Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 July 2005, 19:34   #1
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard Littekens

Ieder litteken heeft een verhaal

Waar jij en hoe kom je eraan? (een foto zou ook leuk zijn..)


Vrijdagavond, ik was aan het werken zoals wel vaker op vrijdag (werk in slagerij).. en toen ging ik speklappen snijden (op machine), maar het stuk was nog een beetje bevroren..dus moest wat harder duwen.. en toevallig was net de beveiliging van de snijmachine twee weken geleden kapot gevallen.. en toen schoot ik uit en toen was er een stukje van mijn duim af! Het had een groter stuk kunnen zijn omdat het mes zo ver open stond.. maar gelukkig viel het mee.. alleen het topje. En nu zijn we 8 weken verder en zit er nog een litteken.. het zal nog wel wat verder dichtgroeien maar een litteken is zeker.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:49   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wel een erg slechte zaak dat na twee weken die beveiliging nog niet gemaakt is... voor hetzelfde geld had je nu een groter stuk van je duim gemist zeg..


Ik heb zelf drie lidteken(tje)s. Een op mijn knie (drie erg kleine littekentjes) van een meniscusoperatie en een lidteken van een cm of 8 op mijn rechterheup, ook door een operatie (spier had een stukje van mijn bot afgetrokken ).
Verder heb ik toen ik heel klein was een keer een balk net onder mijn neus gehad, daar zit ook nog een miniem lidteken, maar dat is bijna niet te zien.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:53   #3
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wel een erg slechte zaak dat na twee weken die beveiliging nog niet gemaakt is... voor hetzelfde geld had je nu een groter stuk van je duim gemist zeg..

Klopt, en volgens mij is de baas ook niet hard van plan om het kapot-gevallen deel te vervangen.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:53   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik heb nog een donkere vlek op mijn rechterenkel. daar was ik 2de graads verbrand nadat ik op een fuif in groep 8 voor de rookmachine (die dus op de grond stond) was gaan staan

verder zullen de sporen die de muur waar ik afgelopen tegenaan ben gelopen ook nog wel even zichtbaar blijven
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:56   #5
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie

verder zullen de sporen die de muur waar ik afgelopen tegenaan ben gelopen ook nog wel even zichtbaar blijven
afgelopen ... wanneer?
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:57   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Klopt, en volgens mij is de baas ook niet hard van plan om het kapot-gevallen deel te vervangen.
Sue him...
Serieus, zoiets vind ik echt niet kunnen. En als er iets gebeurd is die werkgever van je ook echt de lul. Heeft hij nu ook de medische kosten moeten betalen of niet?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:58   #7
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik heb een vlek op mn wang. Komt omdat een duif erom gekakt heeft, of dat ik gevallen ben, uitgedroogd sperma of 1 van die andere leuke grappen.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 19:59   #8
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
afgelopen ... wanneer?
week moest ertussen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:00   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Ik heb een vlek op mn wang. Komt omdat een duif erom gekakt heeft, of dat ik gevallen ben, uitgedroogd sperma of 1 van die andere leuke grappen.
Maar is dat wel een lidteken, vakaroe?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:02   #10
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar is dat wel een lidteken, vakaroe?
HAHAHA Omg

Maar euhmm nee het wordt moedervlek of pigment vlek genoemd. Ik weet het nog steeds niet zeker, maar na 17 jaar boeit dat ook niet meer. Ik heb het maar geaccepteerd en probeer gewoon mee te lachen als iemand er om lacht.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:04   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Op mijn rug heb ik er ene, opgelopen door het weghalen van een moedervlek. Erg lelijk gedaan, maar wanneer zie je dat nou
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:16   #12
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Sue him...
Serieus, zoiets vind ik echt niet kunnen. En als er iets gebeurd is die werkgever van je ook echt de lul. Heeft hij nu ook de medische kosten moeten betalen of niet?

Nee het zou ook eigenlijk niet moeten kunnen.. en ik had verwacht dat hij het ook zou vervangen nadat dit dus was gebeurd. Ik heb net eens op internet gezocht of je die dingen kan bestellen en ik heb een site gevonden waar dat idd kan. Dus dat is ook niet het probleem.

