Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 May 2002, 23:00   #51
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

idd.....wat heeft zelfmoord met Pim te maken?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 29 May 2002, 17:09   #52
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

deze topic gaat nergens meer over..
 
Oud 29 May 2002, 21:06   #53
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

daarom mag je niet oordelen over iets waar je niets van af weet. Als je niets meer in je leven hebt. alles zit tegen en het is een en al ellende, Je hebt dan van die buien, die hebben suicidele, of zwaar depressieve mensen. en op zo'n moment kan het zo ver komen, zoveel tegenslag. Dat ze het gewoon niet meer aankunnen
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 30 May 2002, 17:21   #54
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
deze topic gaat nergens meer over..
jij bent uitgeluld, het topic niet
 
Oud 30 May 2002, 20:01   #55
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


jij bent uitgeluld, het topic niet
eerlijk gezegd ben ik inderdaad uitgeluld ja met jullie want ik heb geen zin meer om op jullie zielige berichten te reageren want wat jullie ook mogen zeggen ik heb een eigen mening ok.? en ik verspil er tijd aan om een paar domme berichten te reageren als jullie het niet eens met mijn mening moeten jullie zelf weten dat is niet mijn probleem maar die van jullie ok.?
 
Oud 30 May 2002, 22:47   #56
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

WHAHAHA, nee meid, jij kan gewoon geen discussie voeren! Bent gewoon te zwak om je mening/stelling ed te verdedigen..
 
Oud 31 May 2002, 18:47   #57
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zelfmoord

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
ZELFMOORD VIND IK ZO DOM, OKEE SOMS BEN JE BEETJE DEPRI MAAR OM JE ZELF DAN METEEN TE VERMOORDEN, DAT SNAP IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MISSCHIEN KAN IEMAN ME DAT UITLEGGEN???????
Ik denk niet dat je het kunt begrijpen voor dat je het zelf meemaakt, veel mensen die denken van o dat zou ik nooit doen en dit en dat, maar er zijn genoeg dingen te bedenken waarom iemand weg zou willen uit het leven wat ie lijdt, en dat is moeilijk te begrijpen voor mensen die niet weten wat het denken over zelfmoord precies inhoudt, want je kunt niet zomaar zeggen het is dom maar voor sommige mensen is het hun enige uitweg, zo zien zij dat dan, en dat beetje depri waar je het over hebt dan heb heb je ook niet van die neigeingen maar als je echt deprisief bent en ik bedoel echt, dus dat je niets anders kan dan huilen, aan zelfmoord denken enzo dan ga je van zelf een keer voor een trein staan dat klinkt stom, maar op dat moment kun je daar niet bij denken, ik heb het geluk gehad dat er iemand was die mij an het spoor gehaald heeft. En trouwens ik denk, ik kan eigenlijk niet oordelen maar de meeste die op de forum hebben geschreven ik wil zelfmoord plegen ik heb het al geprobeerd zullen nooit zover gekomen zijn als de zlefmoord waar wij het over hebben want zeg nou zelf al voor ee trein staan en net op tijd weggehaald worden is wel ff heftiger dan al met een glasscherf in je hand te zitten en dat toevallig je moeder je voor et eten roept en dat je het dan maar na het eten doet, ja dat klnkit heel vreemd maar ik snap wel waarom je hier een beetje veemde indruk krijgt van al dat zelfmoord gedoe.
 
Oud 31 May 2002, 22:40   #58
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy


knip

dus omdat jij uitgeluld bent, zijn wij dom ?
 
Oud 1 June 2002, 16:22   #59
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak



dus omdat jij uitgeluld bent, zijn wij dom ?
nee zij is gewoon dom omdat ze dat denkt dom kind bahbah
 
Oud 2 June 2002, 14:24   #60
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak



dus omdat jij uitgeluld bent, zijn wij dom ?


ik ben uitgeluld met jullie omdat ik geen zin heb op die domme reacities in te gaan als ik zelfmoord plegen dom en egoistisch vind ik dat en wat jullie er ook tegen doen ik blijf het gewoon vinden..
 
