle jeugdduels zijn afgelast.
De goeden lijden weer onder de kwaden, trieste zaak dit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 13:33   #325
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nog veel erger is dat supporters van andere clubs die zich 99% van de tijd keurig gedragen hier ook de dupe van worden. Remkes zal wel weer (mediageil als hij is) bovenop duiken met als gevolg dat ik komende jaren alleen maar via een irisscan en een vingerafdruk het stadion in mag.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 18:49   #326
jdiezrequejo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

RBC Roosendaal gaat winnen, ik voel het gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2006, 13:51   #327
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

is het dit weekend het weekend van de vroege doelpuntjes ofzo??
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2006, 16:38   #328
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Nerf ajax plx.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2006, 17:13   #329
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Pffff.. Wat ik vandaag weer heb meegemaakt Dinsdag hadden we overleg met het bestuur van Roda en kregen we eenzijdig een waarschuwing zonder dat er discussie mogelijk was. Roda heeft in de persoon van Huub Narinx duidelijk weer een niet-voetbal-man aangesteld die geen idee heeft hoe de supporterswereld werkt. Meneer krijgt dit jaar enkele brieven van clubs met klachten over het gedrag van de Roda-fans en neemt, in tegenstelling tot zijn voorganger Rutten die dat allemaal niks boeide, alles voor waar aan. Zo vond hij een persoon die met zijn blote reet voor het raam ging staan absoluut niet kunnen en zag dat als een beschadiging voor het imago van Roda. Maargoed, zolang hij zich nergens mee bemoeit is het allemaal een zorg, maar nu had hij overleg gehad met de politie Kerkrade en 'het moest maar eens afgelopen zijn'. Dinsdag kregen we dus een hele hoop maatregelen op ons bord, waaronder een bierverbod op busreizen. Nu hebben we dat van de veiligheidcoördinator al 10x gehoord dus het verder voor kennisgeving aangenomen. Wij organiseren al 10 jaar busreizen en er is nog nooit iets echt ergs gebeurd (behalve Den Bosch dan, maar daar konden wij niks aan doen). Maar hoe dan ook, de volgende overtreding zou inhouden dat we terug werden gestuurd en een boycot kregen op de volgende reis; dan zouden we geen bus mogen organiseren. Hoe Narinx dat voor zich had gezien vraag ik me af; dan gaan we wel gewoon in het thuisvak zitten, kijken wat hij dan zegt. Dezelfde waarschuwing gold voor de andere supportersverenigingen, maar duidelijk was dat wij als harde kern wel de sigaar zouden wezen..

Hoe dan ook, wij vertrokken vanmorgen gewoon met bier aan boord en werden rond Nieuwegein werden we klem gereden. De stemming was vrolijk, de carnavalsmuziek stond op en er was geen spoortje van agressie of wat dan ook. We hadden rond Den Bosch voor alle zekerheid al al het bier uit de bus gehaald en dus kon niks gebeuren, laat ze maar komen. Een agent liep even door de bus en vond dus niks, maar toch moesten we terug. De politie Kerkrade had gemeld dat er bier in de bus was; dat was er ook, onderin, maar dat mag. Bier mag bij een wat men noemt 'B-wedstrijd (gemiddeld risico op rellen) mee voor op de terugreis. Maar zei de politie Utrecht: 'van de politie Kerkrade moesten we jullie terug sturen', zij konden er ook niks aan doen.

Het lijkt op een accoordje. De harde kern van Roda groeit maar en groeit maar, maar er gebeurt maar niks. De politie is bij thuiswedstrijden al met een compleet leger op de been om te provoceren (in de hoop iemand op te kunnen pakken), maar niemand laat zich uitdagen. Men lijkt in de knoop te komen met man-uren en dus moet er maar eens wat gebeuren, en dus werden wij vandaag teruggestuurd. Vanaf Nieuwegein kregen we een escorte waar Mohammed B. nog een puntje aan kan zuigen. 3 ME-bussen, 4 motors, 2 politiebusjes en nog wat wagens reden vanaf Nieuwegein achter/naast en voor ons, elke afslag werd hermetisch afgesloten. Alles gebeurde rond 2 uur en om half 3 wist Versatel al te melden dat een Roda-bus was teruggestuurd. Knap, lijkt dus op vooropgezet plan. In Kerkrade terug aangekomen bleek dat ook, want daar leek het wel oorlog. De hele parkeerplaats stond bomvol ME en politie, voor één bus met 50 man. Waarvoor weet niemand, want wat had daar nu nog kunnen gebeuren? Duidelijk was dat ook dit provocatie was want men daagde ons uit in woord en gebaar. Één wout had zelfs het lef om te vragen 'of we een leuke wedstrijd' gezien hadden. Ongelofelijk want je kunt helemaal NIETS doen tegen zo'n idioot. Als je erop ingaat word je opgepakt en niemand geloofd je als je zoiets meldt. Ik heb verschillende foto's gemaakt en iemand maakte filmpjes met zijn telefoon, maar die werd door de knuppel van een ME'er vernield bij een charge om de parkeerplaats te ontruimen. Vreemd ook, want toen we naast de parkeerplaats stonden en niemand op de wouten was ingegaan taaiden ze af. Geen idee waarom ze nu kwamen opdagen, want we stonden er nog steeds. En dat kan allemaal in dit land, want die voetbalfans zullen het er toch wel zelf naar gemaakt hebben? AAARGGHHH.. KERKRADE ALLAAAFFF!!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2006, 17:28   #330
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van onze website:

