Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 July 2005, 14:54   #1
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard slaap

val jij binnen de minuut in slaap, of lig je eerst nog uren te woelen en te piekeren?
heb je een bepaald ritueel vlak voor je je bed inkruipt (of als je der al inligt?)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 16:09   #2
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

meestal slaap ik direct als ik lig. het helpt vaak wel als ik nog even iets lees ofzo, dan pieker ik niet meer. maar als ik pieker dan duurt het alsnog maar even voordat ik slaap. gelukkig
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 16:58   #3
freakymy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik slaap best wel snel. Maar als et warm is duurt et wel 2,5/3 uur.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 17:21   #4
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Normaal gezien val ik wel binnen een half uurtje in slaap, behalve als het echt warm is

Gisteren was het echt erg, ik sliep bij mijn grootouders en daar slaap ik op een soort zolder, alles is van hout, er zijn geen gordijnen voor de ramen, en het is er snikheet
Vriendinnen hadden me afgezet rond 03u, ik dus een kwartiertje daarna gaan slapen. Ik ben pas na 07u in slaap gevallen en voel me rotslecht nu
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 17:45   #5
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik heb een slaapprobleem denk ik. Ik slaap vaak pas na 2 tot 3 uur in slaap. En slaap dan ook ongeveer 4 uurtjes per dag. Dat is echt hinderlijk, maar ik weet niet echt of er oplossingen voor zijn.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 17:48   #6
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

dat wisselt heel erg. af en toe slaap ik in een kwartier, een andere keer lig ik nog een uur of meer wakker
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 20:50   #7
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik ben een slechte slaper. Het duurt vaak uren voor ik echt in slaap val en dan nog slaap ik niet vast. Van het minste geluid of licht word ik wakker. Ik ben bovendien een enorme wroetelkont en word ook heel vroeg wakker.

(Ocharme de mensen die met mij in een tentje gaan moeten kruipen over een paar weken .)

En de eerste nacht ergens anders (op verplaatsing) slaap ik meestal gewoon niet.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 23:10   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik slaap heel erg slecht. Vooral als ik vroeg op moet, dan ga ik liggen woelen en denken aan hoe moe ik wel niet ga wezen de dag erna. Vroeg slapen kan ik ook niet trouwens..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 23:11   #9
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Probleem is dat ik nooit WIL slapen: wil nog veelste veel dingen doen.
Maar de volgende ochtend merk ik wel waarom slaap nodig is, pff

Als ik eenmaal in bed lig val ik wel aardig snel in slaap. Ben ook een lichte slaper, dus van ieder geluidje of beweging word ik wakker ( vooral bij m'n vriend, maar die woelt heel erg in z'n slaap waardoor ik half uit bed hang )
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 00:11   #10
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is heel verschillend. Meestal val ik binnen een half uur in slaap, maar het is wel eens voorgekomen dat ik meer dan 3 wakker bleef.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 00:15   #11
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Heb aan een paar uurtjes slaap per nacht meestal wel voldoende. Ben niet zo'n slaper. Meestal doe ik eventjes lezen en dan doe ik de lamp uit, draai me om en dan ben ik zo vertrokken
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 14:03   #12
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik ga meestal best wel laat naar bed, ben echt een avondmens, en net wat Jamiel zegt, ik wil altijd nog zoveel doen. Als ik in m'n bed lig slaap ik wel meteen, omdat ik dan gewoon echt kapot ben En dan slaap ik heel diep en vast, kun je ook echt een bom naast m'n bed laten afgaan, dat heb ik gewoon niet door.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2005, 16:01   #13
volumeknopje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik slaap niet zo snel maar dat komt meestal omdat ik niet wíl slapen.
verder slaap ik heel licht, wat best irritant is, want er hoeft maar een scooter door de straat de rijden en ik ben weer wakker
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2005, 19:15   #14
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

ik slaap meestal wel binnen een half uurtje ofzo, meestal nog ff lezen als ik in bed lig (altijd donand duck pockets)

ik kan alleen niet goed slapen als het heel warm is, of als ik echt moet slapen omdat ik de volgende dag wat heb, dan ga ik mezelf dwingen te slapen, en dat werkt dus averechts..
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2005, 19:19   #15
Sammie_4
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm ik kijk voor dat ik ga slapen altijd eerst nog onder mijn bed of daar iets licht en ik kan echt niet slapen zonder mijn nachlampje (gewoon zo'n bureaulampje) ik slaap meestal in een halfuurtje / uurtje
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 20:21   #16
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
dat wisselt heel erg. af en toe slaap ik in een kwartier, een andere keer lig ik nog een uur of meer wakker
idem.
& als k dan slaap, slaap k het klokje wel is rond
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2005, 14:26   #17
Wenniej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga eerst muziek luisteren op me radio en stel hem zo in dat hij binnen zoveel minuten uitgaat.. dan hoef ik hem zelf ni meer uit tezetten
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2005, 12:28   #18
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik lig altij te piekeren als ik moet slapen. Ik zou uren kunnen fantaseren, en denken, en weet ik veel wat zonder mij te vervelen, maar meestal val ik ondertussen in slaap. Vroeger was ik altijd 3 uur wakker als ik in mijn bed lag, ondertussen is dat gelukkig al veranderd naar een uur(meestal toch, soms langer)Vroeger was ik dan ook nog eens heel vroeg wakker, maar tegenwoordig slaap ik makkelijk tot half 11-11 uur en dan ben ik nog heel moe. Overdag kan ik wel ni slape, en meestal op andere plaatsen ook ni, alleen me een dunne matras op de grond of zo kan ik ook heel goed slapen(lekker hard)maar het beste slaap ik toch wel in mijn eigen bedje, met 2 kussens.
Gelukkig ben ik wel een redelijk vaste slaper, word nooit van de donder en zo wakker. Het nadeel daarvan is wel, ik zet mijn wekker meestal af als ik nog half slaap, dus ik moet er altijd 2 zette, en dan val ik soms nog in slaap(maar ja, ik kan er moeilijk 50 zette he)

Mijn anntwoord is mss wel wa lang uitgevallen, maar ik heb geen zin om die te verkorte dus pech
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2005, 12:39   #19
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Na ongeveer 20 minuten lig ik te ronken. En eens ik slaap, blijf ik slapen, ik ben met niets wakker te krijgen.
Slapen is echt een van m'n lievelingsdingen, ik zou ook ieder moment van de dag kunnen slapen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2005, 12:55   #20
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

En nu de zomer is aangebroken slaap ik pas om 4/5 uur en wordt 13:00 wakker om vervolgens te haasten voor mn werk. Echt, wat een kut uitvinding, dat slapen.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.