Er zijn niet echt medische kosten geweest.. nouja, het moest natuurlijk verbonden worden en elke week een vingercondoom om, omdat het een open wond was en er dus geen vleessappen in moesten komen. Die dingen heeft hij wel betaald natuurlijk.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:28   #13
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik heb er eentje zeg maar op mijn wenkbrauw. Vroeger met me kop op de tafel gevallen, snee in me hoofd. Is gehecht. maar er groeien geen haartjes meer op dat stuk. Dus als je goed kijkt zie je dat ik een streepje huid heb tussen mijn wenkbrauw. Ziet er idioot uit als je erop gaat letten maar ik stoor me er verder niet zo aan. Het hoort gewoon bij mij
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:32   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

@Neveah: als de arbo-dienst dit hoort krijgt-ie een alleraardigste boete anders, lijkt me dat die beveiliging vervangen goedkoper is.
Laat staan dat er iets ernstigs gebeurd...
En zoiets moet volgens mij al simpel te bestellen zijn bij de leverancier van de machines. Maar goed, iig maar opletten bij het snijden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 20:47   #15
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

op mn linkerschouder zit een groot litteken van een verwijderde moedervlek. op het topje van mn rechter duim zit een litteken van nagel-nagel zegmaar van uitschieten met de kaaschaaf.
en verder de kleine littekens van het opgroeien boven mn oog van skaten, op mn voorhoofd van een tafel enz enz
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 21:29   #16
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb een lidteken aan mijn schouder (das natuurlijk niet de enigste ).

Deze heb ik opgelopen door achter een meisje te lopen . We waren in het zuiden van Frankrijk op een feestje (14 juli / nationale feestdag). We waren wat spelletjes aan het spelen. Toen ik het meisje achterna zat ben ik over een of andere balk gevallen welke een petanquebaan afsluit. Vervolgens knie en schouder helemaal "open"

Maar ze was de moeite waart!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 21:56   #17
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

oh ja op mn knie heb ik ook nog een zitten, wel n wat kleinere.
onze deurmat lag toen om de een of andere reden ergens anders en in die inkeping waarie normaal in ligt zit zo'n metalen rand. nou flikker ik uiteraard net op zo'n moment van de trap om vervolgens mn knie in dat metaal te boren
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 23:37   #18
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

De binnenkant van mijn rechterbovenaan: smal litteken van een drietal cm lang. Het moet gebeurd zijn toen ik een jaar of tien was. Ik was pannenkoeken aan het bakken en moet in een rare beweging tegen de pan zijn gebotst.

Sinds een paar weken ook één aan de zijkant van mijn rechterhand door het hordelopen op school. Zielig en pijnlijk verhaal. (En vooral een enorme afgang.)

Voor de rest weet ik niet of ik eigenlijk littekens heb... ik ben ooit wel eens keihard tegen de gootsteen aangebotst met mijn voorhoofd. Dat leverde een kapje en heel veel bloed op, maar volgens mij is dat niet meer zichtbaar...

Ofnee, wacht. Ook nog rechts (?) van mijn neus. Daar heb ik een paar jaar geleden een bolletje laten weghalen en dat is nog steeds een klein putje en ietsje bleker dan de rest van mijn gezicht, maar dat is nog geen drie mm groot.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 08:20   #19
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hm ik heb maar 1 litteken en dat is ook nog eens bijna onzichtbaar
Op de basisschool had je zo'n bankje buiten, bestaande uit houten planken.
In het midden was zo'n plank weg. Dus ik als klein kind springen op die bank, val ik er met mijn been tussen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 09:37   #20
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

ik heb 1 litteken van 8 cm op mijn hoofd, was 2 jaar geleden op de zwembadrand gevallen

op mijn benen/armen heb ik super veel littekens van het handbal (veldseizoen) als je onderuit gaat ga je daar echt hard onderuit. Heb een litteken op mijn knie, elleboog en bovenarm

verder heb ik nog heel wat littekens van muggenbeten
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 10:05   #21
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

ik heb toch het grootste litteken van iedereen
Heb 2 maanden in het ziekenhuis gelegen.. Ik had een cyste op mijn alvleesklier en toen ze die er met een kijkoperatie hadden uitgehaald is mijn alvleesklieer gaan lekken.. Mijn eingen buik ging zich verteren omdat die sappen zo sterk zijn. Ik ben toen 5 keer geopereerd ofzo en dat waren dan operatie van een uur of 8 met hoge risico's.. Bij de laatste operatie hebben ze de staart van mn pancreas weggehaald.

