Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 March 2002, 13:12   #1
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard Waar ben jij nou ECHT bang voor?!

Heb je een bepaalde ANGST of FOBIE, deel hem dan hier...

Toen ik nog een klein jongetje was (ik bedoel dan 14 jaar en jonger ) was ik bang voor water... Dat was echt heel irritant, mijn ouders hadden er moeite mee om mij onder de douche of in bad te krijgen. Op het strand kan je altijd die lijn zien tot waar het water is gekomen in tijde van vloed. Verder dan die lijn ging ik niet het strand op omdat er water was geweest. Ik heb persoonlijk geen idee waar mijn rare angst voor water vandaan komt. Misschien komt het omdat ik bijna boven de WC en in Bad geboren ben... Ik weet het ook niet.

Daarnaast heb ik ook altijd (nog steeds) last gehad van hoogtevrees. Dit is echter niet zo heel gek aangezien mijn vader er ook last van heeft...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 13:22   #2
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb geen fobie voor iets fysieks zoals jij beschrijft, maar ik merk dat ik erg bang ben om fouten te maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 13:24   #3
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by DutchECK
Ik heb geen fobie voor iets fysieks zoals jij beschrijft, maar ik merk dat ik erg bang ben om fouten te maken.
dat van mij is niet echt fysiek hoor, het zit toch in je hoofd... Alle angsten en fobieën zitten in je hoofd...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 15:23   #4
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz ik word meestal wel bang als ik heb gesmoked/gedronken en ik helemaal alleen ben verder heb ik nergens last van of zo
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 16:50   #5
DutchECK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans


dat van mij is niet echt fysiek hoor, het zit toch in je hoofd... Alle angsten en fobieën zitten in je hoofd...
Ik snap wat je bedoelt, maar angst voor water is angst voor iets fysieks. angst voor fouten kan ik niet fysiek noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 17:08   #6
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Het klinkt raar maar ik ben wel es bang om gek te worden, echt gek bedoel ik
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 17:51   #7
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

SPINNEN, als er iets is waar ik echt gewoon als de dood voor ben dan zijn het wel spinnen. En dan niet gewoon, ah een spin ik blijf op een metertje afstand, maar echt gewoon, spin AAAAAH ga weg rot op, maak hem dood, kilometer afstand. Verder ben ik nergens bang voor alleen voor spinnen dus..........
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 18:09   #8
Nightwish
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sinds wij een keer naar Corsica zijn geweest en ik gebeten ben door een MEGA MEGA MEGA spin die in mijn schoen was gekropen ben ik daar bang van,
Maar dan heb ik het niet over die huis tuin en keuken spinnetjes, meer over die grote dikke vette, spinnen, met behaarden poten en van die harige giftandjes enzo....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 18:11   #9
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben bang dat andere mensen me gaan slaan als ik iets verkeerds doe.....

daar ben ik echt heeeeeel erg bang voor
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 18:40   #10
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

heb hoogtevrees
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 18:54   #11
Sannuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat als ik straks over een aantal jaartjes misschien wel getrouwd ben, kindjes heb en werk enzo alles zo'n sleur wordt, dat je het gevoel hebt dat je alleen leeft voor je gezin, dat lijkt me verschrikkelijk. Daarom wil ik misschien ook wel geen kinderen(nog niet iig)
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 19:01   #12
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bang dat ik zo blijf als dat ik nu ben
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2002, 23:02   #13
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik ben ontzettend bang voor onweer, dat wordt nog wat van de zomer want me pa is internationaal vrachtwagenchauffeur duz ik zal ook in de zomer vaak alleen zijn..overdag is het nog niet zo'n ramp, maar 's nachts wordt ik helemaal panisch en zeker als ik in me eentje ben..

Daarbij, ondanks dat een psycholoog ooit tegen me zei dat het waarschijnlijk toch niet zal gebeuren, ben ik heel bang dat ik later een soort van flashbacks krijg van dingen die vroeger bij mij zijn gebeurd, en dat ik dat ook doe bij me eigen kinderen..daar ben ik echt heel bang voor want dat is duz echt iets wat ik duz echt niet wil.

Verder is het zo dat ik infeite helemaal geen familie meer heb (okay, ze bestaan nog wel maar ik heb er geen contact meer meej), maar nog wel een zooi vrienden, en die zijn me gewoon heel dierbaar, ik wil ze niet kwijt, ben echt bang om ook hun nog kwijt te raken.

Ach zijn van die dingen waar ik liever niet aan denk..ik zie wel hoe het me verder vergaat in het leven..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 00:04   #14
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel wat dingen waar ik bang voor ben, die dingen zijn vooral gekomen door mijn vader's dood..

1 Bang om alleen gelaten te worden.. ik heb echt wel eens dat ik 's nachts wakker word en ik me (als ik bij Tijs ben) helemaal aan 'm vastklamp omdat ik heb gedroomd dat hij zomaar wegging..

