Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 January 2007, 19:34   #301
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

(spannend )

wat mijn opmerking betreft;
Volgens mij zijn die weerwolven gewoon óf heel dom óf ze bedoelen het tactisch te spelen maar lijkt mij logisch dat als je als weerwolf zijnde weet wie de ziener is dat je die er dan ook meteen opeet.
Maar het leek mij nogal duidelijk wie de weerwolf was Maar mijn scheinbeweging m.b.t. headliner heeft dus óf geholpen en zijn de weerwolven niet zo slim óf ik ben dom en die weerwolven zijn tactisch bezig (maar ik zie het nut er niet van in...)
en ik baalde gewoon van die prutser in het rood-wit

Na alle mooie analyses lijkt het verhangen van ash-hoole wel zo slim.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.

Laatst aangepast door frox : 23 January 2007 om 13:53 Reden: schpelvouten
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 19:37   #302
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
(spannend )

wat mijn opmerking betreft;
Volgens mij zijn die weerwolven gewoon óf heel dom óf ze bedoelen het tactisch te spelen maar lijkt mij logisch dat als je al weerwolf zijnde weet wie de ziener is dat je die er dan ook meteen opeet.
Maar het leek mij nogal duidelijk wie de weerwolf was Maar mijn scheinbeweging m.b.t. headliner heeft dus óf het heeft geholpen en zijn de weerwolven niet zo slim óf ik ben dom en die weerwolven zijn tactisch bezig (want zie ik het nut er niet van in...)
en ik baalde gewoon van die prutser in het rood-wit

Na alle mooie analyses lijkt het verhangen van ash-hoole wel zo slim.

jij hebt wel lef heh
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 19:52   #303
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik ben gewoon een lefgozer

Ik heb morgen vrij, dan ga ik er ff voor zitten en alles uitpluizen enzo heb ik nu echt helemaal geen zin in vandaag van 9:00 tot 17:30 op school gezeten.
( en het kan me niet schelen hoe vaak jullie dat moeten doen )
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 21:00   #304
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vandaag bestond Cluedorp 75 jaar, en om dat de vieren gingen alle dorpelingen met elkaar koffie drinken in het dorpscafé. Het café liep niet zo goed meer: de klandizie was de afgelopen tijd behoorlijk afgenomen met al die doden.. Daarom had AmbyPur, de eigenaresse, het café verkocht aan een vage kennis van Ash-hôôle, en ze had een kleiner gebouwtje gekocht waar maar 2 tafeltjes in konden. De overgebleven mannen; Niemand, Frox en PFP, zaten met z’n drieën aan een tafel, en de andere overgebleven vrouwen; Ash-hôôle, Bruggi en AMF, zaten aan de andere tafel. AmbyPur schonk een heerlijk kopje koffie in, en keek elke klant eens diep in de ogen. Bij Ash-hôôle hield ze haar doordringende blik langer hangen, en ze zag dat Ash-hôôle steeds heftiger met haar ogen begon te knipperen. Die verbergt iets, kon AmbyPur daaruit afleiden. En ze besloot extra op de dierenarts te letten.

Ook al werd het dorp geteisterd door vele misdaden, het 75-jarige bestaan van Cluedorp moest toch gevierd worden, en daarom had Amby allemaal lekkere muziek verzameld, en algauw klonk “Born to be alive” van the Village People snoeihard door de speakers. Frox ging op de tafel staan dansen en hij zong hard mee, terwijl Niemand over de grond rolde van het lachen. Een dansende en valszingende Frox werkte iedereen wel op de lachspieren..
Langzaamaan begon Frox, al bij het vierde liedje, zijn stem te verliezen, en hij kon het ritme niet meer goed bijhouden. Niemand rolde niet meer, maar lag half duttend en opgerold op de grond. Het was duidelijk dat Ash-hôôle geprobeerd had naar de deur te rennen om te vluchten, maar gelukkig had zij haar doel niet bereikt. AmbyPur had de weg versperd met haar fles waarheidsserum in haar handen. “Van Tyskie gejat!”, zei zij triomfantelijk. Zij had op de gebruiksaanwijzing gelezen dat onschuldige mensen slaperig zouden worden van dit drankje, dat ze door de koffie had gedaan, en dat mensen die kwaad in de zin hadden hier totaal geen last van zouden hebben. Alle bezoekers van het café lagen kwijlend te slapen, alleen Ash-hôôle stond nog overeind; verschrikt om zich heenkijkend. “Maar.. maar..”, stamelde zij, maar wist niet wat ze verder moest zeggen. AmbyPur vertrouwde het waarheidsserum van Tyskie blindelings, en wist diep in haar hart sowieso dat Ash-hôôle nooit een normaal mens geweest was. Dus pakte AmbyPur haar zilveren speer, die ze gewonnen had bij het speerwerpen, vanuit het niets, en zij doorkliefde Ash-hôôles hart ermee..

