Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 April 2002, 13:25   #1
lowlander
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard voor of tegen sita?

Zij maakt de muziek niet, zingt alleen wat in en haar platenmaatschappij doet de rest. En toch heeft ze wat.
Wat is jullie mening?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 13:45   #2
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben zwaar tegen, zij hoeft echt geen f*ck te doen of ze wordt beroemd, terwijl heel veel bandjes, die hun liedjes zelf schrijven, en goed zijn niet eens de kans krijgen om maar op de radio te komen, of net zo te worden als sita, als ze veel hun best doen.

niet dat ik zo zou willen worden als dat wijf maar ok.........
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 14:55   #3
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind haar wel leuk, een paar liedjes zijn ook wel leuk, en ze ziet er heeel leuk en lief uit, volgens mij is het echt een schatje
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 15:28   #4
basione
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

da denk ik ook ja.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 15:31   #5
xearo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zelfde verhaal als met britney spears, lekker wijf maar zingen kan ze niet, zo lang ze op tmf komt vind ik het best. op de radio is het dom
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 16:08   #6
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry hoor, maar naast Sita zijn er nog tig anderen die hun liedjes niet zelf schrijven en die op et podium staan te huppelen en waarbij er voor elk kledingstuk dat eraf gaat weer paar duizend dollar/euro op hun bankrekening wordt bijgeschreven.


Sita is pas begonnen en ik weet wel zeker dat ze ooit wel haar eigen stijl krijgt/ontwikkelt en haar eigen liedjes gaat zingen, geef dr gewoon wat tijd. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik een liefhebber ben ofzo, maar goed, t gaat om t principe, nietwaar..? )


Waarom koos je eigenlijk Sita? Ik heb meer tegen dat starmaker dan tegen Sita. En dan hebben we ook nog bandjes waarvan je na 1 liedje niks meer hoort, enkele actrices die gaan zingen waarvan je denkt dat ze het gewoon bij films maken moet houden (Kate Winslet is hiervoor een goed voorbeeld), ongelooflijk-commerciele kutbandjes (starmaker...) en tig andere "zangers en zangeressen" die alleen een beetje inzingen....Maargoed, veel mensen schijnen het leuke muziek te vinden, dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 16:30   #7
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Sita vinnik een superwijf echt waar, alleen haar succes is volgens mij idd teveel 'gemaakt'........ maarja volgens mij is dat bij k-otic enzow nog 10 keer zo erg
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 12:18   #8
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De gene die haar de stembanden door snijdt krijgt van mij een kratje..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 12:29   #9
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by boertje
De gene die haar de stembanden door snijdt krijgt van mij een kratje..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 12:40   #10
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Sita vinnik een superwijf echt waar, alleen haar succes is volgens mij idd teveel 'gemaakt'
tja, ze komt niet voor niks uit StarMAKER he?

Enne...ieder heeft zo zijn/haar eigen smaak, er zijn mensen die haar top vinden, maar ook mensen die haar het liefste ijskoud in haar kist zien liggen

ze kan wel een beetje zingen, (meer dan mij iig, maar daar hoef je nie veel voor te doen ) maar zij is nie mijn favo zangeres, de muziek op zich vinnik nog wel gaan, maar zij is er naar mijn idee niet echt het type voor
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 13:32   #11
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb ik je boos gemaakt Ti_Mu84??
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2002, 13:51   #12
ROX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vin haar wel een grappig meissie, vond Happy ook wel een leuk nummer, vind Hello alleen weer iets minder, maar jah heb niet egt iets tegen haar ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2002, 22:10   #13
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Citaat:
Originally posted by milkywayz
Sorry hoor, maar naast Sita zijn er nog tig anderen die hun liedjes niet zelf schrijven en die op et podium staan te huppelen en waarbij er voor elk kledingstuk dat eraf gaat weer paar duizend dollar/euro op hun bankrekening wordt bijgeschreven.


Sita is pas begonnen en ik weet wel zeker dat ze ooit wel haar eigen stijl krijgt/ontwikkelt en haar eigen liedjes gaat zingen, geef dr gewoon wat tijd. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik een liefhebber ben ofzo, maar goed, t gaat om t principe, nietwaar..? )


