Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 14 August 2002, 23:26   #51
AngelHeart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
Met sinterklaas was ik helemaal hoteldebotel van haar.
Ik las even je oudere stukje hoor.....!

Uhhmm, bedoel je dus dat ook Sinterklaas helemaal weg was van haar? *gniffel*

...hahahahahah...

Nee, hoor stom grapje van me

  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 18:09   #52
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Haha Je weet wat ik bedoel. Nu heb ik haar al een tijd niet meer gezien, die verliefdheid is al af aan het nemen. Dat is misschien maar goed ook. Dan kan ik weer verder.

Hoe zit het met jou en verliefdheden? Ben benieuwd

Groetjes!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2002, 19:12   #53
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben ook best wel verlegen, maar het word wel minder, ik ga nu naar de derde, en vanaf begin van de tweede gaat het beetje bij beetje beter en al.

En bij mij is het meestal niet dat ik bang ben zélf gekwetst te worden, maar dat anderen mij stom vinden of dat ik iets doe dat anderen niet leuk vinden. Dus dan zeg ik helemaal nix, want dan vind niemand mij stom en dan doe ik nix dat anderen niet leuk vinden.

En laatst deed ik een avondje nie verlegen, kliep gewoon te lullen ensow, en nu vond iedreen mij weer wanhopig (ach jah, msien wel waar, heb nooit vriendin gehad )
  Met citaat antwoorden
Oud 31 December 2002, 14:22   #54
max01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Verlegenheid als drempel

Citaat:
Originally posted by AngelHeart
Hoi piepeloi!

Zien jullie (de verlegen mensen onder ons) verlegenheid ook als een vreselijke drempel als je een leuk iemand ziet waarmee je contact wilt? Ik vraag dit omdat ik zelf errug (met nadruk op errug ) verlegen van aard ben en het regelmatig een vervelende eigenschap vind!

Hoe gaan jullie met jullie verlegenheid om? En zijn er jongens die verlegen meiden best leuk vinden of vinden jullie dat wel eens lastig misschien?

En hebben jullie ook misschien tips voor onze verlegen meiden/jongens hier?

Ben benieuwd...

Doegies!



Ik denk dat mensen die verlegen zijn denken dat de mensen die meer op de voorgrond zijn alles onder controle hebben. Het feit is dat de verlegen mensen even onzeker zijn over hun acties als de schreeuwlelijken.
Verlegenheid verleer je vanzelf door steeds meer met steeds meer verschillende mensen om te gaan. Of doordat je beseft dat iedereen even clueless als jou maar dat deze mensen er minder over nadenken. Verlegen mensen denken naar mijn idee veel meer over dingen na, zoals de consequenties van hun acties. Kortom
Maling aan dingen hebben of steeds meer omgaan met mensen is een antwoord. Denk hierbij aan op een nieuwe sportclub gaan, studeren in een andere stad. Denk eraan dat wanneer je in een nieuwe groep mensen terecht komt je met een schone lei kan beginnen.