Met een van pijn doortrokken gezicht en een harde grom stortte Ash-hôôle neer op de grond. Door de trilling die bij haar val vrijkwam, werden de overige dorpelingen wakker, en zij zagen nog net hoe Ash-hôôles kleren openscheurden, zij groeide tot twee keer haar eigen grootte, hoe ze behaard werd over haar hele lichaam, hoe groot haar poten werden; haar oren; ogen en vooral tanden.. En zij zagen aan haar tanden nog vers bloed zitten. Toen sloot deze gewelddadige weerwolf haar ogen, en zou ze nooit meer openen.

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie (dorpeling)
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions (tovenaar)
6) Ash-hôôle (weerwolf)
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner (dorpeling)
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

Goed gekozen dorpelingen! De andere 2 weerwolven zijn nu natuurlijk pisnijdig, zij mogen mij dan ook voor morgenavond 22u laten weten wie ze op zullen eten. De ziener mag een functie opvragen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 21:07   #305
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Haha. the village people
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 21:17   #306
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

zie de nichtrijder
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 21:21   #307
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Volharden de andere weerwolven in hun spel om de ziener verdacht te maken als potentiele wolf of besluiten ze nu de schade niet nog groter te laten worden en wordt Bruggi deze ronde verscheurd?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 21:29   #308
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Haha. the village people
ja inderdaad. jeetje had me op zn minst jamie cullum op laten zetten

cool verhaal

en cool van de weerwolf ben benieuwd wie er opgegeten wordt.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 10:17   #309
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

"kloofiiiool! is nie du "fillutsj piepol" ma is van Patrick Hernandez"

__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 10:22   #310
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Goedzo Dorpelingen


foei wendy
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 12:11   #311
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Goedzo Dorpelingen
ja echt toppie

alleen 6 rondes te laat
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 14:09   #312
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
ja echt toppie

alleen 6 rondes te laat
Nee hoor. Winst is nog binnen handbereik. Als 6(?) rondes geleden al de eerste wolven opgehangen werden was het puur geluk geweest.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 14:41   #313
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

het gaat nog goedkomen voor de dorpelingen, net als in die ronde dat ik weerwolf was
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 14:42   #314
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
het gaat nog goedkomen voor de dorpelingen, net als in die ronde dat ik weerwolf was
Jij was juist degene die ik niet verdacht toen
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 15:05   #315
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooi . Byebye Ash-hoole.

Kan ik alvast opgeven wat voor muziek er op mijn crematie gespeeld moet worden ?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 19:09   #316
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Ik heb echt lang zitten bladeren maar aan de volgende analyse heb je eigelijk niks, bedank me toch maar voor de moeite

Niemand
Is voor mij 99% een eerlijke dorpeling. Het is maar net hoe goed je het spelletje mee kan spelen. Maar in mijn ogen doet hij dat dus als een dorpeling en niet als een weerwolf.

Bruggi
lijkt me nu toch wel duidelijk

PFP
ik vind dat PFP nu het ietwat spannender wordt, verdacht weinig van zich laten horen. Op wat roekeloze kreten na.

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Mag ik even groeien, voor jou is dit je 10e keer en voor mij mn eerste
Dat mag, ik snapte er in het begin ook geen kont van. Maar het zou ook de perfekte dekmantel kunnen zijn. En als je dan een beetje verwarrend post kun je een eind komen...
ik zeg dus niet dat het een wolf is, hij kan net zo goed geen zin/tijd hebben...
twijfels

AMF & AmbyPur
Tsja. De een probeert de aandacht bij de anders te schuiven en de anders schuift het net zo hard terug... ofzo? Als ze alletwee een weerwolf zijn doen ze het helemaal goed, en hebben ze veel voor elkaar over
Maar een van die twee zou dan de andere weerwolf moeten zijn als pfp de andere is.