Oud 2 June 2002, 16:58   #61
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy




ik ben uitgeluld met jullie omdat ik geen zin heb op die domme reacities in te gaan als ik zelfmoord plegen dom en egoistisch vind ik dat en wat jullie er ook tegen doen ik blijf het gewoon vinden..
wat goed van jou, echt geweldig...

maar waarom meng je je dan in een discussie, die je toch niet kan winnen ?
 
Oud 2 June 2002, 18:48   #62
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

we kunnen natuurlijk, zomaar, misschien, op t onderwerp blijven
 
Oud 2 June 2002, 19:04   #63
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
we kunnen natuurlijk, zomaar, misschien, op t onderwerp blijven
hoeft niet maar het kan altijd ja
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 2 June 2002, 19:17   #64
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet je jij had het recht niet eens om zo'n topic te plaatsen je moet je echt diep schamen.

denk je dat mensen voor de lol zelfmoord gaan plegen ofzo
ze hebben gewoon zo veel problemen en ze lijden zo erg, dat het zelfs hun goed recht is om er een eind aan te maken

JIJ weet niet hoe het is om iedere dag te moeten lijden daar heb je geen idee van
en dan ga je ook nog maar even voor het gemak liggen te roepen dat dat stom is en egoistisch is, dat je niet aan je omgeving denkt, weet je wat het werkelijk is, die omgeving is het vaak SCHULD dat ze dat gaan doen.

weet je ik hoop echt voor je dat je dat nooit hoeft mee te maken want ik kan je 1 ding zeggen het is GEEN LOLLETJE

dus alsjeblieft breng volgende keer respect op voor die mensen want dat is wat zij verdienen
en plaats niet meer van die stomme toppics waarmee je mensen pijn mee doet
 
Oud 3 June 2002, 15:11   #65
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


wat goed van jou, echt geweldig...

maar waarom meng je je dan in een discussie, die je toch niet kan winnen ?
er valt niks te winnen.. ik zeg alleen mijn mening en andere mensen gaan daar op in omdat ze niet mee eens zijn wie gaat er dan discussie met me aan.?
 
Oud 3 June 2002, 16:34   #66
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy


er valt niks te winnen.. ik zeg alleen mijn mening en andere mensen gaan daar op in omdat ze niet mee eens zijn wie gaat er dan discussie met me aan.?
als je een verhaal of wat dan ook zo schrijven, zou je gelijk hebben.
dit is een forum, oftewel mensen gaan op jou mening in als je dan vervolgens uitgelult wordt, moet je niet zeggen dat de mensen die jou uitlullen dom zijn..
maar dat je in deze "discussie" niet iedereen in jou mening mee krijgt.
 
Oud 3 June 2002, 19:27   #67
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmmz je moet niet over dingen gaan praten waar je niks vanaf weet okay? Ik heb inderdaad iemand in mijn vriendengroep gehad die zichzelf jarenlang kwelde met de vraag: Zal ik er nu een einde aan maken of niet? Ik heb het er heel vaak met haar over gehad en dan krijg je ineens een telefoontje dat ze dood is. Is nu al wel 2 uur geleden ofzo en op het eerste moment voelde ik me ook zo schuldig.

Maar het is haar keuze geweest, jij kunt er niks aan veranderen, je kunt diegene hoogstens proberen af te houden van zelfmoord..maar dat lukt je dus lang niet altijd. Ik heb altijd gedacht: Zij wou het zo, ze zal nu wel gelukkig zijn..
waar ik nix van af weet??? tsssss.....

