Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 June 2002, 11:13   #1
lowlander
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard fuck strandvakantie

ik heb een hekel aan twee weken op een handdoekje op het strand te liggen. De derde dag verveel ik me al de tering. Ik wil dingen zien en ga met vakantie dan altijd rondreizen. Wat is jullie mening. Actieve vakantie of juist niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 11:58   #2
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

Ik heb liever een combinatie. De hele vakantie op het strand liggen is idd niks maar de hele vakantie wandelen of alleen maar bezig zijn vind ik ook niet leuk.
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:02   #3
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

idd, een afwisselinde vakantie is beter, een paar dagen strand is idd wel leuk, maar om nabij liggende steden te verkennen en er eventueel uit te gaan en activiteiten te doen die je niet zogauw in een stad kan doen, zoals diepzeeduiken en bijvoorbeeld parachutespringen, voor de verandering is ook wel beter
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:14   #4
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is chill om gewoon 's morgens stukkie te gaan fietsen ( understatement) en dan rond een uurtje of 4 's middags op het strand gaan liggen en dan 's avonds chillenm in de stad
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:17   #5
MoBellaMa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: fuck strandvakantie

Citaat:
Originally posted by lowlander
ik heb een hekel aan twee weken op een handdoekje op het strand te liggen. De derde dag verveel ik me al de tering. Ik wil dingen zien en ga met vakantie dan altijd rondreizen. Wat is jullie mening. Actieve vakantie of juist niet..
Mootje houdt van actieve vakantie maar ook een beetje rust is niet verkeerd. Ik ben naar Canada gweest voor 3 weken en heb me aardig uitgeleefd.

Heb bungy jumpen gedaan van een brug, waslvistochten etc etc maar vond het ook heerlijk om ff lekker rustig aan te doen!

Dus geef mij maar een combinatie! Dat lijkt me het beste!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:22   #6
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hou wel van beide dus is het gecombineerd veel leuker..

Zo vond ik begin 2001 12 dagen Center Parks erg saai omdat we hele dagen in het zwembad zaten.. ben toen 1 dag met de huifkar naar een dorpje geweest.. maar verder was er niet zovel te doen omdat het buiten erg koud was..
en savonds was er ook niet veel te beleven... Als alleen maar bowlen..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:24   #7
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: fuck strandvakantie

Citaat:
Originally posted by lowlander
ik heb een hekel aan twee weken op een handdoekje op het strand te liggen. De derde dag verveel ik me al de tering. Ik wil dingen zien en ga met vakantie dan altijd rondreizen. Wat is jullie mening. Actieve vakantie of juist niet..
groot gelijk!! een dagje of 2 op het strand kan geen kwaad, maar ik heb liever een actieve vakantie! ik ga deze zomer met de fiets van Leuven ongeveer (België he) tot aan de Vlaamse kust fietsen da wordt super mega geweldig sweeeeeet!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:32   #8
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Strandvakantie roelt zwaar!

Niks is leuker als een strandje bezoeken en dan meiden ontdekken

Dat ga ik ook zeker de hele 'middag doen als ik in Spanje zit, wel klote dat ik dan Engels moet praten als ik iemand ontmoet
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:44   #9
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Santos
Strandvakantie roelt zwaar!

Niks is leuker als een strandje bezoeken en dan meiden ontdekken

Dat ga ik ook zeker de hele 'middag doen als ik in Spanje zit, wel klote dat ik dan Engels moet praten als ik iemand ontmoet
maar om dat nou 2 weken te gaan doen, dat zie ik niet zitten... wil wel een beetje afwisseling als ik op een vakantie zou gaan
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:46   #10
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey


maar om dat nou 2 weken te gaan doen, dat zie ik niet zitten... wil wel een beetje afwisseling als ik op een vakantie zou gaan
en trouwens, ik kijk dan liever naar de jongens hoor! of naar de redders ik wee ze wel te vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:48   #11
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

je moet ook niet als een garnaal daar op het strand gaan liggen als je een beetje actief gaat vollyballen of zo doen er zo zat leuke mensen met je mee
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:50   #12
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Precies, daarom nemen we ook een voetbal mee, (zo'n american pie actie uithalen heheh )