Waarom koos je eigenlijk Sita? Ik heb meer tegen dat starmaker dan tegen Sita. En dan hebben we ook nog bandjes waarvan je na 1 liedje niks meer hoort, enkele actrices die gaan zingen waarvan je denkt dat ze het gewoon bij films maken moet houden (Kate Winslet is hiervoor een goed voorbeeld), ongelooflijk-commerciele kutbandjes (starmaker...) en tig andere "zangers en zangeressen" die alleen een beetje inzingen....Maargoed, veel mensen schijnen het leuke muziek te vinden, dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen...
Ik ben het helemaal met je eens.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 18:20   #14
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sita..tja het is een lekker wijf meer ook niet op te zeggen,
maar ze is gewoon beetje afgekraakt.
En haar muziek is maar gemiddeld, beetje dat Britney Spears troep(slecht dus)
Ik vind dat ze haar roem niet verdient omdat ze er gewoon te simpel aan is gekomen.
Ze schrijft haar teksten niet etc.
Ze is gewoon goedkoop meer niet
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 11:06   #15
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is dit nu weer voor discussie? maar ok. ik vind dat ze dom is. idd. ze zingt wat ze moet zingen van de platenmaatschappij.. why? eigen muziek maken is veel orrigineler. . Ik vind haar echt saai. zoiezo haar muziek alleen al. en BLIJ dat ze is. ze is net zo erg als K3... maar goed. als ik 5jaar jonger was geweest had ik haar waarschijnlijk ook helemaal geweldig gevonden
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 11:09   #16
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Sita vinnik een superwijf echt waar, alleen haar succes is volgens mij idd teveel 'gemaakt'........ maarja volgens mij is dat bij k-otic enzow nog 10 keer zo erg
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2002, 15:29   #17
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tegen dat kutwijf ken helemaal niej zingen live ken ze ook nix en haar suc6 heb ze gewoon te danken aan gay-otic en de platenmaatschappij
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 10:49   #18
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vindt haar COOL!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 12:55   #19
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by miss hutspot
ik vindt haar COOL!
Ik vind (zonder t) haar dus niet cool. De muziekbranche moet veranderen vind ik. Het moet afgelopen zijn met blond is top. Het gaat niet meer om de muziek. Het gaat alleen om de lichaampjes en gezichjes.


ZIE: JIVE IK ZET MEZELF VOOR PAAL JONES, DIE BATWATCH GOZER en SITA, BRITNEY en nog veel meer.

Het moet weer om de muziek gaan en niet om de clips en of uiterlijk maar dat is denk ik weer een andere discussie.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 18:43   #20
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 1120611


Ik vind (zonder t) haar dus niet cool. De muziekbranche moet veranderen vind ik. Het moet afgelopen zijn met blond is top. Het gaat niet meer om de muziek. Het gaat alleen om de lichaampjes en gezichjes.


ZIE: JIVE IK ZET MEZELF VOOR PAAL JONES, DIE BATWATCH GOZER en SITA, BRITNEY en nog veel meer.

Het moet weer om de muziek gaan en niet om de clips en of uiterlijk maar dat is denk ik weer een andere discussie.
Jive jones is weer een ander verhaal. Dat is gewoon een wanna-be metal-freak zonder eigen image en die denkt dat ie cool is als ie een hondenketting/riem/dinggevaljeweetwelwatikbedoel draagt.
Billy crawford is gewoon een rip-off en wat hij zingt kan je haast geen muziek noemen.
En britney, 1 woord..of nou ja...1 smiley: :r
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 18:49   #21
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jive jones is weer een ander verhaal. Dat is gewoon een wanna-be metal-freak zonder eigen image ie.

nou ik vind hem ook cool. hoor!
en het gaat toch ook om de muziek?
ik vind hello en happy leuke liedjes hoor en me, meself and I ook (jive jondes)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 18:50   #22
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by miss hutspot
Jive jones is weer een ander verhaal. Dat is gewoon een wanna-be metal-freak zonder eigen image ie.

nou ik vind hem ook cool. hoor!
en het gaat toch ook om de muziek?
ik vind hello en happy leuke liedjes hoor en me, meself and I ook (jive jondes)
zoals ik al zei: een wanna-be metal freak zonder eigen image. Dit gaat zowel over jive zelf als over zn muziek.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 19:43   #23
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Me, Myself and I is wel goed..
(vind ik..)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 21:58   #24
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind der nummerz wel oke, verder niet. Wat maakt het mij uit? Zolang ze maar goede nummerz maakt ist mij best...

Jive Jonez is echt een skatjuh!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 12:01   #25
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
Jive Jonez is echt een skatjuh! [/B]
echt wel....................
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 14:33   #26
Coralie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
Sita..tja het is een lekker wijf meer ook niet op te zeggen,
maar ze is gewoon beetje afgekraakt.
En haar muziek is maar gemiddeld, beetje dat Britney Spears troep(slecht dus)
Ik vind dat ze haar roem niet verdient omdat ze er gewoon te simpel aan is gekomen.
Ze schrijft haar teksten niet etc.
Ze is gewoon goedkoop meer niet
Sita een lekker wijf? Ze lijkt op Bride of Chucky...als je goed kijkt zul je het zien...:r Een iets makkerlijker associatie is gewoon varken...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 14:38   #27
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Coralie
Sita een lekker wijf? Ze lijkt op Bride of Chucky...als je goed kijkt zul je het zien...:r Een iets makkerlijker associatie is gewoon varken...
Nou ik vind haar knap(lekker) maar meer niet..
dats mijn mening
Zoals ik ook al eerder of Britney zei
Zet haar maar in een modellenblad ofzo maar haal haar gvd van de buis af
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2002, 18:28   #28
Femz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmmz
Dat Sita een varkens neus heeft daar heeft ze zelf ook niet om gevraagd, dus kun je haar daar ook niet naar beoordelen
Ook kan ze opzich wel zingen....tis alleen jammer dat alles haar wordt voorgeschoteld
Natuurlijk is Starmaker echt het toppunt van commercieel bekend worden maar daar komt Sita uit eindelijk ook vandaan
Nahjah ik heb het niet zo op haar muziek
Maar volgens mij is ze zelf wel een spontane meid
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2002, 23:18   #29
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

