Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2006, 21:18   #351
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

we zullen zien hoe onze kaaskop het er volgende week vanaf brengt tegen psv
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 21:35   #352
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
we zullen zien hoe onze kaaskop het er volgende week vanaf brengt tegen psv
hmm.. Waarom noem je een ECHTE boer nu een kaaskop?

Voor de rest wil ik nog even opmerken dat het niet gaat om het feit dàt hij die doelpunten maakt tegen matige tegenstanders, maar de manier waarop. Ook de eerste paar wedstrijden viel het mij al op hoe KJH loopt en andere spelers stuurt. Het moment waarop hij bij de vrije trap iedereen weg stuurt en de bal opeist toont gewoon dat hij heel veel vertrouwen heeft en dat zegt wèl degelijk veel. De vergelijking met van Basten werd niet gemaakt ten op zichte van de voetbalkwaliteit, maar het vertrouwen wat een spits heeft en de hunkering naar een doelpunt die een spits heeft en zelfs moet hebben. Natuurlijk heeft hij nog niet alles bewezen, maar er is weinig sprake van toeval als je 27 keer scoort in de competitie, waarvan 3x een hattrick. Dan mag je wel 4x scoren tegen maar RBC en 3x tegen maar Sparta, maar het blijft toch een kwaliteit.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 08:10   #353
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
is dat zo? volgens mij was er niet zoveel commentaar op hem, ook niet die paar wedstrijden dat hij niet scoorde. meer van 'gun hem nog wat tijd'.
Dan heb je de opportunisten bij Talpa niet goed gehoord, want vooral in het commentaar tijdens wedstrijden werd al gauw gesproken over de 'last' van wanneer hij nou eindelijk zijn eerste treffer ging maken, terwijl het om enkele wedstrijden ging.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 09:11   #354
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zijn kwaliteiten betwist ik zeker niet, Bas... En het feit dat Ajax nu beter speelt heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat ze een goede spits hebben aangetrokken die hun spelletje beheerst (mag ook wel na 10 mislukte spitsen die floreerden in 442).
Maar zo'n Jan Mulder praat gelijk weer op een toon alsof Ajax alsnog de CL zal gaan winnen, Huntelaar ons wereldkampioen maakt etc. Ze zijn bij Talpa nu nog de spermaresten van zijn meervoudig orgasme vanwege het feit dat Ajax weer helemaal terug is aan het verwijderen.

Ik geef toe, ook tegen Inter speelden Ajax en Huntelaar de eerste helft erg goed (om in de tweede helft alsnog kinderlijk kansloos het weg te geven), maar verder is het allemaal niveau nul wat ze tegen krijgen. Tegen RBC werd er wel dik gewonnen, maar ik meen me toch goed te herinneren dat ik RBC in het hele seizoen niet zoveel kansen heb zien krijgen. En dit Sparta was echt te slecht voor woorden... Ook met Charisteas in de spits zou er met dikke cijfers gewonnen zijn.
Huntelaar laat Ajax inderdaad beter spelen en hij schiet ze er erg makkelijk in, maar doe verder ff normaal zeg... Ik denk ook niet dat KJH er zo zit op te wachten dat hij zo als de grote verlosser van Ajax wordt neergezet.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 09:22   #355
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Die gasten die ze steeds bij talpa hebben om de westrijden te bespreken zijn regelrecht waardeloos. Als ze nou eens wat vaker naar de regionale omproepen kijken, hadden ze allang kunnen inzien dat bij RTVNH een analiticus zit die een veel betere kijk op- en veel meer verstand van voetbal heeft dan die ventjes die op zaterdag en zondag naast Genee voor de camera verschijnen. Ook bij dat cafe de sport zitten vaak van die kanslozen. Die Jaap de Visser kan beter blijven schrijven bijvoorbeeld.
Ton Ojers is dan misschien niet bekend. Hij heeft verstand van voetbal, kan dat goed in woorden omzetten en heeft ook de nodige serieuze, slappe en zwarte humor. Prachtig mannetje gewoon Vorig jaar al zat hij Huntelaar al steeds omhoog te praten, en dat Klaas bij Ajax kwam en nog niet gescoord had, maakte Ton zich niet druk, want dat scoren komt nog wel.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 12:49   #356
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar zo'n Jan Mulder praat gelijk weer op een toon alsof Ajax alsnog de CL zal gaan winnen, Huntelaar ons wereldkampioen maakt etc.
Naar Jan Mulder moet je niet luisteren als analyticus of iets dergelijks andres met verstand van voetbal. Als ik hem hoor praten is hij een willekeurige supporter die geil wordt van bepaalde spelers. Daar kijk ik niet van op.
Het ging me meer om de woorden die Gullit gebruikt. Hij gaf een prima beschrijving van wat er gebeurde..