Citaat:
26-02-2006 Fanproject bus teruggestuurd in Utrecht

De Fanproject bus is voor de wedstrijd in Utrecht teruggestuurd vandaag. Dit zou zijn vanwege alcoholgebruik, doch een Utrechtse politieagent die net voor Utrecht de bus controleerde vond helemaal niks in de bus, en desondanks werd de bus gewoon teruggestuurd met een discutabele rol voor zowel de politie Kerkrade als Roda JC zelf. Veiligheidscoordinator Frits de Jonge zei nergens vanaf te weten. Prima. Wij weten voorlopig ook even nergens meer vanaf en schorten alle overleg met Roda JC op. Onze inzittenden, gedeeltelijk in carnavalsstemming en -kostuum werden ronduit schandalig behandeld vandaag, niet alleen ontstond er rond Utrecht al een situatie waarbij inzittenden ronduit als crimineel werden behandeld door politie met honden die zich dreigend opstelden ten opzichte van de inzittenden van de bus, daarnaast ontstond een nog dreigender situatie bij aankomst in Kerkrade waar gewoon honden werden losgelaten op vrouwen, ouderen etc in onze bus, terwijl de situatie in de bus bij aankomst uiterst kalm was. Het mag duidelijk zijn dat wij deze situatie niet accepteren, wij houden Huub Narinx eindverantwoordelijk voor deze gang van zaken. Het Fanproject bestuur heeft al besloten zowel naar Vitesse als den Haag geen bus te laten rijden, wat niet per definitie inhoudt dat deze wedstrijden niet bezocht zullen worden. Daarnaast beraden we ons momenteel over de gang van zaken mbt Ajax uit en evt acties die gericht zullen zijn t.o.v. het Roda bestuur dat mensen die al jarenlang naar alle uitwedstrijden reizen vandaag eveneens volkomen in de kou liet staan. Deze club verdient geen uitsupporters. Onze leden zullen over evt. acties persoonlijk geinformeerd worden.

Nadere info volgt z.s.m.
Alsof ik het zelf geschreven had
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 08:23   #331
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Groningen nog steeds op de 5e plaats na een 1-1 eindstand tegen Feyenoord
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 12:14   #332
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard







Leuke wedstrijd gehad jongens?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 14:04   #333
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Lucky ajax!
Pff.. mietjes.. gaan ze om tijd te rekken op de grond liggen op het eind!
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 22:42   #334
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518




Leuke wedstrijd gehad jongens? [/b]
ook mooi, dat bord op de achtergrond

Bedankt en graag tot ziens
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 00:52   #335
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Tenenkrommend: van Gaal die Davis en Hedrick toespreekt in het Engels..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 10:05   #336
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Tenenkrommend: van Gaal die Davis en Hedrick toespreekt in het Engels..
dat was echt hilarisch idd
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 13:25   #337
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
ook mooi, dat bord op de achtergrond

Bedankt en graag tot ziens
Zeer beleefd de jongens, zo'n bord, vragen of we het leuk gehad hebben

Maar het gaat nog een staartje krijgen. Overkoepelende organisatie SOVS heeft laten weten dat er helemaal geen drankverbod kan zijn op de heenweg. Alleen in en om het stadion kan er een verbod gelden op drank, tenzij van tevoren duidelijk anders is overeengekomen. En daar is dus geen sprake van. We gaan het in ieder geval groots aanpakken, media erbij halen enz.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 17:06   #338
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
We gaan het in ieder geval groots aanpakken, media erbij halen enz.
Kortom L1 en de rest van Nederland hoort er helemaal niets over..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 18:17   #339
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Kortom L1 en de rest van Nederland hoort er helemaal niets over..
AD maakte anders ook al melding van het terugsturen van de bussen. PSV-fans haalde destijds ook de media toen de burgemeester van Almelo wel vrij vervoer moest toestaan. Ons is het al eens eerder gelukt toen de politie Kerkrade moest toegeven dat men fout zat toen ze een compleet plein met Roda-fans leegveegden omdat iemand een blikje teruggooide richting een bus met Vitesse-fans nadat dit blikje 10 cm naast hem geland was afkomstig uit diezelfde bus.

