Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 May 2002, 07:57   #1
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ik haat deze kut wereld!!

ik wil dood maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik een hele lief meisje heb ontmoet........ik weet nie meer wat ik moet doen!! help me please.....mijn vrienden houen me steeds tegen ik heb al tichtig keer in mijn polsen gesneden ikheb al hulp en dat helpt niet please help me!!




-xxx-
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2002, 10:12   #2
YoussefRulez
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hebbik ook soms... maar ik heb ook een lief meisje ontmoet...maar die vind mij weer :r
maar... gewoon niet doen ok
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2002, 11:55   #3
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by YoussefRulez
hebbik ook soms... maar ik heb ook een lief meisje ontmoet...maar die vind mij weer :r
maar... gewoon niet doen ok


en ohja ff voor information.... dat meisje is mijn juf en ik ben een meisje en ik heb zo´n vette goede band met haar echt!! ik zie haar als m´n moeder ik wil alleen voor haar blijven en voor niemand anders.....sommige mensen begrijpen niet dat ik zo


close ben met een juf.....en ik zal proberen vol te houden



-xxx-
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2002, 12:09   #4
Trouble
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

euhmmmm weird vraag maar ben je verlieft op haar geworden?? als dat zo is is er niks aan de hand nl...een als je niks stoms doet (zoals is soms doe)hou je die close band met haar hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2002, 20:11   #5
angel from hell
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation i know

he schat
volgens mij ben je een hele liefe jongen
en ik hoop da ik je kan helpen
je hebt alle hulp zeg je maar blijkbaar nie genoeg
ik wil je helpen en heb het al meer meegemaakt nu namenlijk
mijn e-mail is martineabercrombie@hotmail.com dan kan je met me praten op msn
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2002, 23:53   #6
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
heb al tichtig keer in mijn polsen gesneden ikheb al hulp en dat helpt niet please help me!!
Spring dan van een brug of flat af als je echt zo nodig een einde wilt maken aan je leven!!!
Maar waarom zou je?!

Er zijn zoveel dingen in het leven die goed gaan, die mooi zijn. Denk aan een vriendin/vriend. Wat je dan hebt is gewoon ge-wel-dig.........
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2002, 09:28   #7
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Citaat:
Originally posted by Melch


Spring dan van een brug of flat af als je echt zo nodig een einde wilt maken aan je leven!!!
Maar waarom zou je?!

Er zijn zoveel dingen in het leven die goed gaan, die mooi zijn. Denk aan een vriendin/vriend. Wat je dan hebt is gewoon ge-wel-dig.........

eey yo ik ben geen jongen ik ben een meisje...en ja van een brug afspringen lijkyt me een goed idee en ik ben niet verliefd op mijn juf! ik zie haar als mijn moeder..... en door haar wil ik leven you know......duzz....tja...kweenie wat jullie allemaal denken hoor maar ik ben echt niet verliefd op haar ik zie haar als mijn moeder en wil iemand me advies geven? want hulp bij een psychiater helpt ook niet ik ben nog maar een jong meisje van 12.....*


help me

-xxx-
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2002, 10:44   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat je alles een beetje moet laten rusten afstand moet gaan nemen zoals je al zecht je ben jong...denk eerst ff rustig dr over na vooordat je beslissingen neemt
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2002, 23:19   #9
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[quote]en ja van een brug afspringen lijkyt me een goed idee en ik ben niet verliefd op mijn juf! ik zie haar als mijn moeder..... en door haar wil ik leven you know......duzz....tja...kweenie wat jullie allemaal denken hoor maar ik ben echt niet verliefd op haar ik zie haar als mijn moeder en wil iemand me advies geven? want hulp bij een psychiater helpt ook niet ik ben nog maar een jong meisje van 12.....* [/quote

Simpel, laat die juf een beetje los joh! Over twee of drie jaar denk je toch van 'wat had ik toen'...