Bij Heerenveen liet Huntelaar al geregeld zijn klasse zien, daarna een kort aanpassingsmoment bij Ajax en nu schiet hij ze daar ook relatief makkelijk in. Dat hij er respectievelijk 4 en 3 in schiet tegen RBC en Sparta zegt an sich niet zoveel, maar hij moet het wèl ff doen..

Wat betreft het WK gaat het gewoon om een keus die je maakt. Het lijkt er nu op dat er naast Kuyt en Van Nistelrooij een extra spits mee zal gaan om als pinch-hitter te gebruiken. Het zal dan waarschijnlijk gaan tussen Vennegoor en Huntelaar. Volgens mij is Huntelaar ook best in staat om als extra spits als breekijzer te fungeren, maar daarover kan je van mening verschillen. Ik zou met beide keuzes kunnen leven, maar 4 spitsen meenmen lijkt me geen optie.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 13:43   #357
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dan is mijn kritiekpunt dat die Mulder gewoon een eind moet opsouten.. Bij Studio Voetbal waren ze idd een stuk genuanceerder (met Youri voorop), maar vanavond bij VI zal Babsie ook wel weer wegdrijven bij de gedachte aan KJH.
Maar ook op diverse fora hoor je mensen nu al roepen dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Kuijt..


Overigens was Ecuador toch al de laatste oefeninterland voordat de selectie voor het WK bekend moet worden gemaakt? In dat geval is er voor MvB geen mogelijkheid meer om te zien wat KJH kan brengen als invaller. Maar ik denk dat Huntelaar toch meer een basisspits is en dat VoH met zijn fysiek beter in staat is wat te forceren. En vier spitsen is inderdaad teveel.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 14:13   #358
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik vind VoH echt geen oranje spelert. Ik krijg bij hem altijd het idee dat ik naar een Sibonnetje zit te kijken. De meerwaarde van VoH bij het Nederlands elftal zie ik echt niet.
Marco had vorig jaar bij zijn experimenten ook allang moeten kijken of Huntelaar erbij past. Toen was hij ook al goed bezig. Maar nee, hij nam telkens Babel mee.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 14:38   #359
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

VoH vind ik ook helemaal niks aan Maar hoort deze discussie dan weer niet thuis in het NL XI-tal topic?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 14:53   #360
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wat VoH doet ziet er vaak niet uit, maar hij kan zeker wel iets forceren. Slotfase, lange bal spelen, er is geen speler die dat zo goed kan als VoH (Koller is namelijk geblesseerd).


En zelfs Babel noemen is echt kiwi's met peren vergelijken hoor.. En ook Sibon is een heel ander soort speler.

Overigens hoort deze discussie inderdaad thuis in het NLXItal-topic, ik wilde alleen maar even aangeven dat ik walg van Mulder en dergelijke figuren die na een klinkende zege Ajax en Huntelaar helemaal de hemel in prijzen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 15:10   #361
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ach, die jongen doet het momenteel gewoon erg goed. De tegenstanders lijken te zijn vergeten dat hij het bij Heerenveen en AGOVV ook al geweldig deed. Heerenveen hielp hij vlak voor de winterstop samen met Samaras nog langs Ajax. Het lijkt wel alsof hij bij Ajax op 0 begint en zich helemaal van voren af aan moet bewijzen. Nou, daar is hij dan in elk geval mee bezig. Al blijf ik erbij dat hij bij Heerenveen ook vaak genoeg al beslissend is geweest.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 15:46   #362
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat VoH doet ziet er vaak niet uit, maar hij kan zeker wel iets forceren. Slotfase, lange bal spelen, er is geen speler die dat zo goed kan als VoH (Koller is namelijk geblesseerd).
Ik denk dat je minstens zoveel gevaar sticht mèt Huntelaar erbij. VoH heeft weleens wat geforceerd ja, maar ik vind dit persoonlijk relatief gezien allemaal wel meevallen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 16:16   #363
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hetgeen ook niet meer dan logisch is, want hoe vaak komt Oranje of PSV nou in een dergelijke situatie? Kan me alleen de wedstrijd tegen Italie herinneren en toen bracht VoH naar mijn mening precies wat hij moest brengen (hoewel t verder niets opleverde).

Van KJH is het afwachten wat hij in die rol kan brengen.. Sowieso is hij bij alle clubs waar hij veel scoorde altijd basisspeler geweest. Huntelaar lijkt me echt een typische spits die op z'n best is als hij vanaf het begin speelt (maar dat is maar een gevoel).
Ik denk dat als het er straks om gaat dat je meer aan VoH hebt die met zijn lompe lichaam de beuk er in komt gooien dan aan Klaassie. En VoH heeft ook regelmatig op het hoogste podium laten zien dat hij het kan.