Eigenlijk ben ik wel een beetje trots op mijn litteken omdat het mijn leven heeft gered. Maar vooral nu in de zomer is het moeilijk als je al die meiden met een bikini ziet lopen met een mooie platte buik.. Maarja..

Foto zal ik er maar niet bij doen.. Alleen op aanvraag..
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 10:24   #22
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik heb ook wel paar littekens

eentje op me hoofd, ben een x tegen een brug aangesprongen in zo een mooi zwemparadijs, toen liep het bloed over me hoofd heen. Nu voel je een bobbel op me hoofd en er groeit ook geen haar meer op die plek.

me andere grotere litteken zit op me arm. Ik was aan het fietsen op de camping in frankrijk toen ik 1 of andere manier onderuit ging en een steen me arm open snee. Me pa dee er 1 of ander poedertje over die overtijd was en nu zit er een litteken van zo een 6-7 cm half op me spierbal en verder naar boven.

en nog heel wat kleintjes, die zitten over het algemeen op me armen en handen.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 13:39   #23
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik heb nu nog steeds een litteken op me rug van ruim een half jaar geleden.
Het zit zo ik was toen met mijn ex(toen nog vriendin) op een feest en k zou haar brommer wel even binnenzetten, dus ik spring over een hekje maar aan de andere kant was het nogal glad , dus je raad het al ik glij uit bij het neerkomen en knal met me rug op het hekje dat was dan ook niet erg fijn en daar heb ik nog steeds een lange streep van over me rug
Dus die verhalen dat je altijd een litteken overhoudt aan je eerste vriendin klopt wel
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 14:47   #24
Chinesepinguin
Erik
 
Geregistreerd op: 26 June 2005
Locatie: Ede
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Klopt, en volgens mij is de baas ook niet hard van plan om het kapot-gevallen deel te vervangen.
Aanklagen die zooi.
En geld verdienen
__________________
Liefde is er om te delen.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 16:25   #25
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Ik had n moedervlek weg laten halen op mijn pols. Maar dat is best lelijk geworden, je ziet het iig nog goed. (Nu is mijn polsje nog dunner )
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 16:45   #26
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie



Ik heb zelf drie lidteken(tje)s..


lid (het ~, leden)
1 iem. die deel uitmaakt van een groep of vereniging
2 onderdeel van een samengesteld geheel => geleding
3 zelfstandig beweeglijk deel van het lichaam van mens of dier
4 [form.] penis
5 gewricht
6 [biol.] deel van een plantenstengel tussen twee knopen
7 paragraaf van een wetsartikel => alinea




euh.....
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 18:29   #27
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

kheb een litteken bovenop mn hoofd, door een heel lief vriendje (toen ik iets van 5 was ofzo) die een steen op mn hoofd gooide, daar zit nu een plekje waar geen haar groeit

ik heb er één op mn grote teen, door een metalen schepje (was ik iets van 6 of 7) die ik in mn eigen grote teen zette..

ik heb een litteken in mn wenkbrauw, net zoals Loeloe, alleen bij mij was het een vrachtwagen waar ik tegenaan reedt, (vorig jaar november)

nog een donkere vlek bovenop mn hand, door een kameraad van me die een metalen pen ging opwarmen en op mijn hand ging leggen om te kijken of ie warm was, dat was in januari of februari.

verder heb ik nog wat op mn knie aan brandwonden, te eigenwijs om kniebeschermers aan te doen met volleyballen, en dan wel duiken over de gymzaalvloer.

nog een gat in mn knie gehad door een neefje die een ijslepen in het zwembadje thuis had gelegd en daar sprong ik met mn knie op.


dat is het wel denk ik...
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 19:22   #28
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joeltja


Allemaal pijnlijks..


Wat heb jij een zwaar leven
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 19:35   #29
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

HAha.. Ik heb aan mijn onderarm een litteken van aan een kippendraad te zijn blijven hangen, bij vrienden in frankrijk...Is nu zeker 7j geleden

ook nog een litteken aan m,n hartje ...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 19:42   #30
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een lidteken op mijn knie. Ik was op mijn 4e van de fiets gevallen en toen viel ik met mijn knie in een stuk glas. Zat er heel diep in, vandaar dat er nog een duidelijk litteken zit.