2. Angst voor water. Ik kan nu wel weer gewoon douchen enzo, maar er is een tijd geweest dat zelfs dat niet normaal ging. Nu ga ik alleen niet graag met een boot enzo..

en de 3e, die ik al heel lang heb.. faalangst..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 02:08   #15
Assurancetourix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben altijd bang dat er geen flappen uit de pinautomaat meer komt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 05:49   #16
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assurancetourix
ik ben altijd bang dat er geen flappen uit de pinautomaat meer komt
Dan moet je gewoon maar 10 euro tegelijk pinne
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 08:57   #17
sebazz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
heb hoogtevrees
Ik ook
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 18:48   #18
foolproof
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  • hoogtevrees
  • faalangst
  • SpInNuTjUhS
  • OnWeEr... (beetje)

Dat was het wel zo'n beetje
  Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2002, 20:38   #19
Knoesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben bang voor het verliezen van dierbaren. ik ben zelf niet bang voor de dood, maar ik kan het niet eerlijk vinden als deze toeslaat in mijn omgeving...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 09:07   #20
sebazz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sebazz
Ik ook
en onweer
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 09:20   #21
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Faalangst ja dat is wel een goeie
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 13:04   #22
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoogtevrees, nou jah niet altgijd maar soms ! voorbeeldje: Gister ztaen we met zen allen op de brandtrap bij de school, zo'n 40 m hoog nou dan hebbik echt zo iets van NIET naar beneden kijken, want je hebt ook nog van die roosters :S er zijn dan lui die gaan rustig op het hekje zitten IEUWWWW ik krijg al kriebels in mun buik als ik eraan denk !
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 13:41   #23
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben bang dat er iemand van me houdt
ik bedoel niemand kan van me houden dat zegt mn vader zelf dusss
dat maakt me dan bang als er toch iemand van me houdt
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 14:52   #24
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de meeste angsten hier vinnik echt grappig...zo stomzinnig CLICHE, alsof het gvd een sprookje is van de grote enge boze wolf....maargoed.....
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 15:13   #25
Val
Guest
 
Berichten: n/a
Red face re: waar ben jij nog echt bang voor?

Ik ben bang (allez, VOORAL vroeger toch) om rood te worden. (om te blozen dus) Maar dat was vooral vroeger.Nu ben ik veel zelfverzekerder dus
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 16:26   #26
Discomeidje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard bang!

ik ben bang om ongesteld te worden, want daarna groei je nog maar 6 cm en ik ben nu 10 en 1 m 59 = 1 m 65 maar!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 17:18   #27
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Waarom zou je niet meer kunnen groeien als je ongesteld bent geworden? Was dat voor gelul?
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 17:52   #28
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: bang!

Citaat:
Originally posted by Discomeidje
ik ben bang om ongesteld te worden, want daarna groei je nog maar 6 cm en ik ben nu 10 en 1 m 59 = 1 m 65 maar!!!!!!!!!!
lolz de kans dat als je nu ongesteld wordt dat je dan nog maar 6 cm groeit is minimaal, omdat je ongesteldheid absoluut niet in verband staat met je groei, maar waar het wel mee in verband staat is, dat als je op het moment dat je ongesteld wordt (13 jaar ongeveer) dat je dan nog maar 6 cm groeit ongeveer. Als je op je 10e ongesteld wordt, hoef je echt niet bang te zijn dat je de 1,80 niet haalt hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 19:06   #29
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben altijd bang dat het meisje dat ik leuk vind mij niet leuk vind! dat is iets waar ik altijd errrug bang voor ben! maar dat heeft iedereen volgens mij wel
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2002, 20:49   #30
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84
ik ben altijd bang dat het meisje dat ik leuk vind mij niet leuk vind! dat is iets waar ik altijd errrug bang voor ben! maar dat heeft iedereen volgens mij wel
Jah ik ook, maar op een gegeven moment raak je er wel aan gewent
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2002, 02:39   #31
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb hoogtevrees (ik erger me er best wel aan) en hou absoluut niet van grote indeckten zoals spinnen.. en slangen moet ik ook niets van hebben :S verder kan ik niets bedenken waar ik hartstikke bang voor ben..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2002, 02:55   #32
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik ben bang om 'alleen' te zijn en dan bedoel ik niet letterlijk alleen zijn maar op dezelfde manier als Ti_mu bedoelt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2002, 02:59   #33
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

- ik ben bang om een thuis te verliezen
- ontslagen te worden
- mijn studie te falen


dat eerste en tweede is totaal geen sprake van, maar het lijkt me übererg
dat laatste moet ik aan werken
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2002, 20:55   #34
talanta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sinds ik een keer met gym last heb gehad van hyper ventilatie ben ik heel erg bang om me in te spannen, en dan niet een heel klein beetje maar echt heeel erg bang. Na een paar minuten wil ik stoppen, omdat ik ontzettend bang ben dat ik were last krijg van hyper ventilatie. Echt dat is heel erg eng.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2002, 19:00   #35
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bang om ee ziekte te krijgen en mijn angst is uitgekomen dus voor alle anderen wees niet bang....

bang voor de dood ben ik niet maar wel bang voor het doodgaan....