Maarja, aan de andere kant, als KJH de lijn van de afgelopen paar wedstrijden (hoewel tegen matige clubjes) doortrekt en rond de 35 doelpunten uitkomt is er natuurlijk heel veel voor te zeggen om hem toch mee te nemen, hetgeen nooit ten koste zal gaan van Kuijt of Nistelrooy.
Er komen ook nog voldoende wedstrijden aan voor Huntelaar om deze lijn door te trekken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 18:04   #364
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat ook al schiet huntelaar er nog 10 in dit seizoen, dat de kans erg klein is dat hij erbij komt, we hebben gewoon al 2 goeie spitsen, RvN en Kuyt. En VoH in de rol als pinchhitter zie ik meer zitten als KJH in die rol, ik denk niet dat dat goed gaat werken.
Dus dan is het heel sorry voor KJH, maar de concurrentie op die plaats is nu eenmaal moordend, maar hij is nog jong, en er komen nog veel meer grote toernooien, waarop deze jongen zeker nog zal excelleren.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 18:34   #365
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik zit nu ook ernstig te twijfelen of ik nog wel door moet gaan met naar wedstrijden gaan wanneer zelfs mijn eigen club ogenschijnlijk liever heeft dat ik weg blijf. Misschien moet ik mijn seizoenkaart maar gewoon opzeggen en voortaan lekker in de kroeg wedstrijden gaan kijken. Tenzij ze natuurlijk ook met 10 woutenbusjes op het plein gaan staan om te kijken of we geen bier drinken in de kroeg klinkt dat zo langzamerhand als een goed initiatief!
Mooi voorbeeld afgelopen weekend.

ajax-sparta, sparta supporters moeten verplicht met de combi, maar mogen van Cohen niks drinken! Zelfs geen sinasappelssap, cola, fristi etc. Hij is bang dat mensen toch stiekem alcohol nemen (haha, jeetje volwassenen die stiekem alcohol nemen!)

Vervolgens besluiten een hoop spartanen de combi te omzeilen, en komen in bezit van ajax-kaarten.
Goed beleid de heer Cohen, stel je nou eens voor dat er een paar supporters bier hadden gedronken. Goed dat dat is verijdeld. De situatie was nu veel veiliger.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 21:02   #366
Ertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat voel ik me een partij genaaid als seizoenkaarthouder van NAC Breda... Ten eerste wil ik voorop stellen dat ik NOOIT heb getwijfeld over van Hooijdonk... Men wist dat het fout zou gaan, want alle ogen waren op hem gericht... niet op het elftal in het algemeen... Nu heb je keihard bewijs dat een grote naam niet alles naar zich toe kan trekken zoals hij dacht te doen.. Mijn clubbie strijdt nu tegen degradatie en ik (en nog 18.000 man) zullen vol achter ons clubbie blijven staan..

Avondje NAC zal in ere worden hersteld!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 10:17   #367
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Mooi voorbeeld afgelopen weekend.

ajax-sparta, sparta supporters moeten verplicht met de combi, maar mogen van Cohen niks drinken! Zelfs geen sinasappelssap, cola, fristi etc. Hij is bang dat mensen toch stiekem alcohol nemen (haha, jeetje volwassenen die stiekem alcohol nemen!)

Vervolgens besluiten een hoop spartanen de combi te omzeilen, en komen in bezit van ajax-kaarten.
Goed beleid de heer Cohen, stel je nou eens voor dat er een paar supporters bier hadden gedronken. Goed dat dat is verijdeld. De situatie was nu veel veiliger.
Ja, Vitesse-uit dit weekend dus ook. Wij gaan met 50 man met de trein, kopen gewoon losse kaarten voor het uitvak op. Houden eerst de schijn op dat we met de auto komen en gooien de laatste dag de boel om en gaan met de trein. Tot Arnhem geen agent gezien, iedereen drinkt lekker zijn biertje, niks aan de hand, totdat in Arnhem de politie zich een hoetje schrikt en zich ermee gaan bemoeien. Op de heenweg richting Gelredome gaat alles nog prima, maar wanneer iemand uit de stadsbus stapt krijgt hij ineens een schop van een agent op het moment dat hij een foto staat te maken.