Een ander litteken op mijn buik. Die is vooral zichtbaar als ik niet bruin ben van de zon. Die heb ik vanaf mijn 7e. Ik was aan het voetballen en toen schopte mijn broer de bal per ongeluk op een garage. Die mocht ik er van hem afhalen. Hij tilde me op..Alleen de rand van die garage heeft van die scherpe tanden. Ik bleef haken en mijn broer kon me niet meer houden, dus ik gleed zou naar beneden met die haak in mijn buik. Het deed geen pijn trouwens.

Dat waren de grootste.
Verder heb ik nog eentje op mijn rug omdat ik ooit keihard achterover viel, tegen de rand van een tafel.

En ik heb ook nog allemaal kleine op mijn hand, van mijn werk. Vast blijven zitten in de afwasmachine en dat soort dingen. Maargoed die verdwijnen ook weer snel.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 20:27   #31
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik heb een klein litteken op mijn arm van een val partij in amsterdam... ik was iets te dronken en iemand moest op me rug springen..
vol met me bek in het asfalt en me arm naar de klote geholpen ...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 20:33   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riddler
lid (het ~, leden)
1 iem. die deel uitmaakt van een groep of vereniging
2 onderdeel van een samengesteld geheel => geleding
3 zelfstandig beweeglijk deel van het lichaam van mens of dier
4 [form.] penis
5 gewricht
6 [biol.] deel van een plantenstengel tussen twee knopen
7 paragraaf van een wetsartikel => alinea




euh.....
You've got me...

kuttukker
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 20:53   #33
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op mijn gezicht heb ik een paar kleine littekens, te danken aan de waterpokken die ik ongeveer 12 jaar geleden gehad heb.
Ik kon die jeuk niet verdragen

Op mijn linkerkuit heb ik 1 litteken van ongeveer 5cm doordat ik te dicht langs een struik rende en die takjes waren nogal scherp

Op mijn bil zie je een litteken omdat ik ooit in een punaise ben gaan zitten

Op mijn achterhoofd zit er ook eentje, omdat ik een keer achterover met mijn hoofd op een verwarming ben gevallen.
Dat bloedde hevig

Alles speelde zich af op de basisschool.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 20:56   #34
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Bij sommige dingen gaat mn haar overeind staan, iek
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 10:45   #35
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

uhhhm...

Ik heb 2 littekens tussen mijn wenkbrauwen, die geluk niet superzichtbaar zijn, niet veel mensen is het opgevallen Ik heb die sinds mijn 4e of 5e geloof ik.. Ik kwam van mijn oma met me moeder en broer en ik was best wel een beetje druk, heel de tijd rennen en springen.. maar er was een soort heuveltje en me moeder zei nog Romana kom.. maar ik ging toen van dat heuveltje kon niet meer stoppen en knalde zo met me gezicht tegen de onderkant van de stenencontainer aan.. neus gebroken, veel bloed en die littekens tussen me wenkbrauwen

Ik heb ook nog een litteken bij me rechterarm door een autoongeluk toen ik 11 was, we hadden een auto ongeluk en ik kreeg glas in me arm.

Bij mijn voet, doordat me enkelbanden waren gescheurd ofzo
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 13:32   #36
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een kleintje naast mijn oog, toen was ik op het bed aan het rondspringen en knalde op een spijker. ben dus net niet verblind.
op mijn knie de grootste, door het vallen van mijn fiets toen ik remde omdat ik dacht dat degene voor mij ook remde. niet dus.
boven de nagel van mijn rechter middelvinger zit nog een leuk oeroud litteken dat ik opliep door met een kaasschaaf uit te schieten.
verder nog een streepje op mijn rechterarm waarvan ik niet weet hoe ik eraan kom, dan een nieuwe litteken-groep door rugby op de linker, en nog heel veel meer krassen op beide armen, veelal door mijn kat veroorzaakt, die nu op mijn toetsenbord wil liggen maar dat niet mag.
vier kromme vingers door basketbal heb ik trouwens ook.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 13:52   #37
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
You've got me...