Eerst maar ff afwachten wie er afgeslacht gaat worden, dan zien we wel verder


(trouwens wist je dat die anneke01 gewoon 20 is )
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:06   #317
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht

(trouwens wist je dat die anneke01 gewoon 20 is )
wtf joh
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:07   #318
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
AMF & AmbyPur
Tsja. De een probeert de aandacht bij de anders te schuiven en de anders schuift het net zo hard terug... ofzo? Als ze alletwee een weerwolf zijn doen ze het helemaal goed, en hebben ze veel voor elkaar over
Maar een van die twee zou dan de andere weerwolf moeten zijn als pfp de andere is.
Ik hou van Anne natuurlijk maar toch denk ik dat zij een wolf is ik zal eens even kijken of ik er nog een goeie analyse uit kan persen (met wijn moet het lukken toch)
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:12   #319
Baksteen
Lit
 
Baksteen's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 July 2003
Berichten: 276
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Ik hou van Anne natuurlijk maar toch denk ik dat zij een wolf is ik zal eens even kijken of ik er nog een goeie analyse uit kan persen (met wijn moet het lukken toch)
Nu al aan de wijn? Da's een vroegertje.
Baksteen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:37   #320
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jeroen_tha_E Bekijk Bericht
Nu al aan de wijn? Da's een vroegertje.
9uur, valt wel mee toch
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:41   #321
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jeroen_tha_E Bekijk Bericht
Nu al aan de wijn? Da's een vroegertje.
Als het nou 's ochtends zou zijn.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:43   #322
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jeroen_tha_E Bekijk Bericht
Nu al aan de wijn? Da's een vroegertje.
ik wil de fles graag leeg hebben als ik naar bed ga
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:47   #323
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
ik wil de fles graag leeg hebben als ik naar bed ga
hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 21:02   #324
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
ik wil de fles graag leeg hebben als ik naar bed ga
gadverrr
hehehe
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 21:06   #325
Baksteen
Lit
 
Baksteen's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 July 2003
Berichten: 276
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
ik wil de fles graag leeg hebben als ik naar bed ga
Zuipschuit.
Baksteen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 21:26   #326
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
Ik heb echt lang zitten bladeren maar aan de volgende analyse heb je eigelijk niks, bedank me toch maar voor de moeite

Niemand
Is voor mij 99% een eerlijke dorpeling. Het is maar net hoe goed je het spelletje mee kan spelen. Maar in mijn ogen doet hij dat dus als een dorpeling en niet als een weerwolf.

Bruggi
lijkt me nu toch wel duidelijk

PFP
ik vind dat PFP nu het ietwat spannender wordt, verdacht weinig van zich laten horen. Op wat roekeloze kreten na.



Dat mag, ik snapte er in het begin ook geen kont van. Maar het zou ook de perfekte dekmantel kunnen zijn. En als je dan een beetje verwarrend post kun je een eind komen...
ik zeg dus niet dat het een wolf is, hij kan net zo goed geen zin/tijd hebben...
twijfels

AMF & AmbyPur
Tsja. De een probeert de aandacht bij de anders te schuiven en de anders schuift het net zo hard terug... ofzo? Als ze alletwee een weerwolf zijn doen ze het helemaal goed, en hebben ze veel voor elkaar over
Maar een van die twee zou dan de andere weerwolf moeten zijn als pfp de andere is.

Eerst maar ff afwachten wie er afgeslacht gaat worden, dan zien we wel verder


(trouwens wist je dat die anneke01 gewoon 20 is )
Als je zo zeker denkt te weten wie ik ben, dan weet je ook dat je mijn uitspraken over PFP zou moeten geloven. Tegenstrijdig dus wat je zegt... Ik denk nog steeds dat je een wolfje bent .

(Dat die Anneke 20 is kan echt niet )
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 21:41   #327
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Bruggi vertrouw ik, en daarmee vertrouw ik haar uitspraken dat Niemand en PFP onschuldig zijn (anders had ik PFP ernstig verdacht omdat hij vanaf het begin al Frox als wolf zat aan te wijzen. Achteraf gezien zal dat wel toeval geweest zijn, of ze hebben een leuk onderonsje gehad ).

Dan blijven over AMF, Frox en ik.