Op de terugweg kegelen Vitesse-aanhangers 2 ruiten uit de bus die ons weer naar het station moet brengen. Politie is nu massaal aanwezig en voert een charge uit waarbij een mevrouw onder een paard terecht komt:

Citaat:
Politiepaard verwondt Vitesse-supporter

Een supporter van voetbalclub Vitesse heeft zware kritiek op het politie-optreden rond de wedstrijd Vitesse-Roda JC van afgelopen zaterdag. De vrouw uit Arnhem liep een armbreuk, een gekneusd schaambeen en enkele gekneusde ribben op. Ze ligt in het ziekenhuis. Volgens het slachtoffer viel een politiepaard op haar toen agenten de supporters uit elkaar wilden halen. Ze zegt dat het paard bewust op een onverantwoorde manier de menigte in werd gestuurd. De politie zegt het heel vervelend te vinden en wil met de vrouw over het voorval praten.

Bron: Omroep Gelderlander
Op het station in Arnhem blijkt ineens dat wij zware politiebegeleiding krijgen op de terugweg. We worden in een treinwagon gestopt en mogen ons niet vrij door de trein bewegen en bovendien mag er op geen enkel station (behalve Den Bosch om over te stappen) gestopt worden. Terwijl iedereen uiteraard verrekt van de dorst. Logisch dat er een wat agressief sfeertje ontstaat aangezien het gewoon een vrij-vervoer wedstrijd is en de Roda-aanhang tot op dat moment niks gedaan had. In de trein werden dan wel enkele dingen gesloopt die de politie dan nu weer op onze SV wil verhalen (Fanproject). Mooi niet dus, deze reis viel niet onder onze organisatie, dat wilden ze zelf graag toch zo door onze bus terug te sturen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 10:19   #368
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Aardig stukje trouwens over hoe het ook kan:

Citaat:
03 Mar 2006 : Olympique Marseille solidair met supporters
Uit solidariteit met de supporters zal Olympique Marseille met een B-team aantreden tegen Paris Saint Germain. De veiligheid van de meereizende OM supporters wordt niet gegarandeerd door PSG. Marseille wil op deze manier laten blijken hoe belangrijk ze de supporters vinden.

Boven het vak waar de Marseille supporters plaats zullen nemen heeft PSG kaarten verkocht aan eigen supporters, wat volgens OM volledige waanzin is, helemaal als je kijkt watvoor lading wedstrijden tussen beide clubs met zich meebrengt. Vorig seizoen vielen Parijse supporters de spelersbus van Marseille aan en sloegen zij de ramen ervan in. PSG ontkent een onveilige situatie omdat de tribunes gescheiden zijn doormiddel van een net.

Doelman van Olympique Marseille, Fabien Barthez, zegt het volgende over de situatie: "We willen alle wedstrijden winnen. Maar het belangrijkst zijn onze supporters, die ons al jaren volgen in Europa en Frankrijk. Zonder hen naar Parijs gaan, zou hetzelfde zijn als hen in de steek laten. Hun veiligheid heeft onze prioriteit. We zijn solidair met de supporters en de club en zijn het eens met deze beslissing. Ook als we hierdoor drie punten verliezen, die kunnen we nog altijd ergens anders pakken."

Dit bericht vonden we het plaatsen waard omdat het getuigd van respect richting de supporters. waar in Nederland het vaak lijkt alsof clubs supporters liever kwijt dan rijk zijn geeft OM duidelijk aan dat de club van de supporters is en er wederzijds respect is.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 22:21   #369
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Vitesse is bij ons iedere jaar onnodig gezeur.

Elk jaar zitten er honderden supporters op andere tribunes, voornamelijk het volk wat je daar liever niet wil hebben. En het de mensen die braaf met de combi gaan, krijgen een volledige politiebegeleiding. Jaarlijks wordt bewezen dat dit allemaal niet nodig is, maar daar denken ze in arnhem anders over.

Sprak zelfs laatst met een fanatieke Hagenees. Die vroeger alles ging. Die kregen zelfs een combi opgelegd met 6 man naar Veendam, in de teletaxi! 3 politie motorrijders die begeleiding gaven. Waar heb je het over haha!
Hij is ook gestopt met het bezoeken van uitwedstrijden, en gaat alleen op vrij vervoer of als hij aan 'losse' kaarten kan komen.

Kan toch nooit allemaal de bedoeling zijn.

Ga jij de play-offs nog bezoeken?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 23:33   #370
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zo'n ADO-taferelen zie je hier nu dus ook. Meer politie op de been dan inzittenden in de bus. Op elk station na Den Bosch (Eindhoven/Weert/Roermond/Sittard/Geleen Oost (!)) stonden minstens 15 wouten die de treindeuren van ons treinstel in de gaten hielden.. Kun je nagaan, 75 man op de been door het hele land, en in Heerlen op het station stonden er nog 20, waarvan er 6 beneden in de hal stonden die richting stadsbussen leidt. Waarom weet niemand want je kon er gewoon omheen lopen en wat zouden we daar dan moeten gaan doen als het centrum aan de andere kant ligt? Oftewel volstrekt zinloos..

