Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 March 2006, 14:39   #1
Den Bosch boy13
Guest
 
Berichten: n/a
Cool Playstation 3!

Er is (eindelijk) weer eens nieuw nieuws over de ps3, namelijk:

1. de online modus van de ps3. De codenaam van het project is The PlayStation Network Platform en belangrijk voor het netwerk zijn content, communicatie, community en mogelijkheden om dingen aan te schaffen. Het gaat hier om een 'basis service zonder kosten' aldus de president van sony computer entertainment Harrison. Overigens maakte Harrison daarna wel duidelijk dat multiplayer gaming in principe niks zal gaan kosten.
Je kunt met vrienden chatten, via de koptelefoon of via video, vriendenlijsten bijhouden, dingen kopen via winkels of je ergens op abonneren. In-game zou het mogelijk zijn om tegelijk te spelen als te video chatten. Het videochat scherm zou dan als overlayer verschijnen.

2. De games van de ps3 worden regio vrij, dus kun je japanse games op je europese ps3 afspelen zonder hem om te bouwen. Films zijn echter niet regiovrij.

3. Sony heeft bevestigd dat het concept van de huidige controller voor de PlayStation 3 alweer in de prullenbak is gegooid . Een herontworpen controller zal, naar verwachting, onthuld worden op de E3 in mei.
Destijds, bij de aankondiging van de PlayStation 3, waren de reacties vrij negatief op het uiterlijk van de nieuwe controller. Veel gamers twijfelden of deze 'boemerang' of 'banaan' wel lekker in de hand zou gaan liggen en het recht zou doen aan de rest van de evolutie die de PlayStation door gaat maken.

4. Er zal bijna zeker een ratchet and clank vervolg komen op de ps3. Verder zal Resistance: Fall of Man ( eerst heette de game I- hoogst waarschijnlijk een lauchgame zijn en komt er een ps3 vervolg van singstar, namelijk songstar

bron: inside gamer


Eindelijk weer eens goed nieuws voor de ps3, nu hopen dat hij ergens rond kerst te koop is en beter is dan de xbox360 en mijn jaar is weer goed
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2006, 15:23   #2
Google
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze maar niet weer wat van Nintendo rippen kan het mij vrij weinig schelen. Ik heb zo'n voorgevoel dat het niet goed gaat komen met dit ding.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2006, 16:19   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard Re: Playstation 3!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bosch boy13
Eindelijk weer eens goed nieuws voor de ps3, nu hopen dat hij ergens rond kerst te koop is en beter is dan de xbox360 en mijn jaar is weer goed
Vergeet het maar

http://tweakers.net/nieuws/41692/ en met deze set gaat Microsoft het maken
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2006, 17:30   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Playstation 3!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bosch boy13
3. Sony heeft bevestigd dat het concept van de huidige controller voor de PlayStation 3 alweer in de prullenbak is gegooid . Een herontworpen controller zal, naar verwachting, onthuld worden op de E3 in mei.
Destijds, bij de aankondiging van de PlayStation 3, waren de reacties vrij negatief op het uiterlijk van de nieuwe controller. Veel gamers twijfelden of deze 'boemerang' of 'banaan' wel lekker in de hand zou gaan liggen en het recht zou doen aan de rest van de evolutie die de PlayStation door gaat maken.
dit is tenminste goed nieuws, ik ben benieuwd wat t nieuwe ontwerp gaat worden en wanneer t in productie wordt genomen.

op 2 zit ik trouwens niet echt te wachten, kan (nog) Japans lezen

en hou maar op over "console x is beter dan console y" want dat is een eindeloze discussie met (voorlopig) geen winnaars
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2006, 18:36   #5
Google
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Playstation 3!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dit is tenminste goed nieuws, ik ben benieuwd wat t nieuwe ontwerp gaat worden en wanneer t in productie wordt genomen.
Sony kennende? Een afstandsbediening met een DPD.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2006, 21:16   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat is een DPD?

en nee, alleen Nintendo maakt een afstandsbediening, of wist je dat nog niet?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 11:37   #7
Google
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, dat weet ik, was dus ook een grapje, omdat Sony vlak na Nintendo ook met de Rumble en de Analoge stick kwam. Dual Shock Controller. En een DPD is een Direct Pointing Device. De geweldige Revolution controller dus!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 15:59   #8
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard Re: Re: Re: Playstation 3!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Google
Sony kennende? Een afstandsbediening met een DPD.
Ohja daar waren ze nog voor aangeklaagd... 20 miljoen was het ofzo
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 11:04   #9
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Google
Ja, dat weet ik, was dus ook een grapje, omdat Sony vlak na Nintendo ook met de Rumble en de Analoge stick kwam. Dual Shock Controller.
hmm, ja dat kan wel kloppen, voor de N64 was dat
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 12:52   #10
Google
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Precies!




+

=

Laatst aangepast door Google : 25 March 2006 om 12:57
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.