Hallo, ik heb 3 vrienden van me gehad die wouden zelf moord plegen en ik weet er nix van af ???? zeg dat aub alleeen als je dat zeker weet ja!!!!!!!!1
 
Oud 3 June 2002, 19:28   #68
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
zelfmoord.. die vraag heb ik ook mee in me hoofd gezeten..
maar dat gaat vaak samen als je begint met puperen..
later haal je meestal die ideeen weer uit je hoofd.
Maar als mensen een zo desdanig bagger leven hebben en er een eind aan willen maken.. kan ik me dat best voorstellen,
maar ze moeten altijd onthouden dat er mensen zijn die van je houden etc. meestal is het niet slim om te doen
Maar als je het echt niet meer ziet zitten(dus echt een shit leven) dan kan ik het me best voorstellen..
ik heb dat gelukkig nooit gehad..........
 
Oud 3 June 2002, 19:29   #69
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Zelfmoord

Citaat:
Originally posted by secretmeid


WEET JE WEL HOE KUT DIE MENSEN ZICH VOELEN!!!!!!
GA JY HIER EEN B-TJE RONDBLčREN DAT HET DOM IS!!
SORRY DAK ET ZEG MAAR WIE IS HIER NOU DOM BEZIG!!
JE WEET NIET HOE ZE ZICH VOELEN
YOU HAVE NO IDEA!!!! (IK OOK NIET)

wil je zeggen dat het slim is dan??????/
 
Oud 3 June 2002, 19:30   #70
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
ik ben ongeveer 3 jaar geleden mijn beste vriendin verloren omdat ze zelfmoord pleegde.. en dat alleen maar om een jongen wat niet verliefd op haar was.. hij heeft haar eens een keer gezoend bij de zwembad en zij was helemaal hoteldebotel over hem.. en ze was al enorm verliefd al jaren.. maar toen ze hem vroeg zei hij nee... en daarom pleegde ze zelfmoord.. ik kreeg heel veel schuldgevoelens dat ik die dag dat ze het pleegde niet thuis was... wat ik zwaar klote vind is dat ik haar een dag later pas gevonden heb..in de schuur (haar ouders waren een weekend weg) en zij mocht een weekendje thuis blijven..
HET VOELT ECHT ZWAAR KLOTE OM JE BESTE VRIENDIN AAN EEN TOUW TE ZIEN HANGEN..

na haar dood had ik vaak het gevoel ook om zelfmoord te plegen maar deed het niet.. mijn pa en ma en de rest van me familie hield me goed in de gaten.. gelukkig ben ik met veel gepraat met vrienden er uitgekomen en heb het geaccepteerd.!!


Over dat zelfmoord dom is. wil ik zeggen daar heb je gelijk
er bestaat geen exuus om je eigen of iemand anders dood te maken..
wat erg!!
 
Oud 3 June 2002, 19:32   #71
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Joost
volgens mij hoor jij bij de categorie debielen, met kei grote hoofd-letters beweren dat zelfmoord dom is, stel je werd het grootste deel van je leven al gepest, op school gaat het gigantisch kut, dan ben je kei verliefd op een jongen, en die wijst je af. zou jij dan nog onwijs graag willen leven?
lees eens wat meer verhalen van anderen op dit forum, en denk je in in die persoon. Denk na voordat je zoon domme opmerking over et forum loopt te schreeuwen

Joost
van die h-letters was omdat ik me caps aan had staan duzzzzzzzz
en idd misschien kwam het wel een beetje TE over

excuse moi
 
Oud 3 June 2002, 19:34   #72
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
Als je ooit ut gevoel heb dat je dood wil zal je de mensen die zelfmoord willen plegen of gepleegd hebben of whatever wel begrijpen...

en het is NIET! egoistisch...
af en toe vind ik het wel egoistisch want je laat de schuldgevoelens achter aan andere als er iemand is dood gegaan aan zelfmoord blijf je je hele leven er aan denken of je iets had kunnen doen das mijn mening
 
Oud 3 June 2002, 19:38   #73
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Zelfmoord

Citaat:
Originally posted by lydia
ben je nou nog zo jong en naief of doe je alleen maar zo? pff... jemig... ik wěl niet eens antwoord geven
1. vin d je het slim dan
2. ik ben 14 vind ik niet jong
3. als caps er meet te maken heb stond perongeluk aan
4. waarom post je dan???????
 