Die PlayOffs moeten we eerst nog maar eens zien te halen natuurlijk Denk trouwens dat als we ze halen het ons wel onmogelijk gemaakt zal worden om die te bezoeken. Krijg de indruk dat het een prestigestrijd wordt van de politie. Men dreigt nu de halve finale tegen Ajax ineens een B of C-wedstrijd te gaan maken. Alleen om een smoes te hebben om ons weer terug te kunnen sturen. Maar dan gaan wij dus ook mooi in andere vakken zitten. Ajax rekende trouwens op zo'n 250 Roda-fans. Wat zullen die schrikken als er straks 2000 blijken te zijn

Ga jij een poging wagen dan? Lijkt Feyenoord tegen een subtopper te worden. Groningen is bepaald niet uitsupporters-minded, kan dus ook lachen worden met Wallage!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 23:45   #371
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

De combi is ook de voornaamste reden dat ik geen uitwedstrijden bezoek.. De supporter die zich weet te gedragen wordt helaas de dupe van een aantal "supporters" die denken zich op de één of andere manier te moeten laten gelden ofzo..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2006, 17:54   #372
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
De combi is ook de voornaamste reden dat ik geen uitwedstrijden bezoek.. De supporter die zich weet te gedragen wordt helaas de dupe van een aantal "supporters" die denken zich op de één of andere manier te moeten laten gelden ofzo..
Je bent vooral slachtoffer van enkele omhooggevallen burgemeesters, politici en een voetbalbond. Zij verpesten het vooral voor de voetbalsupporter. Wees blij dat je wel nog gewoon uit kan gaan. Op het moment dat ze de echte fan weggepest hebben zullen ze wel een nieuwe hobby gaan zoeken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 01:35   #373
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je bent vooral slachtoffer van enkele omhooggevallen burgemeesters, politici en een voetbalbond. Zij verpesten het vooral voor de voetbalsupporter. Wees blij dat je wel nog gewoon uit kan gaan. Op het moment dat ze de echte fan weggepest hebben zullen ze wel een nieuwe hobby gaan zoeken
Ik leg liever de schuld neer bij degene die de oorzaak zijn van deze maatregelen door zich te misdragen en niet bij degene die proberen het probleem op te lossen en hierbij door verkeerde maatregelen de verkeerde mensen treffen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 10:01   #374
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik leg liever de schuld neer bij degene die de oorzaak zijn van deze maatregelen door zich te misdragen en niet bij degene die proberen het probleem op te lossen en hierbij door verkeerde maatregelen de verkeerde mensen treffen..
Tja, maar zo erg zijn de problemen niet. Veelal is het vooral de agressieve houding van de politie die de problemen veroorzaakt. Kijk, je kunt wel aanschoppen tegen de pak 'm beet 300 lichte incidenten en 5 zware incidenten die plaatsvinden in een jaar, maar die vinden in een maand ook plaats in een willeurige provinciestad in de weekenden. De verhouding is compleet scheef getrokken. Maar voetbal scoort en daarom wil men daar veel in beeld zijn met zogenaamde 'zero-tollerance-beleid'. Met redelijkheid heeft het niks meer te maken.

Bovendien zijn het niet die paar lui die het zouden verpesten, maar de politie en burgemeester die beslist dat Emmen-De Graafschap een B-wedstrijd wordt waardoor verplichte combi vereist is.

Bij Roda hebben we na Ajax en ADO de meeste verplichte combi's van Nederland; maar ik kan onze fans echt niks verwijten, hoor. En om nu te zeggen dat die combi's komen doordat Feyenoord of Ajax-fans zich misdragen als ze bij elkaar op bezoek komen; nou nee. Die schuld leg ik toch vooral bij de overheden neer!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2006, 20:00   #375
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kut Feyenoord, zo wordt het PSV weer gemakkelijk gemaakt
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 11:18   #376
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Steeds als Psv punten laat liggen.. Doet Feyenoord dat ook
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 11:47   #377
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
Steeds als Psv punten laat liggen.. Doet Feyenoord dat ook

__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 19:22   #378
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Politie werkt aan top 500 hooligans

Uitgegeven: 13 maart 2006 11:48
Laatst gewijzigd: 13 maart 2006 11:59

DEN HAAG - In de bestrijding van voetbalvandalisme werkt de politie sinds kort aan een nieuw fenomeen: Een databank met informatie over de belangrijkste probleemsupporters in Nederland. Het gaat om een zogenoemde top 500, een zwarte lijst, die bij het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV) wordt geregistreerd.