kuttukker
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 13:59   #38
Wenniej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb er een bovenop me hoof!! omdat me broer zow aardig was om me met de koekepan op me hoofd te meppen!!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 15:12   #39
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

op mn onderbeen van de kat maar die beginnen eindelijk weg te trekken

En nog een paar van door een raam heen fietsen maar gelukkig beginnen die ook weg te trekken na 12 jaar
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 16:09   #40
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

ik heb er een paar op mijn hand. Ben een keer door een raam gevallen en gelukkig zat er alleen glas in mijn hand.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 18:39   #41
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Wat heb jij een zwaar leven
och, ik sla me er wel doorheen

nee maar dat valt wel mee hoor, waren meer domme dingetje waaraan in die dingen overhield
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 14:36   #42
Wenniej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben ook keer met de fiets onderuit gegaan.. had toen alleen bikini aan.. me hele knie lag open... helemaal paars litteken... ben ik laatst met het mountainbiken nog een keer onderuitgegaan... litteken weer open!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 22:27   #43
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Ik heb een litteken in mijn wenkbrauwen, oorsprong weet ik er niet van. Weet wel dat er geen haar op groeit en nadat ik 2 weken geleden met mijn dronken kop tegen een verkeersbord ben gewandeld is ie niet mooier geworden

ik heb ook nog een litteken op mijn scheen, xtje met voetballen in een fiks stuk glas gekomen.

Heb ook nog een litteken van een brandplek op mijn arm, omdat ik zo stoer was om ((wederom met mijn dronken kop) een sigaret op mijn arm uit te drukken.

Heb ook nog een litteken op mijn heup omdat een of andere tering duitse herder in Frankrijk () me had gebeten (resulteerde in zo'n kut kuur dat je van ongelooflijk grote pillen moet slikken)

Heb ook nog een litteken onder mijn oog, heeft ooit iemand een steen tegen aangegooit
ook nog een naast mijn oog, toen het een paar maande gelede sneeuwde en ik sneeuw uit een boom wilde halen, kreeg ik een takkie langs mijn koppie

Heb ook nog een litteken bij mijn penis () door een liesbreuk waar ik aan ben geopereerd.

heb ook nog een paar littekens op mijn voeten doordat ik in een sigaret ben gaan staan op ut strand

En heb nog 2 littekens van weggehaalde wratten


Oftewel ik ben ontzettend lomp
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2005, 13:09   #44
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb litteken op m'n knie, gekomen doordat ik de hondjes van verder int straat aan het pesten was (ze zaten wel achter draad) ineens leek het net alsof er eentje oversprong. Ik ren dus vliegensvlug terug en ben toen op de grond gegaan. voor een hond die er dus eignelijk niet was

en heb er nog een op de zijkant van m'n vinger, die komt van het pakkertje spelen in het lager op school. Iemand zat me achterna en ik wou over een haagje springen. Heb me misrekend en ben blijven haken...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2005, 21:12   #45
marie99
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

litteken boven men rechter wenkbrouw, weet nog steeds niet vanwaar ze komt en men ouders weten het ook eigenlijk niet.
Heeft een verschrikkelijk rare vorm: een ondersteboven nike-teken. Dus als ik handstand doe ben ik merk-mens
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2005, 09:51   #46
Amneris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op de zijkant van mijn hand. Geen spannend verhaal. Ik trok mijn trui uit en daarbij krabte ik met mijn ene hand m'n andere open .
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2005, 23:40   #47
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
De rest van mn been/ "voet"
Wie wat whut wat waar? Explain please.. ik zie het niet echt.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2005, 23:57   #48
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor zo ver ik weet heb ik op het moment 2 littekens, 1 lange op mijn rechterbeen, die heb ik al sinds 1998 toen ik als klein belhameltje ging voetballen met vrienden, de bal vloog over wat bosjes heen en ik d8 goh laat ik er eens doorheen rennen en toen ging ik baf op me smoel om vervolgens er8ter te komen dat er dus prikkeldraad tussen zat en ik dus me hele been open had (waar ik ook pas half uur later 8terkwam toen het bloed door me broek heen kwam .
Het andere litteken is een flinke streep over me rug, die heb ik vorig jaar opgelopen toen ik de brommer van me toenmalige vriendin even wou binnen zetten, ik sprong namelijk over een hekje en aan de andere kant was het nogal glad en gleed ik uit met me rug op het hekje knallend
Was niet de meest fijne ervaring
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.