Oud 3 June 2002, 19:41   #74
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
we kunnen natuurlijk, zomaar, misschien, op t onderwerp blijven
zou idd kunnen *sweet_pauwtje wilt rust herstellen*
 
Oud 3 June 2002, 23:33   #75
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl


waar ik nix van af weet??? tsssss.....

idd je weet er geen fuck vanaf..

ookal pleegt je hele school zelfmoord,
jij weet er geen fuck vanaf.

daar ligt probleem
 
Oud 3 June 2002, 23:36   #76
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Zelfmoord

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl


1. vin d je het slim dan -->> iets wat totaal niet ter zaken doet, beantwoord gewoon een vraag inplaats van een tegenvraag.

2. ik ben 14 vind ik niet jong --- >> geloof mij zeker in jou geval, veelste jong

3. als caps er meet te maken heb stond perongeluk aan -->> boeiend
4. waarom post je dan??????? -->> voor de mensen met een interlectueel hogen nivo dan 14, misschien ?

hee dit vroeg ik geeneens
 
Oud 4 June 2002, 12:41   #77
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah maar halloww *gaat zich er weer even mee bemoeien*

Als iemand zelfmoord wil plegen moet die gene dat dus maar niet doen omdat het egoistisch is tegen over je medemensen. Dus je moet maar gewoon je rotleventje blijven leven omdat je anders andere mensen pijn doet. Dat slaat toch ook nergens op
 
Oud 4 June 2002, 13:11   #78
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nee dat klopt.....maar t ligt er aan hoe sterk t verlangen is om zelfmoord te plegen....ik heb dat verlangen vaak gehad maar t was maar een paar keer zo dat ik op t punt stond te doen totdat steeds goeie vriend(inn)en van me er van overtuigden om t niet te doen.....ben aan de ene kant wel blij dat dat is gebeurd mja aan de andere kant .....

tis niet egoistisch als iemand zelfmoord wilt plegen vind ik
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 15:56   #79
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


als je een verhaal of wat dan ook zo schrijven, zou je gelijk hebben.
dit is een forum, oftewel mensen gaan op jou mening in als je dan vervolgens uitgelult wordt, moet je niet zeggen dat de mensen die jou uitlullen dom zijn..
maar dat je in deze "discussie" niet iedereen in jou mening mee krijgt.
ik weet wat een forum is ok en waarom er een forum is.. dus je hoef me geen les daar bij te geven.. en ik ben uitgeluld met jullie omdat ik geen zin heb om op die stomme berichten in te gaan voor mij part mag je mijn mening slecht vinden interseert mij geen reet ok
 
Oud 4 June 2002, 15:59   #80
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
Jah maar halloww *gaat zich er weer even mee bemoeien*

Als iemand zelfmoord wil plegen moet die gene dat dus maar niet doen omdat het egoistisch is tegen over je medemensen. Dus je moet maar gewoon je rotleventje blijven leven omdat je anders andere mensen pijn doet. Dat slaat toch ook nergens op
ooit gehoord van hulp zoeken.? iedereen kan hulp zoeken en als je het niet kunt dan mag je voor part zelfmoord plegen.
 
Oud 4 June 2002, 17:13   #81
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wie zegt dat t helpt als je hulp hebt?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 17:18   #82
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
ooit gehoord van hulp zoeken.? iedereen kan hulp zoeken en als je het niet kunt dan mag je voor part zelfmoord plegen.
hulp is niet altijd genoeg..
 