De kennisbank is een belangrijk onderdeel van het nieuwe project Hooligans in Beeld (HiB). Alle 22 regiokorpsen met een club in het betaalde voetbal werken hieraan mee. Het project heeft een looptijd van twee jaar en moet eind 2007 zijn afgerond. Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) heeft een bedrag van bijna een half miljoen euro uitgetrokken voor HiB.


Probleemsupporters

Bij het verzamelen van informatie over probleemsupporters dient de politie niet alleen te letten op wangedrag bij voetbalwedstrijden, zo laat Remkes in een brief aan de Tweede Kamer weten. Ook probleemgedrag op andere momenten en plaatsen, in de wijk of tijdens het uitgaan, moet worden verzameld en vastgelegd.

Op basis van deze informatie bespreken de regiopolitie, de betreffende profclub, het Openbaar Ministerie (OM) en andere gemeentelijke organisaties mogelijke maatregelen. Het kan gaan om stadionverboden, meldingsplichten of hulpverleningsprojecten. Een persoons- of groepsgerichte aanpak als maatwerk moet volgens Remkes centraal staan.

De minister verwacht veel van de nieuwe bestrijdingsmethode. "We krijgen een sterke verbeterde informatiepositie", schrijft hij. "Het aantal incidenten rond voetbalwedstrijden zal afnemen. Daardoor kan de politie-inzet op wedstrijddagen omlaag. Bovendien krijgen we beter zicht op veelplegers en jeugdproblematiek."

Remkes

Remkes stelt in zijn brief aan de Tweede Kamer dat bij een positief resultaat van het proefproject 'elektronische meldingsplicht door stemherkenning' onder leiding van het OM landelijk zal worden ingevoerd. De bewindsman begon inmiddels het wetgevingsproces om een bestuursrechtelijke meldingsplicht (van overheidswege) te realiseren. Voor een civielrechtelijke meldingsplicht, afgedwongen door onder meer de clubs, moet Remkes nog in overleg treden met de voetbalbond KNVB.

De minister benadrukt in zijn brief dat hij nog steeds niets voelt voor invoering van een zelfstandigde voetbalwet. "In Nederland bestaan veel mogelijkheden om voetbalvandalisme te bestrijden. Een voetbalwet zou een op zich onjuist precedent vormen. De vraag rijst dan of in het vervolg bij elke maatschappelijke kwestie een afzonderlijk stelsel van wettelijke regelingen in het leven moet worden geroepen."

Remkes bespreekt dinsdag met collega Donner (Justitie) en staatssecretaris Ross (Sport) in de Tweede Kamer de ontwikkelingen in de bestrijding van voetbalvandalisme.


============================================

Weer zo'n briljant plan. Ik vraag me af wat er gebeurt wanneer zo'n lijst uitlekt. Dat soort gasten doen alleen maar hun best om zo hoog mogelijk te komen. Zo van 'yes, de vorige keer stond ik nog 347e, nu 152e!'
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 18:25   #379
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Leuk die play-offs, de helft speelt al voor de kat zn kut..

Heerenveen laten winnen, om ajax uit de play-offs te houden behoord nu tot de mogelijkheden..


Paly-offs
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2006, 09:43   #380
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Leuk die play-offs, de helft speelt al voor de kat zn kut..

Heerenveen laten winnen, om ajax uit de play-offs te houden behoord nu tot de mogelijkheden..


Paly-offs
Heerenveen laten winnen heb je ajax niet echt mee hoor.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:15   #381
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

zozo, vandaag werd roda eens bevoordeeld he bart?
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:26   #382
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Roelof Luinge was mijn held, is mijn held en zal altijd mijn held blijven. In één woord: geweldig die gast! Doet gewoon waar die zin in heeft, fluit nooit bewust voor of tegen je; oftewel, is gewoon objectief.

Vandaag was precies zo'n situatie als in Heerenveen eerder dit jaar. Toen durfde zo'n droeftoeter niet af te fluiten terwijl het al lang tijd was. Luinge doet dat gewoon wel, schijt aan of het nu Ajax is of niet!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:31   #383
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dan had-ie voor die corner af moeten fluiten, niet op het moment dat maar liefst drie ajacieden vrije doortocht hebben...

of een nieuw horloge kopen.

Overigens vond ik Luinge niet zo heel objectief wat Huntelaar betreft hoor..