(the only thing we should fear is fear itself)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2002, 20:36   #36
Chickel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb hoogtevrees en ben bang voor spinnen

En vooral dat als ik hersendood ofzo zou zijn dat ze zouden denken dat ik dood ben en ze me gaan begraven
dat soort shit enzow
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2002, 16:06   #37
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Bang om mijn beste vriendin C kwijt te raken maar das al gebeurd dus das weer een angst minder



anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2002, 20:38   #38
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bang om de controle over mezelf en m'n leven te verliezen, bang voor flashbanks en dat mensen te dicht bij me komen/ "over me heen lopen".
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2002, 19:00   #39
spacey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben absoluut bang voor spinnen zeker als ik een nachtmerrie heb dan ga ik behoorlijk flippen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 15:04   #40
lowlander
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bang voor donker. Als ik op onbekende plaatsen ga slapen . Dus gewoon bij vriend ofzo. dan word vaak s'nachts wakker en weet ik even niet waar ik ben. DAT vindt zo kut. Ik begin bijna dan te hyperventileren.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 16:08   #41
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bang voor spinnen...
en bang om bepaalde dingen ooit nog is mee te maken...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 16:49   #42
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

owh ik ben ook nog bang als mensen me aanraken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 19:08   #43
sparkle
Guest
 
Berichten: n/a
Post

Ik ben vreselijk bang voor spiegels, niet echt bang van dat glas natuurlijk maar om wat ik in die spiegel zie, vooral om mezelf niet in de spiegel te zien, ik ben een tijdje erg depresief geweest en had een heel vertekend beeld van mezelf, toen herkende in me zelf niet meer in de spiegel of op een foto. daarom ben ik nu heel erg bang dat dat weer gebeurd als ik in een spiegel kijk, of een winkelruit, of iets anders waar ik mn weerspiegeling in kan zien. vandaar dat ik juist (en dat is weer een beetje vreemd) altijd en overal naar mezelf probeer te kijken om te kijken of ik er nog wel ben...... wel een beetje weird natuurlijk, maar kan er niets aan doen....
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2002, 22:10   #44
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

ik heb een tijd lang last gehad van clausterfobie!! Maar daar ben ik bijna vanaf!! En natuurlijk bang om mensen kwijt te raken! Niet zo zeer aan de dood maar dat ze ook plotseling uit mijn leven verdwijnen!!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 19:13   #45
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben bang om mensen kwijt te raken die heel belangrijk voor me zijn, niet dat ze dood gaan ofzo, maar dat ze gewoon verdwijnen uit mijn leven

Laatst aangepast door dark-annetje : 12 April 2002 om 19:16
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2002, 19:32   #46
piepstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben bang voor liften...maar verder eigenlijk niet..owja dak iets krijg zodak me pony moet verkopen..
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 18:31   #47
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Post

ik ben ook bang om ziektes te krijgen, en dood te gaan,
ik ben bang om geopereerd te worden (moet ik over paar maand)
en ik ben bang om me familie kwijt te raken, en ik ben bang dat niemand mij aardig vindt, lief vindt, of van mij houd.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 13:58   #48
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben ontzettend bang voor de dood, en het vooruitzicht dat ik nog heel veel mensen ga verliezen waar ik van hou, zoals mn (groot)ouders
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2002, 09:06   #49
plato
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by moucie
ik ben bang dat er iemand van me houdt
ik bedoel niemand kan van me houden dat zegt mn vader zelf dusss
dat maakt me dan bang als er toch iemand van me houdt
niet geloven wat je vader zegt, als iemand jarenlang hetzelfde herhaalt ga je er in geloven, maar dat mag je in dit geval echt niet doen. tuurlijk kan iemand van je houden en tuurlijk gaat dat gebeuren. daar moet je niet bang voor zijn, dat is een zalig gevoel. (je moet wel kieskeurig zijn, zodat je niet gekwetst wordt door de eerste de beste he)
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2002, 09:21   #50
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by piepstoer
Ik ben bang voor liften...
Hmm ja ik ook. Glazen liften niet, daar kun je tenminste naar buiten kijken zeg maar Grote dichte liften gaan tegenwoordig ook wel weer, maar je hebt soms van die kleine gare liftjes, en daar ga ik dus voor geen goud in!!
Nouja, behalve toen ik drie jaar geleden in Praag zat, in een hotel met m'n kamer op de 10e verdieping. Toen had ik nogal last van m'n enkel, dus toen ging ik maar een keer met de lift, maar dat was ook zo'n klein gaar ding; er zat vloerbedekking op de muren (ziet er niet echt uit als een goede lift), hij kraakte en piepte (en dat klínkt niet echt als een goede lift) en één van de twee liften was al een paar maanden kapot daar........ Is voor de rest trouwens goed geweest voor m'n conditie die week!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.