Oud 4 June 2002, 18:13   #83
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


hulp is niet altijd genoeg..
wow eindelijk iemand die het snapt
 
Oud 4 June 2002, 18:15   #84
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh

wow eindelijk iemand die het snapt
jah, ik heb zelf vroeger met zelfmoord te maken gehad, nu ook weer dus ik snap voor de mensen die erdoor heen moeten hoe moeilijk het is om door te leven...
 
Oud 4 June 2002, 18:20   #85
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik heb er ook een paar keer mee te maken gehad en tis best wel beetje erg klote als je hiermee zit....als iemand anders er mee zit kan ik dat ook best wel begrijpen als ik diegene goed ken en zijn/haar situatie
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 18:26   #86
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy


ik weet wat een forum is ok en waarom er een forum is.. dus je hoef me geen les daar bij te geven.. en ik ben uitgeluld met jullie omdat ik geen zin heb om op die stomme berichten in te gaan voor mij part mag je mijn mening slecht vinden interseert mij geen reet ok
jullie zijn niet dom, das jullie mening gewoon, maar jij begint meteen dat ik er geen ervaring mee heb!!!
 
Oud 4 June 2002, 18:27   #87
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

had ik dit topic maar nooit gemaakt.........

dom.... dom......... dommm............
 
Oud 4 June 2002, 18:43   #88
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmmz zelf heb ik ook weleens met dit idee in me hoofd gezeten en gelofo me als je zo depressief bent als ik geweest ben dan boeit je niks meer. Ik ben toen naar 3 verschillende instanties geschopt..achter mekaar..En uiteindelijk heeft het me alleen maar verder de vernieling in geholpen.

Jij bent de enige die wat aan de situatie kan doen..niet maatschappelijk werk ofzo..dat sucks.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 4 June 2002, 18:45   #89
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsjah..maar hoe doe je dr zelf wat aan.. De psych (waar ik nu 3 x in de week heen moet :r) schiet ik echt nix mee op
 
Oud 4 June 2002, 18:58   #90
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
Tsjah..maar hoe doe je dr zelf wat aan.. De psych (waar ik nu 3 x in de week heen moet :r) schiet ik echt nix mee op
Ik ben blij dat ze mij nog niet daar de psychiator hebben geschopt(wel heftige discussies over geweest)
Maar ik had altijd s'avonds dromen over zelfmoord, overdag hoorde ik stemmen in me hoofd die het van me vroeg..
En zelf wou ik het misschien ook wel, ik weet niet..
Maar later toen mijn leven weer een stijgende lijn kreeg was het weg, ik voelde me weer goed, zat lekker in me vel..
En dit jaar begint het weer te komen, voel echt dat er weer een zware depressie aankomt omdat de laatste paar maanden echt alles tegen zit (goede vrienden dood, vriendin van me gaat erg slecht mee)
 
Oud 4 June 2002, 19:03   #91
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom probeert iedereen mekaar van hun mening te overtuigen het lijkt wel of jullie wilen beslissen of zelfmoord mag of niet, maar daar gaat helemaal niet om, je kunt het dan nog zo egoistisch vinden maar of die gene zelfmoord pleegt is geheel zijn/haar eigen keus daar heeft niemand wat mee te maken het is toch je eigenleven. Je kunt niet gaan liggen beslissen of zelfmoord goed is of niet. Hou daar alsjeblieft mee op, want want proberen jullie nou, het heeft toch geen nut om heirover door te blijven zagen.
 
Oud 4 June 2002, 19:09   #92
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy


ik weet wat een forum is ok en waarom er een forum is.. dus je hoef me geen les daar bij te geven.. en ik ben uitgeluld met jullie omdat ik geen zin heb om op die stomme berichten in te gaan voor mij part mag je mijn mening slecht vinden interseert mij geen reet ok
waarom geef je je mening dan, als je begrijpt waarvoor een forum dient..

en dat je op zo'n banale manier zegt dat ons je niks intresseert waarom blijf je dan reageren ?
 