Maar Blind wint de Calimero-prijs van dit seizoen hoor, huilebalkie.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:46   #384
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die corner nam hij op minuut 46.. Maargoed, die had hij ook af mogen fluiten wat mij betreft. Er moet daar gewoon eens een heel duidelijke regel voor komen. Duidelijk is in ieder geval dat de Ajax-aanval in ieder geval geen doorgang meer had mogen vinden, zoals gebeurde. Die KJH liep overigens de godganse wedstrijd te huilen, de zeuren en vooral te liggen. Vond Luinge nog mild dat hij geen geel gaf.

Overigens is een wedstrijd in een bomvolle kroeg kijken ook zeer de moeite waard. Vrijwel alle supporters met een (onterecht) stadionverbod of mensen zoals ik met een vrijwillig stadionverbod bij elkaar levert een prachtige Engelse sfeer op

Overigens boeide de wedstrijd me verder nauwelijks. De solidariteit die ineens overal vandaan komt is ronduit geweldig
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  004.jpg‎
Bekeken: 330
Grootte:  51,1 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:48   #385
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Burgemeester Jos Som van Kerkrade haalde van de week ook weer groots de krant me oliedomme uitspraken Blijkbaar soliciteert meneer naar een baantje in Den Haag ofzo, en wilde ook even scoren..
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  013.jpg‎
Bekeken: 356
Grootte:  84,5 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:49   #386
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vele spandoeken die er al jaren hangen werden nu afgehaald of afgeplakt!
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  017.jpg‎
Bekeken: 334
Grootte:  67,0 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:49   #387
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  018.jpg‎
Bekeken: 327
Grootte:  98,6 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:50   #388
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Spelers deden ook hun best hun domme uitspraken van van de week een beetje goed te maken
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  021.jpg‎
Bekeken: 345
Grootte:  64,9 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:52   #389
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Door deze shirts te dragen tijdens de warming up..
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  020.jpg‎
Bekeken: 323
Grootte:  63,2 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 22:54   #390
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Boven op de stoeltjes: Hier stonden onze fans, KNVB & Justitie tnx

En onder van links naar rechts:
Respect voor het Fanproject
Feyenoord, ADO en Roda JC, wie volgt?
Schuldig tot het tegendeel bewezen is
Gezocht: supporters voor een vol stadion.

Echt super, zoveel steun Ook de 4500 euro voor het kort geding zijn binnen, ben benieuwd!
Bijgesloten Thumbnails
Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  029.jpg‎
Bekeken: 331
Grootte:  122,0 KB  
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2006, 22:51   #391
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Die corner nam hij op minuut 46.. Maargoed, die had hij ook af mogen fluiten wat mij betreft. Er moet daar gewoon eens een heel duidelijke regel voor komen. Duidelijk is in ieder geval dat de Ajax-aanval in ieder geval geen doorgang meer had mogen vinden, zoals gebeurde. Die KJH liep overigens de godganse wedstrijd te huilen, de zeuren en vooral te liggen. Vond Luinge nog mild dat hij geen geel gaf.
nou nou, die schop van Kah was toch gewoon duidelijk een overtreding, dat was geen normale actie. Voor hetzelfde geld scheurt KJH alles af. En op bepaalde punten had Blind toch echt wel gelijk. Vooral de manier hoe Luinge lekker zn eigen gang gaat, die gozer moet gewoon stoppen met fluiten of niet meer zijn persoonlijke revange moeten willen halen op het voetbal veld...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 09:26   #392
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Roelof Luinge was mijn held, is mijn held en zal altijd mijn held blijven. In één woord: geweldig die gast! Doet gewoon waar die zin in heeft, fluit nooit bewust voor of tegen je; oftewel, is gewoon objectief.