Nu dan, waarom AMF en Frox de wolven zijn:

AMF wilde in het begin Saarah al meteen wegstemmen omdat ze Anneke zou beschermen en zo zou verbergen dat ze een wolf is. Dat was natuurlijk ook een mooie aanleiding voor een wolf om een dorpeling verdacht te maken. Frox haakte hier weer op in en ging daar vrolijk in mee.
AMF maakt in haar eerste analyse anderen verdacht en stelt dat ze zowel Ashhoole als Frox toch wel het voordeel van de twijfel geeft.
AMF reageerde direct op de opmerking van Headliner dat we Ashhoole zouden moeten stemmen, met 'nee laten we allemaal iemand anders gaan stemmen '.
Frox gooide op een gegeven moment de tactiek erin dat hij 'niet heeft kunnen stemmen' als dorpeling. Haha.
Frox kwam met de geniale theorie dat Bruggi en Tyskie zouden samenwerken. Daarna komt hij daar op terug met 'nu ik erover nadenk..'
AMF maakt Bruggi en mij verdacht terwijl dat volgens mij geen wolven zijn (wat betreft mezelf weet ik het natuurlijk zeker ).

Oke zo lijkt AMF veel meer verdacht dan Frox maar leg hiernaast nog de theorien van Tyskie (geniaal als het op dit spel aan komt) en Bruggi ((mogelijke ) ziener), het lijkt me allemaal vrij duidelijk.

Bovendien houden Ashhoole, Frox en AMF elkaar (vooral in het begin, later verdenken AMF en Frox, Ashhoole ook als wolf, tactische zet) constant de hand boven het hoofd.

Laatst aangepast door AmbyPur : 23 January 2007 om 21:45
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 21:44   #328
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Als je zo zeker denkt te weten wie ik ben, dan weet je ook dat je mijn uitspraken over PFP zou moeten geloven. Tegenstrijdig dus wat je zegt... Ik denk nog steeds dat je een wolfje bent .

(Dat die Anneke 20 is kan echt niet )
ja klopt!
Ik weet ook wel wat je bedoeld maar toch vertrouw ik t niet helemaal ofzo
Maar als amber of anne weerwolf (zullen het wel niet allebij zijn ) is zal pfp de andere zijn. Zo ging die redenatie, niet andersom
maar dr staat ook bij: twijfellssss


(en die anneke is toch écht 20 )
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 21:58   #329
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
ja klopt!
Maar als amber of anne weerwolf (zullen het wel niet allebij zijn ) is zal pfp de andere zijn. Zo ging die redenatie, niet andersom
maar dr staat ook bij: twijfellssss
argument numero 10983498 dat frox wolf is 80
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:40   #330
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mja ik reageerde niet om niet in de schijnwerpers te komen van de wweerwolven, laten ze bruggi maar opvreten. Ik weet alleen niet of het heeft gewerkt

maar ik vind frox wel erg verdacht worden, het komt gewoon despotisch over hoe hij mij wil zwartmaken.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:43   #331
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
maar ik vind frox wel erg verdacht worden, het komt gewoon despotisch over hoe hij mij wil zwartmaken.
des·po·tisch (bn.)
1 tiranniek => dictatoriaal

nee jij dan
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:45   #332
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja hallo jij hebt 1 fles wijn op, ik een krat bier
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:50   #333
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
ja hallo jij hebt 1 fles wijn op, ik een krat bier
dronken mensen spreken de waarheid toch

en de fles is nog niet leeg trouwens
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:54   #334
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar ik vind dat we morgen op frox moeten stemmen wat jij
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:56   #335
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

mag de uitslag eerder komen dan de fles leeg is? *puppy eyes*
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 22:56   #336
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
maar ik vind dat we morgen op frox moeten stemmen wat jij
nee AMF
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 23:08   #337
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
nee AMF
Als jij een dorpeling bent, dan moet dat helemaal niets uitmaken voor jou.

Als jij een wolf bent, dan maakt het des te maar uit voor je...


De gequote opmerking kan ik maar op twee manieren uitleggen:
1) je bent dronken
2) je bent een wolf

(of natuurlijke beide antwoorden in een combinatie)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 00:45   #338
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Bruggi & PFP staan op mijn betrouwbaar lijstje

van Frox,AMF en Amby vertrouw ik de eerste 2 het minst.
Wat ik stemmen ga na deze ronde bekijk ik wel op nadat de dode bekend is van deze ronde.
Ben blij dat Ash-Hoole een goede keuze was, op naar de volgende.
Het probleem is dat ik nog steeds verschillende theorien in mijn hoofd heb
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 09:28   #339
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry schatten, ik was gisteravond even de weg kwijt dus was de uitslag vergeten

ik ga nú een verhaaltje typen en dan komt de uitslag zo
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 09:29   #340
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
"kloofiiiool! is nie du "fillutsj piepol" ma is van Patrick Hernandez"

  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 09:33   #341
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Als jij een dorpeling bent, dan moet dat helemaal niets uitmaken voor jou.

