Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 March 2003, 14:25   #1
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Pierre van Hooijdonk

De man die zo ongeveer de UEFA Cup bij elkaar trapte is op dit moment de minst populaire man in de Kuip. Gister kwam dat nog maar eens tot uiting tegen zijn 'oude' liefde NAC Breda. Nog nooit had Pierre gescoord tegen zijn oude club (voor Vitesse niet en voor Feyenoord dus ook niet) en er werd hem nog wel eens verweten dat hij te weinig inzet toonde tegen zijn Bredaase vrienden. Tijdens de warming-up is het altijd gebruikelijk dat elke speler wordt toegezongen, maar van Hooijdonk wordt al maanden niet toegezongen....

tijdens de wedstrijd werd er na een aantal gemiste kansen van onze Pierre gezongen over spitsen van weleer. De namen van Cruz, Connolly, Joszef Kiprich, Peter Houtman, Johan Elmander en zelf van Henkie Vos passeerde de revu. Iets wat van Hooijdonk gehoord heeft en dat kwam ook wel tot uiting in zijn reactie na zijn winnende goal van gisteren. Het wijsvingertje ging naar de mond en menig liplezer kon zien wat hij zei: VAK S, shhhhhtttt!!

De contractbesprekingen met van Hooijdonk duren ook al een tijdje en van Hooijdonk heeft aangegeven dat hij alleen wil blijven als hij het nog naar zijn zin heeft, maar vanuit het bestuur blijkt er niet echt veel vertrouwen te komen.

Op dit moment heeft Pierre het duidelijk niet naar zijn zin, want gister heeft hij ook de Kuip zonder enig commentaar verlaten. Zal de bom barsten de komende tijd of zal het nog goedkomen tussen Pierre en Feyenoord?

Geeft u hier uw mening rond deze kwestie
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 14:48   #2
jdiezrequejo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pierre naar ajax!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 15:04   #3
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wou vandaag ook dit topic openen maargoed.
Ikzelf snap het legioen niet. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze hem zo hard laten vallen. Hij heeft vorig jaar zowat in zijn eentje de uefa cup binnengehaald en is al 2 seizoenen van groot belang voor Feyenoord. Het is een cliche, maar hij verdient gewoon een standbeeld, klaar. en dat dan nog een deel van het legioen het in hun hoofd haalt om namen te zingen als: kiprich,vos en dergelijke. fluit dan paauwe uit, dat is nog begrijpelijk. hoewel ik uitfluiten zowieso joods vind. Ik ga hem woensdag iig toezingen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 15:08   #4
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Pierre, de man verdient een standbeeld maar soms zou ik dan ook weleens tegen dat standbeeld willen aanpissen.
Neem het gezellig stappen met z'n Bredaase vrienden nadat Feyenoord voor het eerst in 8 jaar had verloren van NAC, of het pas 's nachts opbellen naar de vrouw van Bosvelt hoeveel Bayern Munchen - Feyenoord is geworden.

Maar met Pierre hebben we wel een klasse spits die gewoon per seizoen er 20+ in knalt, iets wat vele jarenlang niet gelukt is. Het scanderen van de namen van Henk Vos en Cruz is echt gewoon een belediging voor de prestaties van Pierre. Deze twee heren werden ook continu verguist door het Legioen. Cruz kwam niet verder dan 15 doelpunten per seizoen, en Vos speelde alleen een helft tegen FC Jazz goed.....

Peter Houtman was ook een klasse spits, Connolly kon niet meer stuk na die 3-4 in Amsterdam, en Kiprich blijft een held.

Het Probleem met Van Hooijdonk is toch z'n houding, hij vond dat het Legioen geen 'bloed, zweet en tranen' mocht eisen, maar zeek wel voor de camera op z'n medespelers omdat die te weinig inzet zouden hebben. En buiten zijn vrij trap is Pierre toch zeer beperkt in zijn spel (overigens de vrije trappen tegen Nac belandde standaard in de muur...). Ik kan ook niet genieten van het spel van Van Hooijdonk, de manier hoe hij zich voorbeweegt, het is niet echt een harde werker.
Maar toch zonder Van Hooijdonk hadden we NOOIT de UEFA-cup gewonnen, deze prijs kan toch wel voor 85% op het conto van Pierre worden geschreven, en Pierre is toch een zekerheidje voor zo'n 20 doelpunten per seizoen. Dus laat Pierre nog maar een jaartje blijven, met nog een paar sterkere verdedigers erbij maken we tenminste nog kans op een kampioenschap.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 3 March 2003 om 16:30
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 20:54   #5
goefoe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsja, de uefa-cup is toch van pierre. alleen al om die reden zou die koekebakker eigenlijk een contract voor het leven bij feijenoord moeten krijgen. en nu krijgt die kerel met z'n contractbesprekingen & de transfer van dirkie kuijt stank voor dank. vind ik toch niet echt netjes van vd herink & rob baan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.