Vandaag was precies zo'n situatie als in Heerenveen eerder dit jaar. Toen durfde zo'n droeftoeter niet af te fluiten terwijl het al lang tijd was. Luinge doet dat gewoon wel, schijt aan of het nu Ajax is of niet!
Uit dit topic, dit topic en tot slot dit topic en ohja ook nog dit huiltopic spreken minder adoratie ten opzichte van Roelof, sterker nog, je mening is 360 graden gewijzigd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Luinge is altijd al een man volgens het boekje geweest, maar toonde zich wederom geen topscheids
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het feit dat Luinge altijd al volgens het boekje floot geeft alweer aan dat hij volkomen ongeschikt is voor dit niveau..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Een man als Luinge denkt écht dat de mensen thuis zitten en denken: nu gaan we eens een avondje Luinge kijken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GregoorvanDijk
Maar dat is typisch Luinge. De slechtste scheidsrechter die er in Nederland rondloopt, de meest inconsequente en de meest irritante. Dat roep ik ook al jaren
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Arthur, goede scheidsrechters vallen niet op..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GregoorvanDijk
Vanavond was ik weer eens getuige van een tot op het bot gemotiveerde Luinge, om het thuispubliek tot gillens toe tegen zich te krijgen. Al de 2e keer dit jaar (in zeer korte tijd, andere was Willem II-thuis) worden we er werkelijk bijgenaaid. Dan kun je weer gaan zanikken dat dat altijd wel eens voorkomt, maar vraag het aan elke van 15.000 toeschouwers van vanavond.
Om met leekens zijn woorden te spreken 'in de eerste plaats speel je tegen AZ, maar vanavond moesten we het ook nog opnemen tegen de arbiter'. En gelijk heeft hij. Het veld was al k*t, maar elke aanval met enige potentie werd in een zeer vroeg stadium door deze mierenneuker teruggefloten.
Dat Roda niet verloor had enkel te maken met het schandalig slechte AZ, dat er niet eens in slaagde bij Kalac in de buurt te komen, anders had de bal zeker en vast op de stip gelegen. Ook zelden meegemaakt dat het publiek zó een eenheid was. Tegen L. wel te verstaan.
Ik hoorde dat De Graafschap ooit weigerde onder De Graaf te spelen. Is het mogelijk dat Roda weigert ooit nog onder deze vogelaar te spelen?? Want het is ook in zijn belang (wil hij nog heelhuids uit Kerkrade kunnen vertrekken..)

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 4 April 2006 om 09:32
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 09:51   #393
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

hehehe
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 10:16   #394
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

haha ik meende me al te herrineren dat bart nooit zo'n fan van luinge was, maar dit is toch wel
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 11:17   #395
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Maar ja.. de scheids was duidelijk deze keer op de hand van Roda.. dus dan kan hij niets negatiefs zeggen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 22:47   #396
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
heel verhaal
Klopt helemaal, Arthur! Totdat ik eens een onderzoek ging doen over onder welke scheidsrechters Roda de meeste punten haalde, sinds begin jaren '90. De feiten spraken absoluut het tegendeel van mijn mening, namelijk dat Luinge de scheidsrechter was waaronder wij veruit de meeste punten haalde. Zeker wanneer je ging kijken naar wedstrijden tegen de Top 3. Luinge heeft gewoon schijt aan alles en iedereen.

In Sportweek schreef een journalist een maand later een collumn over Luinge:

Citaat:
'Je hebt het liefst gezelligheid om je heen, een arm om je schouder. Je straalt het niet uit. Je bent een olifant in een porseleinkast, de man van het harde besluit. De grap is dat mensen dan altijd denken dat je tegen ze bent, maar neem de supporters die van Roda JC houden. Die hadden laatst een onderzoek gedaan en wat bleek? Onder geen één andere scheidsrechter had Roda zo vaak gewonnen. Terwijl ze dus oprecht dachten dat jij verschrikkelijk anti-Roda was..'
Volgens mij heeft Roelof dat ook gelezen. Sindsdien krijgt hij altijd applaus wanneer hij zich komt warmlopen bij ons. Tegen Ajax waren er zelfs pro-Luinge spreekkoren. Ik kan mij sindsdien nauwelijks nog een wedstrijd herinneren die we onder hem verloren hebben.

Zo zie je maar: een mens is nooit te oud om te leren. Luinge is gewoon een absolute topper

Overigens, als je recenter gaat zoeken op mijn posts (dus niet onder de historische naam GvD, die is Utrechter ) dan zul je dat ook terugvinden!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 22:26   #397
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Dus Luinge helpt jullie het vaakst aan de overwinning en meteen is het een topper?








Hap maaaaarrrrr!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 10:31   #398
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Dus Luinge helpt jullie het vaakst aan de overwinning en meteen is het een topper?








Hap maaaaarrrrr!
Ik bevestig enkel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 10:57   #399
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Mijn god Bart wat ben jij verschrikkelijk! Een onpartijdige scheids is een waardeloze kerel behalve als hij partij kiest voor Roda. Mijn god.. geloof jij jezelf nog wel? Tsjongejongejonge..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2006, 11:41   #400
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Mijn god Bart wat ben jij verschrikkelijk! Een onpartijdige scheids is een waardeloze kerel behalve als hij partij kiest voor Roda. Mijn god.. geloof jij jezelf nog wel? Tsjongejongejonge..
Enige vorm van cynisme is jou totaal vreemd? Check de post van Theo Tank, er staat onder: 'ja, hap maar'. Als ik dat dus gedaan had dan had ik een hele post geschreven met daarin dat dat niet zo is, maar dat Luinge een scheidsrechter is die tenminste elke ploeg neutraal benaderd enz enz. Nu zei ik alleen maar, met nota bene 2 smilies erachter: 'ja'. Maar blijkbaar komt dat bij jou niet over
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.