En ik snap volgens mij nog steeds niet wat het probleem eigenlijk is (sorry)...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2002, 23:43   #10
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Luister ff..

Misschien heb je het moeilijk maar jezelf van kant maken moet je vooral niet doen..
Er zijn genoeg mensen die nog om je geven en je niet kwijt willen,
Zoals je juf, maar geheid ook nog andere.
Dus stop met die vreemde acties als je polsen doorsnijden
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2002, 23:45   #11
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Dus stop met die vreemde acties als je polsen doorsnijden
Dat doet btw nog pijn ook... Als je echt wilt, spring gewoon van een brug of flat, dan voel je niks.

Maar je hebt wel kans dat je tijdens het vallen spijt krijgt. Maar nee er is geen weg terug :s
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 11:04   #12
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je je polsen doorsnijdt moet je wel van handpalm naar elleboog (die richting snijden) en in een warm bad gaan liggen (zodat het niet dichtstolt), dan is het effect het best....

Uh, hulp bij zelfmoord is verboden in Nederland btw, dus ik zeg niks meer (maarja onze bio leraar zei het zelf, dus die is ook schuldig )
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 11:12   #13
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Meid, je zegt het zelf al, je bent nog jong, 12 jaar... Nu is het misschien niet zo geweldig allemaal maar je hebt nog zooooooo veel niet gezien. Zelfmoord is errug definitief. Ik heb zelf ook zo'n tijd gehad waarin niks lekker liep e.d. maar benner nu zo goed als vanaf. Oke, soms voel ik me nog down... Maar dat is echt niet meer zo heel vaak. Ik zie nou eindelijk weer in dat er ook mensen zijn die mij wél leuk vinden, en dat er ook echt mensen zijn die van mij houden... En is er niet iemand waar je hulp bij kan gaan zoeken, bij iemand anders? Misschien dat dat wel helpt? Ik hoop dat je eruit komt, en niet de gemakkelijkste weg kiest... je mag me trouwens ook altijd mailen. inge_van_lankveld@hotmail.com heel veel sterkte!
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 12:00   #14
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Post ik ben niet duidelijk geweest sorry

[QUOTE]Originally posted by Melch
Citaat:
en ja van een brug afspringen lijkyt me een goed idee en ik ben niet verliefd op mijn juf! ik zie haar als mijn moeder..... en door haar wil ik leven you know......duzz....tja...kweenie wat jullie allemaal denken hoor maar ik ben echt niet verliefd op haar ik zie haar als mijn moeder en wil iemand me advies geven? want hulp bij een psychiater helpt ook niet ik ben nog maar een jong meisje van 12.....* [/quote

Simpel, laat die juf een beetje los joh! Over twee of drie jaar denk je toch van 'wat had ik toen'...

En ik snap volgens mij nog steeds niet wat het probleem eigenlijk is (sorry)...

ik ga goed met die juf om omdat ik een moederviguur nodig heb....en zij behandelt me zo...en je weet niet wat het probleem izz nee omdat ik nniet duidelijk ben geweezt sorry! ik ben nogal vaak misbruikt en mishandelt en word dat nu nog steeds ik word geestelijk gek!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 18:03   #15
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik ben niet duidelijk geweest sorry

