Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 March 2002, 17:23   #1
black devil
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy handycap

Hoi,

ik ben paar jaar geleden handycap gekregen ,weet je hoe?
omdat een auto mij opgeschepte ik lag een jaar in een zieken huis.dooralle operaties kan ik toch niet meer lopen.en niet praten want mijn kaak is gebroken, ik moet gevoerd worden en gedoucht worden in mijn nakie niet leuk.zit nu een paar jaar in rolstoel,soms ga ik naar mijn lievelings plek op de berg en daar heb ik al een paar keer zelfmoord willen pleegen, maar daar word nu een flat gebouwd en als ik zelfmoord wilt pleegen komen de verzorgens. en ik heb geen familie meer en ouderes.HELP ME!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2002, 20:41   #2
Toffeken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: handycap

Hey,

Ik vind dit heel erg, maar je mag de moed niet laten zakken. Het is misschien voor jou op dit moment een donkere periode, het zal misschien nu nog niet zijn, maar ooit wordt het voor jou weer helder. Je mag ook niet vergeten dat er vele mensen zijn die om je geven en die niet willen dat je domme dingen zou doen.
Dus hou vol en alles komt terug goed.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2002, 20:28   #3
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: handycap

Citaat:
Originally posted by Toffeken
Hey,

Ik vind dit heel erg, maar je mag de moed niet laten zakken. Het is misschien voor jou op dit moment een donkere periode, het zal misschien nu nog niet zijn, maar ooit wordt het voor jou weer helder. Je mag ook niet vergeten dat er vele mensen zijn die om je geven en die niet willen dat je domme dingen zou doen.
Dus hou vol en alles komt terug goed.
ik ben het hier helemaal mee eens...weet je je kunt het niet maken om iedereen achter te laten...der zij vast genoeg mensen die wel heel veel om je geven. misschien heb je wel nog ergens familie... misschien heb je hele goede vrienden... ik denk dat je anders eens met een maatschappelijk werker moet praten.zij/hij kan je goed helpen. ze praten met je en als je niet terug praat praten zij wel zo lang mogelijk. je kunt ze vertelle wat je dwarszit en waarom je zelfmoord wilt plegen.
trouwens... moet je voor de rest van je in een rolstoel zitten of een poosje...??? mischien kun je je op rehabiltatie richten...dan heb je een doel in je leven...ik weet het ook niet...ik kan je niet echt een goed advies geven...sorry...
heel veel sterkte en beterschap toegewenst.... meer kan ik niet doen....
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2002, 19:37   #4
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz wat erg voor je. Waar revalideer je eigenlijk? (me pa werkt nl op een revalidatiecentrum)
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2002, 09:20   #5
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah he denk ut ook wel als ej nu volgende keer iets typed wat wel waar is
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.