Het gaat er ook vooral om dat Roda flink voor schut gaat en onze naam gezuiverd wordt. Dat hoeft ook niet op studio Sport, maar wanneer de provinciale dagbladen er aandacht aan besteden dan zijn we al tevreden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2006, 19:22   #340
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
'Rusland-baan Hiddink full-time'

Guus Hiddink is aan zijn laatste seizoen bezig bij PSV, bevestigt de NOS. De Achterhoeker zal komende zomer actief zijn met Australië op het WK, om vervolgens full-time te gaan werken voor de nationale bond van Rusland. Eerder kwam de voorzitter van de Russische bond al met het bericht naar buiten.

Hiddink combineert zijn trainerschap in Eindhoven momenteel met de functie van bondscoach bij Australië. Met de Aussies zal Hiddink komende zomer in Duitslanbd aan zijn derde WK op rij beginnen.

Bij Rusland moet Hiddink echter full-time aan de slag, waardoor hij PSV zou verlaten. De zaakwaarnemer van Hiddink, Cees van Nieuwenhuizen, bevestigde eerder dat er onderhandeld werd, maar verklaarde dat er nog niets getekend is.
Verrassend..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2006, 22:06   #341
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nog veel erger is dat supporters van andere clubs die zich 99% van de tijd keurig gedragen hier ook de dupe van worden. Remkes zal wel weer (mediageil als hij is) bovenop duiken met als gevolg dat ik komende jaren alleen maar via een irisscan en een vingerafdruk het stadion in mag.
Wanneer dergelijke maatregelen genomen worden, zit mij stadionbezoek er op.
Ik irriteer me nu al mateloos al de zee van kinderachtige en totale nutteloze maatregelen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2006, 22:09   #342
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Wanneer dergelijke maatregelen genomen worden, zit mij stadionbezoek er op.
Ik irriteer me nu al mateloos al de zee van kinderachtige en totale nutteloze maatregelen.
Ik zit nu ook ernstig te twijfelen of ik nog wel door moet gaan met naar wedstrijden gaan wanneer zelfs mijn eigen club ogenschijnlijk liever heeft dat ik weg blijf. Misschien moet ik mijn seizoenkaart maar gewoon opzeggen en voortaan lekker in de kroeg wedstrijden gaan kijken. Tenzij ze natuurlijk ook met 10 woutenbusjes op het plein gaan staan om te kijken of we geen bier drinken in de kroeg klinkt dat zo langzamerhand als een goed initiatief!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 18:54   #343
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

prachtig geworden, al zeg ik het zelf 8-)
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  vlag.jpg‎
Bekeken: 269
Grootte:  38,5 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 18:45   #344
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Terecht dat ze mensen die carnaval vieren terugsturen.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 20:25   #345
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

vorige week het weekendje van de snelle doelpunten, nu van de 3gemiste pingels en de vele doelpunten??
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 20:27   #346
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Die KJH wordt ook net zo snel de hemel ingeprezen als hij bijna de grond was ingeboord toen hij in zijn eerste wedstrijden niet scoorde..

Laten we wel wezen, hij doet het nu meer dan prima hoor, maar de clubs waartegen hij excellereert zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven voorlopig. Maar men praat nu al alsof hij eerste spits van Oranje moet worden op het WK.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 20:41   #347
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar men praat nu al alsof hij eerste spits van Oranje moet worden op het WK.
hoop toch niet dat je Jan Mulder serieus neemt, die gozer die heeft het niet altijd op een rijtje, al moet ik hem wel gelijk geven dat door het optreden van KJH ajax wel beter gaat spelen, omdat het ook makkelijker voetbalt als je een spits hebt die er elke wedstrijd er 1 inlegd.

Oke KJH is een hele goeie speler, en heeft zeker de potentie om een wereldspits te worden, maar laten we eerst maar eens afwachten wat er komen gaat, elke spits heeft zijn dip. Kijken hoe Klaas-Jan er mee omgaat.
We wachten af, maar ik zou hem nu nog niet willen bestempelen als de nieuwe M.B.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 20:47   #348
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Die KJH wordt ook net zo snel de hemel ingeprezen als hij bijna de grond was ingeboord toen hij in zijn eerste wedstrijden niet scoorde..
is dat zo? volgens mij was er niet zoveel commentaar op hem, ook niet die paar wedstrijden dat hij niet scoorde. meer van 'gun hem nog wat tijd'.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 20:49   #349
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

wat een lompe actie van fuchs tegen z'n eigen ploeggenoot trouwens
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 20:53   #350
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach, als Jan Mulder mag overdrijven, dan mag ik het zeker...
Ik heb overigens wel redelijk wat commentaar/ twijfels op/ over hem gehoord/ gelezen en natuurlijk ook genuanceerde geluiden, zoals jij stelt...
maar dat verbale orgasme van die omhooggevallen clown vond tamelijk overdreven (en daar ging het me met name om).


Overigens kun je wel stellen dat deze serie tegen de 5 matigste clubs uit de HCE precies op tijd is gekomen voor Ajax... nu maken ze na een dramatisch seizoen straks nog kans op CL ook.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.