Citaat:
Originally posted by raxhel



ik ga goed met die juf om omdat ik een moederviguur nodig heb....en zij behandelt me zo...en je weet niet wat het probleem izz nee omdat ik nniet duidelijk ben geweezt sorry! ik ben nogal vaak misbruikt en mishandelt en word dat nu nog steeds ik word geestelijk gek!!!
Ohh als je problemen met je ouders hebt.. nooit aan de kinderbescherming ofzo ged8
Die kunnen je meestal wel helpen en praat er eventueel met die juf erover
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 18:16   #16
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Het leven is heel vaak moeilijk. En je bent nu in een fase dat alles anders word. Sommige kinderen worden heel vrolijk andere depressief. Ik vroeger en jij nu hebt zo;n periode. Ik heb meerdere kerenn op het randje gestaan van mijn raam, ik was het dak op geklommen en was egt van plan om te springen. Toch wou ik tegen alles in hoopte ik, dat eens geluk toch zou komen. Het heeft bij mij heel lang geduurd totdat ik weer een beetje happy was, En nu ben ik bijna 16. En heb ik een hele goede periode achter de rug. Nu is het weer wat minder, maar alles komt goed. Hoe diep je ook bent. hoe slecht je je ook voeld.
Ik ook wil wel met je praten, maar je moet zelf sterk worden om alles tegen te gaan. jo_vd_meij@hotmail.com. Ik zeg dit tegen je lieverd, kijk, als de toekomst je niet aanstaat, naar de hoop en ik denk dat zolang je die hebt. Want je hebt een heel leven voor je om je hoop, en je dromen,. werkelijkheid te gaan maken.
Liefs Jo,
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 00:50   #17
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[quteo]ik ben nogal vaak misbruikt en mishandelt en word dat nu nog steeds ik word geestelijk gek!!![/quote]

Dude en jij bent 12? Argh...




Maaruh, linnea, flikker op met dat 'lieverd'... Help 'r gewoon slijm niet zo (niet verkeerd opvatten!!)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 12:09   #18
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
[quteo]ik ben nogal vaak misbruikt en mishandelt en word dat nu nog steeds ik word geestelijk gek!!!


Dude en jij bent 12? Argh...




Maaruh, linnea, flikker op met dat 'lieverd'... Help 'r gewoon slijm niet zo (niet verkeerd opvatten!!)
[/QUOTE]




...............................
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 05:17   #19
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Damn, meid, niet doen.. je bent nog maar 12, je hebt nog een heel lang leven voor je.... als je je polsen niet door snijdt Als je 12 bent staan de leukste dingen in leven nog te wachten!
Als je klein bent wordt je als een klein kut kind bekeken maar als je ouder bent wordt het leven leuk en kijken mensen naar je op
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 09:46   #20
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

echt niet doen.
dat is het enigste wat ik kan zeggen, en je ouders dan? vriendinnen? broers/zussen???
ik snap het niet hoor, er gaan zoveel mensen dood die helemaal niet dood wilden en jij WIL gewoon dood??!?!?!?!
echt niet doen!!!
sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 11:57   #21
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zal ut proberen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 14:44   #22
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
[quteo]
Maaruh, linnea, flikker op met dat 'lieverd'... Help 'r gewoon slijm niet zo (niet verkeerd opvatten!!)
Ik noem bijna iedereen lieverd, het is niet slijmend, het is bedoeld om aardig te zijn. Dat hielp bij mij ook. En ik gaf hij toch ook mijn advies? hoef je nog niet meteen daarop te reageren, alsof dat boeid hier?! hello!?
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 08:00   #23
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea


Ik noem bijna iedereen lieverd, het is niet slijmend, het is bedoeld om aardig te zijn. Dat hielp bij mij ook. En ik gaf hij toch ook mijn advies? hoef je nog niet meteen daarop te reageren, alsof dat boeid hier?! hello!?

ja ik zeg altijd tegen iedereen liefje....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 12:41   #24
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ik noem bijna iedereen lieverd, het is niet slijmend, het is bedoeld om aardig te zijn. Dat hielp bij mij ook. En ik gaf hij toch ook mijn advies? hoef je nog niet meteen daarop te reageren, alsof dat boeid hier?! hello!?
Jaha, ik maak maar een grapje hehehe
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 19:45   #25
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jezus man je bent 12!!!
doe ff normaal man als je nu al zelfmoord wilt plegen wat moet dat dan over een paar jaar.

kom op meid laat je niet kisten
je weet niet waar je over praat, zoveel mensen genieten van het leven, mensen die niet dood willen en toch dood gaan en dan wil jij van 12 jaar je ff van kant maken dit kun je niet maken
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.