suc6 folks
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 16:17   #55
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik uitga dan praat ik wel met een heleboel mensen, ook die ik niet goed ken, maar toch ben ik wel verlegen als ik een meisje wat leuker dan normaal vind zeg maar. Dan ga ik nadenken over wat ik zeg.. en ben ook niet de persoon om op iemand af te stappen en te versieren. Daar baal ik wel eens van, soms heb ik een matig zelfvertrouwen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 16:26   #56
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Als ik uitga dan praat ik wel met een heleboel mensen, ook die ik niet goed ken, maar toch ben ik wel verlegen als ik een meisje wat leuker dan normaal vind zeg maar. Dan ga ik nadenken over wat ik zeg.. en ben ook niet de persoon om op iemand af te stappen en te versieren. Daar baal ik wel eens van, soms heb ik een matig zelfvertrouwen.
Tuur, je moet in de leer gaan bij stef, kerl.. Dan heb je zo een dijk van een zelfvertrouwen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 18:27   #57
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Tuur, je moet in de leer gaan bij stef, kerl.. Dan heb je zo een dijk van een zelfvertrouwen
Ik ben benieuwd, hij komt samen met Remco morgen naar de Achterhoek, en men gaat ook naar de p8
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:33   #58
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb dat ook gehad vroeger dat ik wel es verlegen was.. ik ben nu 18, maar als je me vergelijkt met 3 a 4 jaar geleden dan ben ik totaal veranderd. vroeger zat ik ook vaak thuis, weinig vrienden enzo, en verlegen.. maar me beste vriend heeft me daar uitgeholpen door me te helpen enzo, door hem leerde ik veel mensen kennen en ben veel dingen met anderen gaan doen.. nu ben ik 18 en heb inmiddelds een zeer aardige vriendenkring opgebouwd, zelfs in een maandje of 4 heb ik een man of 30 leren kennen van voetbal alleen (vitesse ) en dan nog een boel mensen met uitgaan... en qua meiden enzo.. vroeger bakte ik er niks van met versieren enzo, en vriendinnen krijgen en omgaan met meiden... en die beste maat van me maar scoren maar nu gaat dat stukken beter.. ik mag zeker niet klagen. van een stille jongen tot een brutaal lefgozertje ..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 21:25   #59
WaveKid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het Internet is toch wel een mooie uitvinding, denk je dat je de enige bent met een 'probleem' , zijn er bijna altijd wel andere te vinden met hetzelfde 'probleem'.

Ik was vroeger een ontzettend stille jongen, erg verlegen als het op meisjes aankwam. Het rare is dat dat alleen gebeurt als ik iemand leuk vind. Zweten, trillende stem etc.

Ik heb intussen wel geleerd dat ik zelf de eerste stap moet zetten, meisjes verwachten toch dat je als jongen het meisje versiert en niet andersom.

In het begin zal ik wel zijn overgekomen als een supersukkel, maar door te oefenen en met verschillende mensen om te gaan en naar verschillende plaatsen te gaan (concert, club, evenementen)leer je menselijk gedrag in te schatten. Ik weet nu wel welke meisjes meestal in zijn voor een praatje en welke absoluut niet (en met welke mensen je absoluut niet moet praten 'no matter what').

Het geeft toch wel weer een kick als het lukt een date te fixen. Je zelfvertrouwen neemt enorm toe.

Het rare is dat ik nu een ontzettend sociale jongen wordt genoemd.

WaveKid
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 16:18   #60
markje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Heeey Heey

Hey Hey,

Je hebt gelijk, Het is een ramp!!!
ik ben zelf ook verschrikkelijk verlegen...
en je hebt echt gelijk dat als je een meisje in jou geval een jongen ziet die je leuk vind dan draait je buik op 100 toeren en vliegen de vlinders 100 Km per uur door je buik maar de groote drempel is die verschrikkelijke verlegenheid!!!

Je durft gewoon niet.......
Je wil wel........
maar je durft niet......

ik heb zo ook al een stel meisjes laten lopen gewoon simpel weg omdat ik te verlegen ben.
en ook als een meisje laat merken dat ze me leuk vind dan ben ik nog te verlegen om er opin te gaan hoe leuk ik haar dan ook zou vinden.....
gewoon door die verschrikkelijke verlegenheid.....

Dus ik snap heel goed hoe je je voelt

maar tips voor verlegenheid zijn er eigenlijk niet....
lief meisje, Je moet gewoon je hart volgen en doen wat je hart je ingeeft zelfs voor iemand die zo verschrikkelijk verlegen is komt het goed....

want vergeet niet dat meisjes die verlegen zijn verschrikkelijk knap en aantrekkelijk zijn.......

Alles komt goed

Kuzzzzz
M@rkje



www.leerlingen.com/Markje
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.