Maar ik denk dat ik ook wel een paar dagen het wk ga volgen op tv .. want voetbal is toch ook wel belangrijk
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:50   #13
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
je moet ook niet als een garnaal daar op het strand gaan liggen als je een beetje actief gaat vollyballen of zo doen er zo zat leuke mensen met je mee
jeps gelijk heb je, en je bruint nog veel rapper ook! (nu ja in mijn geval rood-t )
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 12:57   #14
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmmz opzich is een strandvakantie wel leuk, maar ik ben niet zo'n typ dat de hele dag op het strand gaat liggen bakken ofzo..een half uurtje houd ik het vol en dan wil ik het water weer in of volleyballen of wat...beetje sportief dus
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 14:09   #15
ikke87
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind op het strand liggen wel leuk maar rondkijken in omgeving ook wel leuk
Waarschijnlijk gaan wij dit jaar niet weg, dus dit jaar vind ik alle vakanties wel leuk
Ook al zouden we maar een weekje weggaan, thuiszitten is ook niet alles vooral niet als je geen baantje kunt vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 15:47   #16
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Santos
Precies, daarom nemen we ook een voetbal mee, (zo'n american pie actie uithalen heheh )

Maar ik denk dat ik ook wel een paar dagen het wk ga volgen op tv .. want voetbal is toch ook wel belangrijk
daar heb ej een FOOTBALL voor nodig............................................. .................................................
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 17:32   #17
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Allebei wel een beetje..
Soms heb ik dan van die dagen
da ik nix zoek te doen als op het
strand te liggen en soms wil
ik wat actie enzo...
Dus niet zo van 2 weken
de hele dag op het strand liggen
Nix doen en toch wat actie mee maken,...
Het moet te combineren zijn!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 17:43   #18
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Na drie dagen pas?? Ik zou me na drie uur al vervelen

Nee, ik ben ook meer een doe-type, hoewel ik het ook niet erg vind om af en toe (ja, af en toe) de hele dag te niksen, maar voor de rest toch altijd wel wat doen hoor!! (en "liggen op het strand" behoort niet tot die categorie)


Hoezo, zijn je ouders zulke strandtypes ofzo??
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 17:54   #19
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

je kunt je strand vakantie ook zo indelen

wakker worden om 13:00 ontbijt en relax naar het strand daar beetje chillen zonnen en relaxen potje voetbal of zo zwemmen enz tot een uur of 16:00 als je echt wakker bent dan eens lekker luchen,

dan iets actiefs doen in de omgeving of beetje sport iets doen tot een uur of 19:00 dan lekker gaan eten tot een uur of 21:00 dan klaarmaken voor uitgaan en rond 23:00 je in uitgaans centrum begeven daar feesten tot een uur of 07:00 en dan slapen tot 13:00

__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 18:25   #20
Total Eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Inderdaad een combinatie!

Al kan een strandvakantie ook heel actief zijn.
Met de nodige snoepjes en andere pretmiddelen kan het al heel actief zijn en ook het spotten van andere 'bekende' Nederlanders kan voor lichaamsbeweging zorgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 19:04   #21
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs up

Citaat:
Originally posted by koelkast
je kunt je strand vakantie ook zo indelen

wakker worden om 13:00 ontbijt en relax naar het strand daar beetje chillen zonnen en relaxen potje voetbal of zo zwemmen enz tot een uur of 16:00 als je echt wakker bent dan eens lekker luchen,

dan iets actiefs doen in de omgeving of beetje sport iets doen tot een uur of 19:00 dan lekker gaan eten tot een uur of 21:00 dan klaarmaken voor uitgaan en rond 23:00 je in uitgaans centrum begeven daar feesten tot een uur of 07:00 en dan slapen tot 13:00

Juist ja!