Oud 4 June 2002, 19:11   #93
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl


jullie zijn niet dom, das jullie mening gewoon, maar jij begint meteen dat ik er geen ervaring mee heb!!!
ik zeg dat je er geen fuck van weet, dast zegt niets over je ervaring hiermee.

dus die uitspraak is niet correct
 
Oud 4 June 2002, 19:12   #94
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy



ben zo vaak gepest op basischool en de hogere school.. en het voelde zwaar klote ja maar dat is nog geen exuus om een einde aan je leven te maken..
het boek spijt van caary slee ooit gelezen ?
 
Oud 4 June 2002, 19:24   #95
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
het boek spijt van caary slee ooit gelezen ?
ja ikke! kan ik me goed in plaatsen.. alleen ben niet dik ofzo, maar werd wel tering veel gepest
 
Oud 4 June 2002, 19:25   #96
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
wie zegt dat t helpt als je hulp hebt?
ik heb al in eerder berichten geschreven dat hulp ook niet altijd helpt (vage zin) maar je kunt als nog proberen en als je het niet lukt moet je maar zelfmoord plegen toch je hebt tenminste geprobeerd (ik weet het het is een vage zin)
 
Oud 4 June 2002, 19:26   #97
sweety_pauwtjuhh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah maar als het een paar keer ni lukt wor je alleen maar depressiefer
 
Oud 4 June 2002, 19:26   #98
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl


jullie zijn niet dom, das jullie mening gewoon, maar jij begint meteen dat ik er geen ervaring mee heb!!!

ik.? ik heb niet eens tegen jou gepraat..
 
Oud 4 June 2002, 19:29   #99
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
waarom probeert iedereen mekaar van hun mening te overtuigen het lijkt wel of jullie wilen beslissen of zelfmoord mag of niet, maar daar gaat helemaal niet om, je kunt het dan nog zo egoistisch vinden maar of die gene zelfmoord pleegt is geheel zijn/haar eigen keus daar heeft niemand wat mee te maken het is toch je eigenleven. Je kunt niet gaan liggen beslissen of zelfmoord goed is of niet. Hou daar alsjeblieft mee op, want want proberen jullie nou, het heeft toch geen nut om heirover door te blijven zagen.
ieders eigen beslissing ja.. duh daar mogen wij niet over beslissen.. maar we mogen er wel een mening over geven
 
Oud 4 June 2002, 20:31   #100
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nounou, twee pagina's...heb ik dus niet allemaal gelezen. Wilde nog wel mijn mening kwijt over het oorspronkelijke onderwerp.

I kan me heel goed voorstell dat iemand geen andere optie ziet dan zelfmoord. Als iemand echt depri is, dan gaat dat niet zomaar weg, en dan kan ook niks je meer schelen, dan wil je alleen nog maar weg, weg van alles. Euthanasie vindt ik goed.

Zelfmoord darentegen is iets anders. Zelfmoord is egoistisch en misschien een beetje laf. Nou voordat ik hier de grond ingebeukt wordt lees eerst maar ff verder.

Met zelfmoord doe je andere mensen heel erg pijn; ouders vriendinnen, en zelfs klasgenoten maar je niet eens mee optrok. Leraren, familie, bekenden, al die mensen do je pijn. Je bent zo erg met jezelf bezig dat je niet meer ziet dat er mensen zijn die wel om je geven ook al denk je zelf van niet. Het is misschien zelfs laf om op zo'n manier weg te vluchten van je problemen. "ik zie het niet meer zitten dus ik maak er maar een eind aan". Ik geloof dat er altijd nog een andere manier is om er weer bovenop te komen. laf is een te sterk woord, maar het idee is wel duidelijk. Er is geen excuus voor zelfmoord.

Ik ben het wel eens met LoeLoe, mensen die aan zelfmoord zitten te denken kun je lang nie altijd overtuigen om het niet te doen. Dat is zeker niet leuk, maar wel waar.

Ton, aka Mr.Master
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.