Als jij een wolf bent, dan maakt het des te maar uit voor je...


De gequote opmerking kan ik maar op twee manieren uitleggen:
1) je bent dronken
2) je bent een wolf

(of natuurlijke beide antwoorden in een combinatie)
dat eerste

het gaat me er om dat ik AMF sterker verdenk dat ze een wolf is dan Frox, daarom zei ik dat.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 09:46   #342
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De dorpelingen waren natuurlijk heel blij dat Ash-hôôle de weerwolf ontmaskerd en gedood was. Daarom zetten ze het feest door waar ze gebleven waren. Frox en PFP kregen alleen een beetje ruzie, want Frox was ervan overtuigd dat Born to be alive van the Village People was, maar PFP dacht daar heel anders over! “Ey motherfucker, born to be alive is van Patrick Hernandez man!”. “Klootviool, nee man! The Village People!”, schold Frox terug. Dit was zo 123 niet te sussen, dacht AMF. “Mannen, kom effe mee de frisse lucht in, effe peukie rokeh, en dan komt het allemaal helemaal goed”. Frox en PFP liepen met chagrijnige koppen achter haar aan. PFP was als eerste buiten en liep even langs huis om zijn peuken te halen. Frox zat voor de deur te mokken, maar wachtte toch op PFP. Vanuit de verte zag hij hem aan komen lopen, maar íets klopte niet aan het plaatje.. “Klootviool! Waar is je hoofd!”, schreeuwde Frox uit. Maar PFP kon niet antwoorden, want uit zijn nek kwam alleen nog bloed, zijn hoofd was verdwenen. Hij waggelde verder richting het café, maar een meter of 10 voor de finish kwam er een groot, harig beest in beeld, die de rest van PFP in 3 grote happen opschrokte, nog even flink naboerde in Frox’ richting, en verdween in het grote bos.

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie (dorpeling)
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions (tovenaar)
6) Ash-hôôle (weerwolf)
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner (dorpeling)
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP (dorpeling)
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

Nogmaals pardon voor de late uitslag! Daarom mogen de dorpelingen tot morgenavond (donderdag dus) 22u stemmen. Denk erom, er móet een weerwolf uit!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 09:59   #343
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Dus
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 10:17   #344
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Er zijn nu nog 2 wolfen toch?
en 3 dorpelingen?

bijna Game over dus?

Laatst aangepast door insanity : 24 January 2007 om 10:41 Reden: tralalalallaala ;)
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 10:18   #345
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Juist ja
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9

Laatst aangepast door Sander : 24 January 2007 om 12:25
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 10:39   #346
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
“Klootviool! Waar is je hoofd!”,
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 10:40   #347
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander Bekijk Bericht
Andersom
dat zeg ik
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 12:04   #348
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ok..
Bruggi laten ze er in, met de hoop dat wij er aan gaan twijfelen en Bruggi er uit stemmen, zodat er een dorpeling sneuvelt ipv een wolf? ofzo?
Tenminste, ik ga maar van die taktiek uit en niet de tactiek dat bruggi een wolf is
Dus dan blijven AMF, Frox en Amby over..
En wie hier van het beste is om er uit te stemmen, lijkt mij AMF.. MAAR ik weet het niet zeker.. Dus ik stem nog niet..
Wat doe jij Bruggi?
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 13:21   #349
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had al helemaal vrede met m'n aankomende dood, leef ik nog steeds . Wel een heel wanhopige poging om mij nog verdacht te maken.
(PFP, haha, denk je nou echt dat de wolven jou vergeten omdat je even niet post ..)

Frox en AMF zijn de wolven, klaar als een klontje.
Wat mij betreft stemmen we AMF er vanavond uit. Honderd procent zeker.
Niemand, ga je er in mee?
Dan maakt het niet eens uit wat Amby (of in theorie Frox) doet, want dan hebben we de meerderheid met z'n tweeen. Maar aangezien ik nog altijd denk dat Frox de 3e wolf is: Amby, jij stemt ook mee op AMF neem ik aan door wat ik lees?

Ik verstuur m'n stem gelijk want ik ben vanavond snowboarden in Snowworld .
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2007, 14:22   #350
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
dat eerste

het gaat me er om dat ik AMF sterker verdenk dat ze een wolf is dan Frox, daarom zei ik dat.
Waarom verdenken? Als jij een dorpeling bent dan hoef je niemand meer te verdenken, dan weet je gewoon zeker wie de wolven zijn....
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.