Het is niet de bedoeling om de hele dag op een handoekje te liggen. Je moet gewoon met wat vrienden gaan en lol trappen. (niet rel trappen ) Watertrapbootjes huren, (Maar 3 euro in Marokko ) voetballen, volleyballen, tikkertje spelen ( ), want als je het echt alleen doet voor het bruyin worden dan is het ook maar een saaie bedoening. En bovendien wordt je veel bruiner als je er niet op let.

Zo een hele dag liggen op het strand werkt niet.

EN in de avond natuurlijk in de stad chillen of gewoon anders relaxen. Want dat is heerlijk na een dagje gek doen op het strand. Dat gevoel is een echt strandgevoel.

Ik zit te popelen om weer op vakantie te gaan.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 20:46   #22
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het altijd leuk om te wandelen samen met vriendje in luxemburg en frankrijk.. en lekker uitgaan.. ik ben totaal geen type om dagen op een strand te zitten.. ik wil gewoon dingen doen.. DORPJES BEZOEKEN.. winkeltjes bekijken naar mooie kastelen gaan.. en lekker meseums bezoeken en s avond lekker de beest uit hangen.. maar een middagje in de zon zitten is ook niet erg.. maar zolang ik maar wat anders heb te doen..

Laatst aangepast door Bebsy : 11 June 2002 om 20:50
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 11:07   #23
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
ik vind het altijd leuk om te wandelen samen met vriendje in luxemburg en frankrijk.. en lekker uitgaan.. ik ben totaal geen type om dagen op een strand te zitten.. ik wil gewoon dingen doen.. DORPJES BEZOEKEN.. winkeltjes bekijken naar mooie kastelen gaan.. en lekker meseums bezoeken
Ja, maar dan wel na een dagje strand. Lekker in de zwoele avond.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 11:24   #24
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

echt wel een doe vakantie, strand is leuk maar geen reet aan neej nix voor moi
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2002, 20:04   #25
NERD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wordt na 5 minuten strand al knettergestoord. Ben blij dat ik over 3 weken weer lekker in de Alpen mag gaan spelen met mijn touw en de halve ijzerwinkel. Twee weken niet douchen, scheren, haar wassen en lekker in dezelfde kleding rondlopen. Maar onthoud 1 ding: klimmers stinken niet, ze ruiken alleen anders

En natuurlijk het ultieme genot: 22.00 uur bedtijd en 5.00 uur opstaan. Je moet er wel een beetje masochistisch voor ingesteld zijn maar er gaat niks boven een zonsopgang op 3000m hoogte (behalve dan een zonsopgang op 4000m natuurlijk).

Laatst aangepast door NERD : 13 June 2002 om 20:09
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2002, 21:56   #26
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Alle keus hier.
10 min 15 min fietsen zit ik hier op t strand, in de duinen (MTB) en er is hier nog veel meer te doen. Op vakantie in Kreta zie ik wel wat ik daar doe.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 03:24   #27
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nu een strandvakantie, heb dit jaar al genog gedaan
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 08:47   #28
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik woon 5 min fietsen van het strand hiero. Maar ik ga dit jaar 4 weken interrailen door heel europa (= actief). Ook bezoek ik 2 festivals (= toch ook wel een beetje actief). Dit is wat ik leuk vind.
Mij ook niet gezien op zo'n vakantie als koelkast beschrijft. Ik kan nu 5 weken op vakantie waar die mensen 2,5 week voor op vakantie kunnen. Daarbij kom ik in 10 landen nu en kan ik zo'n 200 bands zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 09:03   #29
forza_blondjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard -

lekker 2 weke op strand, lekkere wijfe kijken
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 20:35   #30
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: -

Citaat:
Originally posted by forza_blondjes
lekker 2 weke op strand, lekkere wijfe kijken
Altijd tof, zo'n respectvolle reactie.
Qua vakantie wil ik gerust twee weken op het strand liggen. Maar een doe-vakantie is ook wel leuk.
Hangt een beetje van de bestemming af.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 22:03   #31
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooie meisjes kijken is altijd leuk, hoef je overigens niet voor naar het strand, maar dan zie je wel leuke bikini's
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.