TEGEN!!!!!!! sita
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 16:57   #30
monolo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet echt tegen haar , wel is ze FRIGGIN ANNOYING!!!! hihi, ze is fake, maakt irri muziek en krijgt veel te veel breaks...not fair voor de mensen die wel hun eigen muziek schrijven/componeren en die willen doorbreken
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 20:23   #31
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach ik ben niet helemaal wild vab haar maar ik haat er ook niet , ik vind dat starmaker groepje (hoe heten die??) wel dom
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2002, 09:24   #32
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard Re: voor of tegen sita?

Citaat:
Originally posted by lowlander
Zij maakt de muziek niet, zingt alleen wat in en haar platenmaatschappij doet de rest. En toch heeft ze wat.
Wat is jullie mening?
sita.. ach ze kan wel zingen, maar ik vindt haar echt niets hebben. ook vink haar lelijk. Haar muziek kan ik niet UITSTAAN!
sita.. tegen...:r
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2002, 20:38   #33
nasiopwieltjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tjah het is een kunst om te kunnen zingen en het is een kunst om die liedjes te schrijven, maar ik vind als je niet je eigen liedjes schrijft ( en dit geld niet aleen voor sita) dan moet je iets meer credits aan de liedjes schrijver/schrijvster geven
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2002, 09:15   #34
GkuA
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: voor of tegen sita?

Citaat:
Originally posted by linnea

sita.. ach ze kan wel zingen, maar ik vindt haar echt niets hebben. ook vink haar lelijk. Haar muziek kan ik niet UITSTAAN!
sita.. tegen...:r
Idem.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 16:41   #35
Chickel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze is goed voor de lijn je gaat er van :r

Neeej maar ff serieus vind t wel een ardig meissie
mja ze is nou niet bepaald een mooie meid en der nummers zijn ook niets
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 18:48   #36
F. Bulsara
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen ik voor het eerst "happy" hoorde werd ik meteen depri
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 17:55   #37
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tegen sita.. ze kan niet zingen.. Nederlanders kunnen nooit zingen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 12:21   #38
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

SITA ZUIGT ZWAAR!!!
*blegh*..of het nou ligt aan
da ze geen ruk hoeft te doen
of dat ze niej kan zinge ik
weet het niet!!
Ik moet da kind gwoon niet
sorriej hoor!
Ik vind K-otic ook al zwaar sucke
Nja...ik houd gwoon niet van dat
soort muziek!!
Geef mij maar COF,Dimmu Borgir enz.!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 10:09   #39
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
tja, ze komt niet voor niks uit StarMAKER he?

Enne...ieder heeft zo zijn/haar eigen smaak, er zijn mensen die haar top vinden, maar ook mensen die haar het liefste ijskoud in haar kist zien liggen

ze kan wel een beetje zingen, (meer dan mij iig, maar daar hoef je nie veel voor te doen )
Dan wil k jou weleens horen zingen dan, als het zo simpel is. Jij kan dus ook blijkbaar opera.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2002, 07:21   #40
REEDS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Sita vinnik een superwijf echt waar, alleen haar succes is volgens mij idd teveel 'gemaakt'........ maarja volgens mij is dat bij k-otic enzow nog 10 keer zo erg
onzni argument
omdat iets anders nog 10 keer slechter is, maakt dat dit toch niet beter?
het is ook gewoon slecht, alle muziek die door mannetjes is bedacht en precies op he goede moment wordt uitgebracht zodat er weer een stel domme tieners op af stroomt en alles slikt wat die mensen maken...

dat is de muziekwereld tegenwoordig, nouja in veel gevallen dan, de tmf en mtv gevallen dus
muziek vor mensen die nix beters te doen hebben dan naar slechte muziek luisteren of gewoon niet weten wat goede muziek is...

site en al die andere kutzooi op mtf en tmf is KUT kwalitatief uitermate teleurstellende muziek....

bah ik kots daar echt op

en site is lelijk btw maar das een mening
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2002, 07:34   #41
bAnAnAqUeEn
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down hum

Ok misschien de muziek wel, maar zij???????????? kap haar hoofd eraf en iedereen zou haar direct leuker vinden!!!! (slipknot ffect ) graptje he, niet echt gaan doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2002, 11:00   #42
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
